Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
scrg
profiilit
scrg
scrg
Vapaa kuvaus
Aloituksia
174
Kommenttia
19508
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Älkää nyt helvetissä rikloko illuusiota, että jos jotain kirjoittaa millä tahansa vieraalla merkistöllä niin se on automasttisesti jotain henkevää tai ylevää.
Motörhead on paljon parempi bändi kuin Moottoripää.
01.06.2026 19:44
PCOS tai PMOS taitaa aiheuttaa yksittäisiä tai muutamia suht isoja karvoja.
Sitten esim. välimerellisillä geeneillä on kai tavallisempaa että ylähuulen päällä on pientä nukkaa, joka tummana myös vähän erottuu. Ei se naisellisuutta poista.
Aasialaisissa sitten taas miehetkin ovat kai luonnostaan aika karvattomia.
01.06.2026 19:30
Ihan on kaikkea, takatukkaa, polokkas, ponnarii ja nutturaa, mutta ei ainakaan kukaan mene väittämään että kuontalo olisi kunnossa.
01.06.2026 19:24
Niinkin voi olla tai käydä että ei riitä. Mutta jos kaksi ihmistä pitää tai rakastaa tai tarvitsevat tai kokevat tarvitsevansa toisiaan edes hetken tai ikuisesti tai jotain siltä väliltä niin se on sen kolmannen korvapuusti. Se tietenkin voi sotia sitä vastaan mitä joskus on sovittu tai vannottu tai aiottu, lupailtu tai suunniteltu mutta ei kuitenkaan sen vakavampaa. Elämä jatkuu.
01.06.2026 19:21
Tässä vaiheessa kesää saatetaan vielä perustella perheitä. Mutta sitten on ne ruisrääkät, jotka vielä heinäkuun lopulla "suloisella" äänellään yrittävät hurmata naaraita "vielä on kesää jäljellä" mielellä, huomaamatta että kesät ja pesät meni jo eivätkä palaa.
31.05.2026 17:21
Kesän alku on aistihavaintoinen ja vähän liukuva tapahtuma johon ensisijaisesti vaikuttaa vihreän sävyt ja runsaus. Mutta jos jokin yksittäinen pitää valita, niin sitten kun tammessa on kunnon lehdet.
Jäätelöiden määrä on tässä vaiheessa jo toisella kymmenellä. Syön tosin jäätelöä toisinaan myös talvella. Kesällä menee kuitenkin helposti yli 50.
Auto ja jalat. Venettä en omista ja pyöräily on satunnaista.
Käytän sovellusta, joka näyttää rinnakkain forecan ja ilmatieteenlaitoksen ennusteet. Taivas tietää ja päättää kuitenkin lähitulevaisuuden.
Varmaan yli 1000 hyttystä on kuollut käsiini. Joskus olen seurannut kun ahne hyttysnaaras on imenyt itsensä niin täyteen vertani että hädin tuskin jaksaisi lentoon. Sitten pieni napautus ja koko verilasti kuorineen roiskahtaa iholle.
Olen kaikkiruokainen.
En pese terasseja.
Hyönteisosastolta punkit ja mäkäräiset on suurin riesa. Sitten hirvikärpäset ja hyttyset. Sitten muut.
Pari uintikertaa takana. Ainakin 50 on "tavoite".
Kai kesä olisi jokin muuttolintu. Valitsen ruisrääkän.
En keksi tekosyitä. Minä saan olla laiska jos siltä tuntuu ilman että sitä tarvitsee selitellä edes itselleen. Sään varalta on hyvä olla erilaisia vaihtoehtoisia "suunnitelmia". Siis niin, että jokin tekeminen ei sitten jää varusteista tai välineistä kiinni kun sää suosii.
31.05.2026 10:35
Kilometrejä mulla oli yhteensä yli maratonin verran, mutta nopeus oli matala ja idea vain edetä taloudellisesti ja nähdä paikkoja. Hölkällä aloittamani lenkin vaihdoin kävelyksi kun alkoi tuntua että energia loppuu eikä tarkoitus ollut lepäillä koko loppupäivää.
Arvioisin että murtsikkahiihdossa saa samassa ajassa enemmän energiaa poltettua, ainakin raskaalla kelillä ja huonoilla välineillä, kuin juoksussa, kun keskivartalon isot lihakset tekee myös työtä.
