Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2899

1. skeptikkokoOlen+samaa+mieltä,+koska+olen+löytänyt+tämän+ruokajakelun+ja+toden`totta+sain+sisäfilettä+kaksi+vakuumiin+pakattua+ja+viimeksi+1,5+kg+sianlapaa+ja+usein+on+naudan+kokolihaa+tai+possun+kaslereita.+Olen+saanut+tutustua+sellaiseenkin,+mitä+itse+en+ole+koskaan+ostanut+kaupasta,+kuten+jotain+kahvilaatuja+sen+ainaisen+Juhla-Mokan+sijaan.+Uudet/vanhat+perunatkin+oli+mielestäni+uuden+veroisia,+vaikka+ei+olleet+tietenkään+sitä,+mitä+lapsena+kotona+sain,+mutta+ilmaisena+maistuivat+hyviltäMakkaroissa+on+valtavat+valikoimat,+mutta+perunamakkaraa+en+ole+vielä+tohtinut+ottaa,+mutta+kyllä+sitäkin+joskus+kokeilen.+Samoin+yokurtit,+viilit,+tuoremehut+on+sellaisia,+joita+en+kaupasta+osta,+koska+olen+aina+tehnyt+viilini+itse.+Yllättävän+hyvän+makuinen+oli+myös+ananas-kokos+tuoremehu.Ja+sinulle--+Isot+Onko+kalliimpaa?+Noinhan+maalla+tehtiin,+...muistaakseni?.Heille+ostetaan+Halal-lihaa,+joka+on+kallista,miski+näin?(niin,+miski)Wikistä"Halal-liha+tulee+teurastaa+leikkaamalla+eläimen+kaulavaltimo+auki+terävällä+veitsellä,+kun+eläin+on+tajuissaan."+Oletko+jotenkin+kateellinen+toisten+ansoista?+Olitko+Kekkosen+kulta-aikaan+edes+töissä,+jos+et+nyt+saa+riittävää+eläkettä?+Luuletko+todella,+että+hallitus+ratkaisee+sinun+köyhyys+ongelman,+koska+mielestäni+on+tehnyt+riittävästi,+että+on+edes+takuueläke+ja+työttömille+työttömyys+korvaus.+On+vanhempain+vapaata+ja+isyyslomaa,+lapsille+tarhoja,+joissa+myös+esiopetusta.+Kuinka+oli+sinun+nuoruudessa?Minä+alan+sitten+säälimään+"köyhiä",+kun+yksikään+ukko/mummo+ei+seiso+marketin+aulassa+pelaamassa+ja+istumassa+terassilla+kaljan+äärellä+tupakoimassa.No,+tämäpä+tässä.+Kaikki+osaa+paistaa+leipää+ja+laskekaa+hinna.+Jauhot,+hiiva,+vettä,+tai+maitoa.+Paljonko+maksaa?
  2. sini-sirkulle,+jos+luet+tämän."sini-sirkku+nimimerkin+olen+nyt+suomi+24+rekisteristä+poistanut,+minulle+se+on+silti+rakas+muisto+omasta+ilosta+ja+osallistumisesta.+Minulla+ei+ole+enään+varaa+surra+enempää,+ei+menetettyä+kirjoituspaikkaa,+ja+etten+ole+osanut+tajuta+mitä+minusta+ajatellaan.+"Miksi+poistit+ihanan+vaki`nikkisi,+koska+eihän+sillä+kukaan+olisi+päässyt+kirjoittamaan,+vaan+nyt+lisäämällä+jonkun+pisteen+tai+pilkun,+niin+voi+taas+sekoittaa+pakkaa.+Itse+olisit+kuitenkin+voinut+jatkaa+valitsemalla+vain;+"käytä+muuta+nikkiä"!Olet+mielestäni+ollut+ihana+kirjoittaja+ja+todella+ihmettelen,+että+nuo+solvaavat+olisi+kovinkaan+moni,+vaan+voisin+verrata+yhtä+ja+samaa,+joka+politiikasta+paasaa.Tietenkään+sinä+et+lue+kaikkea,+mutta+minulla+on+ollut+aikaa+lukea,+koska+herään+aikaisin+ja+katson+"yön+sadon",+jota+ennen+kuitenkin+luen+päivän+lehdet,+koska+minulle+ei+tule+mitään+lehtiä.Koska+(oletettavasti)+et+ole+jaksanut+lukea+kaikkia+kirjoituksia,+niin+et+tiedä,+että+yksi,+tai+kaksi+häärää+matuista+ja+tietenkin+persuista+ja+todella+ihmettelen,+että+onko+tämä+porukka+kaikki++PerusSuomalaista+porukkaa?Toinen+vakioaihe+on+eläkkeiden+pienuus+ja+kuinka+nykyinen+Hallitus++leikkaa+kaikesta+ja+kuitenkin+uhotaan+Kekkosen+aikaan,+että+kaikilla+oli+töitä?+Mitä+he+tekivät+silloin?+Minulla+on+riittävä+eläke+ja+tulen+sillä+toimeen+(en+ansiotyöhön),+olipa+taas+sana,+kuten+elanto+ja+Elanto?ps.+tuosta+voisikin+laittaa+uuden+kisailun+ja+entisiä+ei+saa+kurkkia,+siis+kuinka+moni+suomenkielen+sana+voi+merkitä+aivan+muuta?+Kirjaa+lukiessani+niitä+tuli+useita,+joten++onko+nyt+pakko+lukea+kirjaa+takaperin,+että+löydän+ne?
