Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
rosaliiin
rosaliiin
rosaliiin
Vapaa kuvaus
https://youtu.be/x1TXMpiqcDI
Aloituksia
13
Kommenttia
3629
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Meille naisille lauletaan niin kauniisti, ihan nimeltä kutsutaan joskus, tammipakkasella voi jopa kuvitella, että juuri sinulle tai minulle, hän laulaa...
https://youtu.be/cOkQPSTSd3U
18.01.2016 12:27
Hirvonen oli siis aika hyväpyllyinen kuski Dakar-rallissa.
Peterhansel on minusta kyllä aika vanha pylly jo, viiskymppinen on jo aika lailla ikämies voittajaksi. Kuka lie vanhin, kait rallin voi osallistua vaikka sata vuotiaana, jos rahkeet ja rahapussi kestää.
18.01.2016 12:17
Maanantai, sinä
tulit sittenkin, vaikka en kutsunut edes odottanut
allakassani tyhjää, kiire on jonnekin kadonnut
ulkona kylmää ja koleaa lumitalven viimaa
tule sisälle lämpöön, ole kuin kotonasi
rakkaalle maanantairiimiä juuri suunnittelen
vaan tulosi solmuun sai ajatukseni
anna sinä nyt tuoreet sanat ja riimit
haluatko pikkuruisen vinkin vihjeeksi
kaipauksen tunne saa odotuksen haikeaksi
kyyneliä ei tarvita, jotain hilpeää varmaan keksit
mielessäsi tottahan pyörii jo somat lopputekstit
kökkö ei saa sitten olla, silloin olet näet täysi nolla.
”Jos vaikka puotisi auki yötä päivää
sieltä voit löytää rakkauden häivää
hempeillen kassaneitiä silmästä silmään
hymyillä houkutat, vitseillä viehätät
(käynti,kutsu)korttisi ojennat, tiliäsi vähän huojennat.
Suostuuko kaunokainen ehdotteluusi?
Älä luovuta, huomenna yritys uusi.”
https://youtu.be/S74vWkvJKl4
18.01.2016 10:33
Silmänympärysvoiteita en käytä.
Olen antanut itselleni kertoa, että tätä käyttämääni voidetta aikoinaan kassikaupalla tuotiin tutuille intiasta tuliaisena. Nyt sitä saa muutamalla eurolla ainakin prismoista ja smarketeista. HImalaya Herbals, kaikenmoisia yrttejä sisältää, sitä on ainakin kahta tyyppiä, kosteuttavaa ja ravitsevaa. Siitä tämän naisen pohjoismaalainen vaalea herkkä iho pitää. Kun vielä on aikamoiset naururypyt riesana niin voi vain todeta, mitä noista rutuista ja rypyistä, nehän kertovat vain eletystä elämästä.
17.01.2016 18:38
Laulua jos tarkoitat, sillä alkuperäisellä venäläisellä on useampia kääntäjiä.
Valitsin mielestäni kauneimmat huopikkaat.
17.01.2016 16:52
Mitä mahtaa eppu tarkoitta alkuperäisillä.
Siinä ne ovat.
17.01.2016 16:49
Kauheeta!!!
Häntätumakkeeni ja aivokuorukkani ovat syttyneet tuleen.
Oksitosiinia erittyy runsaasti ja se tekee vallan sokeaksi.
Dopamiini ja serotoniini vahvistavat tilaani.
Huomiokykyni heikkenee.
Näen vain sinut ja sinun kauniit sanasi, pilkut ja pisteet.
Serotoniinin purkaukset hermopäätteistä vievät ekstaasiin.
Empatiani kasvaa. Kortisoli lisää valppauttani.
Tunnemyrsky uhkaa. Aivoni käyvät villinä, leimahtavat kohta liekkeihin.
Auttakaa, oi auttakaa.
Potilaalle ei ole mitään tehtävissä. Ei syytä huoleen.
Sisäsyntyinen morfiini helpottaa tilaa.
