Nainen... pidätkö suihinottoa alistavana?

Nimetön

Olen törmännyt muutamia kertoja naiseen, joka sanoo suihinoton tuntuvan hänestä alistavalle... Onko se alistavaa?

24

6722

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piukka piia

jos toinen ei sitten suostu nuoleksimaan omaa haaroväliä.

• naisen mielipide

pidän, mutta tykkään siitä just niin. tarviin kyllä kunnon parisuhteen siihen vastapainoksi. mitään häntäheikkejä en haluu imee. tai haluisin mut siitä ää niin v*tun p*ska fiilis itelle etten sitä tee. irtosuhteet on muutenkin pyllystä. jos joskus opin sen tunteettoman vehkaamisen taidon niin varmasti alan myydä seksiä.

• Nimetön

kommentti :)

• Panettaa taas

mieltä kanssasi. Vakituinen suhde pitää olla tai ainakin on pitänyt kolahtaa kunnolla jos haluu heti panna.
        Mulla on elämässäni ollut vain kolme miestä, kaikki ovat panneet ja nuolleet, samoin minä, mutta kaikkien kanssa olen ollut pitkään yhdessä.En ole harrastanut yhden illan juttuja, mulla siinä mukana täytyy olla jotain muutakin, yhteys mieheen ja silloin panohalut kasvavat. Seksi on hieno asia ja sitä en halua pilata yhden illan jutuilla, mun pää ei kestä sellaista. Naiset saavat itse päättää ketä imuttavat, heitä ei tarvitse sen takia moittia.

• nainen 25v

Suihinotto tavallaan on alistavaa, mutta pidän siitä todella paljon. Se asetelma siinä on jollakin lailla alistava, mutta tosiasiassa on ihanaa, kun oikeasti mies on ihan täysin mun vietävissäni. Aviomiehen kanssa harrastetaan paljon myös suuseksiä molemmin puolin, ja kyllä mä siitä suihinotosta nautin todella paljon itsekin!

• luja ote hiuksista

Olen mies ja haluaisin pitää tiukasti naisen hiuksista kiinni hänen ottaessaan minulta suihin. Hiukset voisi mieluiten olla kahdella letillä ja nainen polvillaan edessäni, itse seisaallaan.
      Letit saisi olla niin pitkät, että niistä saa kunnolla kiinni. Haluaisin ohjailla hiuksista ja pitää naisen päätä paikoillaan naidessani häntä suuhun. Ei mitenkään rajusti, mutta kuitenkin.
      Ehdottomasti haluan laueta suuhun, nielemisellä ei ole väliä.
      Kuulostaako liian alistavalta?

• Panettaa taas

Juuri noin meillä tehdään. Itselläni on vaaleat pitkät hiukset ja miheni "käsittelee" hiuksiani aina kun imen hänen kaluaan, samoin aina lopuksi kun hän tulee ja ottaa minut rajusti takaa päin. Nautin itsekkin hiuksistani, se tekee makeen kipeetä samalla kun saan.

• luja ote hiuksista
        Panettaa taas kirjoitti:

Juuri noin meillä tehdään. Itselläni on vaaleat pitkät hiukset ja miheni "käsittelee" hiuksiani aina kun imen hänen kaluaan, samoin aina lopuksi kun hän tulee ja ottaa minut rajusti takaa päin. Nautin itsekkin hiuksistani, se tekee makeen kipeetä samalla kun saan.

Löytäisinpä tuollaisen naisen! Kun etsin naisseuraa, haen ehdottomasti naista, jolla on pitkät hiukset. Jos löytää sellaisen, joka ottaa ihan mielellään suihin, niin ei ainakaan anna ohjailla toimitusta hiuksistä.
        Jos näen jossain naisen, jolla on letit, ensimmäinen ajatus on: saisinpa tarttua lujalla otteella hänen letteihinsä ja imettää kaluani, kunnes laukean hänen suuhunsa.

