Miesten ykkösongelma tälla palstalla

hoitoapuutuu

Luulee olevansa mukava ja kunnollinen "tavallinen" mies, oikeasti on huonosti peiteltyä aggressiivisuutta tihkuva, sosiaalisesti kaukana tavallisesta oleva ahdistunut mielenterveysongelmainen.

Ei niissä mt-ongelmissa ole mitään pahaa. Ne pitää vaan hoitaa.

130

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunnollinen.mies1

Olen kanssasi samaa mieltä. Olen ns. kunnollinen mies (ainakin moni nainen on sanonut minua erittäin kiltiksi ja kohteliaaksi), en ole mikään erityisen komea, hieman nörtti ja introverttimäinen luonteeltanakin. Palstateorian mukaan minulla pitäisi olla poikuus tallella ja ei mitään mahdollisuutta naiseen, mutta kuitenkin poikuus on hoidettu pois alta teini-iässä ja kyllä minulla ihan säännöllisesti on ollut (normaaleja) naisia, joskus pitkissä suhteissakin. Toki treenailen paljon, matkustelen, kokeilen uusia asioita, olen töissä jne. kuten muut normaalit, kunnolliset miehet.

• Olet.aarre

On olemassa kahdenlaisia "kilttejä ja kunnollisia". Sinun kaltaisiasi ja sitten on näitä palstan "kilttejä ja kunnollisia".
        Sitä voi vaan miettiä kumpi naisia viehättää enemmän.

• Gyplus

Näin juuri. Olet juuri sellainen normaali, kunnollinen mies mitä ihmisten tuttavapiirit on pullollaan, kun vähän ympärilleen katselee. Totuus on, että suurin osa (varsinkaan koulutetuista) naisista ei syty jännämiehistä, vaan heihin keskittyy se epävarma pissisjoukko.

"Palstakunnollinen" mies elää omassa kuplassaan, jossa näkee asiat vain haluamassaan valossa - ja se hänen haluamansa totuus on, että syy on jossain muussa kuin hänessä itsessään.

• 1756

Voiko enempää asian ytimeen osua!

• ätgmel

Normaali mies ei "treenaile paljon". Normaali mies on ylipainoinen.

• gfjgkgfjklfg

Olet jännä-ääliö. Kunnon mies ei "hoida poikuutta alta pois" eikä harrastele satunnaisia suhteita.

• jojokjoiok
        Gyplus kirjoitti:

Näin juuri. Olet juuri sellainen normaali, kunnollinen mies mitä ihmisten tuttavapiirit on pullollaan, kun vähän ympärilleen katselee. Totuus on, että suurin osa (varsinkaan koulutetuista) naisista ei syty jännämiehistä, vaan heihin keskittyy se epävarma pissisjoukko.

"Palstakunnollinen" mies elää omassa kuplassaan, jossa näkee asiat vain haluamassaan valossa - ja se hänen haluamansa totuus on, että syy on jossain muussa kuin hänessä itsessään.

Mutta ei kunnollinen.mies1 ole kunnollinen eikä normaali vaan tavanomainen jyystäripelle.

• mitenkässe
        gfjgkgfjklfg kirjoitti:

Olet jännä-ääliö. Kunnon mies ei "hoida poikuutta alta pois" eikä harrastele satunnaisia suhteita.

Eli kunnon mies on 30-vuotias neitsytsetä?

• paha_poika_oot

Et sinä ole kiltti etkä kunnollinen. Olet heti haukkumassa muita miehiä aggressiivisena petona vedotaksesi sillä tavalla naisiin. Se myös tietenkin heti tehoaa naisiin. Et ole myöskään mikään oikeasti introvertti. Jos olisit, et olisi menettänyt neitsyyttäsi.

Yrität vain mustamaalata atm-miehiä saadaksesi uutta ja erilaista pillua nautittavaksesi. Onnistut siinä tietenkin, koska toisia miehiä haukkuvista miehistä naiset juuri pitävät. Vielä jos haukkumisen lisäksi on väkivaltainenkin heikompiaan kohtaan, niin saa roimasti lisäpisteitä ja todella märkää ja liukasta.

• nnnnainen
        paha_poika_oot kirjoitti:

Et sinä ole kiltti etkä kunnollinen. Olet heti haukkumassa muita miehiä aggressiivisena petona vedotaksesi sillä tavalla naisiin. Se myös tietenkin heti tehoaa naisiin. Et ole myöskään mikään oikeasti introvertti. Jos olisit, et olisi menettänyt neitsyyttäsi.

Yrität vain mustamaalata atm-miehiä saadaksesi uutta ja erilaista pillua nautittavaksesi. Onnistut siinä tietenkin, koska toisia miehiä haukkuvista miehistä naiset juuri pitävät. Vielä jos haukkumisen lisäksi on väkivaltainenkin heikompiaan kohtaan, niin saa roimasti lisäpisteitä ja todella märkää ja liukasta.

"Et ole myöskään mikään oikeasti introvertti. Jos olisit, et olisi menettänyt neitsyyttäsi."

Eli kaikki introvertit on neitsyitä? Ei se nyt ihan näin taida mennä.

Introvertti ei ehkä kaipaa jatkuvasti yhtä paljon ihmisiä ympärilleen kuin ekstrovertti, mutta se ei tarkoita etteikö osaisi luoda suhteita. Introvertti ei myöskään ole synonyymi ujolle.

Kyllä se, jos neitsyys on tallella vielä reilusti päälle parikymppisenä halusta ja yrityksistä huolimatta, kertoo jostain ihan muusta kuin introverttiydestä.

• nnnnainen kirjoitti:

"Et ole myöskään mikään oikeasti introvertti. Jos olisit, et olisi menettänyt neitsyyttäsi."

Eli kaikki introvertit on neitsyitä? Ei se nyt ihan näin taida mennä.

Introvertti ei ehkä kaipaa jatkuvasti yhtä paljon ihmisiä ympärilleen kuin ekstrovertti, mutta se ei tarkoita etteikö osaisi luoda suhteita. Introvertti ei myöskään ole synonyymi ujolle.

Kyllä se, jos neitsyys on tallella vielä reilusti päälle parikymppisenä halusta ja yrityksistä huolimatta, kertoo jostain ihan muusta kuin introverttiydestä.

Ei ole ihan yksiselitteinen asia muutenkaan nuo ekstro ja intro jutut, kun persoonassa/luonteessa voi olla piirteitä, mitkä hämärtävät noita käsityksiä, eli ei ole kaikille ihmisille ihan sama, kuin toisille....

• nnnnainen
        MGTOW kirjoitti:

Ei ole ihan yksiselitteinen asia muutenkaan nuo ekstro ja intro jutut, kun persoonassa/luonteessa voi olla piirteitä, mitkä hämärtävät noita käsityksiä, eli ei ole kaikille ihmisille ihan sama, kuin toisille....

Niin, olen ihan samaa mieltä. Sillä onko joku introvertti/ekstrovertti kuvataan pääasiassa sitä omaa tarvetta sosiaaliseen kanssakäymiseen ja sen määrään.

Tiedän itse esimerkiksi yhden henkilön, joka on bileissä aina huomion keskipiste ja aivan hulvaton tyyppi. Hän on kutenkin erittäin introvertti ihminen, näkee mielellään kavereita kerran viikossa ja viihtyy oikeastaan muuten paremmin omissa oloissaan. Tätä on vaikea uskoa, kun toinen on niin supliikki ja karsmaattinen silloin kuin on sosiaalisessa tilanteessa.

• Panomies_valehtelee

Pitkissä suhteissaKIN. VITTU! Eli on myös baaripanoja ja muita panoja vai? Montako naista olet nussinut? Et ole mikään kunnon mies etkä mikään oikea nörtti, vaan pikemminkin joku metroseksuaali hintsteripanopelle.

• nnnnainennnn

"Onnistut siinä tietenkin, koska toisia miehiä haukkuvista miehistä naiset juuri pitävät"
        Pitää olla jo aika sairas nainen jos tykkää ihmisistä jotka haukkuu muita! Ätmien harrastus se muiden miesten haukkuminen. En ole ikinä tavannut irl miestä joka haukkuisi muita miehiä! Jos joku sellaista tekee on täys neiti!

• Tähti-Silmä
        nnnnainen kirjoitti:

Niin, olen ihan samaa mieltä. Sillä onko joku introvertti/ekstrovertti kuvataan pääasiassa sitä omaa tarvetta sosiaaliseen kanssakäymiseen ja sen määrään.

Tiedän itse esimerkiksi yhden henkilön, joka on bileissä aina huomion keskipiste ja aivan hulvaton tyyppi. Hän on kutenkin erittäin introvertti ihminen, näkee mielellään kavereita kerran viikossa ja viihtyy oikeastaan muuten paremmin omissa oloissaan. Tätä on vaikea uskoa, kun toinen on niin supliikki ja karsmaattinen silloin kuin on sosiaalisessa tilanteessa.

Täysin mahdollista, perusluonne ratkaisee. Positiivinen elämänasenne myös vaikuttaa. Voi olla sosiaalinen ja introvertti. Itse omaan samanlaisen piirteen. Introvertti saa voimaa yksinolosta, näin hän lataa "pattereita"

• kunnollinen.mies1

Kylläpä kommenttini herätti vihaa ja katkeruutta :D en kyllä kutsuisi itseäni miksikään jyystäripelleksi, kun en ole koskaan harrastanut yhden illan suhteita. Lyhyempiä suhteita (muutaman kuukauden) ja sitten pidempiä suhteita (muutaman vuoden) löytyy kyllä. Seksiä olen harrastanut alle kymmenen naisen kanssa.

Ja mielestäni introverttiys tai nörtteys ei kulje käsi kädessä kokemattomuuden kanssa. En ole kuitenkaan mikään HC-introvertti/nörtti, mutten kestä olla liikaa ihmisten seurassa, en tykkää isoista juhlista ja vapaa-aikana teen paljon nörttimäisiä asioita, muiden asioiden ohella. Metroseksuaali olen kyllä, että siinä mentiin oikeaan :) hipsteri en.

• dndnvw
        kunnollinen.mies1 kirjoitti:

Kylläpä kommenttini herätti vihaa ja katkeruutta :D en kyllä kutsuisi itseäni miksikään jyystäripelleksi, kun en ole koskaan harrastanut yhden illan suhteita. Lyhyempiä suhteita (muutaman kuukauden) ja sitten pidempiä suhteita (muutaman vuoden) löytyy kyllä. Seksiä olen harrastanut alle kymmenen naisen kanssa.

