On vain lutkittelijoita ja huorittelijoita joille pillu on elämässä tärkeintä. Tätä palstaa kun lukee niin on hyvä olla sinkku.
Fiksut miehet on loppu
28
<50
Vastaukset
- olen-samaa-mieltä
niinpä, Aletaanko lepakoiks
- fixuM
Ei pillu ole tärkeitä, vaan sen puhtaus. Oma rakas pillu ei saa olla jännäjaren mälleissä.
Et vain taida pitää meitä muita miehinä.
- piilossa
Ei muuten ole. Ette vaan löydä meitä, koska ette ole paikoissa joissa me olemme. Emme ole baareissa teitä metsästämässä, eikä oikeastaan deittipalstoillakaan, koska siellä on kilpailemassa huomiosta nuo 250 000 mainitsemaasi ihmistyyppiin kuuluvaa.
Jäämme pimentoon jos ette meitä hae ja ettehän te hae, koska teidän mielestänne miesten pitää tehdä kaikki aloitteellinen toiminta. Tästä voi tulla mielikuva että fiksut on kaikki varattu tai ei olemassa. - mythbuster
Aika väsähtänyt aloitus mutta pakko kai paremman puutteessa puuttua aiheeseen. Naiset eivät huomaa juuri muuta kuin provosoinnin. Mitä älyttömämpää tekstiä joku suoltaa, niin sitä innokkaammin naiset jaksavat siihen vastailla. Joku toinen yrittää maalailla maltillisempia harmaan sävyjä, mutta niitä tuskin naiset edes vilkaisevat.
- Onhan.noita
On niitä fiksujakin, mutta niillä on muutakin tekemistä kuin vinkua tällaisilla palstoilla omaa saamattomuuttaan.
Pilluhan on elämän suola ja saunapuhdas tekee KOMIAA!!!!
- diane-anne
Minua huoritellaan vaikka olen ollut elämässäni vain yhden miehen kanssa. Olen kokoikäni tullut paremmin juttuun poikien/miesten kanssa kuin naisten?tyttöjen. Olen kuvitellut olleeni yksi äijistä, mutta ei se ainakaan murrosiästä lähtien ole niin tainnut olla. Kun tykkään jutella miesten kanssa, se joka katselee minua sillä silmällä alkaa mustiksena huorittelemaan. Ei ole mukavaa tällainen käytös. Ei minulla ole koskaan ollut kuin yksi äijä kerrallaan kiikarissa.
- Käyttäjätutkimus
Ai kerrallaan? Ryhmäseksiä ei ole tullut harjoitettua? Monenko nussima olet?
- Ikis__M
"On vain lutkittelijoita ja huorittelijoita joille pillu on elämässä tärkeintä. "
Niinpä, mietipäs hetki mistä johtuu lutkittelu ja huorittelu? Jos ei olisi lutkia ja huoria mainittaisiinko niitä? Kiinnostaako eskimoa puhua kameleista? Miksi pillu on tärkeä? Onko se vai onko siitä vain siksi puhe kun mitään muutakaan ei voi ajatella olevan tarjolla?- 1116
Mihin ylipäänsä tarvitaan alatyylisiä halventavia termejä kuvaamaan muiden ihmisten yksityiselämää, joka ei millään tapaa kuulu palstamiehille tai muillekaan ulkopuolisille?
- Ikis__M
1116 kirjoitti:
Mihin ylipäänsä tarvitaan alatyylisiä halventavia termejä kuvaamaan muiden ihmisten yksityiselämää, joka ei millään tapaa kuulu palstamiehille tai muillekaan ulkopuolisille?
Siksi kun maailmoja on niin monta kuin on näkijää ja kokijaa, toisille se maailma on synkempi kuin toisille mutta aivan yhtä totta henkilökohtaisella tasolla.
- totanoinnii
Kerropas sinä ikis_M mistä johtuu sellaisten naisten lutkittelu ja huorittelu, jotka eivät ole lutkia, saati huoria? Mikä muuten on "pihtarihuora"? Tuo edellinen nimittely on todella epäjohdonmukainen.
- Ex--PUA
totanoinnii kirjoitti:
Kerropas sinä ikis_M mistä johtuu sellaisten naisten lutkittelu ja huorittelu, jotka eivät ole lutkia, saati huoria? Mikä muuten on "pihtarihuora"? Tuo edellinen nimittely on todella epäjohdonmukainen.
