Suoraa tekstiä luvassa näin kesäm kunniaksi! Aiheena niinkin omaperäinen aihe, kuin "Turn offit miehissä". Millainen mies ei iske minuun ollenkaan tai millaiset piirteet miehessä saavat minut perääntymään välittömästi niiden ilmaantuessa?
1. Huonot elämäntavat
Mies, joka keksii jatkuvasti tekosyitä siihen, miksi ei voisi urheilla tai edes harrastaa hyötyliikuntaa. Usein hänellä on myös hälläväliäasenne ruokailuunsa. Pakastepizzoja, kebab-aterioita, kaljaa, kaljaa, kaljaa ja vielä kerran vähän kaljaa. En yksinkertaisesti pysty kuvittelemaan itseäni sellaisen miehen kanssa, jota ei kiinnosta paskan vertaa oma kroppa. Enkä nyt tarkoita ulkonäöllisistä syistä, vaan ihan sitä, että kehomme on meidän ainoa kotimme, jossa joudumme elää läpi elämämme, joten eikö siitä kannattaisi pitää huolta. En vaadi jatkuvaa kalorien laskemista ja pilkuntarkkaa treeniohjelman noudattamista - vaikka toki se onkin ihailtavaa - vaan nimenomaan sitä kiinnostusta omaan hyvinvointiinsa. Tähän kategoriaan sopii hyvin myös röökaaminen. Minua ei sinänsä häiritse tupakoiminen, mikäli mies pitää muuten mm. suunsa hygienian kunnossa EIKÄ sorru ketjupolttamiseen. Rahaa ja elinvuosia kuluu. Ei järkeä. Puhumattakaan nyt huumeista...
2. Huono hygienia
Mies, jota ei tunnu oma hygienia kiinnostavan.. Hiukset rasvaiset, parta harottaa, hengitys haisee ja hampaat hoitamattomat. Nuuskaajat, ei kiitos! Hiki haisee, vaatteet paskaisena, häpykarvoitus trimmaamatta. Niin ja se pahin...haiseva kyrpä. Mä ihan kaikella rakkaudella suosittelen miestenkin pitämään varustuksensa hygieniasta huolta. Säästytään niiltä awkward momenteilta, kun nainen haluaa antaa suuseksiä, mutta lähestyessään miehen kalua, haluaakin ottaa samantien takapakkia ja joko sanoa suoraan, että "pese mulkkus" tai sitten raukkana tyytyy kohtaloonsa ja kyyneleet silmissä ottaa sontakullin suuhunsa. Hyi.
3. Huono itsetunto
Tämä on ehkä se eniten minuun vaikuttava seikka. Vaikka mies olisi kuinka mukava ja hyvännäköinen ym, mutta siinä vaiheessa, kun hänen huono itsetuntonsa astuu kehiin, peräännyn heti. Se on vain yksinkertaisesti epäseksikkäintä ikinä, jos mies ei ole varma itsestään, ei tiedä mitä haluaa, rypee itsesäälissä, eikä omaa tervettä itsetuntoa ollenkaan.. Ylimielinen ja itsekäs ei saa olla, lasken nekin huonoon itsetuntoon. Yleensä huono itsetunto vaikuttaa myös suoraan seksielämään. Mikäli mies ei nauti itsestään, hän tuskin pystyy täysillä nauttimaan tai tuottamaan toiselle nautintoa. Huonoon itsetuntoon lasken kaikki ne, jotka vonkuu multa ylistäviä kommentteja/mielipidettä heidän ulkonäöstään ja kysyelevä"kelpaanko sulle" . Hyvän itsetunnon omaava ei kysele tuollaisia..
4. Liiallinen hempeily ja miellyttämisenhalu
Hempeily ja miellyttämisenhalu ovat hyviä asioita aina tiettyyn pisteeseen asti, mutta kaikella on rajansa. Kyllä miehellä pitää olla omaakin tahtoa ja tarpeita ja temperamenttiakin. Pointti on siis se, että vaikka minua ei saa kukaan tossun alle, mä odotan mieheltä sen verran lujaa luonnetta, ettei se jää mun luonteen alle. Usein liiallinen miellyttämisenhalu pohjautuu omistushaluisuuteen.. Keksitään kaikki keinot, että nainen pysyy miehen luona. Liiallinen hempeily kallistuu ällösiirappisuuteen. Vaikka mä tykkäänkin romantiikasta ja hemmottelusta, niin silti siirappisuus on ällöä!
5. Omistushaluisuus, kyttääminen ja takertuminen, mustasukkaisuus
Tämä on paha - tosi paha! Omistushaluisuus ja takertuminen... Se varmin keino saada mut juoksemaan karkuun sua. Ei kannata yrittää, koska silloin "jatketaan kavereina" -ajatusmaailmakaan ei minuu enää kiinnosta. Koska sehän on se viimeinen keino pitää mut omanaan. Mustasukkaisuus on ihan tervettä ja periaatteessa imartelevaa, jos se ei mene sairaaksi kyttäämiseksi ja vainoharhaisuudeksi.
6. Huumorintajuttomuus
Mun tarvii myöntää, että minuu vituttaa ehkä eniten huumorintajuttomat ihmiset. Mulla palaa käpy heti, jos huomaan ihmisestä nipottajan ja tosikon piirteet. Mä en viihdy sellaisessa seurassa, jossa mun pitää varoa sanomisiani. Toki mä ymmärrän oikein hyvin, ettei mun mustaa huumoria voi jokainen ymmärtää, mutta vois sitä edes yrittää löysätä pipoa..
7. Flegmaattisuus
Mies, joka ei saa oikein mitään aikaiseksi.. Hän lojuu päivät pitkät joko työttömänä kotona, eikä jaksa edes työhakemuksia tehdä, tai vaihtoehtoisesti käy töissä, mutta työpäivän päätteeksi ei tee elämässään mitään muuta, kuin loju siellä kotona. Ei harrastuksia, ei sosiaalista elämää. Parhaita kavereita tietokonepelit ja kalja. Enkä nyt väitä, ettäkö peleissä vikaa olisi - kyllä mä tykkään seurata, kun mies pelaa ja jopa itsekin osallistua siihen, mutta jos tosiaan elämässä ei ole mitään muuta sisältöä, kuin koti ja mahdollisesti työ, niin ei kiitos! Myös se on turn off, jos mies ei osaa olla mies näin vanhanaikaisesti ajateltuna, eli ei osaa tai halua osata remppahommia, ei ymmärrä autojen ja tekniikan päälle, ei omaa maalaisjärkeä, eikä oikein viitsi tehdä mitään. Ei siis suoriudu "miesten töistä."
Turn offit miehissä
75
76
Vastaukset
- Marielle___
Suoraa tekstiä luvassa näin kesän kunniaksi! Aiheena niinkin omaperäinen aihe, kuin "Turn offit naisissa". Millainen nainen ei iske minuun ollenkaan tai millaiset piirteet miehessä saavat minut perääntymään välittömästi niiden ilmaantuessa?
