tapailenko playeriä?

marijukka

Kertokaas te palstan playerit, mistä tietää että miehellä on sidebitchejä?

60

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eryt

Sitä mietin minäkin

• xzzxzxxxzxxxz

Taudeista

• ei_ap

No mitä jos playeri on ymmärtänyt käyttää kumia? Ei ole tauteja. Kai se olisi silti hyvä tietää jo ennen kun tuohon vaiheeseen edes siirrytään, että montaako se pyörittää kerralla.

• Paljaalla.pannaan
        ei_ap kirjoitti:

No mitä jos playeri on ymmärtänyt käyttää kumia? Ei ole tauteja. Kai se olisi silti hyvä tietää jo ennen kun tuohon vaiheeseen edes siirrytään, että montaako se pyörittää kerralla.

Riski on osa elämää. Kumia käytän vain jos nainen sitä ehdottomasti vaatii. Onneksi aika harva vaatii. Onhan noita tauteja ollut kaikenlaisia mutta lääkkeillä ne lähtee.

Mitä tulee aloitukseen niin totta kai sitä pannaan kaikkia halukkaita naisia. Kapakat on niitä täynnä.

• reilukerho
        Paljaalla.pannaan kirjoitti:

Riski on osa elämää. Kumia käytän vain jos nainen sitä ehdottomasti vaatii. Onneksi aika harva vaatii. Onhan noita tauteja ollut kaikenlaisia mutta lääkkeillä ne lähtee.

Mitä tulee aloitukseen niin totta kai sitä pannaan kaikkia halukkaita naisia. Kapakat on niitä täynnä.

Olet riskikumppani. Sinulla on vain 1% riski penissyöpään ja voit hoitaa muut taudit antibiooteilla pois. Paitsi Hivin.
        Naisillasi on kuitenkin suurempi riski kohdunkaulan syöpään ja lapsettomuuteen. Tämän jos naisetkin muistaisivat.

• Paljaalla.pannaan
        reilukerho kirjoitti:

Olet riskikumppani. Sinulla on vain 1% riski penissyöpään ja voit hoitaa muut taudit antibiooteilla pois. Paitsi Hivin.
        Naisillasi on kuitenkin suurempi riski kohdunkaulan syöpään ja lapsettomuuteen. Tämän jos naisetkin muistaisivat.

Minua ei kuule kiinnosta pätkääkään mitä tauteja naiset saavat. Minä olen niiltä saanut ihan tarpeeksi monta kertaa kaikenlaisia tauteja joten varmasti laitan vahingon kiertämään. Saatanan nartut, vieläkin vituttaa, ei mitään hupia mennä muniaan näyttelemään lääkärille. Jos naiset pitäisivät terveydestään huolta mutta kun ei niin ei. Aivan oikein jos jäävät lapsettomiksi.

• Kumiukko-
        Paljaalla.pannaan kirjoitti:

Minua ei kuule kiinnosta pätkääkään mitä tauteja naiset saavat. Minä olen niiltä saanut ihan tarpeeksi monta kertaa kaikenlaisia tauteja joten varmasti laitan vahingon kiertämään. Saatanan nartut, vieläkin vituttaa, ei mitään hupia mennä muniaan näyttelemään lääkärille. Jos naiset pitäisivät terveydestään huolta mutta kun ei niin ei. Aivan oikein jos jäävät lapsettomiksi.

"Minä olen niiltä saanut ihan tarpeeksi monta kertaa kaikenlaisia tauteja joten varmasti laitan vahingon kiertämään."

Olet saanut kaikenlaisia tauteja, jotka joku mies on sitä ennen tartuttanut ne heihin. Piiri pieni pyörii...Herpes muuten pysyy munassakin lopun elämää.

• voisinveikata

No varmaan jos se viestittelee jollekin koko ajan

• Uskotätiä

Jos joudut miettimään tapailetko playeriä, todennäköisesti tapailet. Intuitio on harvoin väärässä. Poistu takavasemmalle takaisin lähtöruutuun tai valmistaudu sydänsuruun.

• marijukka

Mistä sen tietää mitä intuitio yrittää sanoa? Jotain se yrittää sanoa, mutta mitä? Onpas hankala tilanne.

• Ex--PUA

Tädiltä hyvä neuvo.

Naiset yleensä jollain tasolla tiedostavat tapailevansa tuollaista miestä, sillä monesti Se on suorastaan vaatimus että mies on pleijeri.

