Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7410
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sinulla on lyhyt pinna käsitellä asiaa, jonka itse pistit vireille, en minä..
23.02.2015 11:25
Tarkoittanet itseäsi, suhteessa erääseen toiseen palstakirjoittajaan. Kun minua aikoinaan lyötiin kuin vierasta sikaa ei ollut puolustajia. Ja jos joku tuli puolustamaan puskasta tuli heti kommentti itse itseään puoltaa.
Minulla on tapana menen puolustamaan lyötyjä.
23.02.2015 11:15
Palomaa tuntien olen pahoillani hänelle heitetyistä ala-arvoisista kommenteista.
Onneksi Paloma on diplomaattinen vastauksissaan eikä heitä heti kuraa kirjoittajan silmille.
Olen usein painottanut, että siellä koneen näppäimistön äärellä istuu vain yksi ihminen eikä monien ihmisten minissä kirjoittava. Jos en minä tykkää niin ei muutkaan.
Ancelin mielestä Lutunen (sana) tai oikeammin (Paloman mies) on lapanen, pehmeä, saamaton lössykkä. Ancelin leipomat sämpylätkin ovat mahtavan komeita pullukoita ei mitään lutusia. Otapa tuostakin sanaleikistä selvää.
Tämä aloitus on omiaan kylvämään riitaa kirjoittajien kesken. En minä, mutta tuo.
23.02.2015 10:55
Vuokraemäntäni kävi kylässä. Jutustelimme niitä näitä. Siinä on nainen osaavasta päästä 72-vuotias entinen erikoissairaanhoitaja. Hän tekee mitä haluaa, minäkin hänen rinnallaan mitä osaan. Hän on rakentanut mm. kesämökilleen vierasmajan, tehnyt saunarempan rivarissaan sähkötöitä myöten. Sähköasentaja tarkisti työt ja totesi työn ammattilaisen tekemäksi.
Ensi kesänä minäkin otan timpurin tarvikkeet kätösiini ja rakennan uudet pappuset mökkiin samalla isonnan etuterassia, joka pitää purkaa ja koota uudestaan koska alarunko on vanha ja lahokin. Jess....
22.02.2015 15:40
Siinäpä taivastelua ja miettimistä kädettömille. Sen verran helppaan, että perusteema on kaikille kurssilaisille sama, mutta toteutus vapaa. Ei siis nukketalojutskoja ; ) Olen toki jo tehnyt wc-pöntön nukketalon Ristorante Pizzeriaan, täytyyhän ravintolassa olla asiakas wc.
Nukketalon rakentaminen ja ylläpito on harrastus, joka tempaa tekijänsä mukaan. Siinäpä haastetta joutilaille.
21.02.2015 15:57
Minulla on mies jota en vaihda. Useinhan oikea löytyy sattumalta ei etsien. Niin kävi meillekin kohta 10-vuotta sitten.
Jos järjestyisi sinkkumatka, jonne mukaan lähtisi samojen mielenkiintojen omaavia henkilöitä. Tasapuolisesti naisia ja miehiä. Intressi voisi olla vaikka vanhat linnat ja historia tms.
Kuuntelin erään henkilön matkakokemuksia. Matka suuntautui Kanarialle ja erityisesti tarkoitettu tietylle kohderyhmälle. Hän kertoi viikon aikana syntyneen useita romansseja.
21.02.2015 11:24
Olen ollut tammikuusta alkaen keramiikkakurssilla. Aivan upea harrastus, olen hurahtanut savenpyöritykseen täysin ja odotan jo maanantaita, että pääsen toteuttamaan uutta ideaani.
Piirsin eilen mallin paperille tulevasta työstäni, jonka aijon tehdä huolella kevätnäyttelyä varten. Olen itse näyttelyn aikaan pois maisemista, mutta kun palaan Suomeen haen työni, joka tulee palvelemaan illanistujaisten katseenvangitsijana ; ) .
21.02.2015 11:09
Varhainen lintu madon löytää, vai löytääkö?
Heräsin talallista aikaisemmin kello 7.00. Yleensä nukun ainakin kymmeneen, menin tosin illalla nukkumaankin jo kello 22.00. Luova työ ja kehon rasitus kaatoi sänkyyn iltapalan jälkeen. Torstain keramiikkakurssi alkoi kello 17.00 ja loppui 20.30. Olin sippi kurssin jälkeen.
Tänään ohjelmassa pyykinpesua. Aika kuluu kuin siivillä ja kaikkea pitäisi keretä tehdä ennen Hollannin matkaamme. Auto katsastuttaa, sekä tehdä käytännön järjestelyjä mökillä tulevaa kattoremppaa varten. Ystävättärenikin tarvitsee työpanostani toimistollaan. Ei siis ihme, että tämä palstakirjoitteluharrastukseni on ollut taka-alalla. No tänään kerennen muutamia kommentteja naputella kun pesukone laulaa.
Kaupassakaan ei tarvinne käydä olen ollut hyvin säästäväinen ruoan suhteen. Lämmitän ehkä kaalikeittoa tai syön kanaa, nuudeleita ja salaattia.
Täsät se päivä lähtee ; )
20.02.2015 09:15
Kirjoitit, "huudahdit kohti kattoa kurkoittaen Minä elän", mutta entäpä jos olisit kaatunut ja taittanut niskasi... No, elämä on arvaamattomia sattumia, mutta kivaakin. Vaarallisia tilanteita tulee päivittäin vaikka kotona yksin puuhastellessa.
Olin viikko sitten mökillä, lämmitin saunan. Talven jälkeen mikään ei toiminut jouhevasti kun paikat olivat jäässä ja jumissa. Saunan peltiä avatessani, jakkaralla seistessäni ja muurista peltiä riuhtoessani olin varautunut kaatumiseen. Onneksi olin, sillä kun pelti putkahti ulos, putosin jakkaralta.
Vuokatti on tuttu laskettelupaikka vuosien takaa. En ole enää uskaltanut muutamaan vuoteen mäkeen vaikka mieli tekisi. Olisi se elämä rakastettavaa, mäen harjalta katsottaessa, vetreät polvet täynnä voimaa, aivot antamassa käskyjä, alta pois täältä tullaan ja lujaa.
20.02.2015 08:56
Älä ole katkera mielikuvitus miehelle punkz. Hän hoitakoon leiviskänsä ja sinä omasi.
06.02.2015 22:24
371 / 371