1. Huonot elämäntavat
Nainen, joka keksii jatkuvasti tekosyitä siihen, miksi ei voisi urheilla tai edes harrastaa hyötyliikuntaa. Usein hänellä on myös hälläväliä asenne ruokailuunsa. Suklaata, limsoja, karkkeja, jälkiruokia, herkkuja ja vielä kerran vähän suklaata. En yksinkertaisesti pysty kuvittelemaan itseäni sellaisen naisen kanssa, jota ei kiinnosta paskan vertaa oma kroppa. Enkä nyt tarkoita ulkonäöllisistä syistä, vaan ihan sitä, että kehomme on meidän ainoa kotimme, jossa joudumme elää läpi elämämme, joten eikö siitä kannattaisi pitää huolta. En vaadi jatkuvaa kalorien laskemista ja pilkuntarkkaa treeniohjelman noudattamista - vaikka toki se onkin ihailtavaa - vaan nimenomaan sitä kiinnostusta omaan hyvinvointiinsa. Tähän kategoriaan sopii hyvin myös röökaaminen. Minua ei sinänsä häiritse tupakoiminen, mikäli nainen pitää muuten mm. suunsa hygienian kunnossa EIKÄ sorru ketjupolttamiseen. Rahaa ja elinvuosia kuluu. Ei järkeä. Puhumattakaan nyt huumeista...
2. Huono hygienia
Nainen, jota ei tunnu oma hygienia kiinnostavan.. Hiukset rasvaiset, karvat harottaa, hengitys haisee ja hampaat hoitamattomat. Nuuskaajat, ei kiitos! Hiki haisee, vaatteet paskaisena, häpykarvoitus trimmaamatta. Niin ja se pahin...haiseva pillu. Mä ihan kaikella rakkaudella suosittelen naistenkin pitämään varustuksensa hygieniasta huolta. Säästytään niiltä awkward momenteilta, kun mies haluaa antaa suuseksiä, mutta lähestyessään naisen pillua, haluaakin ottaa samantien takapakkia ja joko sanoa suoraan, että "pese tosas" tai sitten raukkana tyytyy kohtaloonsa ja kyyneleet silmissä ottaa löyhkäävän silli suuhunsa. Hyi.
3. Huono itsetunto
Tämä on ehkä eniten minuun vaikuttava seikka. Vaikka nainen olisi kuinka mukava ja hyvännäköinen ym, mutta siinä vaiheessa, kun hänen huono itsetuntonsa astuu kehiin, peräännyn heti. Se on vain epäseksikkäintä ikinä, jos nainen ei ole varma itsestään, ei tiedä mitä haluaa, rypee itsesäälissä, eikä omaa tervettä itsetuntoa ollenkaan.. Ylimielinen ja itsekäs ei saa olla, lasken nekin huonoon itsetuntoon. Yleensä huono itsetunto vaikuttaa myös suoraan seksielämään. Mikäli ninen ei nauti itsestään, hän tuskin pystyy täysillä nauttimaan tai tuottamaan toiselle nautintoa. Huonoon itsetuntoon lasken kaikki ne, jotka vonkuu multa ylistäviä kommentteja/mielipidettä heidän ulkonäöstään ja kysyelevä"kelpaanko sulle" . Hyvän itsetunnon omaava ei kysele tuollaisia..
Hempeily ja miellyttämisenhalu ovat hyviä asioita aina tiettyyn pisteeseen asti, mutta kaikella on rajansa. Kyllä naisella pitää olla omaakin tahtoa ja tarpeita ja temperamenttiakin. Pointti on siis se, että vaikka minua ei saa kukaan tossun alle, mä odotan naisessa sen verran lujaa luonnetta, ettei se jää mun luonteen alle. Usein liiallinen miellyttämisenhalu pohjautuu omistushaluisuuteen.. Keksitään kaikki keinot, että mies pysyy naisen luona. Liiallinen hempeily kallistuu ällösiirappisuuteen. Vaikka mä tykkäänkin romantiikasta ja hemmottelusta, niin silti siirappisuus on ällöä!
Tämä on paha - tosi paha! Omistushaluisuus ja takertuminen... Se varmin keino saada mut juoksemaan karkuun sua. Ei kannata yrittää, koska silloin "jatketaan kavereina" -ajatusmaailmakaan ei minuu enää kiinnosta. Koska sehän on se viimeinen keino pitää mut omanaan. Mustasukkaisuus on ihan tervettä ja periaatteessa imartelevaa, jos se ei mene sairaaksi kyttäämiseksi ja vainoharhaisuudeksi.
6. Huumorintajuttomuus
Mun tarvii myöntää, että minuu vituttaa ehkä eniten huumorintajuttomat ihmiset. Mulla palaa käpy heti, jos huomaan ihmisestä nipottajan ja tosikon piirteet. Mä en viihdy sellaisessa seurassa, jossa mun pitää varoa sanomisiani. Toki mä ymmärrän oikein hyvin, ettei mun mustaa huumoria voi jokainen ymmärtää, mutta vois sitä edes yrittää löysätä pipoa..
7. Flegmaattisuus
Nainen, joka ei saa oikein mitään aikaiseksi.. Hän lojuu päivät pitkät joko työttömänä kotona, eikä jaksa edes työhakemuksia tehdä, tai vaihtoehtoisesti käy töissä, mutta työpäivän päätteeksi ei tee elämässään mitään muuta, kuin loju siellä kotona. Ei harrastuksia, ei sos. elämää. Parhaita kavereita tietokonepelit ja kalja. Enkä nyt väitä, ettäkö peleissä vikaa olisi - kyllä mä tykkään seurata, kun nainen pelaa ja jopa itsekin osallistua siihen, mutta jos tosiaan elämässä ei ole mitään muuta sisältöä, kuin koti ja mahdollisesti työ, niin ei kiitos! Myös se on turn off, jos nainen ei osaa olla nainen näin vanhanaikaisesti ajateltuna, eli ei osaa tai halua osata siivous ja keittiöhommi, ei ymmärrä imurin/tiskirätin päälle, ei omaa maalaisjärkeä, eikä oikein viitsi tehdä mitään. Ei siis suoriudu "naisten töistä."- cdwkceowkjc
No varmaan aika hyvin nää toimii molemmin päin. :D
- eat-my-shorts
Off topic, väärä palsta. Aihe sinkut, ei sun turn offit. Junteissa menee heti meloni nenään.
- nadamas
Rouva vaan kertoi sinkkumiehille miksi he ovat sinkkumiehiä.
- eat-shit-and-die
nadamas kirjoitti:
En edes lukenut, mutta kiitos kun vahvistit kyseessä olevan tyhmä juntti. Kertoo niille sinkkumiehille ditten kun ne kysyy.
nadamas kirjoitti:
Mielipiteesi voisi ehkä pitää paikkansakin silloin, jos parisuhteessa olevista miehistä ei löytyisi tekstissä mainittuja vikoja.
- 4plus15
6 kohtaa 7:stä kuvaa täydellisesti mua. Mutta huumorintajuinen koen olevani. Mutta tosiaan, ei hyvältä näytä :D
- karmiina
Jokaisella on omanlainen huumorintajunsa. Minusta useimmat naiset eivät oikein osaa miesten seurassa kertoa juttuja pilke silmäkulmassa. Itse rakastan kertoa hupijuttuja miehille että naisille.
- Ex--PUA
Tyypillinen naisen logiikalla kirjoiteltu ostosolista, missä epänaisellinen nainen hakee stereotyyppisen miehekästä miestä.
