Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
pertsa2012
pertsa2012
pertsa2012
Liittynyt 15v sitten
46
aloitusta ·
17691
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Jos+vanhemmat+hoitavat+tehtävänsä+hyvin,+lapset+voivat+hyvin.+Sillä+ei+ole+merkitystä,+ovatko+perrheet+sateenkaariperheitä+vai+"tavallisia"+perheitä.+"
Nyt+he+ovat+muuttaneet+Herran+armon+sananmukaisesti+irstaudeksi+kertomalla
miten+homoseksuaalisuus+ei+ole+synti+laisinkaan+(Mäkinen)ja+mitenkä+kyse+on
kristityn+normaalista+elämästä.
Hävetkää+papit+ja+pelätkää+työnantajaanne!!
21.06.2017 19:42
Mistä+voit+tietää,+ettei+juuri+Jumala+kutsunut+sinua+siksi,+että+Hänellä+on+sinulle+tehtävä+juuri+tuon+kirkon+sisällä+?
-oletko+siis+sotkenut+Jumalan+suunnitelmaa+kohdallasi+?
-Jumalaa+syytetään+luonnollisesti+kaikesta,+mutta+eikö+tähän+kohtaan+tulekin+selityksen+makua+omassa+lihassa+?
_________
Minut+on+kutsuttu+ulos+tuosta+sontaläjästä+jota+te+myös+kirkoksi+kutsutte.
Eivät+terveet+tarvitse+parantajaa+ja+terveitähän+tällä+saitilla+lienee+vähänlaisesti.
21.06.2017 19:23
Kyllä!
21.06.2017 16:07
"Miten+muslimen+kanssa+käydään+uskontodialogia???"
___
Itsemurhaiskuilla??
Epäjumalan+palvelusta+ei+pidä+maassamme+sallia.
21.06.2017 15:33
Hän+nurkui+ja+valitti+aina:
Ei+kenenkään+risti+näin+paina.
Ja+lukemattomat+kerrat,
hän+kääntyi+puolehen+Herran.
Ei+sovi+ristini+tää+harteille+minun,
ois+Herrani,+helppo+tää+vaihtaa+sinun.
Uuden+kantaisin+nöyrällä+miellä,
en+enää+nurkuisi+tiellä
Kun+hän+illalla+rukoili+jälleen,
näki+unta+yöllä+tälleen,
Väsyneenä+taakkansa+alla,
kulki+polulla+hankalalla.
Tuli+itse+Mestari+vastaan,
näin+vaivoihinsa+vaipunutta+lastaan.
Minä+rukouksesi+kuulin,
sanoi+Mestari+hymyhuulin.
Tule+kanssani+ristitarhaan,
nyt+valita+saat+ristin+parhaan.
Mutt´+aikaa+on+päivä+ainoastaan,
tulen+illalla+portille+vastaan.
Syttyi+riemu+nurkujan+mieleen,
heitti+taakkansa+portin+pieleen.
Mikä+valtava+ristien+joukko,
täynnä+tarhan+jokainen+loukko.
Nytpä+valitsen+ristin+uuden,
tuolla+on+risti+kuuliaisuuden,
miten+käynee+se+harteilleni?
Ei,+ei+sovi+tää+taakakseni.
Entä+tuo,+jonka+kilpi+on+valta?
Mutta+voi,+kovin+hankalalta
tuntui+sekin+mielestänsä,
ei+ollut+se+etsimänsä.
Näin+ristiltä+toisen+luokse,
hän+aamusta+iltaan+juoksee.
Oli+vikana+millä+mikin,
jos+kuinka+hän+sovittikin.
Mikä+painoi+mihinkin+tapaan,
mikä+olkaan,+mikä+lapaan.
Joku+karkea+hankasi+pintaa,
eräs+liiaksi+painoi+rintaan.
Toivat+muutamat+selkään+vaivan,
jotkut+käsiä+särkivät+aivan.
Hän+kylpi+jo+kyynelissään,
ei+sopivaa+ristiä+missään.
Säteitään+viimeisiä+aurinko+heitti,
pian+pimeys+seudun+peitti.
Tuli+samassa+Mestari+tarhaan,
kysyi:+joko+löysit+sä+ristin+parhaan?
En+Herra,+en+löytänyt+laisin,
jospa+uudestaan+etsiä+saisin.
Sanoi+Herra:+jos+sallit,+autan+mä+vähän,
mitä+sanoisit+ristiin+tähän?
Oi,+Herra,+tää+helppo+on+kantaa,
jos+mulle+tämän+voisit+antaa.
Ei+mistään+tää+liikaa+paina,
tätä+nöyränä+kantaisin+aina.
Nyt+hymyili+Mestari+jälleen,
ja+hiljaa+virkahti+tälleen:
Hyvä,+että+on+sulle+se+mieleen,
juuri+sen+hylkäsit+portin+pieleen.
Sait+takaisin+ristisi+oman,
mielestäsi+raskaan,+kelvottoman.
