Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2889

1. Autopesua käsin

Onko Forssassa sellaista autopesua, joka suoritetaan käsin, siis ei niitä automaatti koneita.
    Forssa
    27
    2313
  2. Joku meitä johdattelee, olkoon sitten mikä tahansa

Lainaan Skillanin lausahdusta, koska olen samaa mieltä ja uskonikin on se perinteinen vanhemmilta saatu, siis kristitty,
    70 plus
    109
    1322
  3. Kuinka paljon on sinun arkkuraha?

Tuossa mietin, kun lapsilleni lähettelin Joulurahaa ja mainitsin, että minun "arkkurahat" on jäätävä tilille ainakin. No
    70 plus
    30
    842
  4. Kirjakerho, mielenkiintoinen kirja

Paljon olen kirjoja lukenut, joten mitään paremmaksi en voi luokitella, mutta jokunen huonokin on ollut. Tähän toivon t
    70 plus
    53
    666
  5. Ruisleivä juuri

On harmi, että niitä ei myydä kaupoissa, mutta mistä ne saisikaan sen äidin tiinun "siemenen". Itse sulatin näkkileivän
    70 plus
    26
    578
  6. Pahinta yksinäisyydessä- Kristiina

Kun perhe on pienentynyt ja asut yksin, niin miten olet kokenut yksinäisyyden? Onko se vaikuttanut mitenkään elämääsi?
    70 plus
    102
    443
  7. Hymy hyytyi totaalisesti

Sain tällaisen s-posti viestin. Viljo Kilkka <[email protected]> "Mitä tulee poissaolosta vahvistuskesk
    70 plus
    33
    323
  8. Ylläpidossa, vai minussa vika?

Eilen ja tänään on tullut usein keskusteluihin ilmoitus, että ei ole viestejä ja sitten niitä tuleekin. Heräsi epäilys
    70 plus
    12
    310
  9. Palvelut? mitä tämä merkitsee?

Meidän terveyskeskus ilmoittaa. " Tilalle tulee lähipalvelukonsepti, jossa palvelu tuotetaan ensisijaisesti nykyisten t
    80 plus
    14
    292
  10. Ruoanhinta nousee ensi vuonna jopa 1,4%

Kuinka se vaikuttaa talouteesi? Maitotuotteet nousee eniten, joten juustotkin, mutta lapsiperheitä tämä koskee kai pahit
    Ikäryhmät
    21
    248
  11. Oivallinen kirjoitus lehdessä

Päivän puheenaihe on sote-uudistus kaikkialla, joten seuraavan jutun luin lehdestä. Sian ja kanan fuusio Kana oli tehny
    70 plus
    11
    246
  12. sote-uudistus

Joko kaikille on selvää, kuinka tämä sote-uudistus tulee vaikuttamaan nykyiseen terveydenhuoltoon? -Yritin ymmärtää, mi
    60 plus
    48
    212
  13. Mikä nurmikko kasvi?

Kukka muistuttaa ikikukkaa, mutta aina nousee esiin kukkimaan nurmikon leikkauksen jälkeenkin? Kukan väri on vaaleanpuna
    70 plus
    2
    199
  14. Maksut tulevaisuudessa sirulla

Lehdestä luin "käteisnostoista", joissa on jo paljon mahdollisuuksia nykyisin, mutta utopisin mahdollisuus on tulevaisuu
    70 plus
    10
    171
  15. Muistellaanko veroja?

Nyt on ajankohtaista muistella niitäkin, ei vain leikkauksia, joista moni on mukamas kärsinyt, paitsi minä. Paikallisle
    70 plus
    14
    163
  16. Hyvät ja huonot uutiset

Katsoitko eilen, jossa oli joku tietenkin Amerikkalainen tutkimus, että ihmisen kuoltua ei aivotoiminta lopu heti.,? Ol
    70 plus
    8
    160
  17. Uudet nastarenkaat olisi tarjolla

Harmi, että ne on Nissan Sunnyn -87 alla ja ne täytyisi siirtää sieltä "koreineen" pois. Auto on katsastettu vuoteen 01
    Autot
    1
    143
  18. Oletko käynnyt Lidlissä tälläviikolla

Lidlillä oli näyttävä tarjous, kaikista ostoksista tälläviikolla -10%, kun vain näytät korttia ja oli vielä lisäys, että
    70 plus
    6
    139
  19. Kristiina23 yrittää aloitusta "mahavaivat"?

Minulla alkoi alavatsaan koskea viime keskiviikkoaamuna, kun oli lähtö kauppaan ja epäilin jo samaa vikaa kuin lapsellan
    70 plus
    7
    120
  20. Terveysasemat, mitä ne osaa

Onko sinulla korkea kolesteroli? Saitko lääkkeet ja söitkö niitä? Itselläni on ja sain lääkkeet, joita söin aikani, mutt
    70 plus
    5
    110