Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
pertsa2012
pertsa2012
pertsa2012
Liittynyt 15v sitten
46
aloitusta ·
17691
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Outoa kaupantekoa sanoi :
Nousee mieleen että on sellaisessa kaupanteossa pommit ja raketitkaan poikkeavia instrumentteja?
11.10.2011 20:21
näin on kirjoitettu sanoi :
"kun pyhän kansan hajaannus on lopussa, tulee kaiken tämän loppu"
Daniel 12:7
.........................................
Ja kun pyhän kansan yhden osan hajotus on loppunut, silloin nämä kaikki täyttyvät."
11.10.2011 20:16
Meiju sanoi :
Kristinuskon pointti on, että armo on ansiotonta: se läpivalaisee samalla tavalla sekä kunniallisen kansalaisen kuin hyljeksityn ja sorretun.
Matteus kertoo että Meiju yrittää tehdä Jumalan valtakunnasta
urheiluseuran kaltaisen yhteenliittymän.
Matteuksen evankeliumi:
7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
12:50 Sillä jokainen, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon, on minun veljeni ja sisareni ja äitini.
14:27 Ja joka ei kanna ristiänsä ja seuraa minua, se ei voi olla minun opetuslapseni.
14:28 Sillä jos joku teistä tahtoo rakentaa tornin, eikö hän ensin istu laskemaan kustannuksia, nähdäkseen, onko hänellä varoja rakentaa se valmiiksi,
14:29 etteivät, kun hän on pannut perustuksen, mutta ei kykene saamaan rakennusta valmiiksi, kaikki, jotka sen näkevät, rupeaisi pilkkaamaan häntä
11.10.2011 20:04
viikunapuusaarmonajan sanoi :
Miksi Jumalanpalveluksissa ei saarnata enää Jeesuksen paluusta ja varoiteta antikristuksen eksytyksestä?
________
Siksi koska antikristus on jo eksyttänyt heidät.
He saarnaavat toista evankeliumia kuin apostolit eivätkä edes osaa hävetä
Galatalaiskirje:
1:8 Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon KIROTTU.
eivätkä pelätä.
Voihan homoteologia.
11.10.2011 19:53
oikea lutsku sanoi :
No, ei me ihanuskota et palturi-Balttis oisit juutalainen ja Egyptin orjuudesta päässyt :P
1. Käsky
5:6 'Minä olen Herra, sinun Jumalasi, joka vein sinut pois Egyptin maasta, orjuuden pesästä.
5:7 Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.
5:10 mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni.
5:11 Älä turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu.
5:12 Ota vaari lepopäivästä, niin että sen pyhität, niinkuin Herra, sinun Jumalasi, on sinua käskenyt.
5:13 Kuusi päivää tee työtä ja toimita kaikki askareesi;
5:14 mutta seitsemäs päivä on Herran, sinun Jumalasi, sapatti; silloin älä mitään askaretta toimita, älä sinä älköönkä sinun poikasi tai tyttäresi, sinun palvelijasi tai palvelijattaresi, sinun härkäsi, aasisi tai muu juhtasi älköönkä muukalaisesi, joka sinun porteissasi on, että palvelijasi ja palvelijattaresi saisivat levätä niinkuin sinäkin.
5:15 Ja muista, että itse olit orjana Egyptin maassa ja että Herra, sinun Jumalasi, vei sinut sieltä pois väkevällä kädellä ja ojennetulla käsivarrella. Sentähden Herra, sinun Jumalasi, käski sinun viettää lepopäivän.
5:16 Kunnioita isääsi ja äitiäsi, niinkuin Herra, sinun Jumalasi, on sinua käskenyt, että kauan eläisit ja menestyisit siinä maassa, jonka Herra, sinun Jumalasi, sinulle antaa.
5:17 Älä tapa.
5:18 Älä tee huorin.
5:19 Älä varasta.
5:20 Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi.
5:21 Älä himoitse lähimmäisesi vaimoa. Älä halaja lähimmäisesi huonetta, älä hänen peltoansa, älä hänen palvelijaansa, palvelijatartansa, härkäänsä, aasiansa, äläkä mitään, mikä on lähimmäisesi omaa.
11.10.2011 19:42
Arvo Suur sanoi :
kirkon papit opettavat väärennettyä lakia,
Katolinen kirkko poisti toisen käskyn (kuvainpalvelukielto) katekismuksesta ja jotta käskyjen lukumäärä olisi pysynyt samana , jaettiin kymmenes käsky "puoliksi" kahteen suurinpiirtein samamerkityksisiin osiin , ja muita käskyjä siirrettiin pykälän verran ensimmäisen käskyn suuntaan - kas
simsalabim - kuvainpalvelukielto hävisi,mutta käskyt ensimmäisen ja 10:nnen välissä ovat luterilaisilla ja katolisilla eri järjestyksessä kuin muilla kirkkokunnilla.Tämä tuottaa luonnollisesti hankaluuksia , kysyttäessä
katolilaiselta , luterilaiselta , ortodoxilta tai anglikaanilta esim. toista käskyä.Luterilainen kirkko sanoo toisen käskyn sisältyvän ensimmäiseen käskyyn - tosin Jumala sanoi toisin.
Luther ei uskaltanut mennä lisäämään kuvainpalvontakieltoa - paavi
olisi todennäköisesti heti ruvennut keräämään rovioaineksia.Käskyt ovat periytyneet ev.lut.tytärkirkolle , joka on "lahkoutunut " katolisesta kirkosta ja jatkaa täten katolisten väärän evankeliumin julistamista.
