Onko tämä trollauspalsta?

räyhräyh

Niin, minusta näyttää, että joko tämä on trollauspalsta, tai palstalla kirjoittavat uskikset ovat todella, todella tyhmiä umpiluita. Tolloja. Tai sitten joku tai jotkut vaan trollaa täällä erittäin onnistuneesti. Joka sinänsä ei ole kovin vaikeaa, uskiksena trollaaminen on kutakuinkin helpoin trollaamisen tapa. Kirjoittaa vaan tyhmintä mitä mieleen tulee ja mukaperustelee sen uskolla. Siinä se.

13

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • röökiäijä

      Uskovaisena trollaaminen on kyllä helpointa. Ateistina trollaaminen on paljon vaikeampaa, se on nähty. Joskushan täällä joku esittää tyhmää ateistia ja se yleensä huomataan. Jos ateismin nimissä esittää pöljiä väitteitä, saa ateistit kimppuunsa, se on nähty. Jos taas uskovaisena esittää miten pöljiä väitteitä tahansa, ei saa muita uskovaisia kimppuunsa. He ovat korkeintaan häpeissään hiljaa.

    • nhgfdsdrtyuiop

      Mee muualle valittamaan yksinäisyyttäsi!

      • ohoh.mitä.ihmettä

        Missä ihmeessä tuossa muka puhuttiin yksinäisyydestä? Näetkö asioita, joita ei ole olemassa, näin niinkuin yleisesti?


    • vihtahousun.ystävä

      Ainaski minä haluan vain tuoda esiin, että Saatana on ainoa oikea henki, johon kannattaa uskoa. Jumala on pelkkä pahuuden tuoja. Jumala ei ole kaikkivoipa vaan pahoinvoipa. Siksi hänen tekemänsä teot tuotavat ihmiskunnalle silkkaa kärsimystä. Sitten ne vieritetään Saatanan tekemiksi, vaikka hän on niihin täysin syytön.

    • Aikansa_kutakin10

      Muistan, että joskus 10 vuotta sitten tämä oli yksi suosituimpia palstoja. Filosofisia keskusteluja, arkeologisia löydöksiä käsiteltiin, logiikkaa käytettiin terävästi. Sittemmin nuo kirjoittajat ovat lähteneet palstalta.

      • sitähän.se

        Kaikkein terävimmät kirjoittelivat silloin itselleen tarpeellisista jatkeistaan. Aivan loistavaa keskustelua.

        Juuri sellaista kuin ateisteilta voi odottaakin.


    • havaintoja

      Niin, ateistit eivät tee muuta kuin trollaavat. Kukin toimii tietenkin lahjakkuusprofiilinsa mukaan.

      • vihtahousun.ystävä

        Noin kirjoittaa vain Jumalan riivaama älykääpiöketku!!! Ota sinäkin Saatana sydämeesi, jotta pääset pahasta olostasi eroon ja saat hiukan järkeä juttuihisi!!!


      • nhgfdsdrtyuiop

        Mem ja Aamen. Luterilainen räpeltää ballejaan ja häpäisee kristinuskon
        tää.viinanjuoja.keskiikähihhulimme


    • Palstan trollit mahtavat enimmäkseen olla uskovaisuuttaan häpeäviä uskovaisia.
      Anonyymeina kun kirjoittavat, ja eivät muka kuulu mihinkään tiettyyn lahkoon/herätysliikkeeseen.

      • räyhräyh

        Se onkin merkillistä, että juuri kukaan ei kehtaa sanoa: Olen mormoni, olen helluntailainen, olen jehovantodistaja, jne. Yksi on tainnut sanoa edustavansa ns vapaita suuntia, mitä ne sitten onkaan. Yksi on kretupalstalla kertonut olevansa körtti. Siinä kaikki, mitä minä tiedän.
        Häpeävät raukat lahkoaan.


      • räyhräyh kirjoitti:

        Se onkin merkillistä, että juuri kukaan ei kehtaa sanoa: Olen mormoni, olen helluntailainen, olen jehovantodistaja, jne. Yksi on tainnut sanoa edustavansa ns vapaita suuntia, mitä ne sitten onkaan. Yksi on kretupalstalla kertonut olevansa körtti. Siinä kaikki, mitä minä tiedän.
        Häpeävät raukat lahkoaan.

        Yksi syy siihen, miksi monetkaan eivät sano yhteisöään on uskoakseni se, että aika moni taitaa olla mihinkään yhteisöön kuulumaton oman tien kulkija...


      • räyhräyh
        Tipale kirjoitti:

        Yksi syy siihen, miksi monetkaan eivät sano yhteisöään on uskoakseni se, että aika moni taitaa olla mihinkään yhteisöön kuulumaton oman tien kulkija...

        Selittelyn makua. Ettäkö muka lahkoihin kuuluvat eivät kirjoittelisi täällä, vaan pelkästään Gamelboots- miehet. Paskaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kotipizza Hyllykallio

      Meniköhän jotain pieleen? Arveletteko, että lisää arvostusta teitä kohtaan?Arveletteko, että ei vaikuta myyntiä vähentäv
      Seinäjoki
      169
      3907
    2. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      35
      3538
    3. Mopomiitissä vakava loukkaantuminen

      IMATRAN mopomiitistä lauantai-iltana sairaalaan joutuneet kuljettajat ovat loukkaantuneet vakavasti, Kaakkois-Suomen pol
      Imatra
      222
      2799
    4. Mitä nainen ajattelet?

      Miten viettäisimme iltaa juuri nyt jos olisimme yhdessä?
      Ikävä
      151
      1229
    5. J-miehelle

      Miksi kaikki päättyi näin? Vain sinut olisin halunnut, on ikävä sua. Älä ajaudu väärille teille, olet mulle Rakas.
      Ikävä
      59
      1098
    6. Minulla on poikaystävä!!!

      Uskokaa nyt jo! En halua vanhaa kääkkää!!!
      Ikävä
      145
      1028
    7. Viikonlopun päätteeksi löytäisin

      paikkani sinun kainalossasi. Telkkarissa joku leffa, sarja, ehkä ihan mielenkiintoinenkin tai sitten ei enää jaksaisi ke
      Ikävä
      10
      971
    8. Rupesin oikeasti odottamaan

      Että toteutuuko se meidän pusu ensiviikolla. Olisin niin onnellinen se merkitsisi paljon.
      Ikävä
      55
      900
    9. Niinhän se on nainen että me

      Kaikki vanhetaan ja muututaan toisenlaisiksi, lainatakseni vapaasti yhden vanhan kappaleen sanoitusta
      Ikävä
      42
      764
    10. Olihan sinun

      Kanssa nainen olemassa omanlainen vetovoima ja tietynlainen yhteenkuuluvuuden tunne. Se on helppoa myöntää.
      Ikävä
      40
      757
    Aihe