Diagnoosi: Rakastunut, umpirakastunut pöhkö.
https://youtu.be/h62iumRZZnQ
17.01.2016 16:15
Rakkauselokuvat ovat sopivaa ravintoa romantiikan nälkään. Suorastaa superfoodia on Hiljaiset sillat.
Hiljaisilla silloilla Clint Eastwood esittää yksinäisen tien kulkuria, valokuvaajaa, ja Meryl Streep hiljaisesti rooliinsa tyytynyttä perheenemäntää, jonka elämänpiiriin eivät sen enempää runot kuin taidekaan kuulu. Mies saa naisesta oppaan Rosemanin sillalle. Rakastuvat ...
Ymmärrän miksi niin tykkään tästä elokuvasta, koska löydän aina siitä hennon langan omaan menneisyyteeni. Kerran olen minäkin oppaaksi lähtenyt ja rakkaus vei mennessään, palautti sitten itkujen ja ikävän kanssa kolmekymmentä vuotta myöhemmin.
Hieman toisin se rakkaus hiljaisilla silloilla kuljetti rakastavaisia, mutta koskaan ei kuitenkaan rakkaus kuollut.
Omituinen otus koko rakkaus, vai onkohan se otus ollenkaan. Jos piirtämään pitäisi ruveta niin mimmoiseksi sen piirtäisi. No, kirjoittaa on paljon helpompi.
Rakkaus näin pakkasella lämmittää, sinä, joka olet erehtynyt tämän lukemaan ja lähelläsi on rakas ihminen, niin ei muuta kuin kaappaat hänet lämpimään kainaloosi, minä vain haaveilen ja rakkaudesta kirjoitan ja höpisen.
https://youtu.be/dGv-INsS6_o
(nimestä huolimatta musiikki ei liity elokuvaan, tämä on Aarne Hartelinin säveltämä)
16.01.2016 14:00
Kiitos hyvästä vinkistä, se on sitten gigantiin meno maanantaina. Sitten alkaa uusi elämäni ilman mainoksia.
16.01.2016 10:54
Tuttuja juttuja, ja joskus jos on joku kinkkinen käsityö vaiheessaan, niin siihen on mainosten aikana hyvä keskittyä, muuten tavallisia näppihommia tekee ohjelmiakin katsellessa.
15.01.2016 23:16
Mainokset.
Yleensä katselen kanavia ilman mainoksia. Jos jokin mielenkiintoinen ohjelma tulee mainoskanavalta, niin niiden mainosten aikana, ehdin surffailla vaikka missä muualla.
15.01.2016 22:57
Hyvä esimies on mielestäni asiansa osaava ja alaisiaan kunnioittava. Parhaiten ovat mieleeni jääneet jämäkät, huumorintajuiset, omalla persoonallaan johtavat.
70-luvun tein töitä insinööritoimistossa ja insinöörit ja diplomi-insinöörit siellä pomoina olivat. Työnsä piti tietysti hoitaa niin hyvin kuin osasi, mutta luottamus oli myös tärkeää joka suhteessa ja vielä molempiin suuntiin. Aina työasioista joskus yksityisasioissa. Esimies kertoili omasta elämästään, ehkä perheestään ja oli aidosti kiinnostunut alaisensa yksityiselämästä. Se tuntui paitsi kivalta niin se myös joustavoitti yhteistyötä ja lisäsi ymmärrystä. Turhat selittelyt jäivät pois. Joskus saattoi löytyä yhteisiä mielenkiinnon kohteitakin.
Nyt mennään päälliköiden alaisena, päälliköitä on joka lähtöön, kunta-ala elää ja päälliköitä tulee ja menee.
Esimieheni ja naiseni ovat olleet tehtävänsä arvoisia, ”aateluus on heitä velvoittanut”, ja yhteistyö on toiminut. Esimiehistä vain hyviä muistoja.
15.01.2016 22:48
Rakkausrunoni tänään perjantaina
Haluut sä? Halluun mää.