Ja mielestäni introverttiys tai nörtteys ei kulje käsi kädessä kokemattomuuden kanssa. En ole kuitenkaan mikään HC-introvertti/nörtti, mutten kestä olla liikaa ihmisten seurassa, en tykkää isoista juhlista ja vapaa-aikana teen paljon nörttimäisiä asioita, muiden asioiden ohella. Metroseksuaali olen kyllä, että siinä mentiin oikeaan :) hipsteri en.

Normaali mies tulee toimeen naisten ja toisten miesten kanssa, normaalille jokainen muu ihminen joka elää erilaista elämää ei ole kilpailija tai vihollinen. Epänormaalit haukkuu palstalla naisia ja miehiä joilla on naisia.

• stiinatar

Nämä palstalaiset "miehet" ovatkin elämästä syrjäytyneitä raukkoja joiden elämän ainoa lohtu on haukkua normaaleja miehiä.

• Tähti-Silmä kirjoitti:

Täysin mahdollista, perusluonne ratkaisee. Positiivinen elämänasenne myös vaikuttaa. Voi olla sosiaalinen ja introvertti. Itse omaan samanlaisen piirteen. Introvertti saa voimaa yksinolosta, näin hän lataa "pattereita"

Tiedän yhden muunkin syyn, miksi esim, sinulla voi olla vaikeaa määrittää tuota intro/ekstro asiaa, voit itseasiassa olla myös ekstro, mutta koska olet myös jotain muuta määrittäminen on vaikeaa....

• naisetonätmi
        stiinatar kirjoitti:

Nämä palstalaiset "miehet" ovatkin elämästä syrjäytyneitä raukkoja joiden elämän ainoa lohtu on haukkua normaaleja miehiä.

Ja taas aletaan negaamaan ja syyttelemään miehiä joita naiset eivät huomioi!

• slkhfshdfshf

Tunnetko iloa muidenkin alistettujen vähemmistöjen kiusaamisesta? Totta kai enemmistö on normaalia, aina. Normaalia on myös porukalla kiusata heikompia ja saada sillä naisia, kuten sinäkin juuri postauksellasi teit.

• kunnollinen.mies1
        slkhfshdfshf kirjoitti:

Tunnetko iloa muidenkin alistettujen vähemmistöjen kiusaamisesta? Totta kai enemmistö on normaalia, aina. Normaalia on myös porukalla kiusata heikompia ja saada sillä naisia, kuten sinäkin juuri postauksellasi teit.

Ja milläköhän tavalla kiusaan alistettuja vähemmistöjä viestissäni? Kertomalla, ettei nörtti ja introvertti tarkoita kokemattomuutta? Että olen saanut seksiä elämäni aikana?

• JohtavaLääkäri

MENE TERAPIAAN! Ymmärrätkö? TE-RA-PI-A AUT-TAA SI-NU-A!!!

• ätmiteoria

Ja milläköhän tavalla kiusaan alistettuja vähemmistöjä viestissäni? Kertomalla, ettei nörtti ja introvertti tarkoita kokemattomuutta? Että olen saanut seksiä elämäni aikana?

Ätmien mielestä kaikki miehet jotka saavat seksiä ovat jyystäreitä ja täten kiusaavat ätmejä, kun heille ei jää naisia

• Tähti-Silmä
        MGTOW kirjoitti:

Tiedän yhden muunkin syyn, miksi esim, sinulla voi olla vaikeaa määrittää tuota intro/ekstro asiaa, voit itseasiassa olla myös ekstro, mutta koska olet myös jotain muuta määrittäminen on vaikeaa....

Niin olen monipuolinen, moniulotteinen pakkaus ;D

• Ex--PUA
        naisetonätmi kirjoitti:

Ja taas aletaan negaamaan ja syyttelemään miehiä joita naiset eivät huomioi!

Kertoo kaiken naisesta. Niiden eläimellinen elämä pyörii niiden haarovälin ympärillä, ja oikeustajun mukaan syrjityt,ovat pahoja ihmisiä, kun taas syrjijät vallan ok.

Sitten vielä ihmetellään miksi on naisvihaa.

• nvdnocwj
        Ex--PUA kirjoitti:

Kertoo kaiken naisesta. Niiden eläimellinen elämä pyörii niiden haarovälin ympärillä, ja oikeustajun mukaan syrjityt,ovat pahoja ihmisiä, kun taas syrjijät vallan ok.

Kyllä se viha ja siinä kylpeminen on ihan vihaajien itsensä valinta. Ei kukaan oo sulle velkaa olla sun tyttöystävä tai pano, sä voit laillisin keinoin yrittää siihen vikitellä toisia, mut toiset ei oo sulle velkaa. Turha siitä on alkaa vihassa kieriskelemään.

• Ex--PUA
        nvdnocwj kirjoitti:

Kyllä se viha ja siinä kylpeminen on ihan vihaajien itsensä valinta. Ei kukaan oo sulle velkaa olla sun tyttöystävä tai pano, sä voit laillisin keinoin yrittää siihen vikitellä toisia, mut toiset ei oo sulle velkaa. Turha siitä on alkaa vihassa kieriskelemään.

Viha on täysin ansaittua. Jos sinä tulet sanomaan, että minun on hyväksyttävä epäoikeudenmukainen asetelma, jossa koko peli on minua vastaan, sinulla on silloin vielä vähemmän oikeutta tulla velvoittamaan minut hyväksymään toisten paha käytös.

Joten jos olet lutka joka vihaat miehiä, ei kenenkään tarvitse tai pidä hyväksyä sitä mitä olet tai teet.

• Tähti-Silmä
        Ex--PUA kirjoitti:

Tärkeä kysymys, onko sinulla naisia kohtaan syvää vihaa, vai pelaatko vaan peliä täällä palstalla ärsyttääksesi muita hypergamiallasi ?
        Seksuaalisuushan on vahvin vietti ihmisessä, ollaanko samaa mieltä?
        Kiinnostaa tietää mikä olet miehiäsi ?Naisia rakastava vai viharakkaus suhteessa?

• EläkääElämää
        Ex--PUA kirjoitti:

Viha on täysin ansaittua. Jos sinä tulet sanomaan, että minun on hyväksyttävä epäoikeudenmukainen asetelma, jossa koko peli on minua vastaan, sinulla on silloin vielä vähemmän oikeutta tulla velvoittamaan minut hyväksymään toisten paha käytös.

Joten jos olet lutka joka vihaat miehiä, ei kenenkään tarvitse tai pidä hyväksyä sitä mitä olet tai teet.

Ei ole mitään peliä. On elämää. Elämää, jossa ihmiset kohtaa toisiaan, heittää läppää keskenään, pitää hauskaa, panee.

Sit on näitä tyyppejä, jotka haluaa tehdä elämänsä täyteen sääntöjä. Sääntöjä siitä miten niitten pitäis toimia (peli) ja miten muiden pitäis toimia (naisten pitäis antaa). Ja sit kun se maailma ei toimikaan niiden mielikuvitussääntöjen mukaan, sit alkaa hirvee poru ja valitus. Että kyllä on maailma paha ja muut ihmiset pahoja!

Ja sit vetäydytään siitä elämästä nettiin valittamaan sen sijaan että mentäis tonne ulos elämään sitä elämää - ilman että ajateltais etukäteen miten elämän pitää mennä. Kun vois pitää ihan hauskaakin. Ottaa kaiken irti siitä, että ei tiedä mitä tulee tapahtumaan. Olis avoin sille mitä oikeasti tapahtuu sen sijaan että miettis jotain omia fantasioitaan siitä mitä pitäis tapahtua.

• Tähti-Silmä
        EläkääElämää kirjoitti:

Ei ole mitään peliä. On elämää. Elämää, jossa ihmiset kohtaa toisiaan, heittää läppää keskenään, pitää hauskaa, panee.

Sit on näitä tyyppejä, jotka haluaa tehdä elämänsä täyteen sääntöjä. Sääntöjä siitä miten niitten pitäis toimia (peli) ja miten muiden pitäis toimia (naisten pitäis antaa). Ja sit kun se maailma ei toimikaan niiden mielikuvitussääntöjen mukaan, sit alkaa hirvee poru ja valitus. Että kyllä on maailma paha ja muut ihmiset pahoja!

Ja sit vetäydytään siitä elämästä nettiin valittamaan sen sijaan että mentäis tonne ulos elämään sitä elämää - ilman että ajateltais etukäteen miten elämän pitää mennä. Kun vois pitää ihan hauskaakin. Ottaa kaiken irti siitä, että ei tiedä mitä tulee tapahtumaan. Olis avoin sille mitä oikeasti tapahtuu sen sijaan että miettis jotain omia fantasioitaan siitä mitä pitäis tapahtua.

En ties kenelle tää meni, mutta hyvin kiteytit elämänmenon :)

• EläkääElämää kirjoitti:

Kerroit oman tarinasi, mikä sopii samalla "taajuudella" oleville, mutta itse syyllistyit myös kertomaan miten kaikkien pitäisi elää, ei se niin mene, ei todellakaan, eli sinä et ole yhtään sen parempi ohjeistamaan ihmisiä, kuin ne kenelle viestisi osoitit........lue kirjoituksesi ja yritä ymmärtää mihin sorruit...

Siinä olet oikeassa, ettei muillakaan ole oikeutta puuttua sinunlaistesi valintoihin, eli antaa kaikkien kukkien kukkia.....

Onneksi meitä on moneen junaan, sekä moniin vaunuihin, jokaiselle löytyy samalla "taajuudella" oleva puolisko........

Kaikilla on korjattavaa tässä, niin sinulla, minullla ja kaikilla muillakin, pitäisi keskittyä arvostamaan myös muiden valintoja, vaikka ne eivät olisikaan omia, mutta kaikilla on oikeus myös arvostaa omaa polkuaan ja arvostaa myös samalla "taajuudella" olevia, sekä valitsemaan heistä oman kumppaninsa, jos se tuntuu luontevimmalta vaihtoehdolta, eikä keskittyä siihen, että kaikkien pitäisi olla samanlaisia......

• Tähti-Silmä
        MGTOW kirjoitti:

Kerroit oman tarinasi, mikä sopii samalla "taajuudella" oleville, mutta itse syyllistyit myös kertomaan miten kaikkien pitäisi elää, ei se niin mene, ei todellakaan, eli sinä et ole yhtään sen parempi ohjeistamaan ihmisiä, kuin ne kenelle viestisi osoitit........lue kirjoituksesi ja yritä ymmärtää mihin sorruit...

