Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
scrg
profiilit
scrg
scrg
Vapaa kuvaus
Aloituksia
136
Kommenttia
15336
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joo-o. Käytän kapasiteettaja säästeliäästi. Haittaaks se?
07.01.2016 10:03
Tohon nyt joku Rivo-Riitta voisi kommentoida, että "mä sulle miehekkään näytän".
05.01.2016 17:44
Meillä maalla maalaissalikissat taitaa olla vähän jäljessä ison kirkon kenkämuotia.
05.01.2016 17:42
Ehkä miehet on kiinnostuneita niistä samoista turvapaikoista: sekä takaturvapaikoista että etuturvapaikoista.
05.01.2016 17:39
Tämä on siitä tärkeä avaus, että jos haluaa saada koko etusivun täyteen expuaa koskevia ketjuja, niin tällaisiakin tarvitaan.
"Hyvää yötä sano mummo kun silmä puhkes."
05.01.2016 17:31
En tiedä urologeista, mutta katsastusinssillä olen käynyt vempaimia näyttämässä. Vähän räplätään napikoita, mekaanista koettelua, mitataan päästöjä ja koeajo lopuksi. Voin kuvitella että sillai se jotenkin menee gynelläkin. Mitä siinä paljon puhumista.
05.01.2016 17:17
" 'Suomalaisisät ovat kuin miespuolisiä äitejä' "
Kommentoijat lienevät kulttuureista, joissa ei erota. Suomessa kun on tapana erota jossain vaiheessa, niin on hyödyllistä että lapsella on kaksi äitiä, jotta lapsi voi eron jälkeen asua vuoroviikoin kummankin äidin luona.
05.01.2016 13:01
Realiteetti numero yksi kai on, että jokainen hakee vain sellaista minkä katsoo hakemisen arvoiseksi. Mutta toinen realiteetti sitten on että kaikki ei voi löytää sitä mitä ovat hakemassa, jos liian moni on jakamassa samaa niukkuutta. Runsaasti on sitten tarjolla jotain mitä kukaan ei halua.
04.01.2016 23:35
"Friendzone, tuo jokaisen sinkkumiehen pahin pelko. "
Eipä ole ollut pahin pelko. Jotain täytyy olla pahasti vialla kun ei ole joutunut tai päässyt tuolle friendzonelle. Luin ketjun läpi, mutta en keksinyt mitä "ominaisuuksia" kaveripojalla pitäisi olla?
04.01.2016 23:28
"Mietitäämpä. Jos olen 10 vuotta avoliitossa ja sitten rakastun toiseen ja koska olen 100% rehellinen ihminen niin otan eron kun huomaan rakastavani toista eli olen siis sarjasuhteilija."
Tuo on sinun määritelmäsi. Mikä olisi toisella kerralla eri tavalla kuin ensimmäisellä? Todennäköisyys sille, että joskus huomaat rakastavasi kolmatta? Mitä silloin tapahtuisi?
04.01.2016 18:01
Brittiläisestä ja seksistä tuli mieleen tämä
https://www.youtube.com/watch?v=ifgHHhw_6g8
(älkää katsoko. videossa ei ole pilluja)
Palstan miehiä on ajoittain arvosteltu, että heillä olisi vain pillu mielessä, eikä naiset noin niin kuin tuntevina olentoina taikka ihmisinä. Mutta kuten vellovasta keskustelusta nähdään, kun miehet oikein antaumuksella ryhtyvät pillusta puhumaan, niin siinä ei naisia tarvita enää lainkaan, kuten ei missään kukkotappelussa.
04.01.2016 17:40
Hienoa, että sataan kommenttiin mahtuu yksi alkuperäisiin kysymyksiin liittyväkin. Lantion asennoissa on eroja ja varmaan myöskin mieltymyseroja siten, että toiset tykkää äidin lantiosta ja toiset tyttären ja kolmannet koeajaa mieluusti molemmat.
Olen luullut että korkokengillä saadaan aikaan vain hetkellinen muutos, jolla hämätään miesrukkia, mutta olisiko sitten pysyvämpiäkin vaikutuksia...
Yllättävää myös, että termit oli nähtävästi joillekin naisille jopa tuntemattomia. Vähemmän yllättävää, että oma alapää voi olla hiukan tuntematon, koska sitä ei itse pääse helposti tarkasti tutkimaan. Toisaalta naiset kuitenkin käy "gynellä", joten kai siellä sentään jostain puhutaan.
04.01.2016 14:17
Tai ehkä sittenkin on parempi vähän huijata ja väittää että on kaikkien muiden kohdalla kysellyt tätä partneriasiaa, mutta juuri tämä tietty on niin erityinen, että hänen kohdallaan tehdään poikkeus: ei kiinnosta. Kaksi kärpästä yhdellä kertaa.
03.01.2016 16:32
Koska tuollaisia sekoilijoita kuitenkin on liikkellä, miehen on syytä hienovaraisesti tehdä selväksi että kyselemättömyys ei ole mikään yleisestä kiinnostuksen puutteesta tätä naista kohtaan johtuva yhden kerran unohdus, vaan että hänellä ei säännönmukaisestikaan ole tapana kysellä uuden partnerin historiasta vaikka olisi hyvinkin kiinnostunut partnerista noin muuten.
03.01.2016 16:23
Olet luultavasti ihan oikeassa. Miehet ei normaalisti kysele partnerien määrää. Ja kuten täällä on monesti käsitelty, niin eihän moisen asian kysely edes ole soveliasta eikä järkevääkään. Millä tavalla rankaisit tätä kyselijää ikävistä kysymyksistä? Muistitko vastavuoroisesti kysellä hänen partnereistaan?
03.01.2016 15:49
Sanot itse että ihmisiä "käytetään" ja vaihdetaan ja partnerit on tilauskamaa. Mutta jos toisia on käytetty enemmän ja toisia paljon vähemmän, niin onko "käytetty nainen" tai "käytetty mies" tuolta kantilta perusteeton termi?
Ajat muuttuvat, mutta vain hitaasti. Ei nuoret edelleenkään ole kyynisiä ja vanhat on varmaan aina ollut.
03.01.2016 15:42
No onko se oravapillukaan mitään muuta kuin pieni, söpö, karvainen ja kiipeää hepin vartta pitkin?
03.01.2016 00:32
Tällainen kokoasteikko on olemassa:
millipillu, senttipillu, desipillu, vittu, hehtovittu, kirkkovene ja kaapparilaiva
Näitä voi joutessaan piirrellä ruutupaperille ja pelata palstalta tuttua "osu" tai "osu ja uppos" peliä.
02.01.2016 23:57
Jos nyt unohdat ne ääriesimerkit kauniista ja täydellisistä neitsyistä ja vaikka sukupuoletkin hetkeksi. Niin jäljelle jää silti kohtuullisen iso epäsuhta kahden ihmisen välille, jos toinen on käytännössä "rakastanut" aina ja toinen ei koskaan.
02.01.2016 23:47
Jotain sellaista kai bättre folkilta sopii odottaa.
Olen onnistunut virittämään kohtuullisen vilkkaan keskustelun jonka sivupolut kuitenkin hakeutuvat vanhoille urille.
02.01.2016 23:23
766 / 767