Itse olen aika avoin tuollaisista. Eräs luokseni viikonloppuna toistasataa kilsaa matkustanut nuori nainen vain sanoi että sovi niiden muiden naisten kanssa pidät niistä lomaa tämän viikonlopun.

• sidebitch

En luottaisi naisen intuitioon.

• Uskotätiä
        marijukka kirjoitti:

Mistä sen tietää mitä intuitio yrittää sanoa? Jotain se yrittää sanoa, mutta mitä? Onpas hankala tilanne.

Kun tilanne tuntuu hankalalta se yleensä on sitä. Tämä voi tuntua yllättävältä, mutta näin se on. Naisena tiedän, että hyviä selityksiä kyllä löytyy, jos oikein haluaa uskoa ja toivoa.
        Jos alusta asti on tosi hankalaa, se ei ole hyvä ennusmerkki. Yleensä, jos molemmat haluavat tutustua, sitoutua ja jutussa on potentiaalia, tapaamisten sopiminen on helppoa eikä ole tarvetta kyseenalaistaa sitä, onko toinen luotettava.
        Jos nyt ulkopuolisena katson kertomaasi, niin kerrot, että tilanne tuntuu hankalalta ja kysyt täällä, mistä tiedät onko tapailukumppanisi playeri, jolla on muitakin naisia. Samalla kuulostat itse siltä, että haluat kovasti jatkaa ja uskoa hyvään. Sinun intuitiosi kertoo sinulle paljonkin (muuten et olisi tehnyt tätä aloitusta) mutta et taida haluta sitä kuunnella.
        Sanon siis sinulle kaikella rakkaudella: jos haluat kokea tämän, varustaudu sydänsuruun. Otat tietoisen riskin.
        Joskus riskit ovat sen arvoisia. Vaikka lähtisit tilanteesta häviäjänä, olet saanut itsellesi elämänkokemusta ja muistoja. Elämää pitää elää.
        Jotkut riskit eivät ole sen arvoisia ja voivat haavoittaa enemmän ja pidempään kuin etukäteen luulisi.

• atännä
        Uskotätiä kirjoitti:

Kun tilanne tuntuu hankalalta se yleensä on sitä. Tämä voi tuntua yllättävältä, mutta näin se on. Naisena tiedän, että hyviä selityksiä kyllä löytyy, jos oikein haluaa uskoa ja toivoa.
        Jos alusta asti on tosi hankalaa, se ei ole hyvä ennusmerkki. Yleensä, jos molemmat haluavat tutustua, sitoutua ja jutussa on potentiaalia, tapaamisten sopiminen on helppoa eikä ole tarvetta kyseenalaistaa sitä, onko toinen luotettava.
        Jos nyt ulkopuolisena katson kertomaasi, niin kerrot, että tilanne tuntuu hankalalta ja kysyt täällä, mistä tiedät onko tapailukumppanisi playeri, jolla on muitakin naisia. Samalla kuulostat itse siltä, että haluat kovasti jatkaa ja uskoa hyvään. Sinun intuitiosi kertoo sinulle paljonkin (muuten et olisi tehnyt tätä aloitusta) mutta et taida haluta sitä kuunnella.
        Sanon siis sinulle kaikella rakkaudella: jos haluat kokea tämän, varustaudu sydänsuruun. Otat tietoisen riskin.
        Joskus riskit ovat sen arvoisia. Vaikka lähtisit tilanteesta häviäjänä, olet saanut itsellesi elämänkokemusta ja muistoja. Elämää pitää elää.
        Jotkut riskit eivät ole sen arvoisia ja voivat haavoittaa enemmän ja pidempään kuin etukäteen luulisi.

Tämä oli viisas kirjoitus. Näin se menee.

Aina kannattaa uskoa siihen intuitioon.

Tässä pitää itsekin nostaa kissa pöydälle. Jos suurin osa vapaa-ajasta kuluu netissä muiden kanssa kirjoitellessa , niin... Miksi edes roikottaa toista mukana, kun jatkuvasti on haku päällä paremmasta.

• atännä kirjoitti:

Tämä oli viisas kirjoitus. Näin se menee.

Aina kannattaa uskoa siihen intuitioon.

Tässä pitää itsekin nostaa kissa pöydälle. Jos suurin osa vapaa-ajasta kuluu netissä muiden kanssa kirjoitellessa , niin... Miksi edes roikottaa toista mukana, kun jatkuvasti on haku päällä paremmasta.

