Hypoteettinen kysymys MAT:sta

Notkahduskäyrässä

On käynyt selväksi, milloin nainen on MAT:n mukaan huipulla eli nuorena. Kysynkin nyt väliinputoajaryhmästä, josta ei ole palstalla keskusteltu muuta, kuin että on iältään ja historialtaan (minkälaiselta historialta tahansa) ei-toivottua seuraa.

Kysymys kuuluu: kannattaako hoikan, lapsettoman, neitsyytensä menettäneen 35-40 -vuotiaan naisen ylipäänsä tehdä lainkaan aloitteita miehille tuossa iässä, jollei halua pelkkää seksiseuraa tai elättäjää vaan todellisen aidon suhteen?

Jos aloite kannattaa tehdä, niin kenelle?
Aisurithan ilmeisesti etsivät elätettäväksi entisiä jännä-Jennoja, joten onko syytä heittää kirves kaivoon oman arvonsa tuntevan, omilla aivoillaan ajattelevan miehen löytämisestä?

Onko nainen itse asiassa MAT:n mukaan "pohjalla" ko iässä ja hedelmällisen iän ohittaneilla meneekin itse asiassa paremmin, kun miehet eivät koe paineita mahdollisesta pikaisesta perheen perustamisesta?

Olisiko ko ikäryhmän edustajien syytä MAT:n pohjalta KOKONAAN pidättäytyä kanssakäymisestä miesten kanssa, jollei sopivaa miestä tähän mennessä ole löytynyt ja odotella kymmenisen vuotta?

Näkemyksenne?

34

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielipiteeni

Suosittelen enemmän elämistä ja vähemmän tämän palstan lukemista.

• Notkahduskäyrässä

Hyvä neuvo kaiken ikäisille.

• elämääMATinvarjossa

Tämä on totta. Laasasta ei tarvitse myöskään kumartaa gurunaan.

• elämääMATinvarjossa kirjoitti:

Tämä on totta. Laasasta ei tarvitse myöskään kumartaa gurunaan.

Ketään ei tarvitse kumartaa "gurunaan", jokainen on itsensä guru ja jokaiseen kysymykseen, jokainen löytää vastauksen itsestään, jos vain osaa, toivottavaa olisi ainakin oppia.

• ViimeinenKuulutuus

Kyllä. Kannattaa odottaa sinne eläkeikään 65plus asti, koska siinä iässä miehet etsivät ystävää eikä enää seksillä ja kauneudella ole sellaista merkitystä. Tuo mainitsemasi ikäluokka on pahin miehille juuri sen pelon hätäsestä lapsenhankkimisesta kannalta.

• Notkahduskäyrässä

Eli markkina-arvo ei siis perustu pelkkään historiaan, ikään ja kauneuteen vaan siinä on muitakin muuttujia?
        Monesti saa sen käsityksen, että naisen ikä on suoraan verrannollinen naisen markkina-arvoon, mutta ilmeisesti teoriaa on syytä korjata juuri mainitsemani ikäluokan kohdalta.

• Ikis__M

Jos nainen on hoikka ja lapseton sekä kunniallisesti elänyt neitsyyden menetyksestä huolimatta voi hän hyvinkin vielä tehdä aloitteita tuossakin iässä, varsinkin jos on vielä arvoiltaan ns. 50-lukulainen kunnon nainen. aloitteita ei varmaankaan kannata tehdä seuranhakupalveluissa, siellä törmäät vaan huijareihin ja sitä panoseuraa hakeviin, vaan parempi on ihan arkipäiväisistä tapahtumista koettaa löytää iskettävää materiaalia.

• Notkahduskäyrässä

Kiva kuulla, ettei se täysin poissuljettuakaan ole. :) Ongelmaksihan tässä muodostuu juurikin tuo "iskettävä materiaali" ja se mistä nainen sen tunnistaa. Jonkinlaista varovaista etukäteistunnustelua on ehkä syytä tehdä.