Siinä olet oikeassa, ettei muillakaan ole oikeutta puuttua sinunlaistesi valintoihin, eli antaa kaikkien kukkien kukkia.....

Onneksi meitä on moneen junaan, sekä moniin vaunuihin, jokaiselle löytyy samalla "taajuudella" oleva puolisko........

Kaikilla on korjattavaa tässä, niin sinulla, minullla ja kaikilla muillakin, pitäisi keskittyä arvostamaan myös muiden valintoja, vaikka ne eivät olisikaan omia, mutta kaikilla on oikeus myös arvostaa omaa polkuaan ja arvostaa myös samalla "taajuudella" olevia, sekä valitsemaan heistä oman kumppaninsa, jos se tuntuu luontevimmalta vaihtoehdolta, eikä keskittyä siihen, että kaikkien pitäisi olla samanlaisia......

Tiukkaa kritiikkiä, tykkäsin tästäkin kiteytyksestä :) Vahvaa tekstiä.
        Jokaisella on kuitenkin se oma polku jota kulkea omaan tahtiin , omine ominaisuuksinensa, tapoinensa. Kohtalonsa.

• totanoinnii

Sinun mukaasi naiset tykkäävät muita miehiä haukkuvista miehistä. Jos väitteesi pitää paikkansa, niin ätmeillähän pitäisi siinä tapauksessa käydä kova flaksi (ainakin tämän palstan vakijäsenillä).
        Mistä muualta saa lukea niin valtavaa muiden miesten haukkumista, kuin täältä?

• 7823647836
        nvdnocwj kirjoitti:

Ei tuo ole totta. Minä olen kerran humalapäissäni antanut rumalle naiselle ja kyllä minunkin nyt kuuluu saada joltain kauniilta tytöltä. Ei naiset saa rangaista minua kollektiivisesti vain sen takia, etten ole suurimmalle osalle nuoria naisia mieleen!

• SaahanSitäUskoa
        MGTOW kirjoitti:

"Onneksi meitä on moneen junaan, sekä moniin vaunuihin, jokaiselle löytyy samalla "taajuudella" oleva puolisko........ " Jälleen mennään sinne satujen puolelle.

• SaahanSitäUskoa kirjoitti:

"Onneksi meitä on moneen junaan, sekä moniin vaunuihin, jokaiselle löytyy samalla "taajuudella" oleva puolisko........ " Jälleen mennään sinne satujen puolelle.

SaahanSitäUskoa

Vasta argumenttina sinulle, KylMäSenUsko. ;)

Harmi vain sinun puolesta, mutta elä omiesi kanssa, älä huijaa kenellekään olevasi mitään muuta kuin olet, niin kaikki saa mitä ansaitsevatkin.

• Herra.Lohja

Aika vähätelty ja kaunisteltu totuus, terve narsismi on tiessään, tilalle kasvoi narsistinen persoonallisuushäiriö, kivekset hallitsee elämää. Miehen malli on ottanut vaikutteita joko alkoholisoituneesta isästä, joka pieksi vaimoaan, surkeasti ohjatuista pornoelokuvista, missä kaikki saa maksuksi kaikesta pillua. Videopelit, kuten Duke Nukem "jumalan lahja naisille". Tunneäly on vajavainen

Tässä lyhyesti, sitten odotellessa kun kohderyhmä käy intuitiiviseen vastaväittelyyn. =) Merkkimäärä, saati sivuston kapasiteetti ei riitä laaja-alaiseen tulkintaan ko. ryhmittymästä "terveitä, tavallisia ja normaaleita miehiä"

• Hoitoauttaa

Hyvä Teemu! Ongelmien tajuaminen ja myötäminen on tie parempaan. Mene siis hoitoon.

• Mikä tuo "Teemu" juttu on, olen huomannut joitakin kertoja sitä käytettävän, mutta olen "hieman ulkona", kun en ymmärrä mitä sillä tarkoitetaan. =D

Anteeksi, että asiani ei koskenut itse asiaa. =D

• 1vanhanarttu

Muakin kiinnostaa tietää kuka on Teemu :D :D

• cwdkscmekowjfoi
        1vanhanarttu kirjoitti:

Muakin kiinnostaa tietää kuka on Teemu :D :D

Vanha elämästään syvällisesti palstalla avautunut asperger, joka sittemmin laittoi elämänsä kuntoon. Nyt hällä on nainen ja kaikki hyvin. Teemuttelijat jäi palstalle vittuilemaan, kun ei uskalla itse edes avautua rehellisesti elämästään palstalla - saati tehdä muuta.

• sekö.teemu
        cwdkscmekowjfoi kirjoitti:

Vanha elämästään syvällisesti palstalla avautunut asperger, joka sittemmin laittoi elämänsä kuntoon. Nyt hällä on nainen ja kaikki hyvin. Teemuttelijat jäi palstalle vittuilemaan, kun ei uskalla itse edes avautua rehellisesti elämästään palstalla - saati tehdä muuta.

Onko Teemu (en muista sukunimeä) tämä täysin kalju mies joka käytti omaa kuvaansa täällä ja postasi myös alastonkuviakin itsestään?

• autistit
        cwdkscmekowjfoi kirjoitti:

vai sellanen.. tapahtuuhan sitä pariutumista sitten näissä piireissäkin.

• ätmel
        autistit kirjoitti:

vai sellanen.. tapahtuuhan sitä pariutumista sitten näissä piireissäkin.

Ei tosin sinulle.

• helppoajayksinkertaista
        ätmel kirjoitti:

Ei tosin sinulle.

Tapahtuu, jos on piireissä. Sosiaalisuus on pariutumisen avain.

• Maukka.Perusjätkä

Ykkösongelma on tänne kirjoittavien miesten itsensä mukaan rumuus.

Väitän, että näin ei ole. Vaan se että suurimmalla osalla tästä porukasta on aspergerin syndrooma. Jankuttavat autistisesti samaa asiaansa näkemättä ympärilleen ja erilaisia ihmisiä ja koko elämä menee ohi laput silmillä kulkien.

Oikein kiivastutaan, jos normaali mies eksyy tänne ja koettaa neuvoa näitä naisongelmissa. Ja ei tänne kukaan normaali jää pyörimään, kun vain nämä jankkaajat. Sinkku palsta voisikin olla erikseen ja autisti palsta erikseen.

• ruma-ätmi

On paljon normi miehiä suhteissa mutta jos mies ei ole ikinä seurustellut niin kyllä se on ruma silloin jos naiset ei edes halua tutustua. Normaalisti kun menee juttelee naisille niinnaiset kääntää selkää eikä yleensä sano mitään. Naiset aina sanoo että luonteella ei ole väliä mutt miksi naiset sitten ei halua tutustua. Ei netissä eikä missään. Pakkohan sitä on uskoa sitten että on ruma.

• JuttujanneSeurannut
        ruma-ätmi kirjoitti:

On paljon normi miehiä suhteissa mutta jos mies ei ole ikinä seurustellut niin kyllä se on ruma silloin jos naiset ei edes halua tutustua. Normaalisti kun menee juttelee naisille niinnaiset kääntää selkää eikä yleensä sano mitään. Naiset aina sanoo että luonteella ei ole väliä mutt miksi naiset sitten ei halua tutustua. Ei netissä eikä missään. Pakkohan sitä on uskoa sitten että on ruma.

Miten itse määrittelet "naiset"? eli menetkö juttelemaan vaan teini ikäisille? Ei ihme jos namusetänä pitävät ja kääntävät selkänsä.

• määrittelySULLE

Kaikki naiset. Aivan kaikki naiset. Paitsi mt-ongelmaiset läskit ja susirumat kurpat. Tai 80t mummot. Ei kyllä niistäkään suurin osa vilkaisekaan.

• totanoinnii
        ruma-ätmi kirjoitti:

Vai sanovat naiset sinulle, ettei luonteella ole väliä. Sepä kummallista. Yleensä naiset arvostavat luonnetta enemmän kuin ulkonäköä.

• anake

Samaa arvelen myös. Luulen, että kun palstan pauloissa olevia miehiä on jo pitkästi yli 10 vuoden takaa, niin näitä vakkarien tunteisiin vetoavia darkfear-tapaisia 'hahmokiinnittymiä' on muitakin, "teemu" varmaan yksi.
      Jännää sinänsä, että joidenkin mieli askartelee niissä vuosikausia, eikä liene tarvistakaan päästä niistä yli, eli jotain tarvetta ne varmaan täyttää :)
      Hahmot puhuttelevat heitä kuin todellinen henkilö, ja fiksaatiota ylläpitää että siteeksi todenperääkin menneistä hahmoista saattaa löytyä (kuten eräs kirjoittaja edellä epäilee :)

• anake

tämä piti tulla tuohon teemu-juttuun /

• "Samaa arvelen myös. Luulen, että kun palstan pauloissa olevia miehiä on jo pitkästi yli 10 vuoden takaa, niin näitä vakkarien tunteisiin vetoavia darkfear-tapaisia 'hahmokiinnittymiä' on muitakin, "teemu" varmaan yksi."

Kuulutko itse näihin vai mistä näin hyvä tietämys näihin asioihin, jotenkin viestistäsi saa sen käsityksen, että sinulla on aika kokemus palstalta, voin olla väärässäkin, kunhan ihmettelin?

• Ex--PUA

Ja taas yksi shaming language-hyökkäys ja hiljentämisyritys.

Femakot valehteli, että olemalla alistuva,kiltti ja kunnollinen saa naista, ja nyt kun se asia tuodaan esille, onkin vika näissä naisten uhreissa.

Ei kuule ole. On täysin inhimillistä ja oikeutettua, että kiltti ja kunnollinen mies ilmaisee mikä on oikein ja mikä väärin, puhumattakaan siitä että myös hän edustaa tuntevaa, elävää ihmisolentoa.

Tätähän nämä miehiä esineellistäväy ämmät eivät tajua.

• millointämäalkoi

hiljentämisyritys = kaikki missä puhutaan vastoin sitä mitä Ex-Pua ajattelee = shaming language

:D hauska mies!

• NäinMeillä

"Femakot valehteli, että olemalla alistuva,kiltti ja kunnollinen saa naista, ja nyt kun se asia tuodaan esille, onkin vika näissä naisten uhreissa."