Komppaan myös....

"Tässä pitää itsekin nostaa kissa pöydälle. Jos suurin osa vapaa-ajasta kuluu netissä muiden kanssa kirjoitellessa , niin... Miksi edes roikottaa toista mukana, kun jatkuvasti on haku päällä paremmasta."

Onko sinulla tälläinen tilanne? Kuinka moni muuten tuota harrastaa, siis ihan rehellinen vastaus, jos porukka paljon somettaa yms, niin meneekö näillä ajatukset helpommin "väärille raiteille" yms., kun kuitenkin some on paikkana todella pinnallinen monellekin, eli täysin "kulissia" koko touhu.

• kyllä-tapailet

Tapailetko playeriä, saattaa olla, tosin tapailu ei kiellä tapailemasta muita ihmisiä.
      Mikäli olet tyyppiä käsijarru, tulee anti-playeristäkin ennen pitkään playeri, mikäli vain soudat ja huopaat paikallasi.

Mikäli tapailet playeriä, niin mistä tiedät ettet sinä ole se sidebitch? =)

Muutenkin tapaileminen ja treffit on vain sana, itse tapailen ja treffailen melkein päivittäin naisia ja miehiä, se on sitten taas eri asia onko kaikkien naisten ja miesten kanssa sutinaa...

• marijukka

Totta. Olen hiljattain eronnut pitkästä suhteesta ja vielä aika nuori. Ihan hirveästi ei ole kokemusta tästä treffailukulttuurista. Taitaa vaan olla viisainta vetäytyä jutusta, en haluaisi tuhlata aikaa tyyppiin jolle olen vaan joku kun ei muuta ole sillä hetkellä. Luulisi sen olevan niin että silloin kun on oikeasti kiinnostusta niin ei edes halua tavata muita treffailumielessä. Taidan olla naiivi mutta uskon tuohon.

• minnapekka
        marijukka kirjoitti:

Totta. Olen hiljattain eronnut pitkästä suhteesta ja vielä aika nuori. Ihan hirveästi ei ole kokemusta tästä treffailukulttuurista. Taitaa vaan olla viisainta vetäytyä jutusta, en haluaisi tuhlata aikaa tyyppiin jolle olen vaan joku kun ei muuta ole sillä hetkellä. Luulisi sen olevan niin että silloin kun on oikeasti kiinnostusta niin ei edes halua tavata muita treffailumielessä. Taidan olla naiivi mutta uskon tuohon.

Aina jaksaa hämmästyttää ihmiset jotka mieluummin tekee päätöksiä parisuhteensa ongelmista netissä tuntemattomien kanssa ennemmin kuin keskustelee sen toisen osapuolen kanssa.

• Tähti-Silmä
        minnapekka kirjoitti:

Aina jaksaa hämmästyttää ihmiset jotka mieluummin tekee päätöksiä parisuhteensa ongelmista netissä tuntemattomien kanssa ennemmin kuin keskustelee sen toisen osapuolen kanssa.

Sitä kutsutaan vertaistueksi! Jos on vaikeuksia tehdä päätöksiä ! Niin on hyvä kuulla muiden elämäntilanteista ja ottaa niistä omansa onkeen.
        En näe itse siinä mitään ongelmaa!

• Totuusmies

Ongelma on siinä, että näin toimimalla siirtää vastuun omasta elämästä ja omasta parisuhteesta "vertaistukijoiden" ja omien käsitysten varaan sen sijaan, että keskustelisi sen ainoan kanssa, joka on suhteessa sinuun. Tällöin elät ainoaa elämääsi muiden ehdoilla, joten olet pelkuri.

• tutkinta-näyttää
        marijukka kirjoitti:

Kyllä oikean kiinnostuksen huomaa, kiinnostuneet jakavat omia päivittäisiä asioitaan ja tiedustelevat toisen, kuuntelevat ja vuorovaikuttavat myös niistä asioista, keskittyvät. Mikäli vähemmän kiinnostaa, niin yleensä ollaan keskitytty aivan johonkin muuhun, tosin elämässä pitää olla muutakin ja onkin, mikä saattaa vaikuttaa käyttäytymiseen ja toimintamalliin, työkiire ja stressi voi näkyä poissaolevana, jos esimerkiksi nollaa itsensä tietokoneella tms.