Se+sopii+juuri+sun+harteillesi,
se+on+sinun+siunauksesi.
Tää+tarina+opettaa+meitä,
kun+kuljemme+vaikeita+teitä.
Mietimme+mielin+haikein,
on+minun+ristini+vaikein.
Toisilla+ristiä+tuskin+lainkaan,
miks’+minä+tään+taakan+sainkaan?
Jos+näin+on+mielemme+milloin,
hyvä+meidän+on+muistaa+silloin,
taakoista+ristitarhain,
oma+ristimme+meille+on+parhain.
Siinä+on+meidän+olkamme+malli,
siunaukseksi+sen+Luojamme+salli.
-Hilja+Karhula-
21.06.2017 15:17
EvLut+alkaa+paljastaa+todellista+karvaansa.
Raamatun+tekstejäkään+hän+ei+ymmärrä.
20.06.2017 20:43
Joh+17:3.+Mutta+tämä+on+iankaikkinen+elämä,+että+he+tuntevat+sinut,+joka+yksin+olet+totinen+Jumala,+ja+hänet,+jonka+sinä+olet+lähettänyt,+Jeesuksen+Kristuksen.
20.06.2017 16:50
Ilmestyskirja+:
20:12 Ja+minä+näin+kuolleet,+suuret+ja+pienet,+seisomassa+valtaistuimen+edessä,+ja+kirjat+avattiin;+ja+avattiin+toinen+kirja,+joka+on+elämän+kirja;+ja+kuolleet+tuomittiin+sen+perusteella,+mitä+kirjoihin+oli+kirjoitettu,+tekojensa+mukaan.
20:15 Ja+joka+ei+ollut+elämän+kirjaan+kirjoitettu,+se+heitettiin+tuliseen+järveen.
20.06.2017 16:30
Mikään+teeskentely+ei+auta+häntä.
20.06.2017 16:18
Sekä+minä+että+moni+muu+olemme+sinulle+jo+kyllkiksi+osoittaneet+erheesi+ja+Raamatunpaikat+jotka+kumoavat+nuo+sokeudessasi+esittämäsi+irtobongailut.
20.06.2017 10:58
Sekä+minä+että+moni+muu+olemme+sinulle+jo+kyllkiksi+osoittaneet+erheesi+ja+Raamatunpaikat+jotka+kumoavat+nuo+sokeudessasi+esittämäsi+irtobongailut.
20.06.2017 10:56
George+sanoi+:
-+Eivät+oppina,+doktriinina,+joksi+se+myöhemmin+muodostettiin,+vaan+heillä+se+perustui+käytännön+kokemukseen+ja+tietoisuuteen+asiasta.+He+olivat+täyttyneet+Pyhällä+Hengellä,+sijaisella+jonka+Jeesus+lähetti+tilalleen,+he+tunsivat+Isän,+Pojan+ja+Pyhän+Hengen.+Se+käy+Raamatusta+ilmi.
5:2+Mutta+sinä,+Beetlehem+Efrata,+joka+olet+vähäinen+olemaan+Juudan+sukujen+joukossa,+sinusta+minulle+tulee+se,+joka+on+oleva+hallitsija+Israelissa,+jonka+alkuperä+on+muinaisuudesta,+iankaikkisista+ajoista.
Markus+:
14:61Mutta+hän+oli+vaiti+eikä+vastannut+mitään.+Taas+ylimmäinen+pappi+kysyi+häneltä+ja+sanoi+hänelle:+"Oletko+sinä+Kristus,+sen+Ylistetyn+Poika?"+
14:62+Jeesus+sanoi:+"OLEN;+ja+te+saatte+nähdä+Ihmisen+Pojan+istuvan+Voiman+oikealla+puolella+ja+tulevan+taivaan+pilvissä."
__
mutta+kolminaisuusteoria+ei+hyväksy+kolmen+entiteettinsä+erisuuruutta+mutta
Raamattu+kyllä+sen+tekee.
Johanneksen+evankeliumi:
14:28+Te+kuulitte+minun+sanovan+teille:+'Minä+menen+pois+ja+palajan+jälleen+teidän+tykönne.'+Jos+te+minua+rakastaisitte,+niin+te+iloitsisitte+siitä,+että+minä+menen+Isän+tykö,+sillä+ISÄ+ON+MINUA+SUUREMPI.
___
Tuossa+on+kaikki+mitä+olen+kolminaisuudesta+löytänyt+Raamatun+kertomana+:
http://kultaomeniahopeamaljoissa.munfoorumi.com/viewtopic.php?f=19&t=61
20.06.2017 08:17
George+sanoi+:
-+Eivät+oppina,+doktriinina,+joksi+se+myöhemmin+muodostettiin,+vaan+heillä+se+perustui+käytännön+kokemukseen+ja+tietoisuuteen+asiasta.+He+olivat+täyttyneet+Pyhällä+Hengellä,+sijaisella+jonka+Jeesus+lähetti+tilalleen,+he+tunsivat+Isän,+Pojan+ja+Pyhän+Hengen.+Se+käy+Raamatusta+ilmi.