• Panettaa taas
        luja ote hiuksista kirjoitti:

Löytäisinpä tuollaisen naisen! Kun etsin naisseuraa, haen ehdottomasti naista, jolla on pitkät hiukset. Jos löytää sellaisen, joka ottaa ihan mielellään suihin, niin ei ainakaan anna ohjailla toimitusta hiuksistä.
        Jos näen jossain naisen, jolla on letit, ensimmäinen ajatus on: saisinpa tarttua lujalla otteella hänen letteihinsä ja imettää kaluani, kunnes laukean hänen suuhunsa.

on! Minä se haluaisin imeä ja nuolla mieheni kullia vaikka kuinka usein ja hän saa nykiä ja ohjailla minua hiuksista. Nautin siitä että mies on sängyssä se joka vie, minulle kun saa sängyssä tehdä mitä ikinä huvittaa,( silloin kyllä luotan mieheen).Kiihotun nuolemisen aikana niin paljon, että kerjään lopuksi miestäni panemaan mua. Seksi on mulle kamalan tärkeä asia, monta muuta asiaa saa anteeksi jos vain panee kunnolla, muistakaa se miehet.

• Isot tissit, F kuppi

Minusta miehen kullin imeminen on ihan mielettömän ihanaa. Sitä kun lutkuttaa ja pusseja nipistelee ja pureskelee, niin itseäkin alkaa haluttamaan. Wau :-)

• Jennisska

Se on nautintoa molemmille kun mies saa tehdä haluamansa.
        Mieheni laukeaa joskus niin että pakottaa minut pitämään peniksen kurkussani.
        Aluksi annoin hänen vähän tukistaa, koska halusin olla mieliksi.
        Nykyään olemme sopineet että hän saa tehdä mitä haluaa ja kyllä itsekkin saan nautintoa enemmän.
        Sen tuntee kun mies tosissaan kiihottuu ja siitä tulee hyvä olo.

• Nielenkaiken

Tykkään alistua. Se on vain yksi juttu, joka lisää kiimaani.

Haluan, että mies nimenomaan käyttää minua hyväkseen naimalla mm. suuhun, syvälle kurkkuunikin ja kiittää ruiskuttamalla spermansa nautinnollisesti kuumaan kitalakeeni!!

Se, että mies pitää tiukasti kiinni hiuksistani, on vielä parempi. Lisäksi että hän antaa tahtia samalla päätäni pidellen ja kyrpäänsä suuhun lykkien, on ihanaa!

Nielen kaiken.

• Jennisska

Se hetki kun mies alkaa nytkähdellä kertoo paljon. Ehkä miehet ei sitä tiedä.
        Osaahan siihen valmistautua ku alkaa hormonit jylläämään.
        Eka tulee sanallista alistamista joka on se paras osa. Sitte otteet kovenee tai sylkee suuhun. ne on kaikki kivoja juttuja ja jos osaa alistua, niin ei se loppu ole vaikeaa.
        Mulla onnistu ekalla kerralla sperman kurkkuun ottaminen. Mies vaan tuli samalla kun työnsi sen sisään, kai kiihottu niin ettei muuta voinut. Aikasemmin aloin aina kakoa.

Olis mukavaa jos mies kertois mitä aikoo tehä.
        Lopulta kaikki läpsiminen ja tukistaminen on sen arvoista.
        Yhdessä se kiihko koetaan kuitenkin.

• Nielenkaiken

Jenniska, oletteko kiinnostuneet kimpasta?
        Joko seksiä omien parien kanssa samassa huoneessa tai vaihdetaan miehiä? Tai ihan miten vaan.
        Missä olette?

• Jennisska
        Nielenkaiken kirjoitti:

Jenniska, oletteko kiinnostuneet kimpasta?
        Joko seksiä omien parien kanssa samassa huoneessa tai vaihdetaan miehiä? Tai ihan miten vaan.
        Missä olette?

Emme ole kiinnostuneet. Minä en ainakaan haluaisi kokeilla kimppajuttuja.
        Oma on aina oma.

• Jos olen polvillani miehen edessä ja minua pidetään hiuksista kiinni ja naidaan suuhun se on alistavaa.
      Jos mies makaa selällään antaen minun nuolla ja imeä vapaasti se ei ole alistavaa.

• Grrrrrrr

Olen samoilla linjoilla virtasenpostin kanssa - kun olen polvillani miehen edessä ja minua ohjataan hiuksista/päästä ja naidaan suuhun se on alistavaa, mutta nautin siitä silti todella paljon.