Ero onkin siinä että missä piireissä kiltti ja kunnollinen mies saa naisen. Tätä palstaa lukemalla huomaa helposti että se sosiaalisesti alin koulutus- ja tuloluokka on pariutumisen kannalta mihille hankala. Siellä on tämä "pissis logiikka" jossa nämä jännämiehet tarjoavat naiselle edes jotain jännitystä elämään ja miehen mahdollinen asema ja raha on naiselle hyvn tärkeää.
        Mutta jos maltat hivuttaa itsesi siihen koulutettuun keskiluokkaan, kunnollinen mies onkin jo ihan toisenlaista "valuuttaa". Kyllä siellä tavallinen normi mies kelpaa ihan mainiosti ja suurin osa miehistä on parisuhteessa. Ylimmässä sosiaaliluokassa sitten alkaa taas olla enemmän valikointia perhetaustan, omaisuuden yms. suhteen ja siellä valintakriteerit muuttuvat taas tavalliselle miehelle epäedullisemmiksi.

• ätmel
        NäinMeillä kirjoitti:

"Femakot valehteli, että olemalla alistuva,kiltti ja kunnollinen saa naista, ja nyt kun se asia tuodaan esille, onkin vika näissä naisten uhreissa."

Ero onkin siinä että missä piireissä kiltti ja kunnollinen mies saa naisen. Tätä palstaa lukemalla huomaa helposti että se sosiaalisesti alin koulutus- ja tuloluokka on pariutumisen kannalta mihille hankala. Siellä on tämä "pissis logiikka" jossa nämä jännämiehet tarjoavat naiselle edes jotain jännitystä elämään ja miehen mahdollinen asema ja raha on naiselle hyvn tärkeää.
        Mutta jos maltat hivuttaa itsesi siihen koulutettuun keskiluokkaan, kunnollinen mies onkin jo ihan toisenlaista "valuuttaa". Kyllä siellä tavallinen normi mies kelpaa ihan mainiosti ja suurin osa miehistä on parisuhteessa. Ylimmässä sosiaaliluokassa sitten alkaa taas olla enemmän valikointia perhetaustan, omaisuuden yms. suhteen ja siellä valintakriteerit muuttuvat taas tavalliselle miehelle epäedullisemmiksi.

Koulutetulle keskiluokalle on tyypillistä se, että nainen haluaa keskittyä lasten sijaan omaan uraansa. Sellaisella naisella ei mies tee mitään.

• YTMn_neuvot
        NäinMeillä kirjoitti:

Menee varmaankin noin, sillä koulutettujen keskuudessa on kohtuullisen yleistä, että vähänkään sosiaaliset, introvertit ja normaalin näköiset ihmiset saavat helposti seuraa.

Mutta. Edelleen alemmalla seksuaalisen markkina-arvon tasolla olevat ihmiset ovat alakynnessä, keskiverto saa tasoisensa keskiverron, ja jännemmät ihmiset voivat helpommin valita seuransa.

Toisilla ongelmana on, että voisi saada naisia, mutta kun ne on niin tylsiä. Joidenkin ongelma on liiallinen kiltteys ja nössöys, sellainen ylitsevuotavainen mukavuus ja pehmeys. Joillain hulluilla kiljunkeittelijöillä ja akateemisilla punkkareilla on helposti ihmisiä deiteille jonoksi asti.

Aloittajan viestiin kantaa ottaen, ei ole kyse mielestäni mielenterveysongelmista. Toiset ihmiset viehättävät riippumatta, toiset eivät. Siitä turhaantuminen ja vastauksien etsiminen ei ole merkki mielenterveysongelmista, vaan huonosta flaksista ja sen seurannaisvaikutuksista.

Naisille on yleisesti helpompaa tutustua ihmisiin nykyaikana, miehet joutuvat tekemään enemmän. Aika monet miehet varmaankin haluaisivat tehdä tiettäväksi, että naisten proaktiivinen toiminta olisi toivottavaa. Jotkut turhautuvat aika herkästi siitä johtuen, että harvempi nainen on valmis tulemaan jo ennen paljon torjuntaa kohdannutta miestä vastaan pariutumisasioissa miehen mielestä riittävästi.

• NäinMeillä
        YTMn_neuvot kirjoitti:

Menee varmaankin noin, sillä koulutettujen keskuudessa on kohtuullisen yleistä, että vähänkään sosiaaliset, introvertit ja normaalin näköiset ihmiset saavat helposti seuraa.

Mutta. Edelleen alemmalla seksuaalisen markkina-arvon tasolla olevat ihmiset ovat alakynnessä, keskiverto saa tasoisensa keskiverron, ja jännemmät ihmiset voivat helpommin valita seuransa.

Toisilla ongelmana on, että voisi saada naisia, mutta kun ne on niin tylsiä. Joidenkin ongelma on liiallinen kiltteys ja nössöys, sellainen ylitsevuotavainen mukavuus ja pehmeys. Joillain hulluilla kiljunkeittelijöillä ja akateemisilla punkkareilla on helposti ihmisiä deiteille jonoksi asti.

Aloittajan viestiin kantaa ottaen, ei ole kyse mielestäni mielenterveysongelmista. Toiset ihmiset viehättävät riippumatta, toiset eivät. Siitä turhaantuminen ja vastauksien etsiminen ei ole merkki mielenterveysongelmista, vaan huonosta flaksista ja sen seurannaisvaikutuksista.

Naisille on yleisesti helpompaa tutustua ihmisiin nykyaikana, miehet joutuvat tekemään enemmän. Aika monet miehet varmaankin haluaisivat tehdä tiettäväksi, että naisten proaktiivinen toiminta olisi toivottavaa. Jotkut turhautuvat aika herkästi siitä johtuen, että harvempi nainen on valmis tulemaan jo ennen paljon torjuntaa kohdannutta miestä vastaan pariutumisasioissa miehen mielestä riittävästi.

"Mutta. Edelleen alemmalla seksuaalisen markkina-arvon tasolla olevat ihmiset ovat alakynnessä, keskiverto saa tasoisensa keskiverron, ja jännemmät ihmiset voivat helpommin valita seuransa."

Millä tavalla on alakynnessä olemista jos keskiverto joutuu ottamaan keskiverron? Onko keskiverto jotenkin huono asia? Vai miksi keskiverrolla ihmisellä pitäisi olla jotenkin valtava valinnanvara?
        Ja sama asia pätee ihan molempiin sukupuoliin. Harvoin ihan keskiverto nainen saa todella ylätason miestä. Kyllä nille miehille riittä niitä ylimmän tason naisiakin ihan riittämiin.

• Ex--PUA

Jännämiehillä tai etnojyystäreillä voi käydä flaksi hänen mainitsemalla tavalla, etenkin jos nainen juoksee juoksujaan. Muuten taas sen olettaminen sinulta, että keskiluokkainen uratietoinen pyrkyrinainen ei olisi hypergaminen on väite jota kukaan sivistynyt ja elämää nähnyt ihminen ei usko.

Miksi ei? Koska hypergamia.

• Ex--PUA
        millointämäalkoi kirjoitti:

hiljentämisyritys = kaikki missä puhutaan vastoin sitä mitä Ex-Pua ajattelee = shaming language

:D hauska mies!

Oletko tyhmä?

• YTMn_neuvot

"Millä tavalla on alakynnessä olemista jos keskiverto joutuu ottamaan keskiverron? Onko keskiverto jotenkin huono asia? Vai miksi keskiverrolla ihmisellä pitäisi olla jotenkin valtava valinnanvara?"

Alakynnessä siksi ettei todellakaan tule saamaan sitä eniten viehättävää kumppania, vaan joutuu tyytymään. Pidätkö itse lauantaimakkaraa ja ilmakuivattua kinkkua samantasoisina? Ihmiset jotka pariutuvat rumempien, yksinkertaisempien yms. kanssa eivät yleensä näytä onnellisilta pitemmän päälle. Monien kasvoilta voi lukea merkit pettymyksestä ja ilmeestä jotenkin näkyy "Tuollaisen kanssa päädyin sitten yhteen". Valitkoon jokainen kumppaninsa millä perusteilla tahansa, mutta huvittavaa on se miten ihmiset tyytyvät vähään eivätkä myöskään tee tarpeeksi itsensä eteen. Toiset ottaa mitä saa, toiset ottaa mitä haluaa. Vaatii paljon työtä, toki. Ne jotka eivät sitä työtä tee näyttävät naurettavilta kinastellessaan kaupassa jostain yhdentekevistä asioista. Ruman ja tyhmän naisen riita säälittävän ja turhautuneen aisurin kanssa marketin käytävällä on surkuhupaisuudessaan huvittavaa kuunneltavaa. Normaali ihminen ei sitä vain haluaisi myöntää, koska on niin "huomaavainen" ja pyrkii olemaan loukkaamatta muita. Ei muuta faktoja mihinkään.

"Koulutetut naiset tuskin paljon katsovatkaan noiden alaluokan "ähkijämiesten" suuntaan. Niille lähinnä naureskellaan jos ne erehtyvät yrittämään iskemistä. Ja sitten jännämiehet joutuvat tyytymään niihin oman luokan pissiksiin ja taas jäävät alimman sosiaaliluokan ATM-miehet ilman..."

Älä valehtele. Akateemiset naiset vetävät törkeitä kännejä opiskelijabileissä, matkoilla, "radalla", pikkujouluissa, työporukalla, normaalisti viikonloppuisin ja kaiken huipuksi TYTTÖJEN ILTOINA. Se että sinä et ole nähnyt kun baaripoka survoo jotain herttaista opiskelijaa perjantain ja lauantain välisenä yönä opiskelijasolun seinät raikuen ei muuta sitä, että näin tapahtuu ja usein.

Toiseksi, oletat ettei ähkijämies voi olla akateeminen tai muualta kuin alemmasta sosiaaliluokasta. Suurempi osuus koulutetuista miehistä on niitä normaaleja, jotka joutuvat odottamaan milloin saisivat parisuhteen ja joiden elämän aikana seksiä harrastetaan ehkä 3 - 7 naisen kanssa. Sitten on niitä akateemisia paneksijoita, jotka ovat ähkijämiehistä kirjaviisaampi versio. Keräävät ympärilleen haaremin ja käyttäytyvät miehen näkökulmasta samoin kuin ne baarin uhoajat. Toimii sosiaaliluokasta riippumatta jos et ole aatelinen.

• YTMn_neuvot kirjoitti:

"Millä tavalla on alakynnessä olemista jos keskiverto joutuu ottamaan keskiverron? Onko keskiverto jotenkin huono asia? Vai miksi keskiverrolla ihmisellä pitäisi olla jotenkin valtava valinnanvara?"