5:2+Mutta+sinä,+Beetlehem+Efrata,+joka+olet+vähäinen+olemaan+Juudan+sukujen+joukossa,+sinusta+minulle+tulee+se,+joka+on+oleva+hallitsija+Israelissa,+jonka+alkuperä+on+muinaisuudesta,+iankaikkisista+ajoista.
Markus+:
14:61Mutta+hän+oli+vaiti+eikä+vastannut+mitään.+Taas+ylimmäinen+pappi+kysyi+häneltä+ja+sanoi+hänelle:+"Oletko+sinä+Kristus,+sen+Ylistetyn+Poika?"+
14:62+Jeesus+sanoi:+"OLEN;+ja+te+saatte+nähdä+Ihmisen+Pojan+istuvan+Voiman+oikealla+puolella+ja+tulevan+taivaan+pilvissä."
__
Johanneksen+evankeliumi:
14:28+Te+kuulitte+minun+sanovan+teille:+'Minä+menen+pois+ja+palajan+jälleen+teidän+tykönne.'+Jos+te+minua+rakastaisitte,+niin+te+iloitsisitte+siitä,+että+minä+menen+Isän+tykö,+sillä+ISÄ+ON+MINUA+SUUREMPI.
___
20.06.2017 08:15
George+sanoi+:
Markus+:
__
Johanneksen+evankeliumi:
___
20.06.2017 08:15
Minä+en+kiellä+mitään+mutta+pitäydyn+vain+Raamatun+sanassa.
Alkuseurakunta+ei+esim.+tietenkään+tuntenut+tuota+kolminaisuusoppia+ja+hyvin
tulivat+toimeen.
19.06.2017 21:06
George+sanoi+:
Raamattuhan+ei+itse+asiassa+yhdessäkään+kohdassa+sano,+että+Jumala+olisi+vain+1+kappale,+täydellinen+ykseys,+yksi+persoona,+
_______
Kyllä+sanoo.
Markuksen+evankeliumi:
12:29 Jeesus+vastasi:+"Ensimmäinen+on+tämä:+'Kuule,+Israel:+Herra,+meidän+Jumalamme,+Herra+on+yksi+ainoa;
19.06.2017 20:45
§§§§§§§§§§
Meidän+tarvitsee+periaatteessa+tarkastella+VAIN+sitä+mitenkä+ihminen+suhtautuu+aikamme+homoseksuaalisiin+ilmiöihin+ja+se+joka+niitä+puolustelee+kapinoi+kirjoituksia
vastaan+ja+siten+ei+uskova+voi+tehdä+,mutta+liberaali+voi.
§§§§§§§§§§
19.06.2017 20:27
EvLut+sanoi+:
Vastaus+on+helppo:+liberaali+ei+ole+Jumalan+lapsi.+Jumalan+lapset+uskovat+Raamatun+olevan+kokonaan+erehtymätöntä+Jumalan+sanaa.+Joka+ei+näin+usko,+on+perkeleenlapsi.
Jesaja:
44:6 Näin+sanoo+Herra,+Israelin+kuningas,+ja+sen+lunastaja,+Herra+Sebaot:+Minä+olen+ensimmäinen,+ja+minä+olen+viimeinen,+ja+paitsi+minua+ei+ole+yhtäkään+Jumalaa.
Jos+uskot+niin+selitä+sitten+mitenkä+ne+istuvat+kirkkoisien+200-300+luvulla+kyhäämään+kolminaisuusoppiin?
19.06.2017 17:43
Mikko.A+sanoi+:
Seksuaalinen+kieroutuminen+ei+kuulu+terveeseen+oppiin,ja+vastuulliseen+ympäristöön+mitenkään.+On+VASTUUTONTA+olla+myöntämättä+syntiä,+ja+antaa+sille+hyväksyntää.+Monet+eksyvät+tällasiten+vastuuttomien+oppien+vuoksi.
Mutta+te+joudutte+vastaamaan+vielä+teoistanne.
19.06.2017 10:36
1.Korinttolaiskirje:
6:9 Vai+ettekö+tiedä,+etteivät+väärät+saa+periä+Jumalan+valtakuntaa?+Älkää+eksykö.+Eivät+huorintekijät,+ei+epäjumalanpalvelijat,+ei+avionrikkojat,+ei+hekumoitsijat+eikä+MIEHIMYKSET,+
6:10 eivät+varkaat,+ei+ahneet,+ei+juomarit,+ei+pilkkaajat+eivätkä+anastajat+saa+periä+Jumalan+valtakuntaa.+
6:11 Ja+tuommoisia+TE+OLITTE,+jotkut+teistä;+mutta+te+olette+vastaanottaneet+peson,+te+olette+pyhitetyt,+te+olette+vanhurskautetut+meidän+Herramme+Jeesuksen+Kristuksen+nimessä+ja+meidän+Jumalamme+Hengessä.
19.06.2017 07:04
70 / 885