Friendzone

M37_

Friendzone, tuo jokaisen sinkkumiehen pahin pelko. Asia, jolle pelätään päätyvän aina sinkkunaisiin tutustumisen myötä ja jota kirotaan merkkinä naisten mieltymyksestä renttuihin, jolloin kiltit pojat jäävät ilman lämmintä syliä!

Pah sanon minä. Minusta friendzonelle päätymisessä ei ole mitään pahaa. Okei, kyllähän moinen tympäisee, jos vuosia kestäneen kuivan kauden jälkeen tuollaista tapahtuu, vaikka itse haluaisikin jotain sänkytouhuja, mutta jos asiaa miettii sen panetuksen ulkopuolelta, niin ei se ole niin paha asia.

Itse olen päätynyt kerran jos toisenkin friendzonelle. Nuoruudessa hyvinkin pitkälti oman sosiaalisen kömpelyyden ansiosta, kun en osannut tehdä omaa kiinnostumistani kovin selväksi vastapuolelle, niin tottahan noin pääsi käymään. Varsinkin kun sen aloitteen tekeminen on miehen yleensä juurikin miehen vastuulla, niin vaikka joku olisi aiemmin ollutkin minusta kiinnostunut, niin ne ovat sitten menneet sen sileän tien. Ja kyllähän asia hieman harmitti noissa tilanteissa.

Toisaalta näin jälkikäteen ajateltuna nämä ovat olleet positiivisia asioita elämässäni. Parhaat ystäväni ovat naispuoleisia ja ovat juuri näitä friendzone tapauksia. Ihmisiä vuosien takaa, joihin tulee pidettyä yhteyttä ja jotka ovat tärkeä osa elämääni edelleenkin. Eräs heistä myöskin onnistui järjestelemään minut elämäni pisimpään parisuhteeseen! Tosin eihän se loppuelämää kestänyt, mutta kuitenkin.

Eli jos joskus päädytte friendzonelle ja asia harmittaa, muistakaa ettei se välttämättä ole mitenkään huono asia. Ainakin minun osaltani nämä ovat muokanneet minua huomattavasti positiivisempaan suuntaan, ovat auttaneet pääsemään eroon sosiaalisesta kömpelyydestä ja tuoneet elämääni paljon eri asioita, jotka olisivat muuten jääneet kokematta.

Nauttikaa siis elämästä friendzonella ihan puhtaan ystävyyden kautta, älkääkä pitäkö yhteyttä vain, koska haaveilette pääsevänne jostain syystä näiden henkilöiden pöksyihin. Ystävystykää ja olkaa ystäviä ja helpottakaa panetusta vaikkapa oman käden, pumpattavan lampaan tai vaikka sitten maksullisen naisen kanssa. Elämä on tällöin mukavaa!

60

7161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naleisaa

NAL on friendzonella

• 12plus20

Miksi ystävystyä ihmisen kanssa joka pitää sua niin rumana ettei kelpuuta sänkyynsä? "Ollaanko vaan kavereita" on pahin loukkaus koska edes sitä kaveruutta ei synny juuri koskaan jos olet rukkaset saanut. Ja miksi syntyä. Naisten "kaveruus" ehdotus on juurikin sitä että et sytytä seksuaalisesti. Jos ei sytytä niin miksi sitten haluta edes feminiinistä kaveria koska kai jokaisella nyt ihan äijä seuraakin on takana joiden kanssa jutella äijä juttujakin.

• tarralenkkari666

Minä olen ystävystynyt hyvännäköistenkin miesten kanssa, joiden kanssa nyt ei vaan muuten voi kuvitella seksiä/parisuhdetta (kaverin puoliso, työkaveri, luonteet/arvot eivät sovi sillä tavoin).

Ystävyys ja "friendzone" ovat eri asioita. Friendzonella viitataan usein kohteliaisiin rukkasiin tai siihen, että henkilö itse on esittänyt kaveria, vaikka oikeasti motiivi oli joku muu.

Jos et voi kuvitella naista ystäväksi, et tule koskaan onnistumaan parisuhteessakaan.

