Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

1. noh, listassa on paljon hyviä asioita, eikä mitään kauhean silmiin pistävää, mutta kuitenkin ainakin itse inhoan "listoja", kun kysymys on ihmisistä, eli vaikka en tuota listaa itse ampuisikaan alas, niin en tiedä mistä johtuu aina "lievä kuvotuksen" tunne näissä yhteyksissä.....

Toki esim. tämä lista on ihan kohtuu asiallinen, mutta kuitenkin yksilön tekemä, jolloin hänen kanssaan samaa mieltä olevat ovat täysin listan kannalla, mutta jotkut taas eivät tai heillä on ihan erillainen "lista".....

Listoissa on pääpiirteissään ehkä se vika, että se tuntuu olevan vähän kuin sopimuspaperi, jonka sinun täytyy täyttää aina, siitä unohtuu tosi elämän realiteetit, eli kysymys listojen tekijöille onkin, osaatteko rakastaa, "kun kaikki ei ole niin kaunista"?

Joillekin ihmisille lupaus ei ole vain lupaus, jonka voi rikkoa ainakaan kovin kevyin perustein ja silloinkin asia ei ole välttämättä helppo, jotkut ymmärtävät tämän, mutta tiedän tosin, että niitä ei ole paljon, ketkä aidosti tälläisiä ovat.

On turha väittää, ettei monella olisi hukassa nämä elämän realiteetit, koska jos ei ymmärrä, että elämässä on erillaisia hetkiä ja tapahtumia, jotka voivat aiheuttaa poikkeamia "listan" edellyttämästä käytöksestä, myös listan kirjoittajan itsensäkin kohdalla.

Elämä ei ole aina ruusuilla tanssimista, mutta kuuluuko sillloin olla kumppaninsa tukena vai seisoa listan kanssa vieressä ja seurata koska ollaan siinä vaiheessa, että "purkuperusteet" täyttyvät?

Kirjoitukseni koskee molempia sukupuolia ja erillaisille yksilöille sopii erillaiset suhteet, sekä erillaiset jutut, mutta itse välillä hämmästelen suhteiden tarkoitusta ja sitä miten ihmiset eivät tunnu ymmärtävän/näkevän tiettyjä outouksia ajattelussaan, olen vahvasti sitä mieltä, että moni nykymaailman asia aiheuttaa sen, että liian moni on ihan hukassa näiden asioiden kanssa lisääntyvissä määrin.....
  2. Saanko luvan? ;D
  3. Jeps, 8-0