Mieheni on vielä niin ihana että siinä suutani naidessaan puhuu tuhmia ja sekös saa minut kuumaksi. Ja jos teen pari tiettyä juttua, joilla tiedän hänen laukeavan suhteellisen nopeasti, nostetaan minut salamana ylös ja otetaan takaapäin pöydän päällä. Tähän voi tietty liittyä muutama läpsy pepulle siitä hyvästä että olen yrittänyt "nopeuttaa" prosessia kun mieheni haluaa nauttia minusta pitkään.

Kyllä seksi on ihanaa!

• Pe69

Hyvä naiset! Noin asiallisia ja positiivisia juttuja saa pötköön harvoin lukea. Ja miellyttävästä aiheesta.

• Toinen näkökulma on se, että suihinotossa nainen voi olla todella dominoiva. Eräs tapaus työnsi minut selälleni sänkyyn ja alkoi ottaa suihin, käski olla paikallaan, jos liikuin lopetti aina... mieletöntä kidutusta. Ja sitten se alistava näkökulma, mielelläni otan naista hiuksista kiinni ja nain suuhun kunnolla (suostuvainen nainen tietenkin) tai laitan selälleen hänet ja tulen päälle suuhun panemaan. Laukean suuhun ja pakotan nielemään kaiken tai sitten laukean naamalle... uskomaton fiilis. Oikeastaan kaikki seksissä voi olla alistavaa, niin suihinottokin, riippuu miten se tehdään.

• Makeaasuuntäydeltä

En pidä hankalana enkä niinkään vesten mieliseltä.
      Katselen jäkkää kalua ensin. Hiplaan sitä. nuolen päätä. Pusu päähän. Avaan suuni painan ensin huulien väliin jatkan nuolemista upotan kok matkalta suuhun kalun jota katselin. Maistui hyvälle jatkan nuolen painelen syvälle kitaani kalua neilen yhhä udestaan kalua. Otan pois. Pianan pilluuni herkut pillun pohjalle.

• Riikka31

Kai sen niinkin voi nähdä. Tai riippuu siis miehen asenteesta. monta kertaa olen tehnyt sen poikaystäväni kanssa varsinkaan jos jostain syystä varsinainen rakastelu ei ole ollut mahdollista. Ihan eri asia on ajautua tilanteeseen jota ei itse halitse. On käynyt niinkin, että olen juhlien jälkeen joutunut puoliksi pakotettuna puistossa polvilleni märkään maahan niin että sukat ovat menneet rikki ja hame tahriintunut. Se oli tietenkin alistamista.

• Anniina27

Poikaystävän kanssa se on meillä jonkinlainen leikki. Ei kuulu osana normaaliin rakasteluun. Ei koskaan mitään esivalmisteluja vaan jompi kumpi vaan ottaa aloitteen silloin kun mieli tekee. Alistamiseksi se menee silloin kun mies tahallaan roiskii vaatteille.

• kokenutnainen_

Minä pidän sellaisesta suihinotosta, jossa mies ei alista eli minä saan määrätä tahdin. Mies voi pitää kevyesti päästäni ja työnnellä omaan tahtiinsa, mutta väkisin liian syvälle kurkkuun tunkemisesta en välitä. Mielestäni suihinotto on vain kiihottavaa. Ihan sama, ollaanko 69:ssä, mies selällään tai seisten ja minä polvillani.

Voi se alistavaakin olla, jos mies nimittelee halveksivasti, käyttäytyy kovakouraisesti ja tunkee suuhun puoliväkisin, mutta sellaisesta minä en pidä. Sama juttu se on toisinpäinkin. Nainenkin voi nuoletuttaa itseään puoliväkisin menemällä miehen kasvojen päälle istumaan ja pilkaten tai käskyttäen samalla toista.

Itse pidän siitä, että kumpikin haluaa suuseksissä toiselle hyvää ja tuottaa pelkästään nautintoa.

• Hienolaji

Jotkut naiset ei ole pitäneet suihinotosta, eivätkä ota. Kaikki ei pidä sitä alistavana, jotkut pitävät siitä. Tuntuuhan se siltä, että nainen antaa kaikkensa miehen nautinnon eteen. Semmoista silittää hiuksista mielellään ja antaa vastavuoroisuutta. Enemmän kuin naiselle, joka ei ota.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      116
      1928
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      154
      1402
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1317
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      53
      1069
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      134
      1011
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      946
    7. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      857
    8. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      854
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      832
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      801
    Aihe