• Lyyrikko

Aika kummallista toi, että näet naiset vain potentiaalisina panoina(ehkä yksi syy ätmiyteen muuten tämäkin).

Ei kai se ystävyys ole sukupuolisidonnaista. Onko se sitten loukkaavaa, jos on lesbon kanssa kaveri? Sehän kun ei huolisi sitä miestä minkäänlaista.

On KAI(?) se nainenkin jonkin sortin ihminen!! Ehkä.

Mut mullapa sitä on kuin onkin ihan oikee HOMO kaveri. Tykkää ihan normaaleista asioista kuten vaikka juopottelusta kalastuksesta ja palstan lukemisesta ja itsaritapojen kehittelystä. Mitäs siitä sitte pitäs ajatella???

• Ex------------PUA

Erittäin hyvä huomio.

Naisethan hyötyvät kaverialueesta, sillä kyseessä on vähäsen valkoritarimainen, yksipuolisen ystävyyden diili jossa mies luulee jonain päivänä saavansa, vaikka todennäköisesti ei saa.

Uskotko että se on sattumaa, että kaikki miehet joille nainen antaa, on sellaisia että nainen puhuu heistä kuin pahimmasta vihollisestaan - ironisesti, vieläpä sille kaverialueelle kastroidulle miehelle? :D

Punainen pilleri kaverialueesta, olkaa hyvä.

Muistan joskus, kun punapilleröin livenä tälläisen pojan jolla oli paljon oppimista.

Eräs yliopistomuija, aavistuksen tai aika paljonkin feministinen, joka aina esim. kotibileissä kiisteli kanssani näistä asioista, tuli samaan baariin jonkun poitsun kanssa.

Satuimme juttelemaan, ja yksi asia johti toiseen, jolloin ankara suutelo alkoi.

Hän vielä sanoi että olen mahtavin mies jota on koskaan tavannut, samalla kun kaverialuepoika katseli seiniä vieressä.

Tämä oli ankara, mutta arvokas opetus: naisen ystävyys ei ole minkään arvoista, ja hän jättää sinut kuin rukkasen heti kun kohtaa miehen josta on kiinostunut seksuaalisesti.

HUOM: feministikin.

Hauska oli, että minun kanssa tekmisissä olemisen jälkeen hän alkoi muutenkin panostaa naisellisuuteen, vaikka ei onneksi koskaan ollutkaan mikään rekkamallin femakko.

• Anonyymi
        tarralenkkari666 kirjoitti:

Minä olen ystävystynyt hyvännäköistenkin miesten kanssa, joiden kanssa nyt ei vaan muuten voi kuvitella seksiä/parisuhdetta (kaverin puoliso, työkaveri, luonteet/arvot eivät sovi sillä tavoin).

Ystävyys ja "friendzone" ovat eri asioita. Friendzonella viitataan usein kohteliaisiin rukkasiin tai siihen, että henkilö itse on esittänyt kaveria, vaikka oikeasti motiivi oli joku muu.

Jos et voi kuvitella naista ystäväksi, et tule koskaan onnistumaan parisuhteessakaan.

”Jos et voi kuvitella naista ystäväksi, et tule koskaan onnistumaan parisuhteessakaan.” Ystävyyssuhteella ja parisuhteella ei ole juurikaan mitään tekemistä keskenään, joten toisen mahdollisuudesta ei voi päätellä toisen mahdollisuutta.
        T:Simo

• Anonyymi
        Lyyrikko kirjoitti:

Aika kummallista toi, että näet naiset vain potentiaalisina panoina(ehkä yksi syy ätmiyteen muuten tämäkin).

Ei kai se ystävyys ole sukupuolisidonnaista. Onko se sitten loukkaavaa, jos on lesbon kanssa kaveri? Sehän kun ei huolisi sitä miestä minkäänlaista.

On KAI(?) se nainenkin jonkin sortin ihminen!! Ehkä.

Mut mullapa sitä on kuin onkin ihan oikee HOMO kaveri. Tykkää ihan normaaleista asioista kuten vaikka juopottelusta kalastuksesta ja palstan lukemisesta ja itsaritapojen kehittelystä. Mitäs siitä sitte pitäs ajatella???

