Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

1. "Mutta, sitten tuo menit täysin överiksi, että parisuhde ei saa olla sellainen missä nainen rakastaa, arvostaa ja saa miehen tuntemaan itsensä hyväksytyksi?

Tämä, meinasin jo itsekin napata tähän kiinni ja ihmetellä aloittajan aivoituksia, mutta onneksi hän laittoi tarkennusta, joka korjasi tilanteen....

"Ja koko aloitushan käsittelee aikaa ennen suhdetta, ei itse parisuhde-elämää!!!"

Kiitokset korjauksesta........luulin ap:llä olevan itsellä joku "vakava" ongelma aivoituksissa.
  2. 0-5......hunajata...
  3. "Siinä manipuloidaan toisen mieltä....tavallaan aivopestään ajattelemaan tai..siis lopettamaan ajattelu omilla aivoillaan... ja hyväksymään ilman kitinöitä Herransa sanat ja teot.
    Lopputuloksena se nainen on liekassa kulkeva koira."

Jos joskus kohtaan sen "oikean", niin yksi kriteereistä on jo tuo, että hän osaa kyseenalaistaa asioita, nähdä asiat monelta kantilta, sekä taito nähdä "pinnan alle", koskien kaikkea.

Usko pois, minun ihanne naiseni ei ole mikään "söpö koira", vaan pohdiskelija luonne, jolla on omat mielipiteet ja näkemykset, mutta hänellä on myös kyky omien mielipiteiden kehittämiseen ja muuttamiseen, jos hän huomaa mielipiteidensä olevan vääriä tai kaavamaisia, eli muiden ihmisten painostuksen muodostamia.

Ainoa lieka mikä minun ja sen "oikean" välissä on, yhteinen sitoutuminen ja kumppanuus, yhteinen vuori ja toisen vakaa ja varma tuki.

"Itse kiteytät sen hyvin:
    Hyväksy se tai ole hyväksymättä, kukaan ei sano mitä minun tulee olla tai mitä minun täytyy tehdä, vain minä päätän siitä, muut voivat vain sen hyväksyä."
    "Men Going Their Own Way, tarkoittaa minulle juuri sitä mitä sinulle aikaisemmin kerroin, en suostua siihen, että sinä, joku MGTOW tai kukaan määrittää mitä se minulle tarkoittaa, hyväksy se tai ole hyväksymättä, kukaan ei sano mitä minun tulee olla tai mitä minun täytyy tehdä, vain minä päätän siitä, muut voivat vain sen hyväksyä."

Sinä yrität laittaa ajatuksia ja sanoja suuhuni, muokkaat ja muuntelet sanoja omiin tarkoitusperiin sopiviksi.

Ensinnäkin muokkaamasi teksti koski tuota MGTOW nimimerkki asiaa, minä en tässä alista ketään vaan sinä itse siihen syyllistyt, siihen en alistu.

"Tämäkö on sitä kuuluisaa tasavertaisuutta esim. parisuhteessa ...missä kompromissit?
    Älä viitsi...toistaiseksi mä ainakin pystyn vielä ajattelemaan."

Me ei olla parisuhteessa, ollaan vain palstatuttuja, höpsö. :)

Itselleni kompromissit onnistuvat helposti, sekä tasa-arvoinen parisuhde, mutta itselle on aika kovat kriteerit naiselle persoonallisuuden, luonteen ja arvojen osalta, kun puhutaan kumppanuudesta, eli hän on minun kanssa "samoilla taajuuksilla"/"sielunkumppani", joten usko pois, hän olisi kaikkea muuta, kuin koira minulle.

"Herneen vedin nenääni todellakin ITSE, eikä se näytä hyväksyttävältä sinusta,
    koska mä hitto vie en ole manipuloitavissa."

Saat laittaa herneen nenään, jos haluat, saat myös purkaa pahaa oloa minuun jos se tuo sinulle helpotusta, olenpahan sitten jotenkin sinulle tukena.

Jos puhun omia mielipiteitäni, niin kerro nyt misä kohtaa olen sinua manipuloinut, en voi muuten oikein vastat syytökseen?

Jos viittaat johonkin kirjoitukseeni, joka ei tunnu omaltasi, niin ohita se, älä jää miettimään sitä, jos olet erillainen kuin minä, hyväksyn sen täysin, en yritä ketään naista muuttaa minulle sopivaksi "oikeaksi", jos sellainen on niin hän on sellainen jo valmiiksi.

