Tunnetko/tiedätkö kovia panomiehiä?

Panomiesgallup

Miehiä joilla naisia on vaikka muille jakaa, miehiä joiden perässä naiset juoksee, miehiä joille ravintolassa naiset tulevat itseään tyrkyttämään. Miten kuvailisit heitä, ulkonäkö ja luonne? Mikä on heidän menestyksensä salaisuus, ulkonäkö vai asenne?

16

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On.surkeata

Ei ätmit tunne panomiehiä. Tai no yhden tuntee, oman isänsä sillä onhan hän ainakin kerran saanut.

• Tunnen ja tiedän. He ovat komeita, joten saavat naisilta seksiä tekemättä mitään. Luonteella ei näyttäisi olevan mitään merkitystä. Suurimmalla osalla komeus ei tarkoita kovalla treenillä hankittua vartaloa, vaan komeaa naamaa ja/tai yli 190 cm pituutta. Osalla tietysti on lihaksikas vartalo, mutta se on vaan lisänä pituuteen ja naaman komeuteen. Lyhyt ja ruma mies ei yleensä saa naista, vaikka vartalo olisi kunnossa.

• peruspersu

Tiedän, eräs J joka on melko ruma ja ylipainoinen rillipää, puhelinmyynti työssä (hyvä puhumaan). tosin kukaan kaveriporukasta ei ole koskaan nähnyt hänen naisiaan joten on hieman kyseenalaista. Kehuskelee 24/7 panoillaan.

Toinen on eräs T, jonka kanssa naiset haluavat aina seurustella. Ei itse tee naisen saannilleen mitään kun naiset itse tulevat kuin itsestään. Tavallisen ulkonäön omaava (bi-seksuaali?). Ihmettelee muiden naisettomuutta ja kehoittaa lähteä iskemään naisia, vaikka muut sitä tekevätkin tuloksetta.

• FromATMtoYTM

Tunnen.

Kaksi ylivoimaisesti kovinta pelimiestä:

- hieman alle keskipituinen, normaalivartaloinen, ei mitenkään erityisen komea. Ei mitenkään erityisesti statusta. Luonteeltaan avoin, ei leuhka tms - mutta kylläkin itsekäs. Suosion salaisuus kova harjoittelu ja siitä oppiminen (seksiaddikti, pakko kokeilla kaikkea-tapaus). Sai ensin pakkeja liukuhihnalta, mutta oppi pikku hiljaa sulavammaksi ja itsevarmemmaksi. Nykyään pokaa naisia ihan heittämällä ja kummemmin yrittämättä. Tyyli on sellainen viettelijä, maanittelee ja maanittelee kunnes saa mitä haluaa. Ennen tavalla jota naiset inhosivat, nyt sulavasti niin ettei nainen edes huomaa. Ollut pariin otteeseen naimisissa, pettänyt vaimojaan jotka tietenkin antoivat anteeksi. Kylläästyi ja erosi, nyt suhteessa nuoremman naisen kanssa.

- keskivertoa jonkin verran komeampi, mutta jonkin verran ylipainoinen. Vasta ihan vime aikoina päässty hyvään kuntoon, ja varmaankin ulkonäöltään sellainen 9- mies. Tavallisessa ammatissa. Kova juhlimaan, valtavasti kavereita, aina järjestämässä bileitä. Saanut kavereikseen useitakin julkkiksia. Ei oikeastaan iske naisia, naiset tulevat huomion keskipisteen luokse. Menestyksen salaisuus on siinä että kaveri ei näytä tarvitsevan mitään (todellisuudessa ihan koukussa pelaamiseen ja seksiin), pyytää vain naisia bileisiin ja nämä suorastaan kilpailevat miehestä joka selvästi johtaa partyjä.

Siinäpä ne.

• Ilmoitusluonteisesti

Tälläisiä naisia joita nämä pelimiehet haluavat ei kannata edes tavoitella. Se on mun mielipide. Jollei sitten halua vaan panoja tai kuukauden suhdepätkiä.

