Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2889

1. Minäpä heitän sinulle viestin, kunnes joku ehtii ensin moittimaan taas.

Aloin seurata kirjoituksiasi Kahvipirtin aikoihin ja huomasin sellaisen Porin tien varrella. Mietin, että siellä he istuvat, kunnes hokasin, mistä oli kysymys.

Sitten varmaan kirjoittelin tyttäreni lapsien hoitamisesta ja siitä silityksestä, kuten lasten "toilauksista". Oli se ihanaa aikaa.

Nyt on "hoidokkini" jo armeijassa ja katselin "tippa silmässä" valan julistusta. Panssariprikaatin Jääkäri hän on.

Niin se aika muuttuu. Nyt olen minä täällä palveluiden vieressä ja tyttäreni muutti Espooseen. Toki käy usein luonani ja peti on valmiina yöpymiseen.

Kaikkea hyvää sinulle Hilla, vaikka minulle olet edelleen SkillaN, se kuviteltu äiti hahmoni.
  2. Kiitos taas "Hil-la", että olet täällä meidän seurassa ja minäkin sain uuden näppäimistön, että pystyn kirjoittamaan.

No, sumppi/kahvi sinne kaatui ja en huomannut, mitkä kaikki kirjaimet oli pois, koska en kirjoitellut mitään.

Paljon on kirjoituksia terveyden/sairaiden hoidosta ja sinulla on läheisiä joilta kuulet ja koet ne puuteet, toisin kuin minä, koska tyttäreni hoitaa "ne hommat" ja en tunne täällä ketään läheistä, jota asia kohdistuisi.

Itse olen saanut kohtuullisen/hyvän hoidon, mutta "hampilääkäriin "en vielä osaa aika varata ja täytyisi mennä myös labran ja luuntiheys mittauksen?

Taidan kuitenkin olla se omien vanhempieni "yksilö", että mitä turhia kokeita, jos ei ole vakavampaa ja asia hoituu Apteekin lääkkeillä, joka ei ole nykyisin sitä Hota- pulveria?

ps- oli kovasti neuvoja, mihin täytyisi kirjoitta, mutta minä suosittelen tuon "äänestys"napin painallusta, jos viesti on hyvä, siis lukemisen arvoinen.