Aidossa kiinnostuksessa kyllä useimmiten saattaa olla ahdistavia valloituksen ja omistuksen piirteitä, mutta mikään ei ole selviö.

• kolikon.kääntöpuolet
        Totuusmies kirjoitti:

Ongelma on siinä, että näin toimimalla siirtää vastuun omasta elämästä ja omasta parisuhteesta "vertaistukijoiden" ja omien käsitysten varaan sen sijaan, että keskustelisi sen ainoan kanssa, joka on suhteessa sinuun. Tällöin elät ainoaa elämääsi muiden ehdoilla, joten olet pelkuri.

Ei, sillä tekee itse lopullisen päätöksen, vertaistuki vain jakaa asioita ja näkemyksiä, jolloin lukija itse pohtii elämäänsä, arvojansa ja niitä omia päätelmiään tai paremminkin totuuksia, kuten Nikke Knatterton teki johtopäätöksiä. Ihminen saattaa toki mennä harhaan, mutta harvoin.

Täysin ulkopuolisilta ihmisiltä saa useimmiten arvokkainta ja puoluettominta näkemystä, mitä välttämättä ystäviltä ei saa, sillä heillä on omat vaikuttimet mukana. Ulkopuolinen, mikä ei hyödy mitenkään on itsensä ja jakaa vain mietteensä, myös lukijat osaavat suodattaa epäaidot ja asiattomat johdattelevat keskustelijat pois.

Keskustelu pahamaineisen playerin kanssa päätyy itkuun, hengenahdistukseen tai johonkin on-off seksisuhteeseen jossa yksi häviää. Voihan sitä aina jutella, mutta jos esim. tietää mitä tulee, kuten paskaa kohtelua, kun paljastaa tunteensa playerille, hakkaa vain päätänsä seinään tämän jälkeen, sillä playeri pelaa syyn vastapuolen syyksi.

• Tähti-Silmä
        Totuusmies kirjoitti:

Vertaistuki perustuu juuri siihen , että ihminen kohtaa itsensä ja oppii käsittelemään ongelmiansa! Itse olen käynyt tällaisissa ryhmissä , joten tiedän mistä puhun? Ilmeisesti vertaistuki ei tarkoita sinulle mitään, koska ole tietämätön!

• jacke.setä
        Tähti-Silmä kirjoitti:

Vertaistuki perustuu juuri siihen , että ihminen kohtaa itsensä ja oppii käsittelemään ongelmiansa! Itse olen käynyt tällaisissa ryhmissä , joten tiedän mistä puhun? Ilmeisesti vertaistuki ei tarkoita sinulle mitään, koska ole tietämätön!

Useimmiten henkilöllä on jo mielipide tai päätös, ns. vertaistukivastauksista saadaan vahvistusta jo tiedetylle/päätetylle asialle.

• Tähti-Silmä
        jacke.setä kirjoitti:

Useimmiten henkilöllä on jo mielipide tai päätös, ns. vertaistukivastauksista saadaan vahvistusta jo tiedetylle/päätetylle asialle.

No voihan se noinkin pelkistää .

• jacke.setä
        Tähti-Silmä kirjoitti:

No voihan se noinkin pelkistää .

Sen kummemmin koristelematta. :)
        Tarvitsee olla todella sinisilmäinen, eikä sellaiset edes mielessä pohdi playeri vaihtoehtoja, vaikka kaikki kaverit olisi raskaana todistetusti omalle puolisolleen, näin grillattuna.

• rihkamakorva
        Tähti-Silmä kirjoitti:

Nettipalstan vertaistuki ei kerro asioiden todellista laitaa. Onko mies playeri vai ei. Sen päättää tuntemattomat tyypit netissä joidenkin epämääräisten kirjoitusten perusteella tuntematta tapausta. Onhan se kiva kun voi tuntea vertaistuen avulla ettei ole yksin, mutta ei tuolla tavalla pääse lähelle sitä ongelman ydintä.

• Tähti-Silmä
        rihkamakorva kirjoitti:

Nettipalstan vertaistuki ei kerro asioiden todellista laitaa. Onko mies playeri vai ei. Sen päättää tuntemattomat tyypit netissä joidenkin epämääräisten kirjoitusten perusteella tuntematta tapausta. Onhan se kiva kun voi tuntea vertaistuen avulla ettei ole yksin, mutta ei tuolla tavalla pääse lähelle sitä ongelman ydintä.