Ai että kuinka hypergamia suorastaan rehottaa! - nnnainennnn
Olipas hyvin kirjoitettu! En itsekään päästä tuollaisia miehiä viittä metriä lähemmäksi. Ei kiinnosta ei.
- Ex--PUA
Asia mistä se mies varmasti on huojentunut.
- Janne-vaan-
Ex--PUA kirjoitti:
Asia mistä se mies varmasti on huojentunut.
Ei mies miestä lähesty. :P
- Naisenhypergamia
Aloitus perustuu naisen tarpeelle selittää hypergamiaansa, eli miksi nainen valitsee voittajan.
Huono itsetunto tai flegmaattisuushan ovat seurausta henkisestä nujertamisesta, mikä on turnoff hypergamiselle naiselle. Sen sijaan psykopaattista voittajaa, joka päivittäin vaikkapa ruoskisi orjansa, nainen pitää hyvä itsetuntoisena. Heikompien ruoskiminen on naiselle vain merkki voittajan elinvoimasta.
Naisen ja miehen käsitys kunnonmiehestä on tässä kohtaa erilaiset. Naiselle kunnonmies on voittaja. Roomalainen orjanomistaja, jolle ei ongelma kuristaa alempiarvoista orjaansa kuoliaaksi, on naiselle kunnonmies. Miehelle kunnollisuus taas on reiluutta muita kohtaan sosiaalisesta asemasta ja luokkarajoista riippumatta.- plaaahhh
Nämä yleistykset naisista ja miehistä tympii. Ei yhden naisen mielipide ole kaikki naiset ja yhden miehen mielipide ei ole kaikki miehet. En ylipäätään ymmärrä tätä mustavalkoista ajattelutapaa KUMMALTAKAAN sukupuolelta. On olemassa mielipiteitä ja niiden esittäjiä, mutta se on vaan yhden henkilön mielipide.
- nnnainennnn
Aikalailla totta
Mutta käsi sydämellä...onko se nyt liikaa vaadittu että kävisi suihkussa ja pelaamassa tennistä ja ajattelisi positiivista itsestään?!??! - miesA
nnnainennnn kirjoitti:
Aikalailla totta
Mutta käsi sydämellä...onko se nyt liikaa vaadittu että kävisi suihkussa ja pelaamassa tennistä ja ajattelisi positiivista itsestään?!??!Täytän kaikki nuo kohdat, missä on naiseni?
- Ex--PUA
Tosi hyvin kyllä kirjoitit, analysoit tuon vaatimuslistan motiivit.
"Huomaamatta painuu ryhti kumaraan
Kun karisseita kappaleita itsetunnostaan
Etsii pitkin pientareita pala kerrallaan
yksin tuskin koskaan sitä enää kokooon saan."
Nainen haluaa valmiiseen pöytään ja vielä itseään korkeampitasoisen miehen kanssa. plaaahhh kirjoitti:
Nämä yleistykset naisista ja miehistä tympii. Ei yhden naisen mielipide ole kaikki naiset ja yhden miehen mielipide ei ole kaikki miehet. En ylipäätään ymmärrä tätä mustavalkoista ajattelutapaa KUMMALTAKAAN sukupuolelta. On olemassa mielipiteitä ja niiden esittäjiä, mutta se on vaan yhden henkilön mielipide.
=)
Juuri näin, tosin "samiksia" on, mutta totuus on se, ettei monikaan loppujen lopuksi huomaa itsestään "huonoja" narsismisia piirteitä, eli niitä mitkä vaikuttavat toisiin ihmisiin, silloin tämä on todella huono juttu, jos tämä kohdistuu vielä sellaiseen ihmiseen, joka on heikommassa asemassa tai tästä joukosta poikkeava.....
Mutta "fiksusti" sanoit. :)
- Anna_tilaisuus
Kiitos näistä! Itse en listastasi juurikaan omaa mitään noista, PAITSI kohdan 3. - huono itsetunto. Ja siksi olenkin varmaan yksin.
Huono itsetunto lisäksi koskee vain niitä hetkiä, kun pitäisi tehdä naiseen vaikutus. Työelämässä ja kaveripiireissä (myös kaverinaisten kesken, joihin siis ei painetta tehdä vaikutusta koska ovat kavereiden naisia) niin olen rento ja itsevarma.
Joten miten suhtautua tähän asiaan, kun pelkään kaikkein eniten etten kelpaa naiselle ja se laukaisee tämän yhden suurimman turn-offin vaikka muuten olen hauska, toimelias ja luotettava persoona? Koska rakkaushan on kuitenkin se isoin juttu elämässä, ehkä olen liian hyvin sisäistänyt tämän ja analysoin, pohdin ja unelmoin jatkuvasti rakkaudesta mikä nostaa hirveät suorituspaineet...
En usko, että voin kuitenkaan tätä piirrettä itsessäni poistaa; se on osa persoonaani joka tuo mukanaan myös hyvän huumorintajun ja tarinankerronnan ja syvällisen pohdiskelun elementtejä; herkkyys naissuhteissa ja huono itsetunto on ikäänkuin kolikon kaksi puolta.
Miksei naiset huomioi (tai yritä huomioida) tätä?- Ex--PUA
Koska naiset ovat luonnevikaisia elukoita, jotka eivät pysty noin helliin tunteisiin.
- Nknknjjbjbb
"En usko, että voin kuitenkaan tätä piirrettä itsessäni poistaa; se on osa persoonaani joka tuo mukanaan myös hyvän huumorintajun ja tarinankerronnan ja syvällisen pohdiskelun elementtejä; herkkyys naissuhteissa ja huono itsetunto on ikäänkuin kolikon kaksi puolta.
Miksei naiset huomioi (tai yritä huomioida) tätä?"
Siis mitä vittua sä selität? Huono itsetunto luonteenpiirre? Ei ole!
Etkai kuvittele että jännämiehet ei osaisi olla huumorintajuisia, hyviä tarinankertojia, syvällisiä ja herkkiä?
Vaikutat itsekkäältä mieheltä kun kuvittelet että sinussa on jotain poikkeuksellisen hienoa jota naiset vain eivät osaa löytää?!
Ja kun sosiaalisia miehiäkin on tarjolla niin harva jaksaa alkaa kaivamaan jostain huonoitsetuntoisesta jotain hyvää...sieltä kun voi löytyä tuota egoistista paskaa mitä kirjoitat. - Anna_tilaisuus
Nknknjjbjbb kirjoitti:
"En usko, että voin kuitenkaan tätä piirrettä itsessäni poistaa; se on osa persoonaani joka tuo mukanaan myös hyvän huumorintajun ja tarinankerronnan ja syvällisen pohdiskelun elementtejä; herkkyys naissuhteissa ja huono itsetunto on ikäänkuin kolikon kaksi puolta.
Miksei naiset huomioi (tai yritä huomioida) tätä?"
Siis mitä vittua sä selität? Huono itsetunto luonteenpiirre? Ei ole!
Etkai kuvittele että jännämiehet ei osaisi olla huumorintajuisia, hyviä tarinankertojia, syvällisiä ja herkkiä?
Vaikutat itsekkäältä mieheltä kun kuvittelet että sinussa on jotain poikkeuksellisen hienoa jota naiset vain eivät osaa löytää?!