• ätmel
        Ilmoitusluonteisesti kirjoitti:

Tälläisiä naisia joita nämä pelimiehet haluavat ei kannata edes tavoitella. Se on mun mielipide. Jollei sitten halua vaan panoja tai kuukauden suhdepätkiä.

Ihan tavallisia naisia ne kuitenkin ovat.

• EiToivoakaan
        ätmel kirjoitti:

Ihan tavallisia naisia ne kuitenkin ovat.

Selvä. Tavallinen nainen on siis sellainen joka käy ravintoloissa ja valitsee sieltä panomiehiä ja jakaa persettään kaikille :(

• FromATMtoYTM
        Ilmoitusluonteisesti kirjoitti:

Toivottavasti en aiheuta pettymystä, mutta molemmat kaverit ovat saaneet kaikenlaisia ja ikäisiä naisia. Toki ensi alkuun paljon niitä bilehileitä, mutta koska kaikkea piti kokeilla niin kävivät läpi myös kiltit tytöt, uranaiset, hippitytöt...kaikki.

Jos heikkouksia pitää hakea niin mies numero 1 sai jostain syystä usein pakkeja "uranaisilta" ja erityisen koulutetuilta naisilta, kun taas mies numero 2 kaatoi uranaisia kuin heinää (vaikka oli itse työtön bilettäjä).

Eli jos etsit kunnon tyttöä johon erittäin taitavasti toteutetut pelimiestemput eivät toimi, saatat pettyä. Nainen ei näe niitä pelinä, vaan kertoo sinulle että mies oli "aito, ihana, rento, luonnollinen", jne.

Paradoksaalisesti monen naisen silmissä ei-pelimies vaikuttaa vähemmän aidolta, jo jännittämisen takia.

• FromATMtoYTM kirjoitti:

Toivottavasti en aiheuta pettymystä, mutta molemmat kaverit ovat saaneet kaikenlaisia ja ikäisiä naisia. Toki ensi alkuun paljon niitä bilehileitä, mutta koska kaikkea piti kokeilla niin kävivät läpi myös kiltit tytöt, uranaiset, hippitytöt...kaikki.

Jos heikkouksia pitää hakea niin mies numero 1 sai jostain syystä usein pakkeja "uranaisilta" ja erityisen koulutetuilta naisilta, kun taas mies numero 2 kaatoi uranaisia kuin heinää (vaikka oli itse työtön bilettäjä).

Eli jos etsit kunnon tyttöä johon erittäin taitavasti toteutetut pelimiestemput eivät toimi, saatat pettyä. Nainen ei näe niitä pelinä, vaan kertoo sinulle että mies oli "aito, ihana, rento, luonnollinen", jne.

Paradoksaalisesti monen naisen silmissä ei-pelimies vaikuttaa vähemmän aidolta, jo jännittämisen takia.

"Eli jos etsit kunnon tyttöä johon erittäin taitavasti toteutetut pelimiestemput eivät toimi, saatat pettyä. Nainen ei näe niitä pelinä, vaan kertoo sinulle että mies oli "aito, ihana, rento, luonnollinen", jne."

Jos nainen ei opi edes kantapään kautta ja tykkää muutenkin touhusta, niin silloinhan hän on ollut itse siinä mukana, eikö vain?

Tosin uskon ja tiedän, että myös sellaisia naisia on, mitkä ovat osittain "immuuneja" tuolle, johtuen heidän luonteesta/persoonasta, sitä en tiedä kuinka paljon, mutta tiedän että heitä on.

Jokaisella on omat kriteerit tuohon "kunnon tyttöön", niin kuin "kunnon mieheenkin", joten mikä oli sanomasi?

• Ex--PUA
        MGTOW kirjoitti:

"Eli jos etsit kunnon tyttöä johon erittäin taitavasti toteutetut pelimiestemput eivät toimi, saatat pettyä. Nainen ei näe niitä pelinä, vaan kertoo sinulle että mies oli "aito, ihana, rento, luonnollinen", jne."