• Ikis__M
        Notkahduskäyrässä kirjoitti:

Kiva kuulla, ettei se täysin poissuljettuakaan ole. :) Ongelmaksihan tässä muodostuu juurikin tuo "iskettävä materiaali" ja se mistä nainen sen tunnistaa. Jonkinlaista varovaista etukäteistunnustelua on ehkä syytä tehdä.

ei tietenkään ole poissuljettua ja jos ei muuta niin piristäähän se sekä isekttävän että iskijän päivää jos nainen tekee aloitteen. Kannattaa pitää silmänsä auki, esim. kauppareissulla voit olettaa että mies on sinkku jos se on yksikseen ja kantaa koria kärryn roudaamisen sijaan.

• GentleM
        Ikis__M kirjoitti:

ei tietenkään ole poissuljettua ja jos ei muuta niin piristäähän se sekä isekttävän että iskijän päivää jos nainen tekee aloitteen. Kannattaa pitää silmänsä auki, esim. kauppareissulla voit olettaa että mies on sinkku jos se on yksikseen ja kantaa koria kärryn roudaamisen sijaan.

Tästä olen samaa mieltä. Aloitteet ruokakaupassa 35-40v miehille ovat erittäin suositeltavia :D

• HalooMietiVähän
        GentleM kirjoitti:

Tästä olen samaa mieltä. Aloitteet ruokakaupassa 35-40v miehille ovat erittäin suositeltavia :D

Jestas millaisen lutkan maineen nainen siitä saa, jos rupeaa kaupassa aloitteita miehille tekemään! Ottaisitko naisen, jonka tietäisit tehneen JOLLEKIN TOISELLE miehelle aloitteen ruokakaupassa?

• GentleM
        HalooMietiVähän kirjoitti:

Jestas millaisen lutkan maineen nainen siitä saa, jos rupeaa kaupassa aloitteita miehille tekemään! Ottaisitko naisen, jonka tietäisit tehneen JOLLEKIN TOISELLE miehelle aloitteen ruokakaupassa?

Riippuu vähän siitä millaisesta aloitteesta on kyse ;)

Nainen voi tehdä aloitteen ihan kaverillisesti, ilman mitään flirttiä tai "peliä". Miehillä on vähän hankalampi tilanne koska se kaverillinen aloite ei tunnu naisesta kovin sytyttävältä, minkä nainen tulkitsee niin ettei ole sitä kemiaa.

• Ikis__M
        HalooMietiVähän kirjoitti:

Jos sillä naisella on ostoskorissaan terveellisiä ruoka-aineksia, sellaisia joista ruoka laitetaan eikä vaan lämmitetä niin itse en ainakaan oikopäätä tuomitsisi lutkaksi. Tietysti jos siellä on eineksiä, siideriä, sipsiä yms. niin sittenhän asia olisi toinen.

• Kannattaa tehdä aloitteita. Jos sinun ikäinen nainen haluaisi pikaisesti tehdä lapsia ja perustaa perheen, niin voisi minun puolesta mennä pois häiritsemästä elämääni. Mutta jos ei tahtoisi lapsia hankkia niin olisi ok. Tässä maailmassa on jo ihan liikaa ihmisiä ennestään, joten jokaisen ei tarvitse lisääntyä.

• Kakkossmiess

Een ole MAT asiantuntija, mutta vastaan kuitenkin.

"Kysymys kuuluu: kannattaako hoikan, lapsettoman, neitsyytensä menettäneen 35-40 -vuotiaan naisen ylipäänsä tehdä lainkaan aloitteita miehille tuossa iässä, jollei halua pelkkää seksiseuraa tai elättäjää vaan todellisen aidon suhteen?"

Aloitteenteko ei ota jos ei annakaan.

