Paritetaan palstalaisia

Jännäparittaja

Tässä ketjussa palstapareja.

CamelBoots ja ätännä
- voima, testosteroni, Darwin ja Perussuomalaiset. Tässä harrastukset ja arvot täsmäävät

HC-ätmel ja vihatipunen
- insinööri ja erakko joka lienee vielä neitsyt. 100% match

pete_pjn ja Marrrnie
- kiltti ja kunnollinen hipsterimies & feministinainen sopivat yhteen. Punavihreät arvot kunniaan

BEM ja Nainen28v
- komea ja maskuliininen YTM-BEM haluaa vain panoja, Nainen28v ei halua seurustella vaan nauttia panemisesta. Molemmat saavat mitä haluavat

Pihtarikurppa ja Neitsytsetä
- Pihtarikurppa ei halua antaa seksiä eikä Neitsytsetä ole tottunut saamaan sitä. Ultimaattinen platoninen suhde jossa ei tarvitse huolehtia etteivät lakanat pysyisi puhtaina

Muita?

102

1672

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just.noin

Tää oli hyvä! Hyvät perustelut!!

• enemmän-mattinykänen

petellä on kyllä aiiiivan liian korkealle, kainaloihin nostetut farkut hipsteriksi :D

• Ensimmäinen ajatus oli "HIPSTERI?! Mitä, mitä?"

Toinen ajatus; "Mielenkiintoiset pöytäkeskustelut varmasti. Vaikakin tunnustan enemmän kokkarien värej, jos jotain pitäisi valita."

• pete_pjn kirjoitti:

Ensimmäinen ajatus oli "HIPSTERI?! Mitä, mitä?"

Toinen ajatus; "Mielenkiintoiset pöytäkeskustelut varmasti. Vaikakin tunnustan enemmän kokkarien värej, jos jotain pitäisi valita."

Kyllä mun seurassa jokainen alkaa ennemmin tai myöhemmin punavihertää (raivosta ja yökötyksestä). ;)
        No mutta ei, varmasti tultaisiin hyvin toimeen, vaikutat leppoisalta tyypiltä. Itse olen kylläkin ihan liian varattu tällaisiin paritusjuttuihin. :)

• Marrrnie kirjoitti:

Kyllä mun seurassa jokainen alkaa ennemmin tai myöhemmin punavihertää (raivosta ja yökötyksestä). ;)
        No mutta ei, varmasti tultaisiin hyvin toimeen, vaikutat leppoisalta tyypiltä. Itse olen kylläkin ihan liian varattu tällaisiin paritusjuttuihin. :)

Tjaa... Saisit olla aika poikkeuksellinen mikäli saisit miut raivostumaan. :)

• rakkautta-ilmassa

marrie ei taida olla vielä löytänyt sitä herra oikeaa kyllä se taitaa olla pete-pjn ei muuta kuin treffeille ja sen jälkeen marrie löytyy pete-pjnän kainalosta ja peten kodista tai pian heidän kodistaan

• NUSNUSNUS
        rakkautta-ilmassa kirjoitti:

marrie ei taida olla vielä löytänyt sitä herra oikeaa kyllä se taitaa olla pete-pjn ei muuta kuin treffeille ja sen jälkeen marrie löytyy pete-pjnän kainalosta ja peten kodista tai pian heidän kodistaan

Ja sitten alkaa nussinta. Peten pili menee Marnien pimppiin, Pete panee kovaa... tai no ei hipsteri osaa panna kovaa, mutta panee kuitenkin jotenkuten tunteelliseen nyhverötyyliin, NUS NUS! Sperma lentää! NUS NUS NUS! Ei vidu, mulla alkaa seisomaan, kun ajattelen miten siellä sperma lentääkään. Nyt seisoo! NUS NUS!

• NUSNUSNUS kirjoitti:

Ja sitten alkaa nussinta. Peten pili menee Marnien pimppiin, Pete panee kovaa... tai no ei hipsteri osaa panna kovaa, mutta panee kuitenkin jotenkuten tunteelliseen nyhverötyyliin, NUS NUS! Sperma lentää! NUS NUS NUS! Ei vidu, mulla alkaa seisomaan, kun ajattelen miten siellä sperma lentääkään. Nyt seisoo! NUS NUS!

Olipa kaunista palsta-fanfictionia. :S

• Marrrnie kirjoitti:

Olipa kaunista palsta-fanfictionia. :S

Samaa miekin katselin. Aika lennokkaaksi lähti ja nopeasti. :)

• NUSNUSNUS kirjoitti:

Sinulla taisi päästä unohtumaan tämän "hipsterin" kokeilunhalu. :)
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14183582/missa-vaiheessa-seksuaaliset-mieltymykset-esiin#comment-83747668

• vihatipunen ei ole neitsyttä nähnytkään.

• vihatipunen

Joskus olen nähnyt. Ajoittain erakoidun.

• he.löysivät.toisensa
        vihatipunen kirjoitti:

Joskus olen nähnyt. Ajoittain erakoidun.

nyt erakoitumisesta tulee loppu kun hc-ätmel astuu kuvioihin ja he ovat sopivat toisilleen pussaus koppi odottaa nyt vielä kun tapaisivat niin sen jälkeen siirtyvätkin pariskunta palstalle tai vauvapalstalle

• vihatipunen
        he.löysivät.toisensa kirjoitti:

nyt erakoitumisesta tulee loppu kun hc-ätmel astuu kuvioihin ja he ovat sopivat toisilleen pussaus koppi odottaa nyt vielä kun tapaisivat niin sen jälkeen siirtyvätkin pariskunta palstalle tai vauvapalstalle

Mitä siellä vauva-palstalla tekisin?

