Tietysti te sinkut nyt puhutte naisten parinvalinta preferensseistä ihan yleisellä tasolla. Mutta se tie ei vie muutakuin täydelliseen itsetuhoon. Kannattaa tutustua ihmisiin ympäri kaupunkia, Suomea ja maailmaa ihan vain ruohonjuuritasolla, tavallisessa arjessa. Ei kannata pilata elämäänsä tämmöiseen vihasontaan, oikeesti hei. Elämä on ainutkertainen ja lyhyt, koittakaa ymmärtää. Naiset ovat oikeasti ihan mukavia vaikka eivät aina piparia annakaan. Näin sanon siksi koska: 1) Kenelläkään ei ole oikeutta arvostella muita kuin itseään, jokainen vastaa omasta elämästään ja itse päättää sen mitä hänen elämässään tapahtuu, 2) Ei edes keskitysleiri kykene murtamaan miestä jos hän niin päättää.
Siis; jätä mennyt taakse ja ala elämään tätä hetkeä. Sinä et ole mikään uhri. Sinulla on aina valta ottaa takaisin se voima ja määräysvalta omiin tunteisiisi ja elämäsi sisältöön. Ota se valta. Ole järkevä. Jos yksi ihminen hyppää rotkoon niin ei ole järkevää että sinä seuraat häntä perässä. Lopeta tämä netin selaaminen ja tutustu ihmisiin tuolla arjessa ja reaalimaailmassa. Se on paljon_Paljon_ parempi vaihtoehto kuin rapauttaa toivonsa ja mielenterveytensä tämmöisissä tunkioissa. Osa on ihan huijareita tai jotain kummajaisia, ei heidän juttujaan kannata ottaa kirjaimellisesti. Ihan myöhemminkin ehtii sen naisen ihan hyvin löytää.
Arvosta sitä mitä sinulla on nyt tai et ikinä arvosta sitä elämäsi naista jonka joskus tapaat. Rakasta muita kuin rakastat itseäsi tai lähimmäisiäsi. Tämän on ainoa oikea resepti onneen ja todelliseen miehisyyteen. Jätä siis tämä sinkut roska taakse ja ota voimasi takaisin. Olette kuin pikku lassukoita, joilta on maitolasi kaatunut lattialle ja jonkun tulee siivota se puolestanne. Menkää oikeisiin töihin ja tehkää jotain itsenne ja elämänne eteen. Ruikuttaminen syö voimia ja lopulta rampauttaa ja tuhoaa ihmisen. Ainut keino pelastua on rakastaa muita, antaa anteeksi, jättää mennyt taakse ja nauttia hetkestä. Sinä olet sen arvoinen. Siis: kone kiinni ja ulos aurinkoon!
Pariutuminen
37
<50
Vastaukset
- nnnainennnn
"jokainen itse päättää sen mitä hänen elämässään tapahtuu"
oivoi mitä sarasvuolaista paskaa! Olet tainnut olla koko elämäsi terve? Aivosi ovat niin kireellä rullalla että itse pidän sinua surullisena tietämättömyyden perikuvana.- Kingston-Knightley
Sinä tartut yhteen pikkuseikkaan, eli olet tyypillinen nettivänkääjä. Mutta eihän sinulla elämää ole somen ulkopuolella kun olet tuollainen pikkumaisuuden perikuva.
- nnnainennnn
Kingston-Knightley kirjoitti:
Sinä tartut yhteen pikkuseikkaan, eli olet tyypillinen nettivänkääjä. Mutta eihän sinulla elämää ole somen ulkopuolella kun olet tuollainen pikkumaisuuden perikuva.
Oletko huonolla tuulella? Smile!
- GetAlife
Kingston-Knightley kirjoitti:
Itseasiassa koko kirjoituksesi on täynnä mielin kielin olevaa maalailevaa Sarasvuo paskaa.
Sinulla nyt ei ole elämää ollenkaan koska olet selkeästi toisten talutusnuorassa oleva pikkurotta. - 419
GetAlife kirjoitti:
Itseasiassa koko kirjoituksesi on täynnä mielin kielin olevaa maalailevaa Sarasvuo paskaa.
Sinulla nyt ei ole elämää ollenkaan koska olet selkeästi toisten talutusnuorassa oleva pikkurotta.Noin lähtökohtaisesti onnellinen rottakin on saavuttanut elämässä enemmän kuin katkeroitunut palstavänkääjä.
