Vapaa kuvaus

Aloituksia

28

Kommenttia

7319

  1. Kai+Jeesukselle+sentään+lähes+20+vuoden+raksatöistä+oli+jotain+käteen+jäänyt?+Ja+kuka+pakottaa+sinua+kristittyjä+rahoittamaan.+:o
  2. ".+Ajatteleppa+kaikkia+niitä+ihmisiä+maapallolla+jotka+eivät+usko+kuten+sinä+hindut,+muslimit....Menevätkö+he+siis+kaikki+helvettiin+?+Vastasyntyneet+lapsetkin+vaikkeivät+syntielämästä+mitään+tiedä?"Roomalaiskirjeen+2:12-16+sanotaan"12+Ne,+jotka+ovat+tehneet+syntiä+lakia+tuntematta,+myös+tuhoutuvat+laista+riippumatta.+Ne+taas,+jotka+ovat+lain+tuntien+tehneet+syntiä,+myös+tuomitaan+lain+nojalla.+13+Ei+Jumala+hyväksy+vanhurskaiksi+niitä,+jotka+vain+kuulevat+lain+sanoja,+vaan+vanhurskaiksi+julistetaan+ne,+jotka+myös+noudattavat+lakia.+14+Pakanakansatkin,+joilla+ei+ole+lakia,+saattavat+luonnostaan+tehdä,+mitä+laki+vaatii.+Silloin+pakanat,+vaikkei+heillä+lakia+olekaan,+ovat+itse+itselleen+laki.+15+Näin+he+osoittavat,+että+lain+vaatimus+on+kirjoitettu+heidän+sydämeensä.+Siitä+todistaa+heidän+omatuntonsakin,+kun+heidän+ajatuksensa+syyttävät+tai+myös+puolustavat+heitä.+16+Tämä+tulee+näkyviin+sinä+päivänä,+jona+Jumala+minun+julistamani+evankeliumin+mukaisesti+tuo+ihmisten+sisimmätkin+salaisuudet+Kristuksen+Jeesuksen+tuomittaviksi."Tästä+saa+käsityksen,+että+he,+joilla+ei+ole+samanlaista+mahdollisuutta+kuulla+Jeesuksesta+kuin+meillä,+tuomitaan+sydämensä+asenteen,+sen+hyvyyden+perusteella.+Ja+lapsethan+ovat+nimenomaan+vapaiden+suuntien+teologian+mukaan+automaattisesti+pelastuskelpoisia+perustuen+mm.+Jeesuksen+sanoihin+":+"Sallikaa+lasten+tulla+minun+luokseni,+älkää+estäkö+heitä.+Heidän+kaltaistensa+on+Jumalan+valtakunta.++Totisesti:+joka+ei+ota+Jumalan+valtakuntaa+vastaan+niin+kuin+lapsi,+hän+ei+sinne+pääse"+(Mark.+10:14-15)