Vapaa kuvaus

Minä olen
virtasenposti(a)suomi24.fi

Aloituksia

48

Kommenttia

2890

1. Mun+eka+kerta+oli+serkun+kanssa.+Sakari+on+mua+vähän+vanhempi.+Olin+se+saava+osapuoli+koko+kesän.+En+usko+että+olisin+päässyt+panemaan+vaikka+olisin+pyytänyt.+Sakarin+perheellä+on+maatalo,+sellainen+perinteinen+sukutila.+Vanhemmat+laittoi+mut+sinne+kesäksi+aikuistumaan.+Olin+silloin+keväällä+päässyt+kasilta.+En+usko+niiden+tarkoittaneen+samaa+kuin+mitä+Sakari+ajatteli.+Oli+se+kyllä+mun+kannalta+nolo+juttu.+Mua+hävetti+ja+nolotti.+Sakari+hoiti+homman+yksin,+mä+vaan+makasin+mahallani.+Aamiaisella+ei+oikein+tahtonut+voida+istua.+Epäilen+että+sen+äiti+arvas+missä+mennään.+Mutta+se+oli+vaan+tyytyväinen.+Sakarin+ei+tarvinnut+lähteä+kylille+tarpeittensa+kanssa+kun+mä+olin+sielä+sen+käytössä.+Kukaan+ei+koskaan+sanonut+asiasta+mitään.Silloin+eka+iltana+Sakarin+jututti+mua.+Mä+kehuin+vuolaasti+kokemuksillani.+Se+arvas+kaiken+palturiksi.+Sitä+kautta+mä+sitten+kehuin+itseni+ansaan.+Sen+kehumisen+jälkeen+en+voinut+kuin+myönnellä+sen+kysellessä+mun+kiinnostusta+bi-juttuihin.+En+tiedä+oliko+Sakarilla+ollut+muita+ennen+mua.+Hyvin+se+hoiti+kumminkin+panemisen.+En+kertonut,+enkä+ole+kertonut+kenellekään+patjana+olosta.+Olen+varma+että+Sakarin+äiti+arvasi+mitä+me+puuhattiin.+tai+mitä+Sakari+puuhas+mulla.+Sitä+mä+olen+vaan+miettinyt+että+arvasiko+mitä+tuleman+piti+kun+se+suostu+ottaa+mut+kesäksi+silloin.+Näkykö+musta+jotenkin+että+mä+antaisin+Sakarille+peppua.+Tai+etten+panisi+hanttiin+jos+Sakari+ottaisi.
  2. Tykkäsikö+miehesi?
  3. Uittu?