”Onko se sitten loukkaavaa, jos on lesbon kanssa kaveri? Sehän kun ei huolisi sitä miestä minkäänlaista.”
        Se se vasta loukkaavaa onkin; se on loukkaavaa koko miesten luokalle. Luokkatietoisuus kunniaan!
        T:Simo

• Anonyymi
        Ex------------PUA kirjoitti:

Erittäin hyvä huomio.

Naisethan hyötyvät kaverialueesta, sillä kyseessä on vähäsen valkoritarimainen, yksipuolisen ystävyyden diili jossa mies luulee jonain päivänä saavansa, vaikka todennäköisesti ei saa.

Uskotko että se on sattumaa, että kaikki miehet joille nainen antaa, on sellaisia että nainen puhuu heistä kuin pahimmasta vihollisestaan - ironisesti, vieläpä sille kaverialueelle kastroidulle miehelle? :D

Punainen pilleri kaverialueesta, olkaa hyvä.

Muistan joskus, kun punapilleröin livenä tälläisen pojan jolla oli paljon oppimista.

Eräs yliopistomuija, aavistuksen tai aika paljonkin feministinen, joka aina esim. kotibileissä kiisteli kanssani näistä asioista, tuli samaan baariin jonkun poitsun kanssa.

Satuimme juttelemaan, ja yksi asia johti toiseen, jolloin ankara suutelo alkoi.

Hän vielä sanoi että olen mahtavin mies jota on koskaan tavannut, samalla kun kaverialuepoika katseli seiniä vieressä.

Tämä oli ankara, mutta arvokas opetus: naisen ystävyys ei ole minkään arvoista, ja hän jättää sinut kuin rukkasen heti kun kohtaa miehen josta on kiinostunut seksuaalisesti.

HUOM: feministikin.

Hauska oli, että minun kanssa tekmisissä olemisen jälkeen hän alkoi muutenkin panostaa naisellisuuteen, vaikka ei onneksi koskaan ollutkaan mikään rekkamallin femakko.

"Tämä oli ankara, mutta arvokas opetus: naisen ystävyys ei ole minkään arvoista, ja hän jättää sinut kuin rukkasen heti kun kohtaa miehen josta on kiinostunut seksuaalisesti."

Ei pidä paikkaansa. Parisuhteessa olevilla ihmisillä voi olla kavereina sinkkumiehiä.

Sen sijaan jos kaverimies on ylittänyt friendzonen rajat (riippumatta siitä, onko nainen parisuhteessa vai ei), friendzone-miestä ei kannata enää tavata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Tämä oli ankara, mutta arvokas opetus: naisen ystävyys ei ole minkään arvoista, ja hän jättää sinut kuin rukkasen heti kun kohtaa miehen josta on kiinostunut seksuaalisesti."

Ei pidä paikkaansa. Parisuhteessa olevilla ihmisillä voi olla kavereina sinkkumiehiä.

Sen sijaan jos kaverimies on ylittänyt friendzonen rajat (riippumatta siitä, onko nainen parisuhteessa vai ei), friendzone-miestä ei kannata enää tavata.

”Sen sijaan jos kaverimies on ylittänyt friendzonen rajat (riippumatta siitä, onko nainen parisuhteessa vai ei), friendzone-miestä ei kannata enää tavata.”
        Tarkoittanet, että friendzone-mieHEN ei kannata enää tavata kyseistä NAISTA?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Sen sijaan jos kaverimies on ylittänyt friendzonen rajat (riippumatta siitä, onko nainen parisuhteessa vai ei), friendzone-miestä ei kannata enää tavata.”
        Tarkoittanet, että friendzone-mieHEN ei kannata enää tavata kyseistä NAISTA?

En ota kantaa siihen, mitä toinen osapuoli ajattelee tai mitä hänen pitäisi ajatella.

Vastaukseni on siis: ei. Tarkoitin, ettei naisen kannata tapailla friendzone-miestä, jos tämä ei pysyttele friendzonella.