Jos nainen ei opi edes kantapään kautta ja tykkää muutenkin touhusta, niin silloinhan hän on ollut itse siinä mukana, eikö vain?

Tosin uskon ja tiedän, että myös sellaisia naisia on, mitkä ovat osittain "immuuneja" tuolle, johtuen heidän luonteesta/persoonasta, sitä en tiedä kuinka paljon, mutta tiedän että heitä on.

Jokaisella on omat kriteerit tuohon "kunnon tyttöön", niin kuin "kunnon mieheenkin", joten mikä oli sanomasi?

On totta että naisia jotka ovat tuollaisille immuuneja on.

Aktiivisempina aikoina tuli mentyä näitä läpi, ja parikin muistan jotka olivat pelittömiä ja aitoja, joihin ei pelit pelanneet. Toinen jopa sanoi minulle niistä. :D

Tärkeintä on tajuta, että nainen valitsee, ja syy tuollaisten miesten valitsemiseen on naisissa.

Ne haluavat sitä, joten kyse ei ole pelistä joka kääntää seksuaalisen valinnan, kyse on naisesta joka valitsee.

Se mitä joku aiemmin sanoi tässä ketjussa on totta, älä erehdy sekaantumaan tuollaisiin naisiin.

Väittäisin jopa, että ne kyllä tietävät mitä tekevät, mutta naisten tapaan eivät sitä myönnä, vaan "Se vain tapahtui"-kortti vedetään selittämään tapahtunutta.

• Ex--PUA kirjoitti:

On totta että naisia jotka ovat tuollaisille immuuneja on.

Aktiivisempina aikoina tuli mentyä näitä läpi, ja parikin muistan jotka olivat pelittömiä ja aitoja, joihin ei pelit pelanneet. Toinen jopa sanoi minulle niistä. :D

Tärkeintä on tajuta, että nainen valitsee, ja syy tuollaisten miesten valitsemiseen on naisissa.

Ne haluavat sitä, joten kyse ei ole pelistä joka kääntää seksuaalisen valinnan, kyse on naisesta joka valitsee.

Se mitä joku aiemmin sanoi tässä ketjussa on totta, älä erehdy sekaantumaan tuollaisiin naisiin.

Väittäisin jopa, että ne kyllä tietävät mitä tekevät, mutta naisten tapaan eivät sitä myönnä, vaan "Se vain tapahtui"-kortti vedetään selittämään tapahtunutta.

Kiitos asiallisesta mielipiteestä, hyviä mietteitä.....

• Naisasialooseri
        FromATMtoYTM kirjoitti:

Naiset ovat siis samanlaisia huolimatta siitä mitä koulutstasoa tai alakulttuuria edustavat

• ruma-ätmi

Tunnen uhden lutka naisen joka jakaa kaikille muille paitsi minulle. Tosin en sitä naista enää huoliskaan kun se on lihonut varmaan 15-20 kg , semmonen löysäläskinen nahka vaan roikkuu joten mikään pantava se ei enää ole. Mutta se kyllä panee kaikkia pitkiä miehiä. Joskus se sanoi minulle että olen muuten hyvä mutta liian lyhyt. Olisin siis saanut pillua jos olisin 10 cm pidempi. Ja silloin joskus se olikin tosi nätti ja hoikka.

• Kakkossmiess

Joo tunnen pari ainakin. Pitkä, yli 190, tumma, komea, ehkä ihan hiukan ylipainoa, pukeutuu rennon siististi, suht lihaksikas.

Nohtuu hyvä tuloinen, mutta ei näy päällepäin, eikä tarjoile naisille juomia ja ruokia. Eikä yleensä kulje naisten perässä vaan ne tulevat tekemään aloitteita, tai ainakin järjestävät itsensä lähietäisyydelle, että mies voi "kysyä" jotain.