Aloitteenteko kannattaa tasoisilleen miehille. Jos kelpaa lyhyempi tai rumempi tai statukseltaan huonompi mies, voi hyvinkin löytyä omanikäinen mies. Jos taas haluat komeamman tai ns. Paremmissa töissä olevan miehen, kannattaa katseet tuunnata 5-15 vuotta vaqnhempiin miehiin.

• Notkahduskäyrässä

Olen nyt vähän hämmentynyt näistä kannustavista vastauksista. :) Mutta hienoa, jos aloitteenteko kannattaa. Minusta se on kaikissa ikäluokissa arvokasta.

Aloitusta kirjoittaessani mietin nimenomaa täältä lukemaani markkina-arvoteoriaa, jonka mukaan miehet haluavat ensisijaisesti parikymppisen naisen, koska "nainen on silloin kauneimmillaan" eikä häntä ole elämä pilannut.
        Mainitsemassani ikäluokassa kun kuitenkin on vielä perheen perustamisiässä olevia naisia, ja ymmärrän sen iän LISÄKSI voivan ahdistaa miehiä. Tuntui, etteivät tämän ikäluokan naiset oikein sovi teoriaan mistään kohtaa, tai on sitten todella näin, etteivät ikäiset miehet todella tällaista seuraa toivo. Nähtävästi naisten aloitteellisuutta kuitenkin toivotaan kaikissa ikäluokissa.

Kiva, että täältä löytyi miehiä, jotka ovat samoilla linjoilla. Itse kun pohjimmiltaan uskon, että useimmille voi siitä omastakin ikäuokasta sopiva kumppani löytyä, jos tavoitteet ovat realistiset ja onnea ja rohkeutta matkassa. Onnea siksi, että se sopiva osuisi kohdalle ja rohkeutta tarttua tilaisuuteen. :)

• Notkahduskäyrässä kirjoitti:

Olen nyt vähän hämmentynyt näistä kannustavista vastauksista. :) Mutta hienoa, jos aloitteenteko kannattaa. Minusta se on kaikissa ikäluokissa arvokasta.

Aloitusta kirjoittaessani mietin nimenomaa täältä lukemaani markkina-arvoteoriaa, jonka mukaan miehet haluavat ensisijaisesti parikymppisen naisen, koska "nainen on silloin kauneimmillaan" eikä häntä ole elämä pilannut.
        Mainitsemassani ikäluokassa kun kuitenkin on vielä perheen perustamisiässä olevia naisia, ja ymmärrän sen iän LISÄKSI voivan ahdistaa miehiä. Tuntui, etteivät tämän ikäluokan naiset oikein sovi teoriaan mistään kohtaa, tai on sitten todella näin, etteivät ikäiset miehet todella tällaista seuraa toivo. Nähtävästi naisten aloitteellisuutta kuitenkin toivotaan kaikissa ikäluokissa.

Kiva, että täältä löytyi miehiä, jotka ovat samoilla linjoilla. Itse kun pohjimmiltaan uskon, että useimmille voi siitä omastakin ikäuokasta sopiva kumppani löytyä, jos tavoitteet ovat realistiset ja onnea ja rohkeutta matkassa. Onnea siksi, että se sopiva osuisi kohdalle ja rohkeutta tarttua tilaisuuteen. :)

Olen kuitenkin pikkuisen huolissani, että jos otat tämän palstan selostukset vakavissasi :-). Hyvänä viihteenä ne käyvät ja joskus kirjoituksista löytyy jopa oikea helmi, mutta harvinaista se on.

• Notkahduskäyrässä
        BEM kirjoitti:

Olen kuitenkin pikkuisen huolissani, että jos otat tämän palstan selostukset vakavissasi :-). Hyvänä viihteenä ne käyvät ja joskus kirjoituksista löytyy jopa oikea helmi, mutta harvinaista se on.

