Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2893

1. Kiitos taas Hilla ja ostoksillakin olimme samoin eväin. Minä sain kyllä silakoita, mutta 20,€/kg, kun lohi on huippuhalpaa, vaikka ei korvaa silakan makua minulle.

Kanan fileitä minäkin ostin ja Kg/ hintoja verraten päädyin isompaan ja tietenkin "sössin" paistossa.

Demeter kertoili kiinteistö kaupoista ja sama oli minulla. kun Espoo osti osan tontista, johon piti hankkia viralliset paperit.

Yllätys olikin lapsille, että he eivät omista puolta, vaan minä omistan siitäkin puolet, joten myynti hommat menivät jäihin, .......ja mitäpä se toisille palstalla kuulu.

On nämä perinnät osaamista vailla ja etenkin jos haluaisin tehdä "syytinki" sopimuksen lapseni kanssa.
  2. "Miksi sinä muuten tytärtäsi vaivaat ikkunoiden pesuun ja verhojen laittoon."

Näin hän ihmettele , koska ei tiedä, kuinka joku toimii, mutta on pakko ohjeistaa.

Minäkin "vaadin" tytärtäni (58 v) apua siivouksen, vaikka voisin sen tilata toisaalta, mutta tämä on meidän "sopimus", että maksan hänelle ja hän hoitaa homman, milloin ehtii.

Olinhan heillä 10 v hoitamassa lapsenlapsiani ja se pyykin silitys, josta oli aina puhe kirjoituksissani, on nyt ohi. Nyt on tyttö jo ylioppilas ja poikakin pian menossa armeijaan.

Kyllä se aika kuluu näinkin kirjoja lukiessa, koska poissa on ne ajat, kun retkeiltiin ja pelattiin "jotain" palloa, jossa oli aina "väärä maali" ja täytyi soittaa!

Hilla, aina laitan "peukun" kun olen lukenut. Olet suorastaan "aarre" tätä palstaa jatkaen.