- ätmel
419 kirjoitti:
Noin lähtökohtaisesti onnellinen rottakin on saavuttanut elämässä enemmän kuin katkeroitunut palstavänkääjä.
Haluat siis mieluummin olla onnellinen orja kuin vapaa?
- Dark_Fear
Sä sitä oletkin joku pillua saava jännämies??? Mä sitä kun olenkin kaljuuntuva hc-atm ja mulla sitä kun onkin vielä paras nuoruus edessä päin!!! Mä sitä kun tiedän itse kaikista parhaiten kuinka sen vietän 27 neliön yksiössäni!!! Sun on ihan turha tulla tekemään siitä mitään vitun oletuksia kun ne koko ajan väärin vain menevät!!! Että tiedä sä vaan vittu se!!!!!
- Kilttiatm
Naiset päätti että en koskaan ansaitse rakkautta. Ennen kun palstalle tulin olin ystävällinen aina naisille vaikka ne minua haukkui rumaksi ja kaikkea. Naiset päätti kuitenkin että en sa olla edes ystävä naiselle. Sen olen oppinut elämässä että olemalla hyvä muille, ei saa mitään hyvä itse.
- Ex--PUA
Olet ymmärtänyt olennaisen. Sinun ei tule syyttää itseäsi enää siitä pahasta minkä sortajasi ovat sinulle aiheuttaneet vaikka he tietävät sen kyllä!
Sen sijaan sanon: kun vihaat, niin uskot minuun.
Sinä vihaat, ja uskot minuun. - voitsiisusmitäpaskaa
Ex--PUA kirjoitti:
Olet ymmärtänyt olennaisen. Sinun ei tule syyttää itseäsi enää siitä pahasta minkä sortajasi ovat sinulle aiheuttaneet vaikka he tietävät sen kyllä!
Sinä vihaat, ja uskot minuun.Tulee mieleen tuosta raamatun tekstit. Olet jo lähellä harhaisuutta. Kuvittelet olevasi jonkinlainen messias, kuten Charles Manson yms hullut psykopaatit.
- Novoihuhhu
Ex--PUA kirjoitti:
Sinä vihaat, ja uskot minuun.Tuohon sun lahkoosi kun liittyy niin oppikappaleet ovat kyllä perin synkät eikä minkäänlaista onnellisuutta tai positiivisuutta ole kyllä luvassa kellekään :)
Messias-Pua kun johdattaa huonovointiset vieläkin synkempään pimeyteen :) - Ex--PUA
voitsiisusmitäpaskaa kirjoitti:
Tulee mieleen tuosta raamatun tekstit. Olet jo lähellä harhaisuutta. Kuvittelet olevasi jonkinlainen messias, kuten Charles Manson yms hullut psykopaatit.
Charles Manson oli hippi, joka sai haareminsa tappamaan. Jopa raskaana olevan naisen, jonka lapsen he veistivät esiin. Manson itse, ei tappanut ketään.
Kummasta tämä kertoo enemmän, naisista vaiko,Charlesista? - Ex--PUA
Novoihuhhu kirjoitti:
Tuohon sun lahkoosi kun liittyy niin oppikappaleet ovat kyllä perin synkät eikä minkäänlaista onnellisuutta tai positiivisuutta ole kyllä luvassa kellekään :)
Messias-Pua kun johdattaa huonovointiset vieläkin synkempään pimeyteen :)Aivan kuten yön on kuoltava, jotta tulisi aamu, on myös kaiken valerakkauden kuoltava, jotta voisi syntyä vihassa.
Mitä naiset ja valkoritarit jättävät näille miespoloisille, muuta kuin masennuksen ja itsesyytökset? Kun taas minä suon heille vihan lahjan, mikä puhdas ja jalo. Se tarjoillaan kitkeränä punaisena pillerinä. Ja ne ovat aina naiset, jotka lopulta pakottavat sen nielemään.
Oletkos varma, ettei mielesi tekisi hieman vihailla minua? ;) Ex--PUA kirjoitti:
Aivan kuten yön on kuoltava, jotta tulisi aamu, on myös kaiken valerakkauden kuoltava, jotta voisi syntyä vihassa.