Kiitos huolenpidostasi ;)
        Olen kyllä tällainen "Tosissaan ja tunteella" -tyyppinen tyttö, että siinä mielessä et ole kaukana totuudesta. .D Jään kyllä asioita pohtimaan, mutten näitä teorioita kokonaisuudessaan purematta niele. Joskus on ihan kasvattavaa tutustua täysin toisenlaiseen ajattelutapaan kuin mitä itse harrastaa ja muodostaa sitten omat johtopäätöksensä.
        Osalla täällä kirjoitetuista asioista on jonkinlaista todellisuusperää, ja siksi olinkin utelias kuulemaan, mitä tähän vastataan. Aloitus oli tarkoituksella kirjoitettu MAT:n näkökannalta vaikken sitä allekirjoitakaan. Kaikkeen kun tuntuu löytyvän pureva selitys Teoriasta. Ei se naisen markkina-arvo taida missään vaiheessa täysin romahtaa. Niin kuin ei miehenkään.
        En itse usko ihmisten arvojärjestykseen laittamiseen, koska asiat eivät ole niin mustavalkoisia mutta tosiasia on, että toisilla käy parempi flaksi kuin toisilla eikä elämä ole valitettavasti ole reilua. :)

• 1212

35-40v nainen ei ole vielä pohjalla, etenkään kun on hoikka ja lapseton. Toki MA on kaukana huippuvuosista (20-22v) mutta yleensä The Wall iskee välillä 40-45v.

Kannattaa tehdä aloitteita, ja pitääkin. Mutta kannattaa olla realistinen, komeaa menestyjää ja unelmahäitä kivitaloa on luultavimmin myöhäistä saada.

• sokeitaolette

Kannattaa pitää tavoitteensa realistisena todellakin. Menestyjää ja kivitaloa voi saada jos itse tekee jotain sen eteen, usein olemalla itse menetyjä. Voi kuule kun tuohon ikäryhmään mahtuu monta erilaista naista ja lähtökohtaa.
        Kyllä on sokea maailma tämä sinkku-palsta.

• 1naarastaasvaan

Vastaan nyt tähänkin vaikka asia ei mua koskekkaan muuta kun ikäluokan osalta. Itse tein päätökseni jättäytyä pois "markkinoilta" heti vuosi sitten erottuani pitkästä parisuhteesta eli en luokittele itseäni sinkuksi vaan yksinäiseksi sudeksi tai lapsettomaksi vanhaksi piiaksi eikä mulle ole MATia, koska sehän on MARKKINAarvo enkä mä ole millään markkinoilla!!

Enkä usko, että hakemalla hakemalla voi ihmissuhdetta edes löytää ja olen sivusta seurannut nyt ikäluokkani epätoivoista rävellystä "toisella kierroksella" :( Kerron kuitenkin muutamia surullisia esimerkkejä uudelleen pariutumisyrityksistä;

Eräs miespuolinen tuttu erosi 17 vuoden avioliitostaan ja päätyi onnettomaksi kiertopalkinnoksi. Aisurin osaa olisi tarjolla, mutta pieni palkka ei siihenkään riitä. Erosivat vaimonsa kanssa yhteisestä päätöksestä, kun elämä mennyt tylsän "arkiseksi" mikä taas minun mielestäni on se paras olotila, koska ihminen on onnellinen vain, jos nauttii arjestaan. No vaimonsa näkyy olevan nytkin tuolla s24 treffeillä tyrkyllä. Välissä lyhyitä suhteita silläkin. Säälittävää. Jonkin sortin ikäkriisi kummallakin kun lapsetkin jo isoja.

Naispuolinen ikäluokkani tuttu taas jäi yksin, kun aviomies lähti nuoremman matkaan. Siinä oli kyllä onnellinen loppu, kun mies palasi kesän jälkeen takaisin huomattuaan, että se tavallinen lapsiperheen arki onkin mukavampaa kun nelikymppisenä juosta kauniin nuoren naisen matkassa kaikenmaailman kissanristiäisissä.

