Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pete_pjn
profiilit
pete_pjn
pete_pjn
Vapaa kuvaus
Heinolasta kotoisin oleva, 1983 vuonna syntynyt mies.
[email protected]
Aloituksia
80
Kommenttia
1559
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tjaa... Saisit olla aika poikkeuksellinen mikäli saisit miut raivostumaan. :)
31.03.2016 15:43
Ensimmäinen ajatus oli "HIPSTERI?! Mitä, mitä?"
Toinen ajatus; "Mielenkiintoiset pöytäkeskustelut varmasti. Vaikakin tunnustan enemmän kokkarien värej, jos jotain pitäisi valita."
31.03.2016 13:16
"Aaahh..." :D :D
Tätä kuuntelisi enemmänkin. Ja mie en kiusaa.... mie härnään.... ;)
31.03.2016 13:12
"(Joko joku tuli kuristamaan linjoja pitkin?)"
Tuostahan voisi jopa pitääkin, riippuu mistä ja kuka kuristaan. :D
Oli ihan pakko. heheh...
31.03.2016 09:32
Ymmärrykseni mukaan tuolloinkin ensin pitää aktivoida tuo postilootan käyttö. Näin siis ainakin mikäli s24 treffien puolella on ensin luonut profiilin.
31.03.2016 09:29
Heh. :D
Siis kauhian hirviän kamalaa. Tuollaisella vastauksellahan sitä olisi vaikka saanut minkälaisen sodan aikaiseksi, varsinkin kun ottaa huomioon millälailla kysymys oli aseteltu. Vähän kuin heittäisi vettä riiviöiden päälle, taikka syöttäisi trollia. :)
Mutta jep. Itsessään parempi vastaushan tuo on. Ja totuudenmukainen. :)
31.03.2016 02:12
Eipä tuo yhdessäoleminen häirihte, sillä tykkään tehdä asioita yhdessä. Ja olettaisin meillä olevan asioita joita haluamme tehdä omassa rauhassakin. Itselläni tällainnen on esimerkiksi tietokoneella pelaaminen, ohjelmointi yms...
En yrittäisi sosialisoida, ellei hän vartavaste tätä haluaisi tosin huono olisin itsekkin tässätapauksessa tätä alkuunpanemaan, kun itsellänikään ei ole suuria sosiaalisia ympyröitä. Yhteisen harrastuksen aloittaminen olisi kivaa, mutta lähtöajatuksena tuossa olisi nimienomaan hauskanpito ja yhdessäolo eikä se että saisi toista, tai tässätapauksessa molempia, enemmmän sosiaalisemmaksi.
30.03.2016 23:40
Mies_seiM; Tuo "@nimimerkki" ei toimi tällä foorumilla tägätäksesi viestin. Viesti täytyy olla kommentti kyseisen henkilön aiempaan kommenttiin taikka henkilön täytyy olla ketjun AP.
30.03.2016 23:34
jep. Samoilla linjoilla.
30.03.2016 23:22
Itseasiassa olen huomioinut, että yleenä on kysymyksessä seuraava tilanne "kyllä kelpaisit ja ottaisin sinut heti, jos vain ikämme ja toiveemme kohtaisivat."
30.03.2016 23:20
Juu.
30.03.2016 23:04
Ei tuo mitenkään kamalaa ole. Ihan alussa hetki kestää tottua ja muuten pientä varovaisuutta käyttämään ettei hajota laseja, mutta muuten eivätpä nuo haitta menoa.
Joitain pieniä harmeja varsinkin jos tykkää auringossa olla paljon, on että sangoista saattaa jäädä rusketusraidat. Ja muita pieniä juttuja.
Tosin arjen hauskoja tilanteitakin saa aikaiseksi, kun etsii epätoivoisesti laseja kaikkialta ja vihdoin toteaa, että nehän olivat kokoajan minulla silmillä. :)
30.03.2016 23:01
Miulle lekuri silmäleikkauksessa sanoi, että "Tulet tarvitsemaan lukulaseja jossain vaiheessa iäkkäämpänä. Tulee sitä ns. ikänäköä."
30.03.2016 22:50
Yhden viestin olen saanut tuonne s-postilootaan. Ainakaan viestin sisällöstä päätellen hän ei ollut "kiimainen palstanainen", vaikka nainen olikin.
30.03.2016 22:48
Ei laserillakaan saa mitään ihmeitä aikaan. Itselläni oli -2.0 ja -2.25, joten tuo oli helppo korjuuttaa. Tosin kyllähän tuo maksoi sen ~3000€ yhteensä.
30.03.2016 22:30
En enää. Töitten takia kävin laserleikkauttamassa silmäni. Kaukonäkö ei olisi riittänyt merimieslääkärintarkastuksen alkukriteereihin.
30.03.2016 22:14
"Minä en pidä siitä ett mua yritetään kevyestikään käpälöidä samaan aikaan kun mies esittelee itsensä. Siis mikä kiire on... eikö sitä voitaisi ensin jutella jostain ja kartoittaa onko jotain aiheta josta voitaisiin jutella luontevasti."
Sittenhän tässä ollaan aika samoilla linjoilla. Itselleni toisen koskettaminen ja se että toinen esimerkiksi tulee ihan kiinni "iholle" istumaan aiheuttaa hermostuneisuutta, jännitystä ja sanojen takkuilua. Touretten ticseistä johtuen olen vähän turhankin tietoinen/kiinitän huomiota kosketukseen ja raajojeni liikkeeseen. Pyrin tiedostamatta minimoimaan ticsit, joka antaa vaikutelman että olen "paska jäykkä", "stressaaja"
"Kunhan ett latele naiselle törkeyksiä kiireellä... yhteisestä ens yöstä ym. ym." Ei kuulu tyyliini. Olen liian ujo ehdottelemaan tuollaisia.
"Kerta käyttöön on varmaan toisenlaiset rituaalit... luultavasti ne sä hallitsetkin."
Mistä tällainen oletus?
30.03.2016 21:06
Eipä tuolla olemerkitystä seurustelisinko vai en.
30.03.2016 19:52
Näin olen kertonutkin ja todennut että emme sitten olekaan tarkoitettu toisillemme, kun käytös on viitannut siihen että "AI. Sinä olet vammainen."
"Itse liputan kovaa ja korkealta aitouden puolesta silläkin riskillä, että siipeen tulee."
Jep. Näillä mennään. Harmittavaa vain, että tämä ei ole tähän mennessä auttanut parisuhteen muodostamisessa.
30.03.2016 13:57
kemia == molemminpuolinen himo ja kiinnostus ?
30.03.2016 13:41
56 / 78