Vapaa kuvaus

Retkeilyä, valokuvausta, musiikkia harrastava mies. Kuvassa näkyy delffiinejä. Ei alastonta naista, kuten jotkut väittävät.

Aloituksia

8

Kommenttia

1849

  1. Linux ja tietoturva

    Ketju Linuxin tietoturvasta näköjään poistettu. Pari kommenttia asiasta. Ohjelmien haavoittuvuuksia kannattaa seurata v
    Linux
    10
    47
  2. Latausalusta Samsung Galaxy S7

    Toimiiko latausalusta jos puhelin lompakkokotelossa. Mitenkäs maksukortit kun niitä olen tottunut puhelimessa pitämään.
    Samsung
    0
    81
  3. Mikä Amarokin tilalle?

    Amarokkia olen käyttänyt vuosia musiikin toistoon sen loistavan tietokantaominaisuuksien takia. Siitä ei vielä ole tull
    Yleistä Linuxista
    20
    144
  4. Jokioisten museorautatie

    Onko tuo käymisen arvoinen paikka ja mistä saisi hyviä kuvia junasta? Jos joku paikallinen osaisi kertoa kivan kuvauspai
    Forssa
    3
    136
  5. Win 10 ei käynnisty emolevynvaihdon jälkeen

    Emolevy meni rikki ja nyt Windows ei käynnisty uudella emolla. Kokeilin asentaa uusiksi, mutta lisenssiavain ei kelpaa.
    Windows 10
    37
    1967
  6. Valitus pois ja nauttikaa keväästä.

    Turku on kaunis kaupunki kesällä. Tykkään asua täällä. Ei minua ulkomaalaiset haittaa. Joskus kadehdin heitä kun ovat ko
    Turku
    2
    65
  7. MB C180 automaatti sedan bensakoneella Saksasta

    Nykyisessä autossa tuli 300 000 km täyteen. Kannattaisiko autoa katsella ulkomailta? Siskoni asuu Sveitsissä ja voisi aj
    Mercedes-Benz
    5
    125
  8. Lg Spirit ei varmuuskopioi

    Sain tuon Lg:n lopulta reitittimeen kiinni kun poistin salauksen ja sitten taas takaisin. Loin tuolle lg:lle uuden googl
    Muut kännykkämerkit
    3
    37