Mitä naiset ja valkoritarit jättävät näille miespoloisille, muuta kuin masennuksen ja itsesyytökset? Kun taas minä suon heille vihan lahjan, mikä puhdas ja jalo. Se tarjoillaan kitkeränä punaisena pillerinä. Ja ne ovat aina naiset, jotka lopulta pakottavat sen nielemään.
Oletkos varma, ettei mielesi tekisi hieman vihailla minua? ;)Miksi pitää vihata, viha on energiaa syövä voima.....miksei voi vaikka "halveksia" tjms....
- Ex--PUA
Tiivistettynä: orjat ja syrjityt, olkaa iloisia ja älkää valittako, ettette vain aiheuta pelkoa ja huonoa omaatuntoa teidän riistäjille.
- GetAlife
Hyvin pitkälle noin.
Lisäyksenä tietysti että "heittäytykään polvilleen ja ottakaa se kieli esiin ja alkakaaa nuolla" niin ehkä joku tykkää teistä joskus...heheh, varmasti tietysti!
Jos ei muuta niin säälipillua tai se parin lapsen yh kurppa. - Toisetsaajanauttii
Hukkukaa vihaanne. Jää meille saaville enemmän naisia nussittavaksi ja nuoltavaksi. Hirveessä puutteessa ämmät radalla, kun osa ukoista istuu illat läpeensä koneen ääressä runkkaamassa.
- ätmel
Toisetsaajanauttii kirjoitti:
Hukkukaa vihaanne. Jää meille saaville enemmän naisia nussittavaksi ja nuoltavaksi. Hirveessä puutteessa ämmät radalla, kun osa ukoista istuu illat läpeensä koneen ääressä runkkaamassa.
Vähintään yhtä suuri osa naisista istuu kotona odottamassa, että unelmien prinssi kipuaisi ikkunasta sisään.
ätmel kirjoitti:
Vähintään yhtä suuri osa naisista istuu kotona odottamassa, että unelmien prinssi kipuaisi ikkunasta sisään.
Enpä usko. Tuntemani sinkkunaiset nauttivat elämästään myös ilman miestä.
- ätmel
helka kirjoitti:
Enpä usko. Tuntemani sinkkunaiset nauttivat elämästään myös ilman miestä.
Et tunne noita kotona istujia koska ne vain istuvat kotona, duh.
- hautaan.asti
ätmel kirjoitti:
Minäpä sitä istunkin kotona otottamassa rinssiäni :(
- Ex--PUA
ätmel kirjoitti:
Tyypillinen feministinen iskulause, jolla ei ole mitään pohjaa.
hautaan.asti kirjoitti:
Minäpä sitä istunkin kotona otottamassa rinssiäni :(
Minäpä taidan osallistua "istumis kamppanjaan", eli ei kun istuen rinsessaa odottamaan, tietenkin tarvitse sen puoli valtakuntaa jne....
- GetAlife
"1) Kenelläkään ei ole oikeutta arvostella muita kuin itseään, jokainen vastaa omasta elämästään ja itse päättää sen mitä hänen elämässään tapahtuu, "
". Olette kuin pikku lassukoita, joilta on maitolasi kaatunut lattialle ja jonkun tulee siivota se puolestanne. Menkää oikeisiin töihin ja tehkää jotain itsenne ja elämänne eteen. Ruikuttaminen syö voimia ja lopulta rampauttaa ja tuhoaa ihmisen. "
Vitun kaksoisstandardit sulla.
Kenelläkään ei ole lupa arvostella ketään paitsi sinulla?
Olet niin vitun naurettava tapaus aloittaja että annan sut mennä.
Itse olet pikku nössykkä joka jauhaa "kaikkien rakastamisesta" ja kuvittelet että se pelastaa sinut.
Kivoille pikku kultumussukoille kuten sinä ei jää lopulta mitään. Olet paskaa ja naiset vain säälivät sinua enintään. - GetAlife
Ja mini valkoritarin peniksesi ei miellytä lopulta naisia.
Sori.- Nysäjorma
Aina ovat lisää kerjänneet.