26.05.2026 07:19
Hiustenluivaaja nopeuttaisi hommaa.
25.05.2026 22:45
Minulla luuri ei saa syketietoja mistään, mutta koordinaatit, korkeuden ja askeleet se mittaa. Luulen että energiakulutuksen arvio on yläkanttiin.
25.05.2026 22:44
Viikonlopulta kahdelta harjoitukselta luuri on mitannut 3000 kcal. Lisäksi uintikausi avattu järvessä. Mutta enemmän olen hakeutumassa syys- ja talvikuntoon.
En ole koskaan tehnyt juuri mitään perheen kesken.
25.05.2026 13:25
Tikulla silmään sitä joka vanhoja muistelee. Tikku silmässä täällä muistelen. Olen joskus työskennellyt nimikkeellä "design engineer". En silloin tiennyt varsinaisesti mitä nimike tarkoitti, mutta ilmeisesti sitä että ko. henkilö hoitaa sekä sen puolen miltä tuote näyttää asiakkaalle ja miten sitä käytetään että sen miten tuote toimii "konepellin alla".
Ei minulla tuohon mitään tutkintoa ollut., Muutaman tehtävää sivuavan kurssin olin suorittanut (yliopistossa). Mutta kyllä niistäkin kursseista olisi päässyt läpi melko pintapuolisella osaamisella. Ja läpäisyyn vaadittava rima ei tuon ajan jälkeen ole ainakaan kohonnut.
24.05.2026 07:35
Miksi sinä haluaisit huvittaa itseäsi jotakuta käskemällä?
23.05.2026 10:49
En yritä analysoida miksi. Tyydyn sanomaan, että itse en dissaa. Joistain pidän kovastikin. Etenkin työpaikan naispuolisista dippainssit ovat kaikki kivoja.
23.05.2026 10:45
Noh, harkittuani luulen että listalla remontin liepeille mahtuu myös aika paljon urheilua ja "e-urheilua" eli pkeikkarin pelaamista, joten vokottelu jäisi silti vain suunnittelun asteelle.
22.05.2026 05:34
Jos se on valtiontie niin pikitie jäänee haaveeksi, mutta jos kunnantie, niin kyllä sitten varmaan kunnanjohtaja puhdetöinään ennen saunaa käy lapioimassa uuden pinnan tiehen.
Ihan 90 tonnilla veronmaksajat eivät selviä, koska kyllä työnantajan pitää hoitaa myös lakisääteiset vakuutukset. Vaihtoehtoisesti voisi kokeilla tilata kunnanjohtajapalvelut Intiasta tai Kiinasta.
22.05.2026 05:29
Hihhii. Kuulostaa kovin "ensimmäisen maailman" ongelmilta. Noh, haastateltu on kolmekymppinen nainen ja näkökulma sen mukainen.
En tiedä johtuuko oma näkökulmani siitä että olen ja olen aina ollut mies vai siitä, että vain ihmisenä suht kelvoton, mutta kuitenkin paljon arvomaailman kohtaamista haastavampana pitäisin sitä, että ketään naista ylipäänsä yhtään olisi kiinnostaisi sellainen asia kuin arvomaailmani. Tai sitten naiset ovat nähneet sen jostain varpaan asennosta tms. matkan päästä.
Maisema vaihtuu täälläkin ja tähän aikaan vuodesta se kirjaimellisesti tapahtuu myös samassa paikassa maanantai-aamusta perjantai-iltaan. Uusia vihreän sävyjä.
22.05.2026 05:20
Olen kaivanut ja kulkenut muutaman päivä. Karvat lämmittää.
21.05.2026 18:50
Ihme juttu, en ole kommentoinut tähän mitään 8 vuotta. Ei ehkä ole ollut aktiivinen saimaannorppakausi.
21.05.2026 18:49
Puuhaa riittäisi! Jaksaisin lukea kaikenlaista. Kuljeskelisin metsässä. Tekisin pikku remonttia. Ja jos vielä aikaa jäisi, niin ryhtyisin vokottelemaan naisia.
21.05.2026 18:47
Sanoit jo ratkaisun itse. Kun on asioita, joihin et voi vaikuttaa, niin elä niiden kanssa sellaisena kuin ne ovat tavalla joka vallitsevaan todellisuuteen parhaiten soveltuu.
21.05.2026 11:14
1 / 976