Alakynnessä siksi ettei todellakaan tule saamaan sitä eniten viehättävää kumppania, vaan joutuu tyytymään. Pidätkö itse lauantaimakkaraa ja ilmakuivattua kinkkua samantasoisina? Ihmiset jotka pariutuvat rumempien, yksinkertaisempien yms. kanssa eivät yleensä näytä onnellisilta pitemmän päälle. Monien kasvoilta voi lukea merkit pettymyksestä ja ilmeestä jotenkin näkyy "Tuollaisen kanssa päädyin sitten yhteen". Valitkoon jokainen kumppaninsa millä perusteilla tahansa, mutta huvittavaa on se miten ihmiset tyytyvät vähään eivätkä myöskään tee tarpeeksi itsensä eteen. Toiset ottaa mitä saa, toiset ottaa mitä haluaa. Vaatii paljon työtä, toki. Ne jotka eivät sitä työtä tee näyttävät naurettavilta kinastellessaan kaupassa jostain yhdentekevistä asioista. Ruman ja tyhmän naisen riita säälittävän ja turhautuneen aisurin kanssa marketin käytävällä on surkuhupaisuudessaan huvittavaa kuunneltavaa. Normaali ihminen ei sitä vain haluaisi myöntää, koska on niin "huomaavainen" ja pyrkii olemaan loukkaamatta muita. Ei muuta faktoja mihinkään.

"Koulutetut naiset tuskin paljon katsovatkaan noiden alaluokan "ähkijämiesten" suuntaan. Niille lähinnä naureskellaan jos ne erehtyvät yrittämään iskemistä. Ja sitten jännämiehet joutuvat tyytymään niihin oman luokan pissiksiin ja taas jäävät alimman sosiaaliluokan ATM-miehet ilman..."

Älä valehtele. Akateemiset naiset vetävät törkeitä kännejä opiskelijabileissä, matkoilla, "radalla", pikkujouluissa, työporukalla, normaalisti viikonloppuisin ja kaiken huipuksi TYTTÖJEN ILTOINA. Se että sinä et ole nähnyt kun baaripoka survoo jotain herttaista opiskelijaa perjantain ja lauantain välisenä yönä opiskelijasolun seinät raikuen ei muuta sitä, että näin tapahtuu ja usein.

Toiseksi, oletat ettei ähkijämies voi olla akateeminen tai muualta kuin alemmasta sosiaaliluokasta. Suurempi osuus koulutetuista miehistä on niitä normaaleja, jotka joutuvat odottamaan milloin saisivat parisuhteen ja joiden elämän aikana seksiä harrastetaan ehkä 3 - 7 naisen kanssa. Sitten on niitä akateemisia paneksijoita, jotka ovat ähkijämiehistä kirjaviisaampi versio. Keräävät ympärilleen haaremin ja käyttäytyvät miehen näkökulmasta samoin kuin ne baarin uhoajat. Toimii sosiaaliluokasta riippumatta jos et ole aatelinen.

"Suurempi osuus koulutetuista miehistä on niitä normaaleja, jotka joutuvat odottamaan milloin saisivat parisuhteen ja joiden elämän aikana seksiä harrastetaan ehkä 3 - 7 naisen kanssa."

Ihan pätevää ja totuuden mukaista kirjoitusta sinulta, mutta älä kuitenkaan väitä, että nämä ns. sinun normaalisi poikkeaisivat läheskään kaikki samasta massasta, monikin olisi ns. ähkijä, mutta eivät ole siinä onnistuneet, syystä tai toisesta, haluaisivat kuitenkin itsekin "kalifiksi kalifin paikalle", tiedän näitä, jopa nykyisin parisuhteessa olevia miehiä, jotka käyttävät kyllä jokaisen tilaisuutensa hyväkseen, kun kohdalle sattuu......eli älä itse lankea valehteluun, että tuo joukko suoraan poikkeaa massasta....

• tiedossa_jo_olikin

Eli siis keskiluokkaiset naiset ovat läpikotaisin parisuhdehuoria? Raha ja status ratkaisevat täysin.

• NäinOnniSyntyy
        ätmel kirjoitti:

Koulutetulle keskiluokalle on tyypillistä se, että nainen haluaa keskittyä lasten sijaan omaan uraansa. Sellaisella naisella ei mies tee mitään.

Mies voi tehdä siitä vaikka lapsensa äidin ja ryhtyä itse koti-isäksi. Suosittelen lämpimästi.

Jos suhtautuminen toisiin ihmisiin on jo lähtökohtaisesti vihamielinen, niin eipä ihme että ei rakkausrintamalla roihua.

• Ex--PUA
        NäinOnniSyntyy kirjoitti:

Mies voi tehdä siitä vaikka lapsensa äidin ja ryhtyä itse koti-isäksi. Suosittelen lämpimästi.

Jos suhtautuminen toisiin ihmisiin on jo lähtökohtaisesti vihamielinen, niin eipä ihme että ei rakkausrintamalla roihua.

Että ämmät olette yksinkertaisia ja itsekkäitä.

Sano millä tavoin siinä syntyy miehelle onni, jos tämä ryhtyy hypergamiselle parisuhdehuoralle koti-isäksi? (eikä Se edes onnistuisi, mutta näin teoreettisesti)

• ncwdcnjewo
        Ex--PUA kirjoitti:

Sano millä tavoin siinä syntyy miehelle onni, jos tämä ryhtyy hypergamiselle parisuhdehuoralle koti-isäksi? (eikä Se edes onnistuisi, mutta näin teoreettisesti)

Voi vitsi, sä et sit ikinä käy henkilökohtaisuuksiin tai haukkumaan. :D

Monet miehet haluaa lapsia ja jopa olla niiden kanssa kotona. Se, että just sulle ei tuota joku asia iloa, ei tarkoita että se ei kellekään muulle vois.

Onks muuten kiva hakkaa päätä samaan seinään vuodesta toiseen? Antaaks aggressiopaggressiot sulle hyvin potkua?

• Ex--PUA kirjoitti:

"Että ämmät olette yksinkertaisia ja itsekkäitä.
        Sano millä tavoin siinä syntyy miehelle onni, jos tämä ryhtyy hypergamiselle parisuhdehuoralle koti-isäksi? (eikä Se edes onnistuisi, mutta näin teoreettisesti)"

Expua, hyökkäsit väärää kommenttia vastaan, tuossa ei ollut mitään mihin olisit voinut suoraan kohdistaa hyökkäystäsi, eli en jaa mitään arvostelustasi minkä kohdistit kommenttia kohtaan.

Esitit omia päätelmiä, mitä kommentissa ei edes sanottu, sinä olet sinä, mutta sinä et ole kaikkien mielipide, persoona ja luonne......

Tässä kohtaa ammuit hudin, olisit mies ja myöntäisit sen.....

• vihatipunen
        MGTOW kirjoitti:

"Että ämmät olette yksinkertaisia ja itsekkäitä.
        Sano millä tavoin siinä syntyy miehelle onni, jos tämä ryhtyy hypergamiselle parisuhdehuoralle koti-isäksi? (eikä Se edes onnistuisi, mutta näin teoreettisesti)"

Expua, hyökkäsit väärää kommenttia vastaan, tuossa ei ollut mitään mihin olisit voinut suoraan kohdistaa hyökkäystäsi, eli en jaa mitään arvostelustasi minkä kohdistit kommenttia kohtaan.

Esitit omia päätelmiä, mitä kommentissa ei edes sanottu, sinä olet sinä, mutta sinä et ole kaikkien mielipide, persoona ja luonne......

Tässä kohtaa ammuit hudin, olisit mies ja myöntäisit sen.....

"Tässä kohtaa ammuit hudin, olisit mies ja myöntäisit sen....."

Jollet ole vielä huomannut niin tulet ainakin huomaamaan sen, että ExPua ei koskaan myönnä mitään koska hän on aina oikeassa ja voittaa väittelyissä KAIKKI...

• vihatipunen kirjoitti:

Jollet ole vielä huomannut niin tulet ainakin huomaamaan sen, että ExPua ei koskaan myönnä mitään koska hän on aina oikeassa ja voittaa väittelyissä KAIKKI...

....olen ikuinen optimisti tietyissä asioissa ja haluan uskoa jopa sellaisia asioita, jotka voivat olla tuhoon tuomittuja, niin kauan kuin on uskoa, on myös toivoa.......tämä yksi asia, joka on aiheuttanut itselle "ongelmia"......olen ollut liian sinisilmäinen ja naivi, nyt olen oppinut tasapainottamaan näitä asioita, ei voi auttaa, jos ei toinen itse näe ongelmia käytöksessään ja ole valmis apua/tukea ottamaan vastaan.

• Tähti-Silmä
        vihatipunen kirjoitti:

ExPUA on niin vahva ettei pysty näkemään heikkouksiansa, koska joutuisi kurkistamaan syvälle sisäänsä, ja se voi ahdistaa kun näkee itsestänsä totuuden. Haavoittuvuutta välttäen kaikin keinoin.

• vihatipunen
        Tähti-Silmä kirjoitti:

ExPUA on niin vahva ettei pysty näkemään heikkouksiansa, koska joutuisi kurkistamaan syvälle sisäänsä, ja se voi ahdistaa kun näkee itsestänsä totuuden. Haavoittuvuutta välttäen kaikin keinoin.

Luultavasti jotakuinkin noin.

• vihatipunen
        vihatipunen kirjoitti:

Luultavasti jotakuinkin noin.

Niin ja mä en henkilökohtaisesti vaan pysty keskustelemaan ihmisten kanssa jotka ei näe omia heikkouksiaan/näkevät mutta eivät "nöyrry" myöntämään niitä. Ei vaan jaksa.

• 1217
        vihatipunen kirjoitti:

Tarkoitat kai, että hän kuvittelee olevansa oikeassa, ja kuvittelee voittavansa kaikki (narsistin piirteitä muuten).

• vihatipunen
        1217 kirjoitti:

Tarkoitat kai, että hän kuvittelee olevansa oikeassa, ja kuvittelee voittavansa kaikki (narsistin piirteitä muuten).

Juu, tuota tarkoitin.

• Tähti-Silmä
        vihatipunen kirjoitti:

Niin ja mä en henkilökohtaisesti vaan pysty keskustelemaan ihmisten kanssa jotka ei näe omia heikkouksiaan/näkevät mutta eivät "nöyrry" myöntämään niitä. Ei vaan jaksa.

