Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

1. "Eli hyväksikäytät naisia ja leikit niiden tunteilla. Ite en ikinä menis tanssii hitaita jollen ois kiinnostunut tutustumaan ja ihastumaan mieheen."

Hmmm...kuulustelu?!

"Olen sinkkuna nyt, joten hieman erillaista tottakai käytös on itselläkin tuttujen ja tuntemattomien naisten kanssa vrt. parisuhteessa oloon"

Harvemmin tulee tanssitettua muita, kuin niitä, jotka ovat herättäneet jostain syystä jollakin asteella kiinnostuksen kuulla hänestä lisää, yleensä tulee hieman juteltua siinä samassa, mutta ei mitään liian "hyökkäävää"- välillä voi tanssia myös sellaisen naisen kanssakin, mistä ei ole millään lailla kiinnostunut, mutta koska hän on tullut pyytämään, niin joskus suostun, vaikka yleensä kyllä kieltäydyn kohteliaasti, jotkut vain ovat niin sinnikkäitä, että välillä suostun välillä en.

En oikein tiedä miten leikin kenenkään tunteilla, koska se on yksi kevyempi tapa aloittaa keskustelu, koska jos nainen on valmis tanssimaan, on hän myös luultavasti ehkä valmis, myös vaihtamaan muutaman sanan, seassa on vapaita, varattuja ja karanneita, ei läheskään kaikilla ole edes sormukset käytössä....

Lisäksi, itsekin olen vasta pääsemässä jyvälle siitä, mitä naisessa arvostan, siis millainen hänen kuuluisi olla, että suhteella olisi mahdollisimman hyvät mahdollisuudet onnistua, jos sellaiseen päätökseen tulee joskus päädyttyä.

Hyväksikäyttöä olisi se, jos leikkisin joidenkin tunteilla ja tätä monet ihmiset harrastavat, minä en, enkä myöskään vikittele sitä "pinmppaa".....

Vaikea selittää, mutta olet erehtynyt henkilöstä, ihan täysin....