Juu, tämä keskustelu siirtyi jotenkin sivusuuntaan itse alkuperäisestä kysymyksestä! Joten minulla meni pullat ja vellit sekaisin :) olenko itse vertaistuen tarpeessa , että pystyn vastaamaan asiaan ymmärrettävästi :D

• marijukka

Vertaistukea kokeneemmilta oli haussa. En mä päätöksiä tämän palstan perusteella tee tietenkään. Haen vaan tukea sille päätökselleni. Onhan se noinkin, että jos on kiinnostusta, niin sen tuntee. Tämä tapaus on vähän ristiriitainen ja siksi mietinkin asioita, ehkä liikaa taas. Pitäisi vaan osata olla välinpitämättömämpi. En vaan osaa, olen aika tunteikas ja ihastun herkästi. Kurjaa sitten kohdata ihminen joka ei arvosta sitä. Ehkä.

• ikäloppu

Parempi se on liikaa miettiä kuin ei ollenkaan, siinä vaiheessa kun sinä et mieti tai olet välinpitämötön et enää itse ole kiinnostunut siitä toisesta. Mikäli toinen ei herätä mitään tunteita tai tuntemuksia niin kyseessä on ilmaa tai täysin olematon ja merkityksetön henkilö. Tunteet on ihania, kuin pyörremyrsky tai vuoristorata, hetken paistaa ja sitten sataakin kaatamalla.

Terveen ihmisen merkki on tuntea monipuolisesti ja aistikkaasti. Täytyy olla paljon maustetta, että keitoksesta tulee hyvä, kuten tervettä narsismia.

• kunnonmies_kemiaton

Jos olet ihastunut mieheen, niin hän on playeri. Kunnon miehiin ei ihastuta.

• kunnonmies_kemiaton kirjoitti:

Jos olet ihastunut mieheen, niin hän on playeri. Kunnon miehiin ei ihastuta.

=D.....kysyn nyt, kun ammattimies on näköjään ketjussa, eli miten sitten toisinpäin, eli onko se niin, että kunnon naisiinkaan ei ihastuta, eli siitä kunnon mies tunnistaa kunnon naisen, jos ei ihastu häneen?

• Tähti-Silmä
        MGTOW kirjoitti:

=D.....kysyn nyt, kun ammattimies on näköjään ketjussa, eli miten sitten toisinpäin, eli onko se niin, että kunnon naisiinkaan ei ihastuta, eli siitä kunnon mies tunnistaa kunnon naisen, jos ei ihastu häneen?

Että teidän kanssanne, minä olen kunnon nainen enkä saa ketään, kun en halua, mutta miehet haluaisivat. Onko ne miehet sitten niitä kunnon miehiä vai pleyiereitä. Totuus esiin :D

• kunnonmies_kemiaton
        Tähti-Silmä kirjoitti:

Että teidän kanssanne, minä olen kunnon nainen enkä saa ketään, kun en halua, mutta miehet haluaisivat. Onko ne miehet sitten niitä kunnon miehiä vai pleyiereitä. Totuus esiin :D

Olet tyypillinen nainen. Ei tuosta voi mitään muita johtopäätöksiä vetää.

• Tähti-Silmä
        kunnonmies_kemiaton kirjoitti:

Olet tyypillinen nainen. Ei tuosta voi mitään muita johtopäätöksiä vetää.

Se nyt oli lähinnä ironiaa, kyllä minä pelimiehet huomaan jo kaukaa, on sen verran kokemusta elämän varrella tarttunut!

• Tähti-Silmä kirjoitti:

Itse esitin kysymykseni tuolle nimimerkille, en sinulle, eli tälle..."kunnonmies_kemiaton "

Minun luonteella ja persoonalla ei onnistu player toiminta, en osaa vastata muiden puolesta, olen aina sitä miettinyt, joskus aikoinaan olen jopa toivonut, etten olisi saanut niin paljon ominaisuuksia, jotka eivät ole nykymaailmassa "kovaa valuuttaa"......mutta nyt olen sinut asian kanssa ja osaan arvostaa niitä ominaisuuksia.....en jaksa lähteä kertomaan niistä, kun ainoastaan "sieluntoveri" voi ymmärtää mistä puhun.....

Eli omasta puolestani sanon en ole.