Tämä jätetty nainen kumminkin ehti tänä aikana jo tajuta, ettei hänelle olisi paikkaa sinkku markkinoilla. On vain pillunkipeitä epätoivoisia miehiä tarjolla. Sellaisia joille kelpaa kukavain kunhan on pillu. Ei "pettänyt" miestään sen eron aikana.

Sitten kamalin kohtalo.. Serkkuni jäi muutama vuosi sitte yksin, ja oli silloin vielä tuohon ikäluokkaan kuuluva mies, kun hänen vaimonsa lähti pomonsa eli vanhan rikkaan miehen kelkkaan pitkän avioliiton jälkeen ja mies menetti kotitalonsakin ja puolet isältään peritystä kerrostalokämpästä sekä omistamaansa isovanhemmilta perittyä metsää, kun rahat kertakaikkiaan loppui tapella oikeudessa vaimoaan ja rikasta uutta sikaa vastaan.

Hän löysi nopeasti uuden ikäisensä yyhoo naisen ja pian olikin taas sitkeästi kiinni velkaisessa rivarikolmiossa. Kuulin tässä äskettäin tämänkin naisen jättäneen hänet ja miehen kertaalleen menettäneen kaiken!! Eli nyt olisi hänellä jo kolmaskierros menossa ja velkaa senverran, ettei siitäkään enää nousta. Sääliksi käy vaikka onkin omia valintoja. Kauhulla seuraan serkkuni jatkoa vieläkö jaksaa sinnikkäästi yrittää naismarkkinoilla.. Ja oppiko vieläkään näistä mitään. On niin kiltti ja romanttinen mies, että järki sumenee aina naisten kanssa.

Mielestäni tässä iässä ollaan jo aikuisia ja yhteistä tulevaisuutta suunnitellessa ei saisi sotkea raha-asioita siihen ollenkaan mukaan eli vaikka asuisikin suurimman osan tai kokonaan yhdessä olisi talot, autot jne vain toisen nimissä eli sen joka ne maksanutkin tai maksaa ja ei mitään "yhteisiä hankintoja" ja vaikka vielä naimisiin haluaisikin mennä uudelleen niin ehdottomasti kannattaa muistaa se avioehto! Sehän karsii jo onnen onkijat pois ;) Mitä väliä sillä on kuka mitäkin paperilla omistaa, kun se on niin helppoa menettää aivan kaikki ja huijareita löytyy nykyään naisistakin!!

Ennen ne oli vaan auervaara miehet jotka vei vanhan piian rahat, nykyään ne onkin naiset jotka kyttää "vanhojapoikia" rahan toivossa. Tähän voisi kertoa(mutta en jaksa) esimerkin yhdestä tälläisestä yyhoo naisesta joka on elättänyt itsensä kynimällä hölmöjä atmiehiä. Kuuluu ikäluokkaan myös ja kohta on toivottavasti hänen osalta nämä pelit pelattu onneksi. Siinähän sitten räpiköi ilman työtä ja koulutusta kurppana.

En tiedä oliko tämä nyt aiheesta vai aiheen vierestä. Mutta on turvallista näin "sivusta" seurata ikäisteni vanhojen piikojen ja poikien ja eronneiden epätoivoisia virityksiä vaikka sitä niin pirun yksinäinen itsekkin kyllä on.

Mukavaa päivää muille hylkiölle :)

• KaikkeaHyvääSulle

Kovasti puhut muista ihmisistä negatiivisesti - ja itsestäsi. Voi olisipa aito itsensä rakastaminen helpompaa.

• KaikkeaHyvääSulle kirjoitti:

Kovasti puhut muista ihmisistä negatiivisesti - ja itsestäsi. Voi olisipa aito itsensä rakastaminen helpompaa.

"Kovasti puhut muista ihmisistä negatiivisesti"

Tämä välillä jaksaa ihmetyttää, kun totuus yritetään vaimentaa vaikka väkisin.....pitäisikö huono käytös palkita hiljaisuudella?

