korpikirjailija

![]()
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7404
Kirjoittajakamari
Kirjoittamisesta kysyisin heti alkuun. Kirjoitatko sponttaanisti vai harkiten? Uskon, että harvempi täällä paneutuu4504087Ryhmässä vai ryhmän ulkopuolella?
Luovuuteni tarvitsee lomaa. Koko kevät on ollu upeaa aikaa, ideoita ja aikaa toteututtaa ideoita, kokea epävarmuutta, va593811Ihastunut oikeesti vai teeskentelyä?
"Söpöyden show. Asiat ja olennot, joita on totuttu pitämään syleiltävän suloisina, eivät yleensä herätä minussa erityist633385Noitavainot
Suomelan kylä valmistautui talveen. Harmauden masentamat kyläläiset olivat sulkeutuneet pirtteihinsa. Kuka omistus- ja k1712668Kohti valoisaa aikaa
Kuulumisia Korvesta Syystyöt loppusuoralla, mökin pihapiiri talvikunnossa, samoin kaupunkikodin. Lämmitin tänään mökil2222462- 2792339
Toden kertojalla ei ole yösijaa.
Henkilöön menevä arvostelu on keskusteltelua toisen henkilön ulkonäöstä, älykkyydestä tai tekemisistä, parisuhteesta, p2792253Mielipiteitänne terveydenhuollosta Suomessa
Terveydenhuolto Suomessa on jaettu yksityisen ja julkisen sektorin kesken. Mitä mieltä olette Suomen julkisen sektorin822050Jakautunut palsta
Loppiaista@ Tähti, totuuskomissio ja historiantuntijat. Kaikki alkoi... Eturivin Eetlasta ja takarivin Tyynestä. Jatku3122006Paikallispuudutus vai narkoosi?
Olin aamulla leikkauspöydällä. Menin aamulla kello 7.00 KAKS:n päiväkirurgiselle osastolle. Kello 9.30 minut oli operoit342004Kuinkas näin on käynyt?
70 plus palstan jouhevan komminikoinnin kompastuskivi tuntuu olevan se, että vastataan vaikka ei kysytä ja ei vastata ku1511979Sannan saappaat
Oliko Petteri Orvolle Sanna Marinin jättämät saappaat liian isot? Uusi hallitus on sekava joukko, joista ei eroita kuka2291808Ikä ja asenteet
Lauantaiaamua viiskymppiset@ Että oli kiva palata lukemaan plus50-palstaa. Aloitin täältä kun olin 56-vuotias. Täytin311721Painu takaisin Korpeen....
Syrjintä ja rasismi on minulle lähes jokapäiväistä. Sitä kuulee ehkä eniten julkisessa mediassa. Siksi minulla on pieni1381646Maa-bongausta oikeesti ; )
Napostelin pistaasipähkinöitä, ihania.... samalla...kun jutustelin esikoiseni kanssa WhatsApp:in välityksellä kun hän ol1791615Itsestäänselvyys
Itsestäänselvyyksiä kannattaa pohtia onko jokin totuttu tapa/reaktio itsestäänselvyys vai voimmeko päästä irti totutuist1701531- 191502
Kesävierasblogi
Minulla on tuntuma kun luin uusia aloituksia, että plus 60-vuotiaitten keskustelupalstalle on pesiytynyt kesätöitä saama1121365Mitä mieltä....
....kysyn, en bloggaa. Jos siirryn plus 70-kymppisiin lupaattehan, että ette seuraa minua.811336Antamisen ilosta.
Olemme esikoisen kanssa siivonneet mökin varastoja. Viikon saaliina, pihalla tarpeetonta tavaraa jaossa ilmaiseksi. Ky881321