Ja kun sosiaalisia miehiäkin on tarjolla niin harva jaksaa alkaa kaivamaan jostain huonoitsetuntoisesta jotain hyvää...sieltä kun voi löytyä tuota egoistista paskaa mitä kirjoitat."Et kai kuvittele että jännämiehet ei osaisi olla huumorintajuisia, hyviä tarinankertojia, syvällisiä ja herkkiä?"
En. Mutta en nyt puhukaan "jännämiehistä", termi joka mielestäni tällä palstalla nimenomaan liitetään narsisteihin ja väkivaltaisiin, loppujen lopuksi huonoa itsetuntoa poteviin äijiin, jotka silti saavat naisia koska ovat niin *näennäisesti* jänniä.
"Vaikutat itsekkäältä mieheltä kun kuvittelet että sinussa on jotain poikkeuksellisen hienoa jota naiset vain eivät osaa löytää?!"
Kaikki miehet ovat itsekkäitä rakkauden suhteen, älä väitä että olisin jotenkin poikkeuksellisen itsekäs suhteessa luontaisiin pelimiehiin. Miksi en saisi korostaa omia hyviä (piilotettuja) puoliani jos pelimiehetkin saavat liioitella vapaasti? Enkä ole "poikkeuksellisen hieno", ainoastaan (kavereiden mukaan, elleivät he valehtele kybällä) todella fiksu ja hauska ja luotettava mies joka nyt vaan naisten suhteen todella menee lukkoon tositilanteessa...
Kuulostaa siltä, ettet vain siedä kilpailua miehiltä, jotka osaa keskustella tasolla jolle sinä et - syystä tai toisesta - suostu menemään. Hyökkäävä asenne kertoo huonosta itsetunnosta... mutta toivon mukaan naisten suhteen sujuu paremmin kuin minulla. - nnnnainen
"Miksei naiset huomioi (tai yritä huomioida) tätä?"
Mistä nainen kanssasi ollessaan tietää, että et ole yleensä niin hermostunut? Jos nainen ei ole nähnyt sinua itsevarmana, ei kai hän voi tietää, että epävarmuus olisi kohdallasi katoavaa? - No_älä_ehkä_annakaan
nnnnainen kirjoitti:
"Miksei naiset huomioi (tai yritä huomioida) tätä?"
Mistä nainen kanssasi ollessaan tietää, että et ole yleensä niin hermostunut? Jos nainen ei ole nähnyt sinua itsevarmana, ei kai hän voi tietää, että epävarmuus olisi kohdallasi katoavaa?Uskon kyllä, että naiset huonosta itsetunnosta vaistoavat miehen olevan toisenlaisissakin tilanteissa epävarma. Onhan itsevarmuus ja päättäväisyys kuitenkin luotettava signaali siitä, että jotain saattaa olla vialla vaikka vähän yritinkin tuossa väittää ongelman koskevan *ainoastaan* naiskontakteja. Ehkä se vaikuttaa siihenkin, etten ole johtotehtävissä tai edelleenkään toteuttanut unelmiani... ehkä naisen vaisto on, hitto vie, aina oikeassa sittenkin ja minä saan mitä ansaitsen! :)
Suhteeni ovat kyllä aina syntyneet siten, että olen ollut naisten kanssa tekemisissä (ns. "pakosta", esim. olemme olleet samassa matkaseurueessa) pidempään. Ja sitten he ovat lämmenneet minulle. Tunnin treffeillä tai baareissa en sitten ole naisia pokannut *koskaan*, mutta kylläkin pidemmillä reissuilla ryhmissä, joissa olen ehtinyt rentoutua ja olla oma itseni.
- TyönnäTurnohvisVittuus
En ole mitään noista muuta kuin menettänyt itseluottamuksen naisten huonon kohtelun seurauksena. Tässä näkee millainen porvarillinen asema naisella on. Kyllä vaatimassa ollaan mutta itseään ei koske mikään seikka. Tuollainen rajojen asettelu vain yksipuolisesti on juuri se mikä palstallakin näkyy ja jotkut pitävät sitä katkerana naisvihana vaan se on kuitenkin omien etujen puolustamista. Niin kauan kun tasa arvo ei toimi ja tällaisilla listoilla se ei toimi niin viha lisää vihaa ja sota sen kuin yltyy. Joko kumpikin tekee kaikkensa sen suhteen eteen mutta jos se on ainoastaan toispuoleista voit vetää sen vitun päähäs ja odottaa ylpeytes kohottajaa jostain altavastaaja aisurista. Olen mielummin yksin kun tuollaisen parisuhdeporvarin altavastaajana.
- yuiopokij
Eks noi ny ollu ihan normivatteita seukkukaverilta eikä mitään ihmevaatimuksia?
- tasa-arvo.ohoi
Mies ei voi tehdä minkäänlaista listaa naisen ominaisuuksista, pitää ottaa se minkä saa ja se nainen saattaa täyttää ihan kaikki turnoff-kohdat.. Reilua?
"Mies ei voi tehdä minkäänlaista listaa naisen ominaisuuksista,"
Miksi ei voi? Kyllähän jokainen on vapaa tekemään ihan millaisia listoja haluaa. No, tappolista saattaisi johtaa poliisitutkintaan, jos sellainen tulisi ilmi.
"pitää ottaa se minkä saa ja se nainen saattaa täyttää ihan kaikki turnoff-kohdat"
Kuka pakottaa? Ihan omassa päässäsi on taas tuokin "pakko".- matemaattinenfakta
helka kirjoitti:
"Mies ei voi tehdä minkäänlaista listaa naisen ominaisuuksista,"
Miksi ei voi? Kyllähän jokainen on vapaa tekemään ihan millaisia listoja haluaa. No, tappolista saattaisi johtaa poliisitutkintaan, jos sellainen tulisi ilmi.
"pitää ottaa se minkä saa ja se nainen saattaa täyttää ihan kaikki turnoff-kohdat"
Kuka pakottaa? Ihan omassa päässäsi on taas tuokin "pakko".Se pakottaa ettei ole valinnanvaraa. Valikointi voi alkaa siinä vaiheessa, kun miehelle olisi useampi nainen tarjolla.
matemaattinenfakta kirjoitti:
Se pakottaa ettei ole valinnanvaraa. Valikointi voi alkaa siinä vaiheessa, kun miehelle olisi useampi nainen tarjolla.
Niin, maailma on niin pieni.
Mutta voihan sitä noinkin ajatella, jos se tekee onnelliseksi.- oletsäälittäväpelle
helka kirjoitti:
Niin, maailma on niin pieni.
Mutta voihan sitä noinkin ajatella, jos se tekee onnelliseksi.Mitä ihmettä sä oikein sekoilet? Jos tekee mieli ilkkua, yritä edes keksiä joku aasinsilta aiheeseen.
- yksmielipide
Minua ei haittaisi kohdat 3-7.
- palstailija
Ei sisältänyt mitään uutta ja yllättävää tämä listaus. Sen olen huomannut, että huono itsetunto on iso miinus. Naiset haluaa sen järkkymättömän miehen, joka vie ja nainen vikisee perässä. Narsistikin on monta luokkaa parempi kuin epävarma mies. Eläinmaailman lait vallitsee; vahvimmat ja virheettömimmät korjaa potin.