  3. Päivän+menu+on+siis+mustekala,+joista+pidän,+mutta+en+täällä+Suomessa,+sillä+se+oli+ainoa+osaamani+ostos+Tenerifalla,+jos+tyttäreni+ei+ollut+mukana.+Se+oli+todella+mieleistäni.+No,+kerran+se/hän+tilasi+minulle+illalla+ruoan,+jota+suositteli+kovasti+ja+sain+sammakon!+Oli+sekin+ihan+hyvää,+kun+ei+ajatellut,+että+se+on+sammakko,+mutta+ei+sen+ulkonäköä+oltu+piilotettu+tarjoiluissa.+Lapseni+perheessä+on+joskus+friteerattua+mustekalaa,+(yök)+mutta+myös+jonkun+ravintolan(olisiko+kiinalainen)+annoksissa+ja+lapsenlapseni+tappelevat+aina+niistä+mustekalan+paloista+"melko+verisesti",+mutta+puluja+heidän+pihassaan+ei+ole!?+(s-s)Olen+huomannut,+että+ynnämuu+kävelee+siellä+Kuusijärvellä,+missä+minäkin+joskus,+kun+veljeni+asui+Koivukylässä+ja+lapseni+muutti+hänen+asuntoonsa.++Myös+sinä+sini-sirkku+olet+"talsinut"+samoja+maisemia+kanssani+ja+Bodomin,+kuten+Luukinkin+maisemat+ovat+niin+tuttuja,+koska+muutimme+Espooseen+1966+ja+mieheni+asuu+siellä+edelleen,+paitsi+minä+olen+usein+täällä??+lapseni+ja+hänen++lapsiensa+luona,+nauttien+"uudesta+kasvusta"!?Olisi+oikeastaan+kiva+laittaa+viestiä+tälle,+joka++moitti+minua+köyhien+ruoan+viemisestä,+mutta+olkoon.+Ynnämuun+kanssa+voisimme+kisailla+kauppaostoksilla,+kumpi+saa+edullisemmin?+No,+minä+tietenkin,+koska+saan+kaiken+ilmaiseksi+nykyisin!+Loppu+täydennyksen+vielä+lapseni+luota,+koska+sieltä+voi+hakea+myös+kaiken+ilmaiseksi,+siis+jonkun+salaatin,+porkkanan...siis+heidän+jääkaappi+on+ehtymätön+ruokavarasto.++Mutta,+jos+kilpaillaan+siitä+liikunnasta,+niin+häviä+0-10,+olet+ehdottomasti+parempi.+Säästän+roskiani,+kunnes+on+sopiva+tilanne,+että+lähden+autolla+ja+sitten+samalla+reissulla+vien+roskat.+Nyt+on+jännä+odottaa,+kuinka+juorut+kulkee?+Kuinka+minua+siteerataan+tulevissa+keskusteluissa+ja+todellakaan+ei+auta,++jos+alan+todistelemaan,+että+eihän+se+asia+noin+mennyt?+No,+eihän+se+noin+menekkään.