• ätmi-sinkku

Nainen johon olin ihastunut, sanoi että ollaan vaan kavereita. Pyysi veljeeni sanomaan etten yritä iskeä sitä naista. No jätin naisen rauhaan ja nainen sitten kelpuutti jonkun paskan joka raiskasi sen naisen. Nauroin naiselle päin naamaa ja vittuilin että olisi huolinut minut eikä sitä komeaa jännämiestä.

• tarralenkkari666

Mitä merkitystä kumman paskan valitsee?

• oletkomies

"Pyysi veljeeni sanomaan etten yritä iskeä sitä naista."
        Tekeekö veli sinulle sapuskat ja pesee pyykit?

• feministi666

En tiedä, mutta leikitäänkö saatananpalvontarituaaleissa myös kakalla?

• Ex------------PUA

Puhutko nyt naisesta vaiko raiskaajasta?

• tarralenkkari666

Empatiakyvyttömästä ätmistä ja empatiakyvyttömästä raiskarista.

• Ex------------PUA

Empatiakyvyttömästä ätmistä ja empatiakyvyttömästä raiskarista.

Raiskaajan valitseva nainen on jälleen kerran pyhimys ja uhri, eikä suinkaan idiootti joka valitsee kiltin ja kunnollisen miehen sijasta jännämiehen.

Lähes yllättävä vastaus femakolta.

Vaan taas näemme, että naisten ongelmat ovat heidän oma syynsä ja valintansa, jota feministit haluavat puolustella.

• tarralenkkari666

Missä oli se kiltti ja kunnollinen vaihtoehto? Ihmisen sekopäisyyttä ei näe päältäpäin.

• Anonyymi
        oletkomies kirjoitti:

"Pyysi veljeeni sanomaan etten yritä iskeä sitä naista."
        Tekeekö veli sinulle sapuskat ja pesee pyykit?

Eiköhän se veli enemmänkin passaa sitä naista, joten kysyisinkin, että tekeekö myös kyseisen naisen sapuskat hänelle?

• Fsdkfdsffdsfds

Naimisissa olevana miehenä tää homma muuttuu tosi oudoksi.

• helgamies

Mihin tarvitset naisystäviä?

• Naispuolisten tuttujen myötä oppii ymmärtämään paremmin naisen sielunelämää ja siitä on hyöytä naisten iskemisessä. Niinpä sinkkumielelle jokainen naispuolinen sukulainen, työ-, tai vaikkapa harrastuskaveri on kullan arvoinen.

• helgamies
        Ratikkakuski kirjoitti:

Naispuolisten tuttujen myötä oppii ymmärtämään paremmin naisen sielunelämää ja siitä on hyöytä naisten iskemisessä. Niinpä sinkkumielelle jokainen naispuolinen sukulainen, työ-, tai vaikkapa harrastuskaveri on kullan arvoinen.

Tämä oli uusi tieto, huh huh.

• helgamies kirjoitti:

Tämä oli uusi tieto, huh huh.

Epäilemättä...

• helgamies

Ymmärrän kyllä, että jotkut miehet kelpuuttavat kaikki naiset..

• Ex------------PUA
        helgamies kirjoitti:

Burn! :D

• Anonyymi
        helgamies kirjoitti:

neon ätmejä

• 13plus17

Pääsisinpä edes friendzonelle. Eron jälkeen minulla ei ole ollut edes naispuolisia kavereita. Ja uusia kavereita ylipäätään ei voi tulla koskaan liikaa. Ja kaverinaisen kautta pääsisi sitten parhaimmillaan tutustumaan niihin sinkkunaisiin jotka voisivatkin olla minusta kiinnostuneita.

Miksi friendzonesta sitä kun ajatellaankin kaikkea negatiivista?

• kätevää

Nimenomaan naisilla on usein laaja naispuolinen kaveripiiri ja naisen kautta pääsee tutustumaan heihinkin. Joku mukava ja sopiva voi hyvinkin osua kohdalle, joten nainen kaverina on miehelle etu eikä mikään turhake.