- htiujhthtuht
Ketjun aloittaja vaikuttaa aivan poikkeuksellisen vastenmieliseltä naiselta.
- 7h8j9k0l
Välinpitämättömyys omasta terveydestä, kehon ja mielen kunnosta ovat tietenkin asioita joilla ei seuraa liiemmin saa. Samoin on huono hygienia. Koskee miehiä ja naisia. Mustasukkaisuus tuhoaa suhteen ajan myötä, huumorintajuttomuus nujertaa - kaikkihan tarvitsevat hauskuutta elämään. Ei mistä moinen raivo aloittajalle? Ihan perusjuttuja kirjoitteli.
- htiujhtbtuht
Kommenttisi oli ilmeisesti minulle. Aloittajan vikoja:
- epämiellyttävään negatiiviseen inhorealismisävyyn kirjoitettu teksti, kauttaaltaan ylimielinen vihainen hapan asenne (mm. kohdassa 4 positiivisiakin asioita kohtaan); kritiikkiä voisi esittää rakentavammin ja neutraalimmalla tyylillä
- kiroilu
- negatiivisten ilmausten turhanpäiväinen viljely paikoissa, joissa ne eivät muuta asiasisältöä
- 'nipottajien ja tosikkojen' suhteeton mollaus
- miehen roolittaminen miesten töihin ja muunlaisten miesten halveksunta
- pilkuntarkan treeniohjelman ihannointi
- 67544575
Kiitos listasta. Näkee kuinka suurin piirtein kaikki pua-teesit täyttyvät sullekin kauppansa tekevällä miehellä..
- 876897
"Mulla palaa käpy heti, jos huomaan ihmisestä nipottajan ja tosikon piirteet. Mä en viihdy sellaisessa seurassa, jossa mun pitää varoa sanomisiani."
Itse siis olet sitä mitä et muissa kestä.. - Thanes
Olen aika pitkälle kaikkea tuota...
... kiitos tästä kuuluu naiselleni joka auttoi minua olemaan se mies johon minussa oli potentiaalia mutta jollaiseksi en yksin kyennyt tulemaan. - ATMice
Tuskin uskaltaa edes tiedustella mitkä on Fuck offit AT-miehissä. Hrr...
- eperse
hyi mikä paskanhajuinen kouluttamaton lortto kirjoitti aloituksen
- fgdggmies
AP:n lista oli ihan normaali lista, ja se ettei erikseen mainittu saman koskevan naisia, sai pilkunnus- viilaajat taas vauhtiin.
Sama se mitä te naiset kirjoittelette tänne ätmien rohkaisemiseksi ja auttamiseksi, ne ovat kommenttien perusteella päättäneet, että kaikki vika on naisissa.
Heh, ja kerran kun mainitsin yhdessä kommentissa "naisvihan", alkoi osa porukasta huutelemaan etteivät he vihaa naisia vaan naiset vihaavat heitä. Koetas siinä sitten auttaa, kun ovat jo päässään kuoppansa itselleen kaivaneet.
Muutenkin tätä palstaa lukiessa tulee nopeasti selväksi syyt näiden "ätmeiksi" itseään kutsuvien syyt sinkkuuteen ja heidän sanoin "pillunpuutteeseen". Harmi, kun ei neuvot auta, vaikka paljon täältä neuvoja löytyykin. Itsekin välillä yrittänyt kovasti neuvoa, mutta neuvot joko jätetään huomioimatta kokonaan tai sitten neuvoja haukutaan pystyyn.
Onko niin vaikeaa huolehtia itsestään, haista hyvälle ja näyttää puhtaalta, edes feikata itsetuntoa (kuten monet tekevät), vaikuttaa siltä että on tulevaisuuden suunnitelmia, vaikkei olisi varma niiden toteutumisesta, olla huumorintajuinen eikä mustasukkainen takertuja tai selkärangattomalta vaikuttava "joojoo"-mies, joka on sitten päinvastaisen itsepäisen törpön vastakohta. Ei nuo kriteerit ole muuta kuin sitä kultaista keskitietä. Samalla tavalla voisi ajatella että itse on sellainen kuin millaista naisseuraa haluaisi: huolehtii itsestään, on ystävällinen (eikä vain teeskentele) ja hymyilevä sekä elekieleltään lähestyttävä. Jos elekieli on hankala tulkita itse, niin kirjastoon vaan tutkimaan psykologian osaston kirjoja.
Oon tosin satavarma että tästäkin kommentista tartutaan johonkin yhteen kohtaan, jota jaksetaan väännellä ja käännellä, eikä kiinnosta viestin pääasia, joka on sama kuin kaikissa neuvomisviesteissä: tee asioille jotain, kun kukaan ei tule sinua kotoa hakemaan eikä kukaan ensinäkemältä ja -tapaamiselta näe salaista hyvää miestä sisimmästäsi. Tosin osan kommentoijan kohdalla epäilen ettei siellä ole edes hyvää ihmistä piilossa, vaan pelkästään katkeroitunut naistenvihaaja, joka ei suostu terapiaan, vaan syyttää naisia ja koko maailmaa omista ongelmistaan. Vaikka se ongelma olisikin sitten se, ettei ole syystä "x" naisille kelvannut, niin ei se auta, jos siitä on tehnyt itselleen psykologisen ongelman, jolla on vääntänyt oman persoonansa sellaiseen kuntoon, että jo pelkästään nettikirjoitustensa perusteella tulee tyypistä hyvin epämiellyttävä kuva.noh, listassa on paljon hyviä asioita, eikä mitään kauhean silmiin pistävää, mutta kuitenkin ainakin itse inhoan "listoja", kun kysymys on ihmisistä, eli vaikka en tuota listaa itse ampuisikaan alas, niin en tiedä mistä johtuu aina "lievä kuvotuksen" tunne näissä yhteyksissä.....
Toki esim. tämä lista on ihan kohtuu asiallinen, mutta kuitenkin yksilön tekemä, jolloin hänen kanssaan samaa mieltä olevat ovat täysin listan kannalla, mutta jotkut taas eivät tai heillä on ihan erillainen "lista".....
Listoissa on pääpiirteissään ehkä se vika, että se tuntuu olevan vähän kuin sopimuspaperi, jonka sinun täytyy täyttää aina, siitä unohtuu tosi elämän realiteetit, eli kysymys listojen tekijöille onkin, osaatteko rakastaa, "kun kaikki ei ole niin kaunista"?
Joillekin ihmisille lupaus ei ole vain lupaus, jonka voi rikkoa ainakaan kovin kevyin perustein ja silloinkin asia ei ole välttämättä helppo, jotkut ymmärtävät tämän, mutta tiedän tosin, että niitä ei ole paljon, ketkä aidosti tälläisiä ovat.
On turha väittää, ettei monella olisi hukassa nämä elämän realiteetit, koska jos ei ymmärrä, että elämässä on erillaisia hetkiä ja tapahtumia, jotka voivat aiheuttaa poikkeamia "listan" edellyttämästä käytöksestä, myös listan kirjoittajan itsensäkin kohdalla.
Elämä ei ole aina ruusuilla tanssimista, mutta kuuluuko sillloin olla kumppaninsa tukena vai seisoa listan kanssa vieressä ja seurata koska ollaan siinä vaiheessa, että "purkuperusteet" täyttyvät?