Minä taas pidän siitä, että kerrotaan tosielämän ihmiskohtaloista, eikä mitään satumaailma tarinoita, eli sumutusta.

"Paha saa vallan,koska hyvät ihmiset eivät tee mitään"

Eli parempi vaan kertoa, niitä tosielämän tarinoita, eikä mitään sumutus fantasiaa, jos vaikka joku ottaisi opiksi, kohde taikka tekijä.....

1naarastaasvaan, kiitos näistä elämänkohtalo kertomuksistasi.

• 1naarastaasvaan
        KaikkeaHyvääSulle kirjoitti:

Valitettavasti noi oli ihan oikeita esimerkkejä oikeasta elämästä. Miksi pitäisi sulkea pois tosiasiat. Olen realisti. En ajattele muista kuin epärehellisistä, hyväksikäyttäjistä, pinnallisista ja ulkonäkökeskeisistä ihmisistä negatiivisesti enkä oikeassa elämässä kommentoi mitään vaikka näen pinnallisuutta ja "ihmisillä pelaamista" jatkuvasti. Ja koska en itse kuulu edellämainittuihin niin enhän ajattele silloin itsestäni negatiivisesti.

Olen myös hyväksynyt rumuuteni ja muut Tosiasiat. Ei se valheessa eläminen ja yltiö positiivisuus ole mikään ratkaisu mihinkään. Tottahitossa sitä loppuelämän yksinäisyys laittaa välillä mielen apeaksi!!!

Jokainen saa ihan itse tehdä omat virheensä. Ja itsekkin olen vastuussa omista virheistäni enkä niillä toisia kuormita saati syytä.

Saakai tänne palstalle sentään joskus purkaa pahaa oloaan?! Vai onko sekin kauniitten ja rohkeitten käskystä jo kiellettyä?

• 1212
        1naarastaasvaan kirjoitti:

Valitettavasti noi oli ihan oikeita esimerkkejä oikeasta elämästä. Miksi pitäisi sulkea pois tosiasiat. Olen realisti. En ajattele muista kuin epärehellisistä, hyväksikäyttäjistä, pinnallisista ja ulkonäkökeskeisistä ihmisistä negatiivisesti enkä oikeassa elämässä kommentoi mitään vaikka näen pinnallisuutta ja "ihmisillä pelaamista" jatkuvasti. Ja koska en itse kuulu edellämainittuihin niin enhän ajattele silloin itsestäni negatiivisesti.

Olen myös hyväksynyt rumuuteni ja muut Tosiasiat. Ei se valheessa eläminen ja yltiö positiivisuus ole mikään ratkaisu mihinkään. Tottahitossa sitä loppuelämän yksinäisyys laittaa välillä mielen apeaksi!!!

Jokainen saa ihan itse tehdä omat virheensä. Ja itsekkin olen vastuussa omista virheistäni enkä niillä toisia kuormita saati syytä.

Saakai tänne palstalle sentään joskus purkaa pahaa oloaan?! Vai onko sekin kauniitten ja rohkeitten käskystä jo kiellettyä?

Minkä ikäinen olet ja miten arvioisit ulkonäkösi, 1naarastaasvaan?

Vaikka tämän asteikon mukaan:

http://i.imgur.com/EsOwgTg.jpg

Kirjoitustesi perusteella vaikutat lupaavalta tapaukselta kilteille 40 tai 50 miehille. Kirjoitat fiksusti ja realistisesti, mikä on harvinaista naisille.

• 1naarastöistä
        1212 kirjoitti:

Minkä ikäinen olet ja miten arvioisit ulkonäkösi, 1naarastaasvaan?

Vaikka tämän asteikon mukaan:

http://i.imgur.com/EsOwgTg.jpg

Kirjoitustesi perusteella vaikutat lupaavalta tapaukselta kilteille 40 tai 50 miehille. Kirjoitat fiksusti ja realistisesti, mikä on harvinaista naisille.

