Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

1. Fiksuja ajatuksia sinulla, siis kaikki mitä olet kirjoittanut, ihan järkevän ihmisen puhetta, näinhän se kuuluisi mennäkin, kun toiset tavat ovat "vääriä", jos ei halua hakata yhä uudestaan ja uudestaan päätänsä "mäntyyn".....
  2. Minäkin voin sanoa olevani vaikka Elvis täällä palstalla.

En lähde kiistämään suoraan kuitenkaan, ettet olisi lääkäri, koska kuitenkin tuossa on ihan asiaa, sekä asiallisesti kerrottu.

En ole edelleenkään väittänyt kaikkia hulluiksi vaan näitä, summittaisten joukkomurhien tekijöitä olen sanonut "hulluksi", se on vain minun mielipide, mutta hulluja ne minulle ovat.

Sinä et myöskään tiedä minusta mitään, et kokemuksista, luonteesta, persoonasta, ominaisuuksista......et myöskään tiedä, miksi voin sanoa, että olen näitä kohdannut, päätelmiä näistä ei ole tehty hätäisesti, eikä pienen ajan sisällä, yhtä olen jopa yrittänyt auttaa....

"Narsistinen käytöskin on ihan selvä asia, nykymaailma luo sitä enemmän ja enemmän, työelämä, some, media yms.
    Nämä asiat ovat niin tutkittuja"

En tiedä, mutta jotenkin tunnut kuitenkin tutulta palsta järmääjältä, joten voit olla "uusikasvo" tai sitten trolli on vain vaihtanut "kasvojaan", mutta syyllistyit aivan samaan, kuin aikaisemmatkin, laitat sanoja suuhuni ja otat vain osan kirjoituksestani esille ja muokkaat mielipiteitäni mukksi, mitä olen sanonut.

Luulisi "uuden kasvon" jaksavan lukea, mitä on kirjoitettu kokonaisuudessaan, kun on vielä "lääkärikin" ja "alan ammattilainen", eikä syyllistyvän vääristelyyn ja samaan järmäämiseen, kuin aikaisemmatkin, eli ihan sama teksti periaatteessa sinun suustasi, kuin aikaisemmatkin, sanoja vain hieman muutettu.

En lähde leikkiisi mukaan, leiki yksin "hiekkalaatikollasi".