• intuition_viemää
        Tähti-Silmä kirjoitti:

Se nyt oli lähinnä ironiaa, kyllä minä pelimiehet huomaan jo kaukaa, on sen verran kokemusta elämän varrella tarttunut!

Naisen intuitio:

pelimies = ihanan aito ja jännä mies
        ujo tavallinen mies = jotenkin epäaito, varmaan pelkän pillun perässä

• Tähti-Silmä
        MGTOW kirjoitti:

Itse esitin kysymykseni tuolle nimimerkille, en sinulle, eli tälle..."kunnonmies_kemiaton "

Minun luonteella ja persoonalla ei onnistu player toiminta, en osaa vastata muiden puolesta, olen aina sitä miettinyt, joskus aikoinaan olen jopa toivonut, etten olisi saanut niin paljon ominaisuuksia, jotka eivät ole nykymaailmassa "kovaa valuuttaa"......mutta nyt olen sinut asian kanssa ja osaan arvostaa niitä ominaisuuksia.....en jaksa lähteä kertomaan niistä, kun ainoastaan "sieluntoveri" voi ymmärtää mistä puhun.....

Eli omasta puolestani sanon en ole.

Anteeksi kun sotkeuduin teidän keskusteluunne.

• Tähti-Silmä kirjoitti:

Anteeksi kun sotkeuduin teidän keskusteluunne.

Ei se minua haittaa, käsitit taas väärin. :(

• anteeks_että_olen
        MGTOW kirjoitti:

Naisen intuitio ei toiminut. Mitenkäs nyt näin kävi?

• anteeks_että_olen
        MGTOW kirjoitti:

Naisen intuitio ei toiminut. Mitenkäs nyt näin kävi?

• intuition_viemää kirjoitti:

Naisen intuitio:

Sinä nyt et tiedä mistään mitään, yrität taas vain samaa järmäämistä, kuin koko ajan.

Anna jotain itsestäsi ja kerro millainen olet jne., kyllä sinäkin vielä kumppanin voit saada, mutta et tuolla tyylillä, että kuvittelet olevasi kaikille niille sopiva kumppani, mitkä itseäsi mielyyttävät, kyllä se vaatii molemminpuolisen kiinnostuksen, järkevä/fiksu/kunnollinen ihminen tajuaa tämän, kun mitään muuta vaihtoehtoa ei ole.

• Tähti-Silmä
        intuition_viemää kirjoitti:

Naisen intuitio:

No joo, tämä meni nyt ihan pelleilyksi , surkuhupaisaa, mut jos saa täst kiksejä niin okei :)

• Tähti-Silmä
        MGTOW kirjoitti:

Ok, mun vastaanottimessa on nyt jotain vikaa, jakelu lokeroihin ei toimi :D
        Pitää vissiin huilaa vähän. Konekin alkoi hidastelemaan, perhana :(

• Tähti-Silmä kirjoitti:

Ok, mun vastaanottimessa on nyt jotain vikaa, jakelu lokeroihin ei toimi :D
        Pitää vissiin huilaa vähän. Konekin alkoi hidastelemaan, perhana :(

"Pitää vissiin huilaa vähän."

Ihanan "herkkis", jeps, lepäämistä ei sovi unohtaa.....

"Konekin alkoi hidastelemaan, perhana :("

Käynnistä kone uudelleen ja katso pelittääkö paremmin tai ainakin selain, mutta vasta levon jälkeen. :)

• Tähti-Silmä
        MGTOW kirjoitti:

"Pitää vissiin huilaa vähän."

Ihanan "herkkis", jeps, lepäämistä ei sovi unohtaa.....

"Konekin alkoi hidastelemaan, perhana :("

Käynnistä kone uudelleen ja katso pelittääkö paremmin tai ainakin selain, mutta vasta levon jälkeen. :)

Kiitos neuvoista, joo lepohetki ja sitten jatkuu palstapainiminen :D tämä tuntuu välillä ihan työltä .

• Tähti-Silmä kirjoitti:

Kiitos neuvoista, joo lepohetki ja sitten jatkuu palstapainiminen :D tämä tuntuu välillä ihan työltä .

"tämä tuntuu välillä ihan työltä ."

Komppaan ihan täysin, itse olen nyt alkanut hieman rajoittamaan tuota olotilaa, osallistun vain sen verran, mikä tuntuu itseltä parhaalta....

• AP:lle miten voi osata kertoa tilanteesta, jot et sitä yhtään aukaise, eli millainen suhde teillä on toisiinne yms.?