Voi luoja! Siis oikeastikko naisista on tehty tollanen taulukkokin :( Nopealla vilkaisulla puhelimella huomasin, että tuossa numerot 1-5 on vielä jollakinlailla epämuodostuneitakin? :(

Eli eihän tossa ole enää edes kysymys normaalista "ikärumuudesta" eli siitä kun nainen "rumenee" sitä myöten mitä enemmän ikää tulee.. Siitähän kai tässä ketjussa oli kysymys eli naisista jotka eivät ole enää nuoria, mutta ei vielä vaihdevuosi iän ylittäneitäkään?

Omasta mielestänihän sellaiset herttaiset essu-mummot ovat kyllä paljon söpömpiä kuin ylimeikatut nuoret kananaiset. Mutta minä en toki katselekkaan samoilla silmillä kuin fertiili iässä oleva mies. :)

• 1212
        1naarastöistä kirjoitti:

Voi luoja! Siis oikeastikko naisista on tehty tollanen taulukkokin :( Nopealla vilkaisulla puhelimella huomasin, että tuossa numerot 1-5 on vielä jollakinlailla epämuodostuneitakin? :(

Eli eihän tossa ole enää edes kysymys normaalista "ikärumuudesta" eli siitä kun nainen "rumenee" sitä myöten mitä enemmän ikää tulee.. Siitähän kai tässä ketjussa oli kysymys eli naisista jotka eivät ole enää nuoria, mutta ei vielä vaihdevuosi iän ylittäneitäkään?

Omasta mielestänihän sellaiset herttaiset essu-mummot ovat kyllä paljon söpömpiä kuin ylimeikatut nuoret kananaiset. Mutta minä en toki katselekkaan samoilla silmillä kuin fertiili iässä oleva mies. :)

No kyllä minustakin ujot ja kiltit mukavat miehet ovat paljon tasokkaampia kuin itsevarmat menestyjä-alfat. Mutta toki katselen asiaa eri silmillä kuin kivikautisien vaistojen mukaan miehiä valkkaava hedelmällinen nainen.

Koska tykkäät taulukoista, tässä kaksi lisää :D

Miesten vs naisten markkina-arvo vs ikä (arvioitu, mielestäni naisten graafin tulisi olla jyrkempi)

http://lh4.ggpht.com/-2w5iSRp0kDM/UndtNExMIxI/AAAAAAAAA_A/8CajlxVUa88/image_thumb[9].png?imgmax=800

Minkä ikäisistä eri ikäiset miehet/naiset pitävät (tutkimukseen perustuva)

http://i.imgur.com/Ijgzwsk.png

• 1naarastöistä
        1212 kirjoitti:

No kyllä minustakin ujot ja kiltit mukavat miehet ovat paljon tasokkaampia kuin itsevarmat menestyjä-alfat. Mutta toki katselen asiaa eri silmillä kuin kivikautisien vaistojen mukaan miehiä valkkaava hedelmällinen nainen.

Miesten vs naisten markkina-arvo vs ikä (arvioitu, mielestäni naisten graafin tulisi olla jyrkempi)

http://lh4.ggpht.com/-2w5iSRp0kDM/UndtNExMIxI/AAAAAAAAA_A/8CajlxVUa88/image_thumb[9].png?imgmax=800

Kiitos tästäkin turhasta tiedosta.

• EiköNäin
        1212 kirjoitti:

"Mutta toki katselen asiaa eri silmillä kuin kivikautisien vaistojen mukaan miehiä valkkaava hedelmällinen nainen."

En katso kivikautisilla kriteereillä, mutta vaikka katsoisin niin miten ihmeessä se ulkonäkö siinä elämässä olisi milläänlailla hyödyksi? Sillon kun ihmisen piti itse jotain tehdäkkin ravinnon hankkimiseksi se kyvykkyys siihen nosti miehen ja naisen arvoa eikä pinnalliset ulkomuoto seikat. Luulisin.