Sitten toinen keskimittainen tai lyhyempi. Ollut naisten kaataja jo ihan yläasteelta lähtien. On myös todellinen statusmies, mutta ei korosta sitä. Todella lahjakas myös eräässä itsepuolustuslajissa( SM-kultaa).

• Naisasialooseri

Tottakai tunnen ja tiedän.

Yhteinen piirre näillä on, että he eivät ole eläessään edes sylkäisseet punttisalille päin.

Yksi on hieman yli 190cm pitkä, tumma, suht komea mies, jossa virtaa osittain myös mustalaisverta, pienet miinukset ulkonäössä ovat hieman höröt korvat ja lihakseton kroppa ilman leveitä hartioita, erittäin supliikki ja itsevarman oloinen naisten seurassa, koulutus on kesken jäänyt amis ja tehnyt työkseen karaokejuontajan hommia sosiaalinen kun on, nyt on yrittänyt opiskella myös hoitoalan ammattia, mutta opinnot ovat vielä kesken. Olen tuntenut hänet yli 15vuotta. Aloitti paneskelun 13 tai 14 vuotiaana ja varatutkin naiset ovat halunneet nussia hänen kanssaan, en tiedä kuinka moni sitten on lähtenyt syrjähyppyyn.

Hänellä on ollut tapana kysyä naiselta suoraan, että haluatko kunnolla munaa ja moni on halunnutkin. Hän on pannut yhtä kamunaistani ja toisekin kanssa on ollut jotain sutinaa teinivuosina.

Nykyään hän on kuitenkin jo"eläkkeellä"panopäällikön hommista ja asuu ja on kihloissa nuoremman kauniin naisen kanssa ja heillä on myös viisi vuotias tytär.

Toinen on 176cm, tumma hyvännäköinen, etelän gigolon näköinen mies, jolla on nykyään myös pari tatuointia, sosiaalinen luonne ja alko maistuu aina kun on vapaata, bilettää paljon. Miinuksena lievä kaljamaha eikä ole lihaksia hänelläkään. Hänellä on naisia yli 500km säteellä ja hänen naisensa ovat aina häntä reilusti nuorempia 8-15v nuorempia, hän on itse 36 ja hiukset hieman alkaneet harmaantua jota hän peittää värjäämällä ne. Hän on ollut vakavassa parisuhteessa ainakin kaksi kertaa, toisella kerralla oli kihloissakin. Tällä hetkellä seurustelee 9 vuotta nuoremman pitkäsäärisen hoikan ja kauniin naisen kanssa, joka on ainakin korkkarit jalassa tuota miestä pidempi. En tiedä minkä ikäisenä on aloittanut paneskelun sun muut naiskuviot koska olen tuntenut hänet paremmin vasta noin viisi vuotta. Hän on hieman rock-henkinen ja kova lätkäfani. Käynyt amiksen, mutta on silti hyväpalkkaisissa hommissa tehtaalla, tienaa yli 60tonnia vuodessa.

Tuolla miehellä, kuten olen monesti kertonut, on ollut paljon ongelmia kun naiset eivät tajua heidän seksisuhde-ma:n olevan paljon korkeampi kuin parisuhde ma:nsa. Naiset ovat ihastuneet yhden yön panon jälkeen ja hän on näitä sitten joutunut ovesta ulos tuuppimaan ja taksia soittelemaan kun ovat kuvitelleet kelpaavansa myös parisuhteeseen. Tältä mieheltä onnistuin kuitenkin viemään naisen tuossa kuukausi sitten ja vieläpä murskavoitolla. Tällä miehellä on kuitenkin kova kiire vakiintua ja perustaa perhe, hän on halunnut sitä jo vuosia mutta kunnollista ja kaunista nuorempaa naista ei ollut löytynyt kuin vasta nyt.