Minulla on sellainen tunne että ExPUA on sattunut syvälle joskus elämässään.
        Ehkä häväisty, loukattu pahasti! Se voi olla tiedostamatonta. Vaikeaa vain itselle!

• vihatipunen
        Tähti-Silmä kirjoitti:

Minulla on sellainen tunne että ExPUA on sattunut syvälle joskus elämässään.
        Ehkä häväisty, loukattu pahasti! Se voi olla tiedostamatonta. Vaikeaa vain itselle!

Voi olla. Mutta vaikeaa myös muille jotka yrittää kanssaan keskustella..Ai niin, mutta tämähän koskeekin vain "kusipäitä" ja minä ilmeisesti kuulun niihin. Kun en jaksa olla mikään "sossutäti". Ihan tarpeeksi omiakin asioita mietittävänä.

Päätän raporttini tähän.

• ätmel
        NäinOnniSyntyy kirjoitti:

Kaikesta urputtamisestaan huolimatta naiset eivät kestä sitä, että lapset ovat läheisempiä miehen kanssa.

• YTMn_neuvot

No just joo. On se ExPUA niin paha tyyppi kun sanoo jotain mistä te olette eri mieltä. Minua ärsyttää tuo urpoilu kuten "älykäs ihminen ei kutsu toisia tyhmiksi". Mistä sen voi tuon perusteella vittusaatana päätellä? Ihan kuin ihminen muuttuisi älyllisesti tyhmäksi vain sen takia ettei käyttäydy hyvin.

Sama juttu tässä. ExPUA kirjoittelee usein asiaa, mutta ihmiset eivät voi ottaa henkilökohtaisten syidensä takia kantaa mihinkään muuhun kuin siihen että esitetty asia on ympäröity kärkkäällä kielellä. Todistakaa nyt kerrankin edes joku noista teidän väitteistänne siitä että kyseessä on "narsisti" tai "reppana". Vituttaisi minuakin lukea itsestäni kirjoitettuja vääriä oletuksia, mutta ei sen takia että ne olisivat vääriä, vaan siksi että oletuksien tekijä on vain huono tajuamaan että ne oletukset menevät aivan päin persettä.

Naiset eivät näytä tajuavan väittelystä tai henkisestä kädenväännöstä paskan vittuakaan. Tämä itsessään ei haittaisi jos naiset osaisivat eläytyä paremmin eri mieltä olevan asiaan tai myöntää etteivät tiedä. Vaikka tähänkään ei pystyisi, niin sekään ei vielä haittaisi, mikäli naiset voisivat olla ainakin hiljaa ennemmin kuin heittää jotain typerää paskaa tyyliin "se on hullu (koska se on epäkohtelias)".

Tiedän täsmälleen mitä ExPUA käy läpi, ja suurin osa ihmisistä ei todellakaan tiedä. Suurimmalle osalle ihmisistä elämä on vain käsittämätön sarja tapahtumia. Jos alkaa tajuamaan pintaa syvemmältä asioita eikä pidä valheellisista ja vääristä uskomuksista kiinni, vaan alkaakin uida vastavirtaan ja (joskus rumaakin) aitoa totuutta päin, niin suurin osa ihmisistä ei enää tajua. Kritisoijia, ilkkujia, muita perskärpäsiä ja herhiläisiä pursuaa vaikka mistä saostuskaivosta vain kertomaan että olet outo ja väärässä. Siinä vaiheessa ei tee muuta kuin mieli toivottaa typeryksille vitun haistamiset ja tyytyä tietoon siitä että oma maailmankuva on ehkä ruma, mutta ainakin enemmän oikeassa. Urvelot haluavat elää kuvitelmissa ja uskomuksissa. Helpompaa se tietenkin on, mutta turha ihmetellä miksi vanhana oma elämä on paskaa ja tuntuu olevan täysin hukassa, kun totuudesta selvän ottaminen ei ikinä kiinnostanut.

• Tähti-Silmä
        YTMn_neuvot kirjoitti:

No just joo. On se ExPUA niin paha tyyppi kun sanoo jotain mistä te olette eri mieltä. Minua ärsyttää tuo urpoilu kuten "älykäs ihminen ei kutsu toisia tyhmiksi". Mistä sen voi tuon perusteella vittusaatana päätellä? Ihan kuin ihminen muuttuisi älyllisesti tyhmäksi vain sen takia ettei käyttäydy hyvin.

Sama juttu tässä. ExPUA kirjoittelee usein asiaa, mutta ihmiset eivät voi ottaa henkilökohtaisten syidensä takia kantaa mihinkään muuhun kuin siihen että esitetty asia on ympäröity kärkkäällä kielellä. Todistakaa nyt kerrankin edes joku noista teidän väitteistänne siitä että kyseessä on "narsisti" tai "reppana". Vituttaisi minuakin lukea itsestäni kirjoitettuja vääriä oletuksia, mutta ei sen takia että ne olisivat vääriä, vaan siksi että oletuksien tekijä on vain huono tajuamaan että ne oletukset menevät aivan päin persettä.

Naiset eivät näytä tajuavan väittelystä tai henkisestä kädenväännöstä paskan vittuakaan. Tämä itsessään ei haittaisi jos naiset osaisivat eläytyä paremmin eri mieltä olevan asiaan tai myöntää etteivät tiedä. Vaikka tähänkään ei pystyisi, niin sekään ei vielä haittaisi, mikäli naiset voisivat olla ainakin hiljaa ennemmin kuin heittää jotain typerää paskaa tyyliin "se on hullu (koska se on epäkohtelias)".

Tiedän täsmälleen mitä ExPUA käy läpi, ja suurin osa ihmisistä ei todellakaan tiedä. Suurimmalle osalle ihmisistä elämä on vain käsittämätön sarja tapahtumia. Jos alkaa tajuamaan pintaa syvemmältä asioita eikä pidä valheellisista ja vääristä uskomuksista kiinni, vaan alkaakin uida vastavirtaan ja (joskus rumaakin) aitoa totuutta päin, niin suurin osa ihmisistä ei enää tajua. Kritisoijia, ilkkujia, muita perskärpäsiä ja herhiläisiä pursuaa vaikka mistä saostuskaivosta vain kertomaan että olet outo ja väärässä. Siinä vaiheessa ei tee muuta kuin mieli toivottaa typeryksille vitun haistamiset ja tyytyä tietoon siitä että oma maailmankuva on ehkä ruma, mutta ainakin enemmän oikeassa. Urvelot haluavat elää kuvitelmissa ja uskomuksissa. Helpompaa se tietenkin on, mutta turha ihmetellä miksi vanhana oma elämä on paskaa ja tuntuu olevan täysin hukassa, kun totuudesta selvän ottaminen ei ikinä kiinnostanut.

Anteeksi jos olen loukannut ExPUAa, analyyseillani! Vahva ihminen saa aina huomiota hyvässä ja pahassa, suuria tunteita ihmisissä. Monille on vaikeaa ymmärtää ExPUAn ajatus, totuusmaailmaa. Koska se aiheuttaa sisäistä ristiriitaa suurimmalla osalle palstalaisia. Jokainen yrittää tuoda omaa totuuttaan julki. Valitettavasti täällä menee loanheitoksi niin herkästi.
        Kaikkea hyvää ExPUA!

• Tähti-Silmä

Kaikista pahinta olisi jos me sivuutettaisiin , mitätöitäisi hänet.
        Eikä reakoitaisi hänen juttuihinsa mitenkään.
        Se on pahinta mitä voi toiselle tehdä.

• Tähti-Silmä kirjoitti:

Kaikista pahinta olisi jos me sivuutettaisiin , mitätöitäisi hänet.
        Eikä reakoitaisi hänen juttuihinsa mitenkään.
        Se on pahinta mitä voi toiselle tehdä.

En minäkään expua:n kanssa monestakaan totuudesta ihan eri linjoilla ole, monikin palstatotuus on ihan totta, mutta se miten asiat tuo julki, sekä yliampumiset, ehkä hoitaisin toisin, myös oma henkilökohtainen suhtautuminen asiaan on eri kuin expua:lla, sekä toimenpiteet joita nämä asiat aiheuttavat.

Joistakin asioista olen eri linjoilla, totuus on totuus se pitää vain pystyä näkemään, mutta sitten nuo, jostain ideologiasta pursuavat termit ja yksinkertaistukset ovat jotain, johon en halua edes perehtyä....

• Kiva-ätmi

Jos tällä palstalla ei ole kiltti niin se ei tarkoitta ettei olis livenä kiltti.
      Naisetkin luulee että komea mies on täydellinen ja kohtelee naista hyvin mutta monesti se onkin jännämies. Jos naiset ottais selvää miehen rikosrekisteristä niin varmaan yllättyisi. minun rekisteri on puhdas.

• Kerropa meille tietämättömille kuka ja millaisissa tilanteissa saa tilata rikosrekisteriotteen toisesta ihmisestä.

(Oletko todella noin yksinkertainen vai yritätkö olla hauska?)

• mekkk

Rikosrekisteri otteen saa ihan helposti kun soittaa sellaiselle viranomaiselle jolta saa tietoa niin saa normaalit tiedot. Esim. jos haet töihin lentoasmalle tai johnkin isoon firmaan niin työhaastattelussa kerrotaan että teemme turvallisuusselvitykset ja kaikki oikeuden päätökset ovat julkista tietoa jos niitä ei ole salattu. Jos tuttusi on ollut oikeudessa vaikka liikennerikkomuksesta niin menet sen oikeuden kansliaan missä juttu on käsitelty niin saat tuomioasiakirjat luettavaksi heti ja se siitä.

• 1715
        mekkk kirjoitti:

Rikosrekisteri otteen saa ihan helposti kun soittaa sellaiselle viranomaiselle jolta saa tietoa niin saa normaalit tiedot. Esim. jos haet töihin lentoasmalle tai johnkin isoon firmaan niin työhaastattelussa kerrotaan että teemme turvallisuusselvitykset ja kaikki oikeuden päätökset ovat julkista tietoa jos niitä ei ole salattu. Jos tuttusi on ollut oikeudessa vaikka liikennerikkomuksesta niin menet sen oikeuden kansliaan missä juttu on käsitelty niin saat tuomioasiakirjat luettavaksi heti ja se siitä.

Jos tuttuni on ollut oikeudessa liikennerikkomuksesta, niin minun on tiedettävä se etukäteen, ja tiedettävä myös missä oikeudessa asiaa on käsitelty, että voisin toimia neuvosi mukaan.

