Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
scrg
profiilit
scrg
scrg
Vapaa kuvaus
Aloituksia
164
Kommenttia
18729
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oho. Kova tulos joka tapauksessa ja kaikkiaan vastanneista ilmeisesti olet toistaiseksi eniten lukenut vaihtoehdoista.
Laitahan esim. jostain edustavasta "romantasia" kirjasta. Lupaan kuunnella läpi. Aina voi sivistää itseään uusilla asioilla.
27.02.2026 08:16
No ensimmäiseksi joudun pohtimaan että miltä ihmisiä yleensäkään voisi tai pitäisi suojella. Ehkä huonoilta valinnoilta? Ja silloinkin kysymys on siitä minun mielestäni huono ei välttämättä ole sitä jonkun muun mielestä. Eivät ihmiset yleensä mitään neuvoja kaipaa. Mutta voin tietysti antaa informaatiota jota toisella ei ehkä ole ja se voi auttaa välttämään huonon valinnan.
Väljästi tulkiten eilen oli tuollainen tilanne. Ei siinä siis mitään välitöntä uhkaa ollut, vaan kahdenvälinen keskustelu, jossa vain nostin esiin pari huomiota, joiden yhteyden toivoisin toisen huomaavan koska se voi auttaa häntä saavuttamaan yhden tavoitteensa.
Mutta kai tuo edellä mainittukin edellyttää että pidän naisesta. En ehkä muuten viitsisi. Ja mistään avuttomuudesta ei ole kyse, mutta autan kyllä mielelläni ihmisiä jotka syystä tai toisesta lähtevät vähän takamatkalta.
27.02.2026 08:11
En ole tiennyt että jotain valtiota kohtaan voi olla narsisti. Lisäksi olen sen verran sekarotuinen että olen täysin kelvoton vaalimaan puhtaiden suomalaisten jatkuvuutta.
Eikä minulla sitä paitsi ole mitään moraalistakaan velvollisuutta levittää siementä, koska alan parhaat asiantuntijat eli naiset eivät koskaan ole olleet siementäni mitenkään erityisesti himoamassa. Kyllä semmoinen parempi kylvö- ja kyntömies pystyy kylvämään useammankin naisen.
26.02.2026 19:43
Minulle nämä oli todella yllätys, koska olen mielestäni kuitenkin lukenut (tai kuunnellut) kirjoja jonkin verran eikä niissä juuri koskaan ole mitään tällaista. Mutta nämähän olivat melkein kaikki naisten kirjoittamia. Naiset on aika jänniä.
26.02.2026 19:38
Vasta pari päivää sitten erehdyin sanomaan jotain naisten fantasioista.
"Minä otan sinut nyt takaapäin, A", hän mutisee. Toisella kädellään hän nappaa hiuksistani kiinni ja vetää niitä taaksepäin kevyesti pitäen pääni paikallaan. Olen avuttomana paikallani enkä pysty liikkumaan mihinkään suuntaan."
Tässä nyt on veteen piirretty viiva rajana "seksuaaliseen tekoon pakottamiseen" enkä tiedä kummalla puolella ollaan. Mitenhän tämä pitäisi kirjoittaa korrektisti niin, että naisen seksuaalista itsemääräämisoikeutta kunnioitetaan asiaankuuluvasti?
26.02.2026 19:23
"elämäsi olleen täydellinen? "
Ei varmasti, mutta ainoa mahdollinen.
"mitä jäi käteen elämästäsi Suomelle vuonna 2045? Maailma loppuu, ja se voi loppua osaltasi jo tuona vuonna, ikuisesti?"
Mitä merkitystä sillä on? Maailma voi loppu osaltani jo tänään.
26.02.2026 19:14
"... te miehet, jotka olette niin kovin huolissanne syntyvyydestä, niin haluatteko te oikeasti isäksi ja vanhemmaksi, ottamaan vastuuta, hoitamaan niitä lapsia? Vai haluatteko te korkeintaa ehkä lisääntyä, saada jälkeläisiä?"
En ole huolissani vaan vain kiinnostunut, mutta vastaan silti. Joskus nuorena (20v-30v) tuo varmaan olisi sujunut. Silloin joutui kaikenlaiseen muuhunkin venymään ja sietämään. Mutta onneksi silloin vähintään se suojasi, että en ollut hyvää isämateriaalia ja sittemmin on tullut järki päähän ja älynnyt että nykymaailmassa ei tarvitse elää toisten mallia toteuttaen.
