http://keskustelu.suomi24.fi/node/10643790
vastaisistko tähän?
Keskiyö!
2
67
Vastaukset
Hei
luin tuon viestiketjun. se taisi kertoa sinulle elämästäsi.
jos tahdot päästä eteenpäin, päästä menneisyydestä irti. ei se ole helppoa, tiedän. mutta täällä elämässä ollaan oppimassa ja mitä enemmän oppii ja kokee, sitä enemmän tietää mitä haluaa.
sinäkin tiedät jo enemmän, kun katsot itseäsi ja sisintäsi.
et ole suinkaan tyhjän päällä, näen lähelläsi hyviä mahdollisuuksia. tartu niihin rohkeasti, sitä kautta sinä saat itsellesi ensin hyvän taloudellisen pohjan, myöhemmin myös rakkauden.
älä pelkää, koska se vain jarruttaa kulkuasi. on ihan totta korkein aika jättää menneet omaan muistoonsa ja kulkea eteenpäin! jos saisin lainata obamaa, niin sanoisin: yes we can!
t. Keskiyö- palauttelen..
päinvastoin, mitä enemmän olen kokenut sitä vähemmän tiedän mitä haluan ja sitä vähemmän enään mitään haluan..menneisyydestä päästin irti,vaan se ei minusta..ja et ole mikään näkijä jos et näe ettei se täysin onnistukkaan,sillä on jotain yhteistä..raha on menettänyt jo merkityksensä,rakkaus olisi ollut tärkeämpi,vaan en kumpaakaan saanut..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202052
- 1551956
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h261776Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue121073- 49961
- 85929
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24865- 112801
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell49783Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon32755