Me+uskovat+olemme+saaneet+tuon+ao.+ilmoituksen+muodossa+tai+toisessa.Johanneksen+evankeliumi:14:21 Jolla+on+minun+käskyni+ja+joka+ne+pitää,+hän+on+se,+joka+minua+rakastaa,+mutta+joka+minua+rakastaa,+häntä+minun+Isäni+rakastaa,+ja+minä+rakastan+häntä+ja+ilmoitan+itseni+hänelle."
Siinä+lisää+:HOMOUDESTA+VANHASSA+TESTAMENTISSA+:3.Mooseksen+kirja:20:13+Jos+joku+makaa+miehenpuolen+kanssa,+niinkuin+naisen+kanssa+maataan,+tekevät+he+molemmat+kauhistuksen;+heidät+rangaistakoon+kuolemalla,+he+ovat+verivelan+alaiset.3.Mooseksen+kirja:18:22+Älä+makaa+miehenpuolen+kanssa,+niinkuin+naisen+kanssa+maataan;+se+on+KAUHISTUS.18:29+Sillä+jokainen,+joka+tekee+minkä+tahansa+näistä+kauhistuksista,+hävitettäköön+kansastansa,+kaikki,+jotka+semmoista+tekevät.++tuossa+myös+:Roomalaiskirje:1:24+Sentähden+Jumala+on+heidät,+heidän+sydämensä+himoissa,+HYLJÄNNYT+saastaisuuteen,+häpäisemään+itse+omat+ruumiinsa,+1:25+nuo,+jotka+ovat+VAIHTANEET+Jumalan+totuuden+VALHEESEEN+ja+kunnioittaneet+ja+palvelleet+luotua+enemmän+kuin+Luojaa,+joka+on+ylistetty+iankaikkisesti,+amen.+1:26+Sentähden+Jumala+on+HYLJÄNNYT+heidät+häpeällisiin+HIMOIHIN;+sillä+heidän+NAISPUOLENSA+ovat+VAIHTANEET+luonnollisen+yhteyden+LUONNONVASTAISEEN;+1:27+samoin+MIESPUOLETKIN,+luopuen+luonnollisesta+yhteydestä+NAISPUOLEN+kanssa,+ovat+KIIMOISSAAN+syttyneet+toisiinsa+ja+harjoittaneet,+miespuolet+miespuolten+kanssa,+RIETTAUTTA+ja+villiintymisestään+saaneet+itseensä+sen+palkan,+mikä+saada+piti.+1:28+Ja+niinkuin+heille+ei+kelvannut+pitää+kiinni+Jumalan+tuntemisesta,+niin+Jumala+hylkäsi+heidät+heidän+KELVOTTOMAN+mielensä+valtaan,+tekemään+SOPIMATTOMIA.1:29 He+ovat+täynnänsä+kaikkea+vääryyttä,+pahuutta,+ahneutta,+häijyyttä,+täynnä+kateutta,+murhaa,+riitaa,+petosta,+pahanilkisyyttä;+1:30 ovat+korvaankuiskuttelijoita,+panettelijoita,+Jumalaa+vihaavaisia,+väkivaltaisia,+ylpeitä,+kerskailijoita,+pahankeksijöitä,+vanhemmilleen+tottelemattomia,+1:31 vailla+ymmärrystä,+luotettavuutta,+rakkautta+ja+laupeutta;+1:32 jotka,+vaikka+tuntevat+Jumalan+vanhurskaan+säädöksen,+että+NE,+jotka+senkaltaisia+tekevät,+OVAT+KUOLEMAN+ansainneet,+eivät+ainoastaan+itse+niitä+tee,+vaan+vieläpä+osoittavat+hyväksymistä+niille,+jotka+niitä+tekevät.Älkäämme+siis+tulkitko+:-)
Tuossahan+se+joskin+epäsuorasti.Markus+:+10:11+Ja+hän+sanoi+heille:+"Joka+hylkää+vaimonsa+ja+nai+toisen,+se+tekee+huorin+häntä+vastaan.+10:12+Ja+jos+vaimo+hylkää+miehensä+ja+menee+naimisiin+toisen+kanssa,+niin+hän+tekee+huorin."+Matteuksen+evankeliumi+:+19:9+Mutta+minä+sanon+teille:+joka+hylkää+vaimonsa+muun+kuin+huoruuden+tähden+ja+nai+toisen,+se+tekee+huorin;+ja+joka+nai+hyljätyn,+se+tekee+huorin.+Johanneksen+evankeliumi+:+8:3+Silloin+kirjanoppineet+ja+fariseukset+toivat+hänen+luoksensa+aviorikoksesta+kiinniotetun+naisen,+asettivat+hänet+keskelle+8:4+ja+sanoivat+Jeesukselle:+"Opettaja,+tämä+nainen+on+tavattu+itse+teosta,+aviorikosta+tekemästä.+8:5+Ja+Mooses+on+laissa+antanut+meille+käskyn,+että+tuommoiset+on+kivitettävä.+Mitäs+sinä+sanot?"+8:6+Mutta+sen+he+sanoivat+kiusaten+häntä,+päästäkseen+häntä+syyttämään.+Silloin+Jeesus+kumartui+alas+ja+kirjoitti+sormellaan+maahan.+8:7+Mutta+kun+he+yhä+edelleen+kysyivät+häneltä,+ojensi+hän+itsensä+ja+sanoi+heille:+"Joka+teistä+on+synnitön,+se+heittäköön+häntä+ensimmäisenä+kivellä."+8:8+Ja+taas+hän+kumartui+alas+ja+kirjoitti+maahan.+8:9+Kun+he+tämän+kuulivat+ja+heidän+omatuntonsa+todisti+heidät+syyllisiksi,+menivät+he+pois,+toinen+toisensa+perästä,+vanhimmista+alkaen+viimeisiin+asti;+ja+siihen+jäi+ainoastaan+Jeesus+sekä+nainen,+joka+seisoi+hänen+edessään.+8:10+Ja+kun+Jeesus+ojensi+itsensä+eikä+nähnyt+ketään+muuta+kuin+naisen,+sanoi+hän+hänelle:+"Nainen,+missä+ne+ovat,+sinun+syyttäjäsi?+Eikö+kukaan+ole+sinua+tuominnut?"+8:11+Hän+vastasi:+"Herra,+ei+kukaan."+Niin+Jeesus+sanoi+hänelle:+"En+minäkään+sinua+tuomitse;+mene,+äläkä+tästedes+enää+syntiä+tee."