Halluut sää? Haluun mä.
https://youtu.be/QXOwKsFlJGc
15.01.2016 10:47
Kaukana olen likapyykkisäkistä, en edes tykkää säkkipimeästä
tarmo ja tahto tietää mistä tulen ja minne menen
vaan tiedä en milloin yksin tänne palannen.
https://youtu.be/pVRxVu8sE7Y
14.01.2016 22:43
Olen tässä iltateellä ...omassa keittiössäni. Voi kun osaisi jotain kirjoittaa, vaan kun en osaa. Sisäinen petoni on niin kesy ja hissun kissun elelevä, ettei edes yöt sitä saa innostumaan. Aamuisin se on kaikkein virkein, jos se sattuu olemaan hereillä. Öisin virkkuna voin vain päivystyksen lomassa jotain tokaista, ei edes silloin sisäinen petoni riehu. Kun yöaikaan kuuntelee kuinka surkeaa ja vaikeaa elämää kanssakulkijat elelee ja kuinka joka viikonloppu samat ihmiset palaavat samat ongelmat kainalossa, samat kyyneleet silmissä, hymyä on silloin mahdotonta löytää ja hiljaisuuskin on kovin näennäistä. Minulle riittää, että edes jokin asia on hyvin, kaikki ei ole koskaan. Sinulle vain kauniita unia ja oman kullan kuvia, silloin nukkuu varmaan aika hyvin. kun oman kullan kuvia katselee.
14.01.2016 21:32
Kylläpä lämpimästi kirjoitit, että kotikutoinen, se mielelläni olisin, vaan en tiedä mitä se tässä yhteydessä tarkoittaa. Sisäpiiriin en kuulu. Oli hieman vaikeaa löytää sinustakaan kovin tyytyväistä ihmistä, joten hämmästykseni jätän suuremmalle tyytyväisyydellesi. Mikä mahtaa olla aihe, josta me kaikki 60+ voisimme ennakkoluulottomasti iloita ja pitää hyvänä.
14.01.2016 14:17
Ei rakkaudelle mitään mahda, se tulee kun on tullakseen.
Näin iso haloo nousee näin luonnollisesta asiasta. Ei ehkä kovin korrektia, vähän kuin opettaja ja oppilassuhde. Mutta tuskin mistään hyväksikäytöstä kyse, aikuisia ihmisiä, oletettavasti.
Eihän siinä muuta tarvitse tehdä kun toisen poistua toisiin ympyröihin. Ja rakkaus saa kukoistaa. Onnea heille.
14.01.2016 14:06
Viti peitti pihani, lunta kuin valkoisella hiekkarannalla
vitilumi putipuhdas, ei jäljen jälkeä sillä sannalla
raaskinko nyt kolani kanssa autiuden sotkea
kyntää lumipeltoni, vakoa vaon viereen hutkia
mieleni edellä kolan lämmintä sormea kiemurtaa
kuin puhtaaseen paperiin se lumeen kirjoittaa
sinulle helliä aatoksia, kuumia kujerruksia
aalloiksi kolaan ne ensin myttääntyy
sitten vuoreksi kökkööntyy
lopulta penkkaan ne ähkin ja puhkin
jännittää nähdä kuinka käy noiden lumien
niin outoa lämmintä kuumaa huumaa työntelin
mitäs jos aamulla kaikki penkat jo pois sulaneet.
https://youtu.be/qehqv13PJwI
14.01.2016 10:16
eos-eos
Niin mäkin susta, sanoistasi ainakin.
https://youtu.be/tYvzWtJYNd4
13.01.2016 23:18
Jutussa puhuttiin vain milloin miehen sydän pettää, mutta milloin se naisen sydän pettää. Siinäpä pulma.
Pitääkin lähteä testaamaan, päteekö samat ohjelmat.
Jos tekisi vain pienen sipsutuspolun paikasta a paikaan b, ei kannata nuoleksia koko pihaa, tuleehan se joskus juhannus ja vie silloin viimeistään kaiken mennessään.
Onneksi kaikki menee alamäkeen, on himpun verran kepeämpää. Lumenluonti on aika hauskaa puuhaa, koko ajan miettii, aika turhaa hommaa, kohta se sulaa kuitenkin pois.
13.01.2016 10:42
138 / 182