• Friendzoned

Jos kyse on aidosta ystävyydestä, niin fine.

Mutta yleensä ei ole, vaan kamupojat ovat lähinnä palvelijoita naisen haaremissa. Kuskaavat baariin, saattavat kotiin, ovat juttuseurana silloin kun nainen on masentunut, jne. Usein näitä miehiä pidetään ympärillä sinkkuaikoina, sitten kun pariudutaan yhteydenpito loppuu ja kun vakiinnutaan, poistetaan FB-kavereistakin.

Omat naispuoliset kamuni ovat kuskanneet minua baariin, ovat auttaneet bileissä laittamalla ruokaa, jne. Minä taas olen kuskannut heitä about yhtä usein ja ollut muuttoapuna. Kavereita ollaan oltu sinkkuina ja pariutuneinakin.

Kaveri, kyllä. Kamupoika, ei kiitos.

• Nnnnaaaiinenn

"Usein näitä miehiä pidetään ympärillä sinkkuaikoina, sitten kun pariudutaan yhteydenpito loppuu ja kun vakiinnutaan, poistetaan FB-kavereistakin."

Tämä ei useinkaan johdu naisesta vaan (mustasukkaisesta) miehestä.. itse olen nyt reilu vuoden ollut kommunikoimatta/tyrmännyt täysin mukavat pojat joiden kanssa ennen juttelin paljonkin. Syynä se etten halua jäädä kiinni mistään sellaisesta mitä ei ole olemassakaan (rinnakkaissuhde). Usein naisen ja miehen ystävyys tarkoittaa suhdetta niin olisi aika vaikea uskotella että joo...se on homotransu eikä se musta oo kiinnostunut. Tuo olisi valhetta koska ei kukaan mies pidä innosta hehkuen yhteyttä naiseen jota ei haluaisi panna.

• helgamies
        Nnnnaaaiinenn kirjoitti:

"Usein näitä miehiä pidetään ympärillä sinkkuaikoina, sitten kun pariudutaan yhteydenpito loppuu ja kun vakiinnutaan, poistetaan FB-kavereistakin."

Tämä ei useinkaan johdu naisesta vaan (mustasukkaisesta) miehestä.. itse olen nyt reilu vuoden ollut kommunikoimatta/tyrmännyt täysin mukavat pojat joiden kanssa ennen juttelin paljonkin. Syynä se etten halua jäädä kiinni mistään sellaisesta mitä ei ole olemassakaan (rinnakkaissuhde). Usein naisen ja miehen ystävyys tarkoittaa suhdetta niin olisi aika vaikea uskotella että joo...se on homotransu eikä se musta oo kiinnostunut. Tuo olisi valhetta koska ei kukaan mies pidä innosta hehkuen yhteyttä naiseen jota ei haluaisi panna.

Liian järkevää tekstiä naisen kirjoittamaksi.

• Nnnnaaaiinenn
        helgamies kirjoitti:

Liian järkevää tekstiä naisen kirjoittamaksi.

Olen kyllä nainen.

• helgamies
        Nnnnaaaiinenn kirjoitti:

Olen kyllä nainen.

Sehän tässä ihmetyttääkin. Yleensä täällä naiset kirjoittelevat täysiä päättömyyksiä.

• Nnnnaaaiinenn
        helgamies kirjoitti:

Sehän tässä ihmetyttääkin. Yleensä täällä naiset kirjoittelevat täysiä päättömyyksiä.

Ehkä minulle tuli heikko ketki. Yleensä kun esiinnyn aivottomana blondina. :D No eiii...ihan fiksu olen.

• Puhut asiaa. Monet pyrkivät "kaveruuteen" ainoastaan jos pystyvät hyödyntämään toista jollain tavalla. Kaveruuden aitouden myös huomaa niissä tilanteissa kun toisen tai molempien elämäntilanne muuttuu.