Kirjoitukseni koskee molempia sukupuolia ja erillaisille yksilöille sopii erillaiset suhteet, sekä erillaiset jutut, mutta itse välillä hämmästelen suhteiden tarkoitusta ja sitä miten ihmiset eivät tunnu ymmärtävän/näkevän tiettyjä outouksia ajattelussaan, olen vahvasti sitä mieltä, että moni nykymaailman asia aiheuttaa sen, että liian moni on ihan hukassa näiden asioiden kanssa lisääntyvissä määrin.....- fdfgdgmies
MGTOW kirjoitti:
noh, listassa on paljon hyviä asioita, eikä mitään kauhean silmiin pistävää, mutta kuitenkin ainakin itse inhoan "listoja", kun kysymys on ihmisistä, eli vaikka en tuota listaa itse ampuisikaan alas, niin en tiedä mistä johtuu aina "lievä kuvotuksen" tunne näissä yhteyksissä.....
Toki esim. tämä lista on ihan kohtuu asiallinen, mutta kuitenkin yksilön tekemä, jolloin hänen kanssaan samaa mieltä olevat ovat täysin listan kannalla, mutta jotkut taas eivät tai heillä on ihan erillainen "lista".....
Listoissa on pääpiirteissään ehkä se vika, että se tuntuu olevan vähän kuin sopimuspaperi, jonka sinun täytyy täyttää aina, siitä unohtuu tosi elämän realiteetit, eli kysymys listojen tekijöille onkin, osaatteko rakastaa, "kun kaikki ei ole niin kaunista"?
Joillekin ihmisille lupaus ei ole vain lupaus, jonka voi rikkoa ainakaan kovin kevyin perustein ja silloinkin asia ei ole välttämättä helppo, jotkut ymmärtävät tämän, mutta tiedän tosin, että niitä ei ole paljon, ketkä aidosti tälläisiä ovat.
On turha väittää, ettei monella olisi hukassa nämä elämän realiteetit, koska jos ei ymmärrä, että elämässä on erillaisia hetkiä ja tapahtumia, jotka voivat aiheuttaa poikkeamia "listan" edellyttämästä käytöksestä, myös listan kirjoittajan itsensäkin kohdalla.
Elämä ei ole aina ruusuilla tanssimista, mutta kuuluuko sillloin olla kumppaninsa tukena vai seisoa listan kanssa vieressä ja seurata koska ollaan siinä vaiheessa, että "purkuperusteet" täyttyvät?
Kirjoitukseni koskee molempia sukupuolia ja erillaisille yksilöille sopii erillaiset suhteet, sekä erillaiset jutut, mutta itse välillä hämmästelen suhteiden tarkoitusta ja sitä miten ihmiset eivät tunnu ymmärtävän/näkevän tiettyjä outouksia ajattelussaan, olen vahvasti sitä mieltä, että moni nykymaailman asia aiheuttaa sen, että liian moni on ihan hukassa näiden asioiden kanssa lisääntyvissä määrin.....Hyvin kirjoitettu. Tässä ollaankin yksinkertaistettu rajulla kädellä, se on totta. Listoista ei ole muuta hyötyä kuin antaa suuntaa niille, jotka eivät suostu hyväksymään, että heissä itsessään voi olla jotain luontaantyötävää, kuten huono hygienia. Mieluiten sitä koettaa ojentaa jollekin deodorantin tai lahjakortin parturiin jos oma yksinäisyys on jostain noinkin yksinkertaisesta asiasta kiinni. Tai ainakin itsetuntoa voi kohottaa vastaavilla pienillä teoilla.
Valitettavasti harvat suostuvat suhteeseen ihmisen kanssa, jolla ei ole menossa vakaa ja tasainen elämänvaihe, jonka ansiosta sellaiset ns. "toimivaksi" määritellyn yksilön perusteet kuten hygienia toteutuvat.
Olen nähnyt kyllä, miten hyvä parisuhde kestää mitä vain, ja eipä listoilla tai muilla sellaisilla ole väliä, kun rakkaus on löytynyt. Omakohtainen kokemukseni taas oli sellainen, että toisen osapuolen hoivaaminen vaikeana aikana ei välttämättä tarkoita sitä, että kun itsellä on rankkaa, niin toinen tekee samoin. Huonot kumppanit lähtevät kävelemään. Ja nykyään en ketään etsikään, koska en koe olevani psyykkisesti hyvässä ja vahvassa paikassa, jotta voisin seurustella. Eikä ole mielestäni oikein vaatia ketään parisuhteeseen ihmisen kanssa, jolla ei ole voimavaroja parisuhteeseen. fdfgdgmies kirjoitti:
Hyvin kirjoitettu. Tässä ollaankin yksinkertaistettu rajulla kädellä, se on totta. Listoista ei ole muuta hyötyä kuin antaa suuntaa niille, jotka eivät suostu hyväksymään, että heissä itsessään voi olla jotain luontaantyötävää, kuten huono hygienia. Mieluiten sitä koettaa ojentaa jollekin deodorantin tai lahjakortin parturiin jos oma yksinäisyys on jostain noinkin yksinkertaisesta asiasta kiinni. Tai ainakin itsetuntoa voi kohottaa vastaavilla pienillä teoilla.
Valitettavasti harvat suostuvat suhteeseen ihmisen kanssa, jolla ei ole menossa vakaa ja tasainen elämänvaihe, jonka ansiosta sellaiset ns. "toimivaksi" määritellyn yksilön perusteet kuten hygienia toteutuvat.
Olen nähnyt kyllä, miten hyvä parisuhde kestää mitä vain, ja eipä listoilla tai muilla sellaisilla ole väliä, kun rakkaus on löytynyt. Omakohtainen kokemukseni taas oli sellainen, että toisen osapuolen hoivaaminen vaikeana aikana ei välttämättä tarkoita sitä, että kun itsellä on rankkaa, niin toinen tekee samoin. Huonot kumppanit lähtevät kävelemään. Ja nykyään en ketään etsikään, koska en koe olevani psyykkisesti hyvässä ja vahvassa paikassa, jotta voisin seurustella. Eikä ole mielestäni oikein vaatia ketään parisuhteeseen ihmisen kanssa, jolla ei ole voimavaroja parisuhteeseen.Hyviä ajatuksia myös sinulla, tunnut sellaiselta yksilöltä, joita arvostan ja kutsun "fiksuksi". :)
"Tässä ollaankin yksinkertaistettu rajulla kädellä, se on totta. Listoista ei ole muuta hyötyä kuin antaa suuntaa niille,"
Usko pois, että liian harva ajattelee asiaa näin, mutta ne ketä ketä itse kutsun "fiksuksi" kyllä ajattelevat.
Liian moni on ihan ulalla näiden asioiden kanssa ja se on todella surullista......
"Ja nykyään en ketään etsikään, koska en koe olevani psyykkisesti hyvässä ja vahvassa paikassa, jotta voisin seurustella."
Aina ei tarvitse olla vahvimmillaan, epäilen että tämäkin on kaltaisiemme "emäsynti", eli se voi olla ikuinen tila, josta ei pääse eteenpäin, koska vaatimukset itseään kohtaan ovat liian rajut, kuten myös joissakin tapauksissa itsesyytökset.....