• marijukka

Aika vähän aikaa ollaan tunnettu. Missään nimessä suhteesta ei voida puhua, asiat eivät ole edenneet niin pitkälle. Tapasimme yhteisten tuttujen kautta, joten mies ei ihan täysin tuntematon ole. Tuntuu vaan olevan niin kiireinen, kuten nykyään kai kaikki. En oikein osaa kertoa muuta.

• marijukka kirjoitti:

Aika vähän aikaa ollaan tunnettu. Missään nimessä suhteesta ei voida puhua, asiat eivät ole edenneet niin pitkälle. Tapasimme yhteisten tuttujen kautta, joten mies ei ihan täysin tuntematon ole. Tuntuu vaan olevan niin kiireinen, kuten nykyään kai kaikki. En oikein osaa kertoa muuta.

Todella "salaperäinen" olet, mitä jos hän ei edes tajua, että olet hänestä oikeasti kiinnostunut, hänellä voi olla ihan samalla tavalla ajatuksena, että sinä vain "pelaat" tai olet hänelle vain yksi muiden joukossa.

Onko se puhuminen oikeasti niin vaikeaa, että ei voi puhua toiselle, että haluaisi katsoa johtaako tämä johonkin, eikä toimia niin että yrittää epäselvin viestein tai jopa ilman viestejä pitää toista "varattuna" ja "hihnassaan".

• marijukka
        MGTOW kirjoitti:

Todella "salaperäinen" olet, mitä jos hän ei edes tajua, että olet hänestä oikeasti kiinnostunut, hänellä voi olla ihan samalla tavalla ajatuksena, että sinä vain "pelaat" tai olet hänelle vain yksi muiden joukossa.

Onko se puhuminen oikeasti niin vaikeaa, että ei voi puhua toiselle, että haluaisi katsoa johtaako tämä johonkin, eikä toimia niin että yrittää epäselvin viestein tai jopa ilman viestejä pitää toista "varattuna" ja "hihnassaan".

No ollaan siis molemmat nuoria alle 30 - vuotiaita. Ja myös vähän ehkä ujojakin ainakin toistemme seurassa, siksi on ristiriitaista ajatella että se olisi playeri, kun ei se ole ollut pöksyihinkään pyrkimässä. Tai sitten se pitää musta vaan kaverina ja sillä on sitten niihin sänkyhommiin muuta seuraa. Yritän ottaa puheeksi aiheen kun nähdään seuraavan kerran.

• 4223423

playerin tunnistaa siitä että se puhuu erilailla naisille

• Voi veljet, siis sosiaalisuus on on "jännämiehen" & "pelimiehen" merkit?

Tanssitin eilenkin naisia, hitaita ja nopeita, mutta se oli "vain" tanssia, vaikka siinäkin on tottakai tiettyjä tunteita mukana, iloa, herkkyyttä, yhdessä kokemista....

Olen sinkkuna nyt, joten hieman erillaista tottakai käytös on itselläkin tuttujen ja tuntemattomien naisten kanssa vrt. parisuhteessa oloon, mutta pelimiestä ei minusta saa.......kun minusta ei siihen ole, siis toli saisin naisen iskettyä, mutta luonne/persoona on sellainen, että se ei ole itselle mahdollista.

• ukkoraati
        MGTOW kirjoitti:

Voi veljet, siis sosiaalisuus on on "jännämiehen" & "pelimiehen" merkit?

Tanssitin eilenkin naisia, hitaita ja nopeita, mutta se oli "vain" tanssia, vaikka siinäkin on tottakai tiettyjä tunteita mukana, iloa, herkkyyttä, yhdessä kokemista....

Olen sinkkuna nyt, joten hieman erillaista tottakai käytös on itselläkin tuttujen ja tuntemattomien naisten kanssa vrt. parisuhteessa oloon, mutta pelimiestä ei minusta saa.......kun minusta ei siihen ole, siis toli saisin naisen iskettyä, mutta luonne/persoona on sellainen, että se ei ole itselle mahdollista.

Olet kelvoton naisten kanssa vehtaaja ja sinut pitäisi hivuttaa kölin ali. Tässäkin ketjussa yrität vokotella jokaista vähänkin eltaantuneempaa nimimerkkiä.

