Vapaa kuvaus

Aloituksia

28

Kommenttia

7319

  1. Kirjoitit:+"Eli+valinta+suoritetaan+knkin+tekojen+mukaan,+missään+ei+edes+mainita+et+se+sun+kumartelus+ja+rukoilus+antais+sulle+sen+paremmat+saumat+ku+mulle!+"Tämä+tuomio+"tekojen+mukaan"++kuulostaa+ensi+kuulemalta++kieltämättä++hieman+hämmentävältä.+Täältä+löytyy+pitkä+kirjoitus+aiheesta.http://www.kotisatama.net/fi/raamattujasana/viikonsana/sana.php?paivays=2006-12-06"Lopulta+jokainen+ihminen+joutuu+katsomaan+peiliin+ja+tunnustamaan,+etteivät+hänen+vähäiset+hyvät+tekonsa+riitä+hyvittämään+rikkomusten+valtavaa+määrää.+Voi+heitä,+jotka+kohtaavat+tämän+tosiseikan+vasta+viimeisellä+tuomiolla+Kaikkitietävän+ja+vanhurskaan+Jumalan+edessä!+Heidän+asemansa+on+surkuteltava,+heikkoakin+heikompi.Toinen+vaihtoehto+on+kohdata+tekojen+riittämättömyys+jo+tänään+ja+etsiä+apua+ongelmaan+armollisen+ja+laupiaan+Jumalan+anteeksiannosta.+Se+on+helppoa;+uskomalla+Jeesukseen+Kristukseen+ihminen+saa+lahjaksi+syntien+täydellisen+anteeksiannon.+Ja+kun+Herra+pesee+ihmisen+puhtaaksi+synnistä,+hänestä+tulee+kertakaikkisen+puhdas.+Jopa+niin+puhdas,+että+viimeisellä+tuomiolla+häntä+vastaan+ei+nosteta+yhtään+syytöstä,+vaan+pelätty+tuomio+kääntyy+hänelle+palkitsemisen+juhlaksi.Jos+et+usko+minun+vakuutteluani,+voit+tarkistaa+edellä+esitetyn+periaatteen+itse+omasta+Raamatustasi:+"Joka+uskoo+häneen,+sitä+ei+tuomita;+mutta+joka+ei+usko,+se+on+jo+tuomittu,+koska+hän+ei+ole+uskonut+Jumalan+ainokaisen+Pojan+nimeen."+++(Joh.+3:18)Eli+kaikki+ihmiset+tuomitaan+"kukin+hänen+tekojensa+mukaan",+mutta+edelleen+jokainen+valitsee,+mitä+hän+aikoo+tuoda+tuomiolle+mukanaan.+Anteeksiannettuja+syntejä+siellä+ei+tunnetta,+anteeksiantamattomat+kyllä.Jos+tahdot+tehdä+asialle+jotain,+se+on+vielä+tänään+mahdollista.+Päätös+on+henkilökohtainen+ja+se+on+tehtävä+tässä+ajassa.+Viimeisellä+tuomiolla+on+myöhäistä+yrittää+'päästä+sopimukseen'+syyttäjän+kanssa.+Kohtaa+siis+syyllisyytesi+mieluummin+jo+tänään+ja+löydä+kestävä+ratkaisu+syntiongelmaan+Herran+luota."
  2. Lue+mitä+kitjoitin.