Toisen ihmisen rikosrekisteriä ei voi itselleen tilata.

• Ikis__M

"Luulee olevansa mukava ja kunnollinen "tavallinen" mies, oikeasti on huonosti peiteltyä aggressiivisuutta tihkuva, sosiaalisesti kaukana tavallisesta oleva ahdistunut mielenterveysongelmainen."

Ei kun näin. Tietää olevansa mukava ja kunnollinen "tavallinen" mies mutta tietää myös että naiset kiinnostuu enimmäkseen huonosti peiteltyä aggressiivisuutta tihkuvista, sosiaalisesti kaukana tavallisesta olevista ahdistuneista mielenterveysongelmaisista. Sitten ne naiset ottaa niiltä pataan ja jatkossa pelkäävät meitä kilttejä ja kunnolisia kun kuvittelevat meidän olevan heidän ykkösvalintojensa kaltaisia.

• fantasiamaailmasta

Ja se sun ihmissuhdekokeneisuus oli mikä?

• scrg

Minun ykkösongelma ainakin on, että te muut kerrotte tosi harvoin teidän elämänne noloista yksityiskohdista. Mitä mieltä on palstassa, jossa ei ole edes sosiaalipornoa? Erityisesti naisten avautumiset olisi kivoja.

Ei tällaisella mukavalle ja kunnolliselle miehelle kukaan nainen livenä koskaan tule purkautumaan mistään ihmissuhdekiemuroistaan.

• nytkunosaisvalita

Onneksi ei tarvii enää etsiä naista näiltä paskapalstoilta ja -palveluista. Nyt ei tarvitse kuin valita kahden upean naisen väliltä, enkä kumpaakaan tavannut tätä kautta. Jos en olisi kerännyt rohkeuttani ja mennyt ulos, sinne missä oikeat ihmiset ovat, missä näet enemmän kuin valokuvat ja teeskennellyn profiilitekstin, en olisi koskaan kohdannut näitä kauniita ja upeita naisia. Ja olisin jäänyt "ätmiksi", sikäli kun se tarkoittaa nettipalstoilla roikkuvaa naista vaille jäänyttä, itsetunnotonta "kunnon miestä" (huom. lainausmerkit).

Näille naisille on kyllä ottajia, mutta he haluavat minut. Kuulemma koska olen kohtelias, hauska, sosiaalinen(!), kiinnostava (!!) ja komeakin (!!!). Mitä vittua? En edes tiennyt olevani noita kolmea viimeistä, koska uskoin siihen millaisen kohtelun sain näiltä saiteilta. Nämä tyhjäpäisten ihmisten tyhjänpäiväiset sivustot syövät kunnon miesten itsetunnon ja tekee heistä (meistä) jotain vitun ätmejä, ketmejä ja ytmejä. Ja sama koskee naisia.

En todellakaan syyllistä huonosta nettideitti -menestyksestäni näiden palstojen naisia, jotka ovat ihan samassa loukussa miesten kanssa. Tämä nettimaailma vain vääristää ihmiskuvaa ja omakuvaa. Olen sen lukenut niin monen turhautuneen miehen ja naisen teksteistä ja kokenut sen nyt itsekin. Olkaa rohkeita ja menkää sinne oikeaan maailmaan etsimään niitä ihmisiä kuvitelmien sijaan. Olkaa kiinnostavia.

Miehille: jos ette osaa käyttäytyä ja kohdella naista oikein, pestä hiuksianne ja hampaitanne ja kuunnella naista, niin istukaa se puoliveltto kulli kourassa tietokoneen ääressä ja haaveilkaa siitä äiti-madonna-huorastanne. Muuhun teistä ei ole.

Naisille: katsokaa nyt oikeasti vähän pintaa syvemmälle ja antakaa niille oikeasti hyville miehille MAHDOLLISUUS, vaikka he eivät niitä sukkelasanaisimpia ja trendikkäimmin pukeutuvia uraohjuksia olisikaan. Muuten voitte tekin jäädä koneen ääreen muuttumaan happamiksi sitruunoiksi. Muuhun teistä ei ole.

Ja kaikille yhteisesti: Menkää nyt vittu sinne ulos ja nauttikaa keväästä, antakaa sen täyttää sydämenne ja katsokaa kuinka ihania ihmisiä ympärillänne on. Olkaa rohkeita ja jutelkaa, joku voi vaikka kiinnostua ;)

• nnnnainen

Kiitos, harvinaisen järkevää ja piristävää tekstiä täällä. :)

• pearl ;)

Hyviä mietteitä ja hyvä kirjoitus arvostettavalta ihmiseltä.....

Loppusanat olivat mahtavat. =)

• Mr.Foreskin

Älä turhaan valitse hei! Yhtä huoraa panet pilluun ja toista persereikään. Paljaalla painat totta kai! Spermat pilluun ja toiset suoleen hei!

• näin.se.menee

Se tukan ja hampaiden peseminen ei kyllä auta mitään. Ikäni olen tehnyt kumpaakin ja ei vaan ole naista näkynyt. Ne muutamat kerrat kun olen ollut rähjäisen näköinen, niin silloin on joku jopa vilkaissut kiinnostuneena.

• Astumieleenjako

Okei, vaikka olisit toimistoa vastaan. Sitä mestaa, missä mieli oikeasti voi parantua. Cheating-viihde näkyy tulevan rapakon takaa ruutuihin. Miss vituss on venäläinen vastaava?

• Simppelifakta

Rakkaat "ATM" miehet

Teidän maailmankuvanne, ihmiskuvanne ja naiskuvanne on niin tolkuttoman vääristynyt ja karmea, että se räjäyttää normaalin terveen ihmisen pään. Näkemänne maailma on olemassa ainoastaan omien mieltenne sisällä.

Tämä on 100% kaikkien teidän riittämättömyyksienne ja onnettomuutenne KOKO SYY.

• Ex--PUA

Lisää hiljentämistä.

"Jos ette heti pidä turpaanne kiinni, ja ota punaisen pillerin sijaan sinistä, te ette saa naista!!!!!11"

Riiiiiiiiight.

• Tähti-Silmä
        Ex--PUA kirjoitti:

Lisää hiljentämistä.

"Jos ette heti pidä turpaanne kiinni, ja ota punaisen pillerin sijaan sinistä, te ette saa naista!!!!!11"

Riiiiiiiiight.

Voitko suomentaa, en kyllä ymmärrä tätä pilleri hommaa ollenkaan ?
        Sori tietämättömyyteni :)

• Tähti-Silmä kirjoitti:

Älä hullua yllytä ;)

• Ex--PUA
        Tähti-Silmä kirjoitti:

OK. Oletko nähnyt elokuvan nimeltä Matrix?

• Ex--PUA
        helka kirjoitti:

Älä hullua yllytä ;)

Sanoo tyhmä femakko, jolle asiakeskustelu ja jonkun asian perusteleminen on patriarkaatin ase, jota muut eivät saisi käyttää koska se itse ei kykene niihin.

• Tähti-Silmä
        Ex--PUA kirjoitti:

OK. Oletko nähnyt elokuvan nimeltä Matrix?

Olen tietenkin, en vain enää muista, siitä on sen verran kauan!

• Tähti-Silmä
        helka kirjoitti:

Älä hullua yllytä ;)

Kyllä olen lukenut ExPUAn juttuja ; D tuskin tarvitsee yllyttää :)

• näinsemenee

Jep, normaalit naiset juoksee pakoon.

• scrg
        Tähti-Silmä kirjoitti:

Tietämättömyyden saa aina anteeksi, mutta laiskuuden kanssa on vähän niin ja näin. Esim bing, yahoo, google jne. hakukone osaa selittää asian ensimmäisestä linkistä, suomeksi tai englanniksi.

Laiska nainen ei ikinä pääse hyviin naimisiin.

• cwdfewf
        scrg kirjoitti:

Tietämättömyyden saa aina anteeksi, mutta laiskuuden kanssa on vähän niin ja näin. Esim bing, yahoo, google jne. hakukone osaa selittää asian ensimmäisestä linkistä, suomeksi tai englanniksi.

hakukoneet hakee sen mukaan mitä on ennekin hakenut. Kaikille ei tarjota samaa puapaskaa.

• scrg
        cwdfewf kirjoitti:

hakukoneet hakee sen mukaan mitä on ennekin hakenut. Kaikille ei tarjota samaa puapaskaa.

Jos haet koneella ja ip-osoitteella, jota et ole aiemmin käyttänyt ja cookiet ym on siivottu profiilista, niin mitä hakukone ehdottaa vastaukseksi kysymykseen mitä on sininen ja punainen pilleri? Hakukone ei osaa vastata, koska et ole kysynyt samaa aiemmin?

• Tähti-Silmä
        scrg kirjoitti:

Eikös tämä ole keskustelupalsta ilmeisesti ei saa kysyä asioista vaan kaikki pitää tietää jo etukäteen, googlettaa että uskaltaa keskustella :)

• scrg
        Tähti-Silmä kirjoitti:

Eikös tämä ole keskustelupalsta ilmeisesti ei saa kysyä asioista vaan kaikki pitää tietää jo etukäteen, googlettaa että uskaltaa keskustella :)

Saa tietenkin kysyä. Ja kannattaakin kysyä kaikenlaista, jos ehdoin tahdoin haluaa antaa vaikutelman että on laiska ja/tai tyhmä. Se voi naisilla olla elämässä muutenkin voittava taktiikka.

• Tähti-Silmä
        scrg kirjoitti:

Saa tietenkin kysyä. Ja kannattaakin kysyä kaikenlaista, jos ehdoin tahdoin haluaa antaa vaikutelman että on laiska ja/tai tyhmä. Se voi naisilla olla elämässä muutenkin voittava taktiikka.

Kysymykseni ei kerro totuutta minusta, ole kyllä paljon muutakin kuin tuo kysymys, jostain syystä itse ensimmäisen ajattelit että olen laiska, tyhmä . Mitä se kertoo sinun ajatusmaailmastasi, helppo ajatella noin.
        Arvostuksen puute toisia kohtaan on rumaa ajattelua!

• scrg
        Tähti-Silmä kirjoitti:

Kysymykseni ei kerro totuutta minusta, ole kyllä paljon muutakin kuin tuo kysymys, jostain syystä itse ensimmäisen ajattelit että olen laiska, tyhmä . Mitä se kertoo sinun ajatusmaailmastasi, helppo ajatella noin.
        Arvostuksen puute toisia kohtaan on rumaa ajattelua!