Älä tee huorin on nykyään --> Älä tee aviorikosta - huorata saa siis niin paljon kuin sielu sietää , kunhan sitä ei tee avioliitossa.Käskyn muuttaminen tuohon toiseen merkitykseen oli suuri synti!!
Naimattomia ja avoliittolaisia ei siis koske enää tuo seitsemäs käsky!!!
Katekismuksen ensimmäinen käsky on myös sisällöllisesti muutettu mooseksen lakiin verrattuna.
11.10.2011 19:37
profetiaproffa sanoi :
Mielenkiintoisinta profetiassa on se, että nykyään Istuva paavi Benedikt VI olisi katolisen kirkon viimeinen paavi. Hänen toimikautensa päättyisi äkisti, jäisi lyhyeen ja kirkko ajatuisi suuriin vaikeuksiin.
profetioita.
11.10.2011 19:26
Kauko Kajahdus sanoi :
Kuollut Jeesus on nykyisin hyödyllisin monille tahoille.
11.10.2011 19:05
Henna-Mari
11.10.2011 19:02
Henna-Mari
Jatka vain samaa rataa äläkä anna tuumaakaan periksi.
Luukkaan evankeliumi:
10:17 Niin ne seitsemänkymmentä palasivat iloiten ja sanoivat: "Herra, riivaajatkin ovat meille alamaiset sinun nimesi tähden."
Jaakobin kirje:
2:19 Sinä uskot, että Jumala on yksi. Siinä teet oikein; riivaajatkin sen uskovat ja vapisevat
11.10.2011 18:55
komiat sanoi :
Ongelmat alkavat vasta sitten kun tarvitaan kirkollisia toimituksia kuten kaste, konfirmaatio,
_________
Markuksen evankeliumi:
16:16 Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen
11.10.2011 18:46
Log_
_____
"Avauksenne" ei mene läpi.
Sonja tosin uskoi sen.
11.10.2011 18:32
Sonja sanoi :
Tälläkin palstalla saamme paljon vihaa päällemme rehellisten mielipiteidemme takia.
_________
Teidän tehtävänne on väärentämättömän evankeliumin saarnaaminen.
Kuten pappina tiedät sitähän te ette tee.
Sitäpaitsi avaaja oli vain trolli .... lapsenuskoni :-)
Alkuseurakunnassa ei tarvittu - paitsi parannuksenteon jälkeen.
11.10.2011 18:28
Log__ sanoi :
Huomasitkos kuinka lähimmäistä rakastavia vastauksia sait ns. ainoilta oikeilta uskovilta....;o)
11.10.2011 15:58
Ateisti?
En siis ollut ”uskossa”, koska hyväksyn seksuaalisten vähemmistöjen rekisteröityjen parisuhteiden kirkollisen siunaamisen....
_________
Tuo juttu on Raamatun vastainen.Tutki nyt itse haluatko vastustaa Jumalan
tahtoa.Jos haluat , niin päättele itse oletko uskossa vai et.
3.Mooseksen kirja:
18:22 Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus.
11.10.2011 09:58
Uskiss sanoi :
Egypti on kesän aikana siirtänyt erikois- ja panssarijoukkoja Israelin Gazan kaistaleen vastaiselle rajalle Israelin ja Egyptin
tapaan vastustajan nokan alla.
Jos jokin taistelu puhkeaa niin Iranin ydinvoimalat menevät ehkä siinä sivussa.
11.10.2011 09:23
Hälytyskellot soivat sanoi :
Lisäksi Raamattua lukemalla voi oppia niinkin paljon, että tietää alkuunsa kumpi pappi edustaa totuutta ja kumpi eksytystä.
_________
Hyvä tapa välttää eksytykset on tosiaan tietää kirjoituksista jotakin.
Tosin - ovathan "papitkin" sitä Raamattua muutaman rivin lukeneet , mutta kun ei
vaan ole mennyt heillä tuo tieto jakeluun.
He julistavat Sanan vastaista evankeliumiaan eivätkä ymmärrä pelätä.
11.10.2011 09:13
virka tuo pyhyyttä? sanoi :
Sanoihan Shrinkin, että hänen tuttunsa olisi menettänyt pappisoikeudet jos olisi osallistunut Shrinkin kotona ehtoolliselle.
_________
Tiedän , että Shrink on toimittanut vankilalähetin tehtäviä , mutta en nyt muista
onko hänellä luterilaisen kirkon pappisoikeudet.
Jos ehtoollisen olisi hänen luonaan toimittanut joku muu kuin pappi niin silloin
hänen tutullaan olisi voinut ruveta liperit löystymään.
10.10.2011 20:12
Hannu Lehdeskoski sanoi :
Jos Ut:n sivuilta löytyy jokin tämän päivän kristilliselle kirkolle vieras tapa puhua Jeesuksesta, eikö se kuitenkin ole ollut kristittyjen tapa puhua Jeesuksesta, onhan Ut kristittyjen kirja?
Voiko tätä tapaa pitää harhaoppisena?
10.10.2011 19:44
Hannu Lehdeskoski
. En ole Nokialla, enkä Erikssonilla töissä, vaan palvelen Kristuksen kirkkoa.
_________
Tuossa on se vika että Kristuksella ei ollut kirkkoa Hän perusti seurakunnan.
10.10.2011 19:40
843 / 885