"Jos+vanhemmat+hoitavat+tehtävänsä+hyvin,+lapset+voivat+hyvin.+Sillä+ei+ole+merkitystä,+ovatko+perrheet+sateenkaariperheitä+vai+"tavallisia"+perheitä.+"____________On+lasten+pahoinpitelyä+antaa+viattomia+lapsia++perheille+joissa+lakanat+ovat+rusehtavan+värisiä+kauhistusten+tekijät+on+kirjoituksissa+jyrkästi+tuomittu.Papisto+kantaa+asiasta+myös+raskaan+vastuun+-+heidänhän+pitäisi+osoittaa+ihmisillemikä+on+oikea+reitti+kulkea+jotta+voisi+saada+evankeliumeissa+luvatun+pelastuksen.Nyt+he+ovat+muuttaneet+Herran+armon+sananmukaisesti+irstaudeksi+kertomallamiten+homoseksuaalisuus+ei+ole+synti+laisinkaan+(Mäkinen)ja+mitenkä+kyse+onkristityn+normaalista+elämästä.Hävetkää+papit+ja+pelätkää+työnantajaanne!!
Kyllä!
Hän+nurkui+ja+valitti+aina:Ei+kenenkään+risti+näin+paina.Ja+lukemattomat+kerrat,hän+kääntyi+puolehen+Herran.Ei+sovi+ristini+tää+harteille+minun,ois+Herrani,+helppo+tää+vaihtaa+sinun.Uuden+kantaisin+nöyrällä+miellä,en+enää+nurkuisi+tielläKun+hän+illalla+rukoili+jälleen,näki+unta+yöllä+tälleen,Väsyneenä+taakkansa+alla,kulki+polulla+hankalalla.Tuli+itse+Mestari+vastaan,näin+vaivoihinsa+vaipunutta+lastaan.Minä+rukouksesi+kuulin,sanoi+Mestari+hymyhuulin.Tule+kanssani+ristitarhaan,nyt+valita+saat+ristin+parhaan.Mutt´+aikaa+on+päivä+ainoastaan,tulen+illalla+portille+vastaan.Syttyi+riemu+nurkujan+mieleen,heitti+taakkansa+portin+pieleen.Mikä+valtava+ristien+joukko,täynnä+tarhan+jokainen+loukko.Nytpä+valitsen+ristin+uuden,tuolla+on+risti+kuuliaisuuden,miten+käynee+se+harteilleni?Ei,+ei+sovi+tää+taakakseni.Entä+tuo,+jonka+kilpi+on+valta?Mutta+voi,+kovin+hankalaltatuntui+sekin+mielestänsä,ei+ollut+se+etsimänsä.Näin+ristiltä+toisen+luokse,hän+aamusta+iltaan+juoksee.Oli+vikana+millä+mikin,jos+kuinka+hän+sovittikin.Mikä+painoi+mihinkin+tapaan,mikä+olkaan,+mikä+lapaan.Joku+karkea+hankasi+pintaa,eräs+liiaksi+painoi+rintaan.Toivat+muutamat+selkään+vaivan,jotkut+käsiä+särkivät+aivan.Hän+kylpi+jo+kyynelissään,ei+sopivaa+ristiä+missään.Säteitään+viimeisiä+aurinko+heitti,pian+pimeys+seudun+peitti.Tuli+samassa+Mestari+tarhaan,kysyi:+joko+löysit+sä+ristin+parhaan?En+Herra,+en+löytänyt+laisin,jospa+uudestaan+etsiä+saisin.Sanoi+Herra:+jos+sallit,+autan+mä+vähän,mitä+sanoisit+ristiin+tähän?Oi,+Herra,+tää+helppo+on+kantaa,jos+mulle+tämän+voisit+antaa.Ei+mistään+tää+liikaa+paina,tätä+nöyränä+kantaisin+aina.Nyt+hymyili+Mestari+jälleen,ja+hiljaa+virkahti+tälleen:Hyvä,+että+on+sulle+se+mieleen,juuri+sen+hylkäsit+portin+pieleen.Sait+takaisin+ristisi+oman,mielestäsi+raskaan,+kelvottoman.Se+sopii+juuri+sun+harteillesi,se+on+sinun+siunauksesi.Tää+tarina+opettaa+meitä,kun+kuljemme+vaikeita+teitä.Mietimme+mielin+haikein,on+minun+ristini+vaikein.Toisilla+ristiä+tuskin+lainkaan,miks’+minä+tään+taakan+sainkaan?Jos+näin+on+mielemme+milloin,hyvä+meidän+on+muistaa+silloin,taakoista+ristitarhain,oma+ristimme+meille+on+parhain.Siinä+on+meidän+olkamme+malli,siunaukseksi+sen+Luojamme+salli.-Hilja+Karhula-
EvLut+sanoi+:Vastaus+on+helppo:+liberaali+ei+ole+Jumalan+lapsi.+Jumalan+lapset+uskovat+Raamatun+olevan+kokonaan+erehtymätöntä+Jumalan+sanaa.+Joka+ei+näin+usko,+on+perkeleenlapsi.__________Uskotko+sinä+evlut+että+nuo+ao.+jakeet+ovat+totta?Johanneksen+evankeliumi:14:28+Te+kuulitte+minun+sanovan+teille:+'Minä+menen+pois+ja+palajan+jälleen+teidän+tykönne.'+Jos+te+minua+rakastaisitte,+niin+te+iloitsisitte+siitä,+että+minä+menen+Isän+tykö,+sillä+ISÄ+ON+MINUA+SUUREMPI.Jesaja:44:6 Näin+sanoo+Herra,+Israelin+kuningas,+ja+sen+lunastaja,+Herra+Sebaot:+Minä+olen+ensimmäinen,+ja+minä+olen+viimeinen,+ja+paitsi+minua+ei+ole+yhtäkään+Jumalaa.Jos+uskot+niin+selitä+sitten+mitenkä+ne+istuvat+kirkkoisien+200-300+luvulla+kyhäämään+kolminaisuusoppiin?http://kultaomeniahopeamaljoissa.munfoorumi.com/viewtopic.php?f=19&t=61