26.02.2026 19:00
Mikä tahansa elukka luonnossa osaa tehdä jälkeläisiä. Ihan ilman koulutusta, tukea, apua saati rahallista panostusta. Mutta nyky homo sapiens on tuostakin kehittänyt ongelman. Mahtaisiko onnistua, jos esim. niitä lapsia tekisi ajallaan tai sellaisen ihmisen kanssa jonka kanssa se onnistuu? Tai sitten jättää tekemättä. Afrikan n***erikin osaa tehdä 8 lasta per nainen vaikka se ei mitään muuta osaisi ja ihan ilman valtion panostusta.
26.02.2026 18:51
Valtiotasolla hyvin moni asia on päin helvettiä juuri siksi, että melkein koko kansa on halvaantunut eikä osaa tehdä mitään ellei valtio ole ohjaamassa, tukemassa ja auttamassa. Rahallinen panostus voi kuulostaa kivalta, mutta kun se rahallinen panostus on samalla jostakin pois, esim. niiltä ihmisiltä, jotka saattaisivat muuten kunnossa olevaan elämäänsä hankkia jopa jonkun lapsen ellei heidän tarvitsisi kantaa koko maailman panostuksia harteillaan.
26.02.2026 18:33
No mikä tai kuka tämä asiantuntija oli?
Ihan missä tahansa asiassa, jos on kaksi ongelmaa, niin se ilmeisin ratkaisu tuskin on ratkaista näitä kahta yhdellä kertaa vaan ongelma kerrallaan. Tämä siis liittyen alkup. kysymyksen "Miten me saataisiin nämä kaksi väliinputoajaryhmää kohtaamaan toisensa?"
26.02.2026 18:29
Saa siitä olla huolissaan, jos haluaa. Pieni syntyvyys tarkoittaa joko a) että väki vähenee tai b) väki korvataan toisaalta tulevalla väestöllä. Ja kummallakin vaihtoehdolla on seurauksensa ja kumpikaan tulevaisuus ei ehkä ole yhtä ruusuinen kuin menneisyys. Mutta ei mikään muutenkaan ole pitkään aikaan ollut pysyvää ja menneisyyteen ei voi palata.
26.02.2026 18:25
Minusta ei ole perusteltua julkisella puolella auttaa ensimmäisessäkään.
"Onko perusteltua estää lapsen saaminen lasta haluavilta? "
Kukaan ei ole estämässä. Kysymys on kai vain siitä kenen rahalla se tapahtuu. Seuraava oletus lienee, että hyvinvointivaltio sitten seuraavaksi maksaa kaikki lapsen kulut.
26.02.2026 18:13
Tää on tehty Afrikassa. Vähän on korruptoitunut ja hiukan pohjaan palanut mutta muuten ihan särmä veitikka.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kipchoge_Keino
26.02.2026 16:14
"Kyllä hätä keinot keksii"
26.02.2026 15:56
No ne ainoat tyypit joiden olen kuullut tosielämässä valittavan parisuhteen puuttumista, olivat parissa viikossa suhteessa heti kun muuttivat pääkaupunkiseudulle.
26.02.2026 15:10
Tässä olen samaa maata. Minusta ekstrovertit ovat aivan tarpeeksi rasittavia töissä ja kotona on moisia jaksaisi. Aivan kauheaa jos olisi esim. lapsia ja ne ei osaisi hetkeäkään olla ajattelematta ääneen ja selostamstta ja kertomatta tekemisistään. Varmaan pitäisi myydä ne sirkukseen.
26.02.2026 15:06
Kyllä minusta muuten saisi hyvän emännän mutta olen ehkä turhan peräänantamaton.
26.02.2026 06:35
Minä kävin testin jälkeen lounasravintolassa syömässä ja eihän tuo käytäntöä mitannut vaan teoriaa. Mutta kyllä teoriakin auttaa. Kun periaatteessa tietää mistä kaikki koostuu ja miten kaikki on tehty niin voi sitten myös soveltaa aina käytössä olevista raaka-aineista jotakin.
26.02.2026 06:34
Minusta juuri noin kuuluu tehdä jos on aikaa ja miksi ei olisi. Ensin mitataan tulos rehellisesti ja sitten toistetaan testi ja ruoskitaan itseä vähän jos vielä menee yksikin väärin.
26.02.2026 06:28
Kyllä. Friteerattua kanaljaa.
26.02.2026 06:26
1 / 937