Nykyäänhän sossupummi jännämiehet suosittuja kunhan komeita eli ei niitä ainakaan kivikautisilla kriteereillä valita :D

• Ikis__M

Hyvä kirjoitus noin niinkuin naiselta tulleeksi, tosielämän tarinaa niistä uusioperhevirittelijöistä jotka ei oikein koskaan taida sitä onneaan löytää vaikka niin kovasti yrittävätkin.

• ATMaisteri
        EiköNäin kirjoitti:

"Mutta toki katselen asiaa eri silmillä kuin kivikautisien vaistojen mukaan miehiä valkkaava hedelmällinen nainen."

En katso kivikautisilla kriteereillä, mutta vaikka katsoisin niin miten ihmeessä se ulkonäkö siinä elämässä olisi milläänlailla hyödyksi? Sillon kun ihmisen piti itse jotain tehdäkkin ravinnon hankkimiseksi se kyvykkyys siihen nosti miehen ja naisen arvoa eikä pinnalliset ulkomuoto seikat. Luulisin.

Nykyäänhän sossupummi jännämiehet suosittuja kunhan komeita eli ei niitä ainakaan kivikautisilla kriteereillä valita :D

Nyt kuvittelet että nimim. 1212 kuvaama naisten tapa valita miehiä kivikautisilla kriteereillä perustuu logiikkaan. Mutta sepä perustuu tunteisiin.

Miten "jännämies" käyttäytyy? Itsevarmasti? Rennosti, kuin tilanne olisi hallussa? Määrätietoisesti? Siten kuin tietäisi saavansa haluamansa naisen?

Kuka kivikautisessa heimossa käyttäytyi kuvaamallani tavalla? Heimon luuseri tai laiskottelija? Ei - vaan heimon alfamies. Johtajan kehonkieli on rentoa, heikossa asemassa olevan jännittynyttä. Johtaja ei tarvitse mitään, koska hänellä on jo resursseja itselleen ja naisilleen.

Hyvinvointiyhteiskunta on luonut tilanteen jossa loogisesti ajatellen yhteisön riippakivi voi käyttäytyä kuin alfamies. Eikö olekin hassua? Kuvittelet olevasi erilainen kuin kivikauden nainen, mutta todellisuudessa toimit tismalleen kuin kivikauden nainen - sillä erolla että yhteiskunnan radikaalien muutoksien ansiosta kriteerisi johtavatkin harhaan :D

• ATMaisteri

Ps. olet väärässä naisten suhteen. Miehen arvo perustui kyvykkyyteen - voimaan (pituus, leveät hartiat, jykevä leuka...mikä taitaa olla nykyinenkin ulkonäköihanne) ja ennen kaikkea statukseen tai draiviin jonka avulla nuorempi mies vaikutti potentiaaliselta tulevaisuuden alfalta. Naisen arvo perustui, ja perustuu tänäkin päivänä, hedelmällisyyteen.

Nykypäivän alfamies kuten formulakuski tai Hollywood-näyttelijä on ota parasta kokkia tai siivoojaa - puhumattakaan aggressiivisesta uraohjuksesta - vaan kauniin nuoren naisen. Samoin toimi entisaikojen alfamies joka valloitti naapurikylän, surmasi miehet ja omi nuoret neitsyet itselleen.

Metodi on nykyään sivistyneempi, mutta tavoite sama.

• kaksisataaviiis

Ei koskaa oo liian myöhäst elämän suurta rakkautta kokea et siitä vaa tutustuma miehiin , aloittaja.

• hypohype

koko MAT-teoria on hypoteettinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2538
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1878
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      76
      1853
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      82
      1328
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      65
      1248
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1208
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1078
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1070
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      914
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      913
    Aihe