Voi olla, että olet paljon parempaa kumppaniainesta tälläkin hetkellä, kuin moni muu "erillainen" yksilö, itseasiassa en edes epäile, vaan olen siitä varma.
"Eikä ole mielestäni oikein vaatia ketään parisuhteeseen ihmisen kanssa, jolla ei ole voimavaroja parisuhteeseen."
Tämä on totta, mutta kyseessä voi edelleen olla sinun omat "lukot", eli olet itsellesi ankarampi kuin moni muu, mutta tarvitset toki itsellesi "sopivan" kumppanin, sen kohtaaminen ei ole kaikilla ihan itsestäänselvyys, eikä helppoa.- Ex--PUA
Sitä ei oltu kirjoitettu siksi naisille, koska se oli tarkoitettu miehille. Samoin, miehet eivät tee tuollaisia naurettavia vaatimuslistoja naisille, ja perustele niitä vielä passiivis-agressivisesti "yrityksenä auttaa".
- dfdgdg
Ex--PUA kirjoitti:
Sitä ei oltu kirjoitettu siksi naisille, koska se oli tarkoitettu miehille. Samoin, miehet eivät tee tuollaisia naurettavia vaatimuslistoja naisille, ja perustele niitä vielä passiivis-agressivisesti "yrityksenä auttaa".
Itsesääliin vajonneiden sinkkumiesten auttaminen/neuvominen on yhtä turhaa kuin uppoavan veneen soutaminen.
Kaikki neuvot on väärin, kirjoitettu väärin, tarkoitusperät on väärät ja kaikki on kaikkien muiden syytä.
Kyllä tuollaisia listoja voisi kirjoittaa naisillekin, jos tällä palstalla olisi samalla tavalla valittavia naisia: "olen ruma, en kelpaa" = no laita kuva, ja arvioidaan. Ei heru kuvaa, koska pelottaa että kelpaisikin. "Naiset haluaa vaan rahaa/seksiä/komean miehen/jne." = jos tuo on se lähtökohta, jota pakkomielteisesti ajattelee yrittäessään lähestyä naista, ei ihme ettei onnistu.
Keksisin paljon muitakin esimerkkejä, mutta kuten sanoin: kuin uppoavaa venettä soutaisi. Ihan turhaa yrittää neuvoa, kun katkerat sinkkumiehet eivät tee mitään väärin, eivät voisi jossain tsempata, vaan kaikki on muiden syytä.
- ruma-ätmi
Nainen joka vaatii mieheltä kaikkea tuota, ei voi olla itse kovin hyvä ja kunnollinen. Varmaan joku yksinhuoltaja ja jännämiehen ex patja.
Taas tuo sana "vaatii". Keneltä mieheltä aloittaja vaatii tuota? Tai miltä taholta hän vaatii miestä, jossa ei ole tuollaisia piirteitä?
Minun ymmärtääkseni hän oli kirjoittanut listan asioista, joista hän ei miehessä pidä; jotka torppaavat hänen mahdollisen mielenkiintonsa hyvin lyhyeen. Ei hän keneltäkään mitään vaadi, jokainen saa edelleen olla ihan sellainen kuin haluaa.- Ex--PUA
helka kirjoitti:
Taas tuo sana "vaatii". Keneltä mieheltä aloittaja vaatii tuota? Tai miltä taholta hän vaatii miestä, jossa ei ole tuollaisia piirteitä?
Minun ymmärtääkseni hän oli kirjoittanut listan asioista, joista hän ei miehessä pidä; jotka torppaavat hänen mahdollisen mielenkiintonsa hyvin lyhyeen. Ei hän keneltäkään mitään vaadi, jokainen saa edelleen olla ihan sellainen kuin haluaa.Onko pieni logiikan käyttö ylivoimaista, vai esitätkö vain tyhmää?
Tuo on turn off-lista, eli jos nuo ehdot eivät täyty, ei tule kauppoja, joten ne ovat vaatimuksia. Ex--PUA kirjoitti:
Onko pieni logiikan käyttö ylivoimaista, vai esitätkö vain tyhmää?
Tuo on turn off-lista, eli jos nuo ehdot eivät täyty, ei tule kauppoja, joten ne ovat vaatimuksia.Minusta on hauskaa takertua näihin palstan ilmaisuihin, jotka kertovat maailmankuvasta niiden takana. Ätmiys on yksi, mitä en lakkaa ihmettelemästä, ja tämä "vaatia" on toinen.
Jos tekisin nettiprofiilin, niin ihan varmasti kirjoittaisin siihen, millaisista ominaisuuksista miehessä pidän, mitä mieheltä toivon, jopa mitä häneltä edellytän. Siis edellytän voidakseni kiinnostua hänestä (tosin esimerkiksi hyvä hygienia on niin itsestäänselvää, etten pitäisi tarpeellisena edes kirjoittaa sitä auki). Se ei silti tarkoittaisi, että nyt minä _vaadin_ kaikilta Suomen/maapallon miehiltä jotain. En minä vaatisi yhdeltäkään mieheltä yhtään mitään! Jokainen saisi olla edelleen juuri sellainen kuin haluaa.
Ja sama päinvastoin: Tälläkin palstalla näkee kirjoituksia, joissa naiselle esitetään edellytyksiä (ikä, paino, kokemus). Voi niitä sanoa myös vaatimuksiksi, mutta eivät ne pakota yhtäkään naista muuttamaan itseään millään tavalla.
Oma lukunsa on sitten vielä nämä, jotka ilmeisesti jollekin Korkeammalle Voimalle ilmaisevat aika ajoin toiveensa ja vaativat naista/neitsytnaista. Odotan mielenkiinnolla, milloin taivas aukeaa ja he saavat vaatimansa :DDD
Parisuhde ei ole kauppa. Se ei myöskään ole jotain, mitä etsitään ostoslista (=kriteerit, vaatimukset) kädessä ja kysellään ihmisiltä, täyttävätkö he ne. Ihminen ihastuu, kun oikea tyyppi tulee vastaan. Ihan varmasti on olemassa myös naisia, jotka ihastuvat mustasukkaisiin ja huonolla itsetunnolla varustettuihin miehiin
- MissMoneypenn
En kyllä ole ihan samaa mieltä kanssasisaren kanssa tuosta listasta:
1. Huonot elämäntavat
En ole itsekään maailman urheilullisin ja tykkään syödä joskus roskaruokaa. Ei siis ole ongelma, jos mieskin tykkää ottaa saunaoluen ja makkaran. Myönnän kyllä, etten pidä alkoholin kanssa läträämisestä ja huumeiden suhteen olen tiukkapipoisesti nollatoleranssin kannattaja. Tupakointi menettelee, vaikken itse polta.
2. Huono hygienia
Miehen ei tarvitse sheivata, ei tarvitse hajustaa itseään, ei tarvitse olla lotraamassa voiteiden kanssa. Toki hampaat pitää pestä aamuin illoin ja käydä suihkussa kerran päivässä ja vaihtaa vaatteet, mutta eikös se ole itsestäänselvää, että näin tehdään? Oikeastaan ainoa, mistä olen joskus nipottanut parisuhteessa on haisevat kengät. Joillakin miehillä on niin kova jalkahiki, että kenkiä pitää vaihtaa useasti tai käyttää jotain hajunsyöjää tms.