- järkeäpeliin
Aloituksessa hyviä huomioita: on muitakin vaihtoehtoja kuin rapauttaa mielenterveytensä tällaisisa tunkioissa (kyse siis pitkäaikaisista vaikutuksista), iso osa kirjoittajista kummajaisia, joiden juttuja tulee silmäillä vain huumorilla, ruikuttamalla ja hakemalla empatiaa ja samanhenkisyyttä vain itsestään alaspäin ei ainakaan positiivisia vaikutuksia,
käsitys toisesta sukupuolesta (tässä naisista) sellaisena kuin juttujen kautta ilmenee, on ehdottomasti suurin turn off mitä voi olla, tähän liittyy myös kiukutteleva käyttäytyminen ja se jatkuessaan meinaa sitä, että "peli on menetetty"
pitää olla jokin kumppanin haun ohella jokin oma hyväksyttävä juttu, mitä arvostaa ja siinä menestyy, se on avain kaikkeen, luuseroivaa vetelystä ei kukaan (nainenkaan!) jaksa kannatella kovin pitkään (yhteiskunta tietenkin säännösten puitteissa tavallaan tunteettomasti yrittää...)- GetAlife
Ja oikea tapa herättää "luuseroiva vetelys" on kertoa että naiset ovat kaikki ihania ja kun vain tarpeeksi heitä mielistelet niin saavutat tavoitteesi.
ja että tällä saadaan joku epätoivoinen mies heräämään:
". Olette kuin pikku lassukoita, joilta on maitolasi kaatunut lattialle ja jonkun tulee siivota se puolestanne. Menkää oikeisiin töihin ja tehkää jotain itsenne ja elämänne eteen. Ruikuttaminen syö voimia ja lopulta rampauttaa ja tuhoaa ihmisen."
Vaikka tietysti palstalla lyödään yli niin valitettavan monen jutun takana on ihan aihetta ja sen totuuden myöntäminen että naisissa voisi olla jotain ihan oikeaa vikaa on monelle mielistelevellä valkoritarille hyvin hyvin vaikeaa.
Kovin monella miehellä on se usko että kunhan tekee elämässä kaiken "oikein" ja "hyvin" niin naisia löytyy. Siinä vain unohtuu se että hyvin usein se tarkoittaa sitä mielin kielin olevan "miehen" asemaa joka hyväksyy naisten ajatukset ja teot sekä historian.
Eli vaikka nainen olisikin täysin palstalaisten kuvailemien "lutkien" kaltaisia niin esiin astuu juuri aloittelijan kaltainen TÄYSLUUSERI joka kertoo että "Kenelläkään ei ole oikeutta arvostella muita kuin itseään, jokainen vastaa omasta elämästään ja itse päättää sen mitä hänen elämässään tapahtuu, "
Se kuulostaa hyvin pitkälle valkoihoisen länsimaisen etuoikeutetun naisen jonka elämässä kaikki pyörii hänen oman pillunsa ja hänen sosiaalisen piirin ympärillä puheelta.
Jossa ei todellakaan oteta vastuusta omasta elämästä eikä omien tekojen vaikutusista omaan itseen tai toisiin ihmisiin koska "ketään ei saa tuomita".
Edes silloin kun mies valitsee kumppaniaan niin häneltä täytyy ottaa kaikki oikeudet arvostella naisia pois koska sehän ei haittaa jos nainen on osoittanut olevansa haarojaan levittelevä mieleltään yksinkertainen huora. Koska se vain on niin ja se on vain hyväksyttävä.
Jos jotakin inhoan niin se on tällainen LAMPAANA lampaiden joukossa oleminen joka kertoo sitten muka moraalisesti ylempänä "luusereille" miten mielistellä ihmisiä.
Palstalla on ylilyöntejä ja minua ei kiinnosta vittuakaan mitä joku ajattelee mitä minä olen kokenut tai en ole kokenut, mutta valitettavasti maailma pariutumisen suhteen on suhteellisen sairas paikka ja jopa niistä "kivoista" naisista paljastuu aika usein suhteellisen vittumaisia piirteitä johtuen heidän etuoikeutetuista asemasta.
- 1nainen1
Jos alottajan mukaan kaikkien pitää lähteä palstalta niin siittenhän tän voi lopettaa kokonaan.
Ja eikai alottaja ota vakavissaan näitä palstan juttuja? Mulle tää on samanlaista viihdettä ku vaik putous tv sarja. Ja kylhän näihin ätmeihin ihastuu jos sydäntä yhtään löytyy.
Palstalla on ns mieshuumoria mikä ei herkimmille naisille/miehille sovi."Ja eikai alottaja ota vakavissaan näitä palstan juttuja?"