• Naisasialooseri1
        Nnnnaaaiinenn kirjoitti:

Kannattaisiko vaihtaa miestä jos sinulla on joku mustasukkainen kyttääjä? Vai etkö uskalla kun sinulla ei vanhana haaskana ole vientiä ja saattasit jäädä kokonaan miehettä? Mies yrittää eristää sinut kavereistasi, eikö tyhjiössä korviesi välissä säteile yhtään? Tuo on erittäin hälyyttävä merkki.

Kamunaisen yksin eksä yritti samaa, mutta kamunainen ei siihen alentunut(toki vietti tuolloin vielä huippuvuosiaan)vaan lähti monesti kanssani baariin ja hänellä oli muitakin miespuolisia ystäviä. Kävin myös heidän yhteisessä kodissaan.

• Panitkositä
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

Kannattaisiko vaihtaa miestä jos sinulla on joku mustasukkainen kyttääjä? Vai etkö uskalla kun sinulla ei vanhana haaskana ole vientiä ja saattasit jäädä kokonaan miehettä? Mies yrittää eristää sinut kavereistasi, eikö tyhjiössä korviesi välissä säteile yhtään? Tuo on erittäin hälyyttävä merkki.

Kamunaisen yksin eksä yritti samaa, mutta kamunainen ei siihen alentunut(toki vietti tuolloin vielä huippuvuosiaan)vaan lähti monesti kanssani baariin ja hänellä oli muitakin miespuolisia ystäviä. Kävin myös heidän yhteisessä kodissaan.

Mutta panitko kamunaista koskaan?

• Nnnnaaaiinenn

Miksi ihmeessä aiheuttaisin rakkaalleni pahaa mieltä vehtailemalla muiden miesten kanssa? En ole aikeissa pettää sanallisesti enkä fyysisesti niin kauan kun olen hänen kanssaan.

• Monet tämän palstan miehet eivät pääse edes friendzonelle.

• Miksi et ole päässyt edes friendzonelle? :(

• Ex------------PUA

En ole vuosiin päätynyt tuolle alueelle.

Tätä ennen onnistuin päätymään sieltä pois, jopa makoisimmalla tavalla, kun pääsin pukille ja nainen kiinnostui minusta, mutta pistin sen jälkeen hänet friendzonelle.

Miten nautinollista! :D

Naiset ovat niiin raukkamaisia ja epäoikeudenmukaisia, että mikään ei ole parempi kosto heille, kuin se että antaa oikeuden tapahtua. He eivät ole tyytyväsiä koskaan tasavertaiseen tilanteeseen, joten punttien tasoitus kauhistuttaa heitä. Eikö nainen olekin paha ihminen?

• Kyllästynyt_

Sä ketään mihinkää pistänyt. Lakkaa jauhamasta paskaa

• LDRey

Kyllä tuo Friendzone on eräänlaista hyväksikäyttöä lähes kaikissa tapauksissa jos kyseessä sinkut.

Se voi toimia jos ikäeroa on jo niin paljon ettei seksuaalista kiinnostusta enää ole kummallakaan osapuolella. Tai molemmat homoja, lesboja.

Mutta pääsääntöisesti voidaan sanoa että miehen ja naisen välillä on aina jonkinlainen seksuaalinen jännite joka tekee pelkän ystävyyssuhteen mahdottomaksi. Naisethan pitää sitä ystävyyttä yllä pienellä flirtillä tarvittaessa ja heti kun mies löytää itselleen naisen niin siihen loppuu myös se ystävyys, molemmin puolin. Naisethan eivät halua noin yleensäkin miespuolisia ystäviä, siis mihin ? Tekemään niitä miehen hommia jos sitä omaa miestä ei ole.

• Naisasialooseri1

Mitä selostat? mikään ikäero ei ole liian suuri jos kyseessä on huippuvuosiaan viettävä nainen, ellei se kamupoika sitten ole 90v pappa, jolla ei enää ole seksihaluja ollenkaan, toisinpäin toki riittää jos nainen on paljon yli 30v, silloin mies ei välttämättä halua panna.

• Naisasialooseri1

Niin ja kamunainen on kohta jo 32 ja jännite on heikentynyt huomattavasti siitä mitä se oli 10v sitten. Minulla ei enää edes ala seisoa kun hän koskee minuun.