3. Huono itsetunto
On eri asia, että onko vain hieman huono itsetunto (itsellänikin on) vai onko se ihan sairaalloista, joka lamauttaa toimintaa. Kyllä minäkin olen tosi epävarma miesten kanssa ja on paljon tilanteita, etten kehtaa tehdä aloitetta edes netissä, koska pelkään tulla torjutuksi. Tarpeeksi monta kertaa kun torjutaan, niin se syö taas enemmän itsetuntoa.
Ei haittaa mua ollenkaan, jos se tapahtuu luontaisesti. Myös miehillä voi olla hoivaviettiä ja halua pitää toisesta huolta. En nyt välttämättä haluaisi kuitenkaan miestä, joka pillahtaa itkuun koko ajan ja nöyristelee niin, ettei ikinä sano omaa mielipidettään.
Lievänä ookoo varsinkin suhteen alussa, mutta kun osoittaa käytöksellään, että pystyy luottamaan, niin tämän pitäisi mennä ohi itsestään. Kyllä minä mielelläni olen ns. miehen oma, kun seurusteluun on ryhdytty ja ilmoitan mielelläni, että missä menen ja moneltako tulen kotiin. Mutta ymmärrän kyllä, että liika on tietenkin aina liikaa. Sairaalloinen mustasukkaisuus tai kyvyttömyys tehdä mitään ilman puolisoa on ihan kamalaa.
6. Huumorintajuttomuus
Minusta jokaisella on huumorintajua, mutta se voi olla erilaista eri ihmisillä. Myönnän kyllä, että vähän ankeaa olisi, jos ei olisi yhteistä huumoria ollenkaan. En kyllä muista, että yhdessäkään parisuhteessa huumorintajuni olisi ollut 100 %:sesti mätsäävä miehen kanssa. On kuitenkin hyvä, että on edes jotain huumorin osa-alueita, joille voi nauraa yhdessä.
7. Flegmaattisuus
Tämä ärsyttää kyllä itseäni, koska suhteen alussa varsinkin on jotenkin ärsyttävää, jos mieheltä ei tule mitään ehdotuksia, vaan koko ajan saa vetää miestä kuin kiviriippaa. Minusta miehellä saa olla omia mielipiteitä. Pahinta on se, jos mies on flegmaattinen ja erittäin negatiivinen eli hän vain arvostelee, mutta ei kykene kuitenkaan itse tarjoamaan mitään omia ehdotuksiaan.=)
Tässä taas oli jollain tavalla sellainen lista, mikä ei aiheuta "lista" tunnetta, koska siinä oli käsitelty aihetta ihan eri tavalla, moneltakin osin, jätän suuremman analyysini kertomatta, mutta hienosti tehty lista, Arvostan! :)- hghf5567
Hyvää tekstiä jotenkin tästä tulee mieleen ymmärtäväinen ja empaattinen ihminen. Monesti listojen kirjoittajista saa kuvan ihmisestä joka vaikuttaa itse täydelliseltä.
- candidaZ
Kiukkuisuus ja arvostelunhalu.
Noi muut vasta sen jälkeen - ihminenminäkin
Aloittaja ei varmaan kovin helposti löydä miestä tai jos löytää niin mies kyllästyy aika nopeesti ja etsii naisen joka tykkää miehestä sellaisena kuin on koska nainen löytää miehestä aina jonkun vian josta ei tykkää.
Miksi ei vaan normaali mies kelpaa joka urheilee eikä syö pizzoja nälkään. Kai jokainen normi mies nyt suihkussa käy. Sellaiset alkoholisti ei suihkussa käy. Minä käyn varmaan kolme kertaa päivässä suihkussa koska liikun aika paljon ja kun polkee prismaan niin sinne tulee matkaa 10 km niin siinä tulee hiki joten suihkussa on pakko käydä sen jälkeen.
Miehellä ei saa olla huonoa itsetuntoa mutta kun miehelle tulee puhelu naiselta niin nainen alkaa heti kyselee että kuka soitti ja jos mies ei kerro niin nainen luulee että mies pettää. Epävarmuus ja mustasukkaisuus tuhoaa suhteen oitis koska nainen haluaa komean miehen ja komealla miehellä on aina kauniita nais kavereita. - Minäminäjaminä
Kannattaa kyllä valikoida tarkkaan ja pitää kaikista vaatimuksista tiukasti kiinni. Sitten viiskymppisenä huomaa olevansa yhä yksin etsimässä sitä oikeaa.
Kukaanhan ei noita aloittajan vaatimuksia täytä oikealla tavalla, paitsi tietenkin aloittaja itse. - Naisasialooseri
Ap:n kaltaiset naiset pitäisi keittää.
- Mimmi-83_
Ai totuuden sanomisesta. Laiska epäsiisti mies on kuvottava
Se on hienoa, että tiedät mikä miellyttää ja mikä ei. (Rehellisesti, en edes jaksanut lukea tota vuodatusta kun pari riviä, kun tajusin, että ei vittu mitä paskaa).
Varmaan siinä oli ihan yleisiäkin hyviä juttuja, mut jos pitää tollanen tilitys tehdä aiheesta, niin suosittelen elämän hankkimista ensin.- 1212
Plussa pimppikselle.
Kaikista pahin turn-off on juurikin tuollaisien listojen tekeminen. Mähän en hyväksy, mähän en siedä, mähän haluan, mähän vaadin, koska mä olen vahva nainen, päläpälä.
Tuollaiset naiset kannattaa kiertää kaukaa.
- haaleatee
Minulle turn offit on huumeiden käyttö, hyväksikäyttö, juorukello ja kilpaa valehteleminen. En voi sietää tuollaisia tyyppejä! Siedän huonon hygienian, tupakoinnin ja vammaisuuden.
- mies35---
Suomi nainen on turn off, en koskisi tikullakaan ällöttäviä suomi naisia.
- mies35---
Suurin osa naisista haluaa jännämiehen joten aloittaja taitaa olla poikkeus vaikka on kyllä jännämiehille pillua antanut.
Rikollisuus ja huono käytös, aggressiivinen ja liian pinnallinen.
Autojen harrastaminen, camohousut ja sellainen junttityyli, vaikka ei juuri pukeutuminen ole kovin tärkeä asia, mutta silti, ja hyvä käytös on tärkeää.
Ahdasmielinen, tosi uskovainen tai yksinkertainen.- 1221345
Sauna lämpiää 3-5-kertaa viikossa,ja silloinkin kun saunaa ei jaksa lämmittää niin silti käyn suihkussa peseytymässä.
Joten kyllä on puhdasta miestä tarjolla.
Tuskin keskustelun aloittajakaan on täydellinen?? Noissa vaatimuksissaan?
Joka työssä ei voi olla muotivaatteissa,vaikka kuinka olisi muoti alalla töissä.Tuskin on varaa joka päivä olla ostamassa viimeisintä huutoa olevat kuteet ja vetämässä päällensä?. - eiralismia
Ihan paska lista
- asdjaslkdjasljd
Ton listan laatijan kannattaa ruveta lesboks, jos kestää omaakaan sukupuoltansa. Aikamoinen biatch, ei huonolla tavalla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551172
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1511141Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601075Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo82956Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu45874Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55818Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä54770Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54765KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin71711- 32692