Yksi tuntemani panomies on noin 169 cm pitkä, pieni, heikko ja hintelä, mutta naamaltaan super prettyboy, ihan kuin ilmetty Michael J Fox nuorempana, hänellä on myös isohko muna mikä onkin ainut miehekäs fyysinen piirre hänessä. Hän myös puhuu korkeahkolla äänellä ärrävikoineen. Hän paneskeli 18-22 vuotiaana paljon teininaisia ja hänellä oli vakiopanona mm. 18-vuotias nainen, joka toimi myös meille kuskina ja jatkopaikkana(hänen vanhemmillaan oli hieno talo, ilmeisesti varkkaita olivat) ja vaikka minä että sai munaa tuolta mieheltä. Nykyään tuo panomies asuu ja on parisuhteessa kuusi vuotta nuoremman naisen kanssa ja ilmeisesti ei enää saa naisi samalla tavalla kuin aikaisemmin vaikka sinkku olisikin koska ikää jo 31 vuotta ja teinejä vanhemmat naiset eivät enää suosi pieniä hinteliä nättejä poikia vaan haluavat jo miehekkäämpää sonnia ja niille teineille hän alkaa jo olemaan liian vanha. Viimeeksi kun häntä näin työpaikallaan, marketissa paskaduunissa täyttelemässä hyllyjä koska koultus on kesken jäänyt amk ja rimaa hipoen läpäisty lukio, hän vaikutti hieman masentuneelta mielestäni koska ei enää voi pyörittää teinipanorinkiä vaan joutuu nussimaan sitä alati vanhenevaa samaa pillua mikä kotona odottaa.

Yksi panomies, jonka olen tuntenut 25 vuotta aloitti seurustelun 11 vuotiaana naapuriluokan tytön kanssa. Ekan kerran olisi saanut pillua tytöltä 14-vuotiaana(ehkä aikaisemminkin toiselta tytöltä, mutta en ole varma tästä), mutta ei vielä tuolloin uskaltanut, poikuus meni sitten toisen tytön kanssa pari vuotta myöhemmin ja sitten sitä paneskeltiinkin siinä suhteessa monta kertaa päivässä ja kaikki asennot kokeiltiin, kyllä niistä puhuttiin avoimesti tottakai koska olihan seksi uusi ja ihmeellinen asia(AT-miehelle se on sitä vielä nelikymppisenäkin ja itse asiassa vielä kuolinvuoteellakin). Tämä mies on ollut enemmän pitkissä parisuhteissa, joissa hän on joutunut nussimaan enemmän kuin olisi jaksanut, nainen oli aina kärttämässä munaa ja välilä hän joutui sanomaan napakastikin että nyt ei nussita! Hänellä on jonkun verran yhden yön juttuja, en tiedä tarkkaan kuinka paljon, mutta on kuitenkin aina ollut enemmän seurustelevaa kuin ympäriinsä paneskelevaa tyyppiä. Ulkonäöltään hän on komeaksi kehuttu, 178cm pitkä, timmikroppainen ja nykään myös tatuoitu...jatkuu

• Naisasialooseri

niin ja unohti sanoa, että tuo mies on jotain kroppansa eteen tehnytkin poikkeuksina ensin esitellyihin panomiehiin. Hän harrasti lapsena ja nuorena vuosia jääkiekkoa, sittemmin vapaa-ottelua joskus enemmän joskus vähemmän ja tekee myös fyysistä työtä, koulutuksena amis. Hän omaa myös jännämiespiirteitä, on vetänyt kännissä vaimoaan turpaan tosin vain kerran ja saanut myös muita pahoinpitelysyytteitä ryyppyreissuillaan. Selvinpäin on kuitenkin suht rauhallinen. Otti kumppanikseen kunnollisen puhtaan naisen ja nyt yhteistä taivalta papin aamenen jälkeen on tehty kymmenen vuotta ja neljä lasta on siunaantunut. Ympäriinsä nussinut mies kelpaa jopa neitsytnaiselle, mutta ympäriinsä nussinut mies ei ota lutkaa vaimokseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4418
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      152
      3261
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2544
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      53
      2524
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      110
      2235
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1893
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      23
      1662
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1626
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      169
      1530
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      36
      1265
    Aihe