"Ala-arvoista mun käytös ei ole,mun mielestäni, jos en sun ajatuksiasi kannata 100%.sti"

Mihin tekstiin viittaat, missä olen sanonut sinulle näin, ole täysin vaikka erillainen, kuin minä, kunhan olet onnellinen, kuitenkaan ketään alistamatta?

"Luulin että et muodosta ihmisestä mielikuvaa kuoren perusteella vaan sen mitä kuoren sisällä on, taisin erehtyä???
    Nyt kun ymmärtäis mitä sä oikeesti ajat takaa kuorella...jos tarkoitat ulkonäköä,
    enhän mä ole nähnyt sua, enkä mä paljon miehen ulkonäölle painoa pane.
    Sitä sisustaahan mä yritän kaivaa esiin, eikä se mitä luulen löytäneeni
    miellytä mua. Mä myönnän olevani särmikäs ja tuskin muuksi muutun."

Viittaus koski tässä kuoreen eli nimimerkkiin, samaa viittausta voi käyttää mihin vain, olkoon se ihminen, suhde....mikä asia vain, josta pelkästään pintaa katsomalla ei näe totuutta, eikä kokonaiskuvaa, mitä tai millainen se aidosti on, eli pitää oppia katsomaan "pinnan alle".

"Ja turha sun on mua väistellä, jos se sunst itsestäs ei ole pakko reaktio."

En halua tapella tappelun takia, kinata kinaamisen takia jne....

Tälläisiä ihmisiäkin on, jotka saavat siitä voimaa, sanon vain, että minun kohdalla asia on toisinpäin, eli minun on pakko suojella itseäni ihmisiltä mitkä tätä harrastavat, ei minulla ole mitään tarvetta antaa energiaani tälläisille ihmisille, jotka imevät siitä itselleen voimaa.

"Sä sait jo "paskat niskaasi" aiheesta josta riemastuin!
    Tai miten mä sen ymmärsin."

Saat edelleen olla minusta mitä mieltä haluat, itse en ala nimimerkkiäni vaihtamaan, enkä myöskään opiskelemaan mitään ideologiaa, koska se mitä se merkitsee minulle on se, mitä minä päätän.

"Pahoillani olen ainoastaan jos olen erehtynyt ja nimitin sua jo lieroksi."

Ei tarvitse olla, on kutsuttu paljon pahemminkin, olen nyt sitten liero sinulle ja sinulla on mielipiteeseesi täysi oikeus. Sovitaan vaikka niin, että muodostat minusta mielikuvan uudestaan ajan kanssa, jos haluat, eli se voi olla edelleen liero, jotain mukavampaa tai jopa jotain pahempaa.

....jatkuu....
  4. En edelleenkään ymmärrä sinua, hyökkäätkö nimimerkkiäni vai minun ajatuksiani vastaan, vastaa edes tähän kysymykseen, olen itsekin tainnut erehtyä sinusta, koska luulin että et muodosta ihmisestä mielikuvaa kuoren perusteella vaan sen mitä kuoren sisällä on, taisin erehtyä???

En aio lukea mitään yhtään mistään, onko sinun vaikea käsittää, että minulle tuo nimimerkki tarkoittaa ihan mitä itse haluan, en pukeudu asuun jota sinä tai joku muu yrittää väkisin päälleni sovittaa, minun elämän ohjeeni ja minuus tulee vain ja ainoastaan minusta, eli persoonastani, luonteestani, kokemuksistani jne.

Men Going Their Own Way, tarkoittaa minulle juuri sitä mitä sinulle aikaisemmin kerroin, en suostua siihen, että sinä, joku MGTOW tai kukaan määrittää mitä se minulle tarkoittaa, hyväksy se tai ole hyväksymättä, kukaan ei sano mitä minun tulee olla tai mitä minun täytyy tehdä, vain minä päätän siitä, muut voivat vain sen hyväksyä.

Herne nenässäsi on sinun itsesi laittama ja käytöksesi on ala-arvoista, ehkä olisi syytä rauhoittua, miettiä hetki mitä sanoin ja sen jälkeen halutessasi voidaan jatkaa keskustelua asioista, mitkä tekevät minusta lieron, mutta muista että pysyttäydyt vain minun kirjoittamissani teksteissä, etkä yritä laittaa ajatuksia tai sanoja suuhuni mitä en ole edes sanonut.

Olet levon tarpeessa, rauhoitu ihminen, en halua sinulle mitään pahaa.