Onhan se nyt naiselle täysin mahdotonta ymmärtää, ettei joku ihminen kelpaa kenellekään parisuhteeseen, kun hän saa itse parisuhteen ja seksiä tekemättä asian hyväksi mitään ja olematta yhtään mitään.
- kummaaväkeä
Tosi on.
Tällä palstalla on omissa mehuissaan rypeviä, ja sitten niitä jotka kukkona tunkiolla rypevät muiden mehuissa ja lietsovat lisää pahaa mieltä trolleillaan, vaikka itsellään ei periaatteessa ole mitään valittamisen aihetta. - DF_uhripukki
Turpa kiinni ja kiusataan kaikki joukolla DarkFearia niin tulee kaikille parempi mieli!
- KilpailuHalutonMies
Lyhyesti sanottuna, AP taas vaatii miehiä KILPAILEMAAN KOVEMPAA. Nainen saa olla miten haluaa, miehen tehtävä on kilpailla muita miehiä vastaan ja osoittaa kelpoisuutensa. Jos tässä epäonnistuu tai menee kritisoimaan tämän järjestelyn mielettömyyttä, saa otsaansa luuserin ja katkeron leiman.
- cwvwev
Ei tartte kilpailla. Riittää että rakastaa, sekä naisia, että elämää. Nautintoja.
cwvwev kirjoitti:
Ei tartte kilpailla. Riittää että rakastaa, sekä naisia, että elämää. Nautintoja.
"Riittää että rakastaa, sekä naisia"
Rakkauden käsite on sinulle eri, kuin minulle, sekä suhtautumisesi vastakkaiseen sukupuoleen, kun pystyt rakastamaan "monia".
Jeps, tiedän että et tätä luultavasti tarkoittanut, mutta niin kirjoitit......- UlkonäköEiMulleMerkkaa
MGTOW kirjoitti:
"Riittää että rakastaa, sekä naisia"
Rakkauden käsite on sinulle eri, kuin minulle, sekä suhtautumisesi vastakkaiseen sukupuoleen, kun pystyt rakastamaan "monia".
Jeps, tiedän että et tätä luultavasti tarkoittanut, mutta niin kirjoitit......"Rakkauden käsite on sinulle eri, kuin minulle, sekä suhtautumisesi vastakkaiseen sukupuoleen, kun pystyt rakastamaan "monia"."
Tuntuu olevan nykyään yleistä tämä. Itselleni se on täysi mahdottomuus.
Siksi en ikinä ikinä ikinä voisi nettideittailua edes ajatella kun siellä ihmiset kirjoittavat useille samaan aikaan ja itse haluaisin vaan tutustua yhteen kunnolla. Ensin kirjoitella ja sitten soitellakkin(mulle tämäkin tärkeää!!) jolloin se tapaaminen viimein ei olis enää sellainen "onko kemiaa tilaisuus" kun toisen jo tuntisi niin hyvin, että olisi "varma" ja se olisi silloin iloinen tapaaminen eikä valinta tai kuulustelutilaisuus. UlkonäköEiMulleMerkkaa kirjoitti:
"Rakkauden käsite on sinulle eri, kuin minulle, sekä suhtautumisesi vastakkaiseen sukupuoleen, kun pystyt rakastamaan "monia"."
Tuntuu olevan nykyään yleistä tämä. Itselleni se on täysi mahdottomuus.
Siksi en ikinä ikinä ikinä voisi nettideittailua edes ajatella kun siellä ihmiset kirjoittavat useille samaan aikaan ja itse haluaisin vaan tutustua yhteen kunnolla. Ensin kirjoitella ja sitten soitellakkin(mulle tämäkin tärkeää!!) jolloin se tapaaminen viimein ei olis enää sellainen "onko kemiaa tilaisuus" kun toisen jo tuntisi niin hyvin, että olisi "varma" ja se olisi silloin iloinen tapaaminen eikä valinta tai kuulustelutilaisuus.Olet fiksu, näinhän se myös itselle on, ei voi tutustua tunteilla kuin yhteen kerrallaan ja sittenkun itse pyrkii olemaan, ehkä liiankin raadollisen avoin ja rehellinen, niin se syö voimia, jos joudut käymään sen monta kertaa läpi.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?944182- 272285
- 2002136
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1011952PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3941744- 1431337
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001249Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321045Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72956Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?78815