Vastaan myös tähän.
Syynä on se, että te naiset pidätte yhtä tavalla, jolla myös ei-lutkat päätyvät sellaisiksi haukutuiksi. Teidän pitäisi selvemmin sanoutua irti huonoista kanssasisaristanne.
Tuo jälkimmäinen taas on käytännössä kaikista pahin lutka, sillä se jakaa hypergamisesti, mutta toisaalta samalla pihtaa.
Sellainen täysiverinen lutka joka antaa jokaiselle on paljon parempi vaihtoehto niistä kahdesta, sillä se ei syrji. - Ikis__M
totanoinnii kirjoitti:
Sitä en teidä koska en lutkittele tai hurittele kunnollisia naisia. Tuo on hyvä kysymys, itsekin sen ilmaisun ristiriitaisuutta joskus ihmetellyt.
"Fiksut miehet & Fiksut naiset"
Käsite joka on jokaiselle yksilölle omanlaisensa, niin kuin kaikki muutkin "hyvät & huonot" ihmiset käsitteet, suurin osa on omasta mielestään näitä hyviä, harvempi tunnustaa muuta olevansa, joten käsite kaikille omanlaisensa, miksi kaikki myyvät itseään jonain "ideaalina" parhaana kumppani ehdokkaana, kun se ei pidä paikkaansa, sehän on kerrassaa naurettava väite.
Jokaiselle varmasti on omanlaisensa/omanlaisia, mutta kaikki eivät ole toisilleen sopivia, ei tämä mitään ydinfysiikkaa ole.....- Fiksu-Mies
Minä olen fiksu mies, mutta en ole löytänyt fiksua naista.
- 320
Jos joku nainen olisi vastaavanlaisen kommentin laittanut, niin tässä alla olisi vähintään viisi vastausta, joissa haukuttaisiin tuo nainen, ja kerrottaisiin hänen luulevan liikoja itsestään :D
- Ex--PUA
No onneksi täällä on kuitenkin näitä minunlaisia, suvaitsevaisia ja eurooppalaisia miehiä jotka eivät ole koskaan käyttäneet tuollaista kieltä, vaan ainoastaan ollut myöntyväinen kaikkeen mitä naiset ovat sanoneet, että tiedäkin sä se!
- Goodnight
Palstan miehet on rumia mieleltään.
- 217
Pitää paikkansa. Sitä sisäistä kauneutta ei näistä palstalaisista löydy himpun vertaa.
- Nojookaa
Kyllä meitä fiksujakin löytyy, mutta kun ei minullekaan ole suomaalainen kelvannut kymmeneen vuoteen...joo, ja mitä teen tällä palstaala on hyvä kysymys...poistunkin tästä...
- Kilttiatm
Onneksi on fiksuja naisia jotka antaa aina jännämiehille, tekee lapsia ja antaa rakkautta väkivaltaisille jännämiehille. Maailma olis paljon pahempi jos ei naiset antais jännämiehille. Kiitos teille naisille kun uhraatte itsenne.
- Äädämi1111111
Se on naisten syytä, mitäs jakavat pillua pelkille etno-, pelle-, ja paskapäämiehille ja jättävät kunnon miehet vetämään käteen. On ihan oikein, että nämä limavitut spermaröörihuorat saavat kuulla kunniansa!
Ja joku PERKELEEN HUORA on varastanut nimimerkkini!- 171
Kommentistasi päätelle SINÄ et ainakaan kuulu noihin "kunnon miehiin".
- Äädämi111111111
Minä kun sitä nimenomaan kuulun kunnon miehiin, enhän saa sitä vitun pillua! Pihtarihuorat jakavat muille, eli paskamiehille ja minä poika se vaan RUNKKAAN ja RUNKKAAN. RUNKRUNKRUNK! RUNKELO RUNKELO RUNK RUNK RUNK!
- jgjhgfgfdfghjkl
Kyllä se on niin että kunnon naiset on loppu ja minä huorittelen niin paljon kun lystään!!! Hyvää Huorien päivää kaikille HUORILLE!!!!!!!
- näin_se
Naisten aloitteellisuus riittää juuri tällaisen avauksen tekemiseen. Ei siihen varsinaiseen asiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1361086Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli37937Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi47849Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus73820Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva159802Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e34764- 54741
Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42696Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy187680Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali136675