Älä nyt hyvä ihminen välitä mitä joku tuntematon, elämässään epäonnistunut, anonyymi surkimus jossain internetein toisessa päässä ajattelee.

" jostain syystä itse ensimmäisen ajattelit että olen laiska, tyhmä . "

Jostain syystä keskustelupalstat toimii niin, että jonkinlaista keskustelua syntyy helposti heti kun esittää tämän tyyppisen väitteen. Mitä se kertoo meistä ihmisistä?

"Arvostuksen puute toisia kohtaan on rumaa ajattelua! "

Ajattelu ei voi olla rumaa. Käytös voi olla rumaa. Ja kultapupunen, se laiskuuskin voi jonkun mielestä olla rumaa käytöstä, koska jos oletat jonkun etsivän sinulle vastauksen kysymykseen, vaikka et ole itse edes yrittänyt, on se mielestäni kuin varastaisit aikaa joltain muulta itsellesi.

• Tähti-Silmä
        scrg kirjoitti:

Älä nyt hyvä ihminen välitä mitä joku tuntematon, elämässään epäonnistunut, anonyymi surkimus jossain internetein toisessa päässä ajattelee.

" jostain syystä itse ensimmäisen ajattelit että olen laiska, tyhmä . "

Jostain syystä keskustelupalstat toimii niin, että jonkinlaista keskustelua syntyy helposti heti kun esittää tämän tyyppisen väitteen. Mitä se kertoo meistä ihmisistä?

"Arvostuksen puute toisia kohtaan on rumaa ajattelua! "

Ajattelu ei voi olla rumaa. Käytös voi olla rumaa. Ja kultapupunen, se laiskuuskin voi jonkun mielestä olla rumaa käytöstä, koska jos oletat jonkun etsivän sinulle vastauksen kysymykseen, vaikka et ole itse edes yrittänyt, on se mielestäni kuin varastaisit aikaa joltain muulta itsellesi.

Sinä aloit mollaamaan minua ja minä aloin mollaamaan sinua, mitä tästä pitäisi ajatella. Vedit minut mukaan mollauskampanjaasi. Näin herkkä olen , joten rauhaa sydämmeesi <3

• scrg
        Tähti-Silmä kirjoitti:

Sinä aloit mollaamaan minua ja minä aloin mollaamaan sinua, mitä tästä pitäisi ajatella. Vedit minut mukaan mollauskampanjaasi. Näin herkkä olen , joten rauhaa sydämmeesi <3

Voi surkeus. Tähti-Silmä langetti kaamean kirouksen. Puhdas sydämeni halajaa jännitystä, intohimoa ja levottomuutta mutta on nyt tuomittu ikuiseen rauhaan.

• Tähti-Silmä
        scrg kirjoitti:

Voi surkeus. Tähti-Silmä langetti kaamean kirouksen. Puhdas sydämeni halajaa jännitystä, intohimoa ja levottomuutta mutta on nyt tuomittu ikuiseen rauhaan.

Millä ilveellä sait käsityksen kirouksesta, siis ihmeellinen on ajatusmaailmasi ?
        Käännätkö kaiken negatiiviseksi?
        Uskomatonta, oikee neukkis :(

• scrg
        Tähti-Silmä kirjoitti:

Millä ilveellä sait käsityksen kirouksesta, siis ihmeellinen on ajatusmaailmasi ?
        Käännätkö kaiken negatiiviseksi?
        Uskomatonta, oikee neukkis :(

Voi hanipupunen, me ihmiset olemme erilaisia. Eikä ole rikkaus tutustua erilaisten ihmisten ajatuksiin? Kun ajattelee negatiivisesti ja varautuu pahimpaan, voi välttää pahimman ja hallita riskejä, jolloin elämä on miltei jatkuvaa ruusuilla tanssimista. Mutta voih, myös niin rauhallista.

• Tähti-Silmä
        scrg kirjoitti:

Voi hanipupunen, me ihmiset olemme erilaisia. Eikä ole rikkaus tutustua erilaisten ihmisten ajatuksiin? Kun ajattelee negatiivisesti ja varautuu pahimpaan, voi välttää pahimman ja hallita riskejä, jolloin elämä on miltei jatkuvaa ruusuilla tanssimista. Mutta voih, myös niin rauhallista.

No niin söpöliini, tulinhan se positiivisuutesi esiin sieltä kun vähän tökkäs ;) minäkin olen hyvin erinlainen pakkaus !

• tavis-nolla

Ei työssä käyvä tavis mieskään ole kunnollinen naisten mielestä. Kunnollisia on ne keillä on parisuhde. Jos nainen ei pidä miehen ulkonäöstä nii mies ei ole kunnollinen parisuhteen arvoinen.

• mitenkuuleois

Ukonäkö on asennekysymys. Viittiikö vähän kattoo mitä päälleen laittaa. Työssäkäyvällä on varaakin kunnon vaatteisiin.

ja sit sellasiet jutut kuin pilke silmäkulmassa ja sosiaaliset taidot. Ootko kuullut niistä?

• scrg

"Kunnollisia on ne keillä on parisuhde. "

Jos noin on, niin ala parisuhteeseen, vaikka huonoonkin, jonkun, kenen vaan kanssa. Sitten kun olet kunnollinen, niin vaihda parempaan parisuhteeseen. Toista niin kauan kuin viitsit ja jaksat.

• scrg kirjoitti:

"Kunnollisia on ne keillä on parisuhde. "

Jos noin on, niin ala parisuhteeseen, vaikka huonoonkin, jonkun, kenen vaan kanssa. Sitten kun olet kunnollinen, niin vaihda parempaan parisuhteeseen. Toista niin kauan kuin viitsit ja jaksat.

Keromus siitä kun vääränlaiset ihmiset harrastavat "kumppanuutta", ei se toimi jos siihen ei ole edellytyksiä, harmi vain että puhut totuudella, mikä suurimman osan tulevaisuus suhteiden osalta on......

• scrg
        MGTOW kirjoitti:

Keromus siitä kun vääränlaiset ihmiset harrastavat "kumppanuutta", ei se toimi jos siihen ei ole edellytyksiä, harmi vain että puhut totuudella, mikä suurimman osan tulevaisuus suhteiden osalta on......

Se on harmi, mutta sitä on turha surra koska asialle ei mitään voi. Vähän kuin duunin kanssa. Ilman duunia olisi kivempaa kuin paskaduunissa, muuta kunnon duuniin on helpompi päästä kun on kokemusta. Niin pyörii maailma.

• Kilttiatm

Naisten mielestä miehen pitäis olla normaali jos on koko ikänsä ollut ilman mitään rakkautta ja hyväksyntää. Naiset ei ksokaan joudu yksin olemaan.

• scrg

Niin mutta kun naiset on niin itseriittoisia, ettei ne tarvitse edes rakkautta ja hyväksyntää. Täällä palstallakin on paljon naisia, joita kukaan ei ole koskaan rakastanut eikä koskaan tule rakastamaan, mutta ne osaa silti nauttia elämästään.

• csfvewf

Edes äiti ei tykännyt? Eikä iskä?

• scrg
        csfvewf kirjoitti:

Edes äiti ei tykännyt? Eikä iskä?

Äiskän ja iskän velvollisuus on tykätä. Joten niitä ei lasketa. Eikä lasketa muuten omia lapsia eikä lemmikkejäkään, koska niilläkään ei ole vaihtoehtoa.

• YTMn_neuvot

Näissä kahdessa viestissä scrg osuu naulan kantaan. Tuli jotenkin harvinaisen hyvin ja kiteytetysti esitettyä faktaa.

Todellakin, naisten kyky erakoitua omasta halustaan miehiä paremmin on osasyy sille miksi ATN on aina ja iankaikkisesti voimallisemmassa tilanteessa kuin ATM. Feministien mielestä miehet ovat tunteettomia ja pahoja, vaikka juuri tämä yksittäinen asia taas kerran puhuu täysin päinvastaista. Miesten itsemurhat johtuvat heikkoudesta ja taipumuksesta tarvita asioita, joita ilman nainen pärjää vallan mainiosti. Samaten typerät, itseriittoiset ääliöt eivät tajua tuota pakotetun tai oletetun "by default" -rakkauden eroa saavutettuun, "metsästettyyn" rakkauteen, vaan idiootteina luulevat että kissa tai koira korvaa toisen ihmisen.

Typerät eivät tajua masentua yhtä herkästi, siksi maailma kohtelee fiksuja huonommin kuin urveloita.

• ätmel
        scrg kirjoitti:

Niin mutta kun naiset on niin itseriittoisia, ettei ne tarvitse edes rakkautta ja hyväksyntää. Täällä palstallakin on paljon naisia, joita kukaan ei ole koskaan rakastanut eikä koskaan tule rakastamaan, mutta ne osaa silti nauttia elämästään.

Jos ne osaisivat nauttia elämästä, ne eivät roikkuisi tällä palstalla.

• Tähti-Silmä
        ätmel kirjoitti:

Jos ne osaisivat nauttia elämästä, ne eivät roikkuisi tällä palstalla.

Minä nauti palstailusta, täällä on niin kivaa porukkaa, voi jakaa ajatuksiansa.
        Täällä olo tekee minut niin onnelliseksi, etten ole näin suuria tunteita tuntenut pitkään aikaan ;D

• AivanKamalaa

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1431394872234.html

Tässäpä mies, joka ei ole lainkaan aggressiivinen, omistushaluinen, kaksinaismoralistinen ja periaatteissaan pikkumaisuuteen asti jääräpäinen, sillä omilta peloiltaan ei uskalla luottaa toiseen ihmisenä, saati kohdata omia pelkojaan ja kasvaa niiden ylitse.

Nämä Akin "periaatteet" näet ovat vain kohtaamatonta ja käsittelemätöntä pelkoa ja siksi kykenemättömyyttä luottaa toiseen ihmiseen. Moraalilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Moraalista olisi kohdata omat pelkonsa kuin Luke Skywalker mennessään pimeään luolaan ja siten voittaa ne.

Silti naiset tuntuu tykkäävän. On ne "kunnolliset" miehet aivan kamalia, tai ainakaan niillä ei ole tuollaisia lihaksia, joilla kantaa naista sänkyyn.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      138
      6032
    2. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      184
      3704
    3. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      29
      2673
    4. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      467
      2647
    5. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      201
      2335
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      184
      1968
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      129
      1469
    8. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      58
      1274
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      37
      1274
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      1056
    Aihe