Mikko_Tku

Retkeilyä, valokuvausta, musiikkia harrastava mies. Kuvassa näkyy delffiinejä. Ei alastonta naista, kuten jotkut väittävät.
Aloituksia
8
Kommenttia
1849
- Linux ja tietoturvaKetju Linuxin tietoturvasta näköjään poistettu. Pari kommenttia asiasta. Ohjelmien haavoittuvuuksia kannattaa seurata v10165
- Latausalusta Samsung Galaxy S7Toimiiko latausalusta jos puhelin lompakkokotelossa. Mitenkäs maksukortit kun niitä olen tottunut puhelimessa pitämään.0158
- Mikä Amarokin tilalle?Amarokkia olen käyttänyt vuosia musiikin toistoon sen loistavan tietokantaominaisuuksien takia. Siitä ei vielä ole tull20296
- Jokioisten museorautatieOnko tuo käymisen arvoinen paikka ja mistä saisi hyviä kuvia junasta? Jos joku paikallinen osaisi kertoa kivan kuvauspai3222
- Win 10 ei käynnisty emolevynvaihdon jälkeenEmolevy meni rikki ja nyt Windows ei käynnisty uudella emolla. Kokeilin asentaa uusiksi, mutta lisenssiavain ei kelpaa.372686
- Valitus pois ja nauttikaa keväästä.Turku on kaunis kaupunki kesällä. Tykkään asua täällä. Ei minua ulkomaalaiset haittaa. Joskus kadehdin heitä kun ovat ko2142
- MB C180 automaatti sedan bensakoneella SaksastaNykyisessä autossa tuli 300 000 km täyteen. Kannattaisiko autoa katsella ulkomailta? Siskoni asuu Sveitsissä ja voisi aj5215
- Lg Spirit ei varmuuskopioiSain tuon Lg:n lopulta reitittimeen kiinni kun poistin salauksen ja sitten taas takaisin. Loin tuolle lg:lle uuden googl3133