• "Friendzone, tuo jokaisen sinkkumiehen pahin pelko. "

Eipä ole ollut pahin pelko. Jotain täytyy olla pahasti vialla kun ei ole joutunut tai päässyt tuolle friendzonelle. Luin ketjun läpi, mutta en keksinyt mitä "ominaisuuksia" kaveripojalla pitäisi olla?

• Naisasialooseri1

Vain komea mies pääsee kamupojaksi. En minäkään rumia naisia kaverikseni huoli.

• LDRay

Friendzonella olet eräänlainen "epämies", eunukki. Pääset siihen kun nainen kokee sinut seksuaalisesti ja miehenä vaarattomaksi. Siis sinua ei tarvitse ottaa tosissaan.

• Naisasialooseri1

Pusuttelimme kamunaisen kanssa baarissa, mutta vain poskille. Ero on vain muutaman sentin fyysisesti suulle suutelemisessa, mutta seksuaalisesti valovuosia

• Ihanläpällävaan

Pusuttelimme kamunaisen kanssa baarissa, mutta vain poskille. Ero on vain muutaman sentin fyysisesti suulle suutelemisessa, mutta seksuaalisesti valovuosia

No onneksi sulla on kavereita, joilta voit ottaa poskeen

• Olen vain kerran elämässäni päässyt naisen kanssa niin pitkälle, että olen päässyt friendzonelle ja sekin vain netissä. Mistään treffeistä ei ole tarvinnut edes uneksiakaan. Sekin "ystävyys" päättyi siihen kun suljin sähköpostitilini, niin nainen hävisi bittiavaruuteen.
      Friendzonen syy: "Harmi mutta olet liian lyhyt minulle mutta toivottavasti et pidä minua pinnallisena" "Sä olet huipputyyppi, enkä usko että jäät yksin"
      Juu niin varmaan. Tuosta tapauksesta on jo vuosia ja kukaan ei ole ollut kiinnostunut edes keskustelu mielessä.

• Anonyymi

”Friendzonen syy: "Harmi mutta olet liian lyhyt minulle mutta toivottavasti et pidä minua pinnallisena"”

Siinä nähdään taas naisille tyypillistä cherrypickausta: torjutaan mies jostain helvetin pinnallisesta syystä, mutta silti kuvitellaan, että voidaan välttää pinnallisuuden stigma 😑.

• Anonyymi

AP:n logiikkaa käyttäen voisin antaa vinkkiä maapallon pelastamisessa ja oman painon hallinnassa: Haalikaa ruokaa koristeeksi ja tyydyttäkää se nälkä vaikka omalla paskallanne. Elämä on tällöin mukavaa. :-)

• Anonyymi

PS. Olen Simo Heinonen. Nyt ette voi nillittää, etten uskalla lausua näitä mielipiteitäni muuten, kuin anonyymisti.

• Anonyymi

PPS. Pahin moka AP:ltä lienee se, että jälleen kerran (hänen ohjeitaan noudattamalla) nainen saa tasan sen, mitä haluaakin, ja mies joutuu tyytymään naisen ehtoihin. Ja vielä muka naisia esineellistetään? Anna mun kaikki kuulla 😑!

• Anonyymi

Ette taida olla edes friendzonella naisten kanssa.

• Anonyymi

”Ette taida olla edes friendzonella naisten kanssa.”

Luojan kiitos en ole. Enkä ole ajatellut joutuakaan. Jos ei seurustelu kiinnosta, voin omasta puolestani katkaista kaikki välit. Jos kerta mun seurusteluehdotus torjutaan, koen olevani oikeutettu myös itse torjumaan naisen ystävyysehdotuksen.

T:Simo Heinonen

• Anonyymi

Vain nuori ja kaunis nainen voi pitää kaveripoikia, kurppien kanssa ei minkääntasoinen mies halua kaverata.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      5480
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      224
      2795
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      41
      2445
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      43
      2151
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      33
      2106
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1727
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      13
      1500
    8. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      38
      1370
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      164
      1302
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      65
      1267
    Aihe