• ukkoraati kirjoitti:

Olet kelvoton naisten kanssa vehtaaja ja sinut pitäisi hivuttaa kölin ali. Tässäkin ketjussa yrität vokotella jokaista vähänkin eltaantuneempaa nimimerkkiä.

Kiitos mielipiteestäsi, arvostan, että olet rehellinen, tosin se ei vaikuta minuun mitenkään, jokainen ihminen omalla tyylillään.

Minä arvostan niitä ihmisiä, ketkä minun mielestäni ovat sen ansainneet ja voisin vannoa, että sinulla ei ole tarpeeksi selkärankaa (siis ihan oikeasti), eikä myöskään elämänkokemusta, että välittäisin sinun mielipiteistäsi yhtään sen enempää, kuin sinä minun, olet erillainen, kuin minä......

En minä kaikkea suvaitse, enkä kaikkea käytöstä, mutta miten se minuun vaikuttaa, kun en sellaisista ihmisistä välitä, enkä päästä heitä liian lähelle.

"toista ei voi muuttaa"

• naisettutuiks
        MGTOW kirjoitti:

Voi veljet, siis sosiaalisuus on on "jännämiehen" & "pelimiehen" merkit?

"Tanssitin eilenkin naisia, hitaita ja nopeita, mutta se oli "vain" tanssia, vaikka"
        Eli hyväksikäytät naisia ja leikit niiden tunteilla. Ite en ikinä menis tanssii hitaita jollen ois kiinnostunut tutustumaan ja ihastumaan mieheen.

• naisettutuiks kirjoitti:

"Tanssitin eilenkin naisia, hitaita ja nopeita, mutta se oli "vain" tanssia, vaikka"
        Eli hyväksikäytät naisia ja leikit niiden tunteilla. Ite en ikinä menis tanssii hitaita jollen ois kiinnostunut tutustumaan ja ihastumaan mieheen.

"Eli hyväksikäytät naisia ja leikit niiden tunteilla. Ite en ikinä menis tanssii hitaita jollen ois kiinnostunut tutustumaan ja ihastumaan mieheen."

Hmmm...kuulustelu?!

"Olen sinkkuna nyt, joten hieman erillaista tottakai käytös on itselläkin tuttujen ja tuntemattomien naisten kanssa vrt. parisuhteessa oloon"

Harvemmin tulee tanssitettua muita, kuin niitä, jotka ovat herättäneet jostain syystä jollakin asteella kiinnostuksen kuulla hänestä lisää, yleensä tulee hieman juteltua siinä samassa, mutta ei mitään liian "hyökkäävää"- välillä voi tanssia myös sellaisen naisen kanssakin, mistä ei ole millään lailla kiinnostunut, mutta koska hän on tullut pyytämään, niin joskus suostun, vaikka yleensä kyllä kieltäydyn kohteliaasti, jotkut vain ovat niin sinnikkäitä, että välillä suostun välillä en.

En oikein tiedä miten leikin kenenkään tunteilla, koska se on yksi kevyempi tapa aloittaa keskustelu, koska jos nainen on valmis tanssimaan, on hän myös luultavasti ehkä valmis, myös vaihtamaan muutaman sanan, seassa on vapaita, varattuja ja karanneita, ei läheskään kaikilla ole edes sormukset käytössä....

Lisäksi, itsekin olen vasta pääsemässä jyvälle siitä, mitä naisessa arvostan, siis millainen hänen kuuluisi olla, että suhteella olisi mahdollisimman hyvät mahdollisuudet onnistua, jos sellaiseen päätökseen tulee joskus päädyttyä.

Hyväksikäyttöä olisi se, jos leikkisin joidenkin tunteilla ja tätä monet ihmiset harrastavat, minä en, enkä myöskään vikittele sitä "pinmppaa".....

Vaikea selittää, mutta olet erehtynyt henkilöstä, ihan täysin....

• Neitsyt-Setä

Luulen että jos hän ehdottaa ryhmäseksiä, niin tilanne on juuri se mitä epäiletkin.

• Onpas kinkkinen tilanne. Se on aina uuden ihmisen kanssa alkuun tuollaista epävarmuutta ja ihmettelyä. Ehkä mies ei ole sinun fiiliksissä varma ja jää siksi sellainen fiilis. Juttelu aiheesta tekis ihan hyvää :)

• Juuri näin..... :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3027
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      2991
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2377
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1873
    5. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      81
      1763
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1729
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1586
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      78
      1294
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1260
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79