• leikitty.on
        vihatipunen kirjoitti:

Mitä siellä vauva-palstalla tekisin?

mitä äidit siellä keskustelee ja jos leikitte hc-ätmelin kanssa niin masussasi voi olla äkkiä uusi asukas no sittenhän teitä on kolme

• vihatipunen
        leikitty.on kirjoitti:

mitä äidit siellä keskustelee ja jos leikitte hc-ätmelin kanssa niin masussasi voi olla äkkiä uusi asukas no sittenhän teitä on kolme

Minusta ei enää tässä iässä tule äitiä...Että Ätmel saa kyllä ihan jonkun muun kanssa leikkiä ja lisääntyä.

• sit.on.isä.ja.äiti
        vihatipunen kirjoitti:

Minusta ei enää tässä iässä tule äitiä...Että Ätmel saa kyllä ihan jonkun muun kanssa leikkiä ja lisääntyä.

äläs sano tipuliini vaikka olisit 1970 syntynyt niin mahku on tulla raskaaksi vielä ja vaikka 1966 niin siltikin vauvis voi tulla eli vieläkun leikitte ätmelin kanssa ja saattekin pari kaksosta niin oletkin suurperheen äiti eli varmasti on vauva palstalla jutun aihetta tai käyttäkää kumia mutta leikissä se voi unohtua

• isompi.asunto
        sit.on.isä.ja.äiti kirjoitti:

äläs sano tipuliini vaikka olisit 1970 syntynyt niin mahku on tulla raskaaksi vielä ja vaikka 1966 niin siltikin vauvis voi tulla eli vieläkun leikitte ätmelin kanssa ja saattekin pari kaksosta niin oletkin suurperheen äiti eli varmasti on vauva palstalla jutun aihetta tai käyttäkää kumia mutta leikissä se voi unohtua

oho nyt ollaankin hiljaista tipua vai että äiti ja vielä suurperheen äiti ehkä ätmel ei olekkaan mikään turha jäbä niin tänä viikonloppuna tapaatte niin ensi kesänä kysyn miten voitte niin vastaus meitä on neljä ja siitä vuoden päästä niin meitä on kuusi ja 2 koiraa ja transit bussi ja telttailu välineet mennään retkelle koko perhe

• tässä.kävikin.niin
        isompi.asunto kirjoitti:

oho nyt ollaankin hiljaista tipua vai että äiti ja vielä suurperheen äiti ehkä ätmel ei olekkaan mikään turha jäbä niin tänä viikonloppuna tapaatte niin ensi kesänä kysyn miten voitte niin vastaus meitä on neljä ja siitä vuoden päästä niin meitä on kuusi ja 2 koiraa ja transit bussi ja telttailu välineet mennään retkelle koko perhe

sit kuuluu oho kävikin näin ja anita hirvosen ihanaa elämää naurattaa

• ei.pitänyt
        tässä.kävikin.niin kirjoitti:

seukkaamisen alkamisesta 1-3kk päästä missä menkat näkisinkin ilmeet onnelliset

• vihatipunen
        tässä.kävikin.niin kirjoitti:

Mitä Anita Hirvosella on tämän asian kanssa tekemistä???

• erkki-täti
        vihatipunen kirjoitti:

Mitä Anita Hirvosella on tämän asian kanssa tekemistä???

Maksimoi painajaisen.

• vihatipunen
        erkki-täti kirjoitti:

Maksimoi painajaisen.

Sen se kyllä tekisi :D

• Heh..Ekaa kertaa meikäläinenkin otetaan huomioon näissä yhteyksissä..
      Tokihan minä olisin jo atännän hakenut mikäli olisi 10v nuorempi;)

• rejhjhgh

No sää se oot oikea herrasmies! :)

• atännä

Katsos vaan, CamelBootsista kuoriutuu tarvittaessa herrasmies ;) Toivottavasti nuoremmat leidit huomioivat tuon :)

• Jaa että eronneet ja vanhat yhteen.

Kenen mukaan minä en halua suhteilla?

Olen vain sanonut että seukkailu kuulostaa teinien hommalta, ei siltä että olisi mies, lapsi, koira, kolmio ja parvekekasvi.

• hienoa

lapsi koira yms tulee aikanaan kun ensin tavataan seukataan ja sen jälkeen ne tulee mutta ei tule jos vaan seksisuhde mutta nyt teillä kävi tuuri kun kaksi samanlaista ja arvot samat löysivät toisensa nyt vain naitte joka päivä kerran kaks kolme tai enemmän mutta ei muuta kuin nautintoo ja kumpikin nauttii ja silti vapaa tavatkaa ja sopikaa treffit bemin kanssa

• hienoa kirjoitti:

lapsi koira yms tulee aikanaan kun ensin tavataan seukataan ja sen jälkeen ne tulee mutta ei tule jos vaan seksisuhde mutta nyt teillä kävi tuuri kun kaksi samanlaista ja arvot samat löysivät toisensa nyt vain naitte joka päivä kerran kaks kolme tai enemmän mutta ei muuta kuin nautintoo ja kumpikin nauttii ja silti vapaa tavatkaa ja sopikaa treffit bemin kanssa

Samat arvot? Jaajaa.

• erkki-täti
        Nainen_28v kirjoitti:

Samat arvot? Jaajaa.

Hieman ihmettelin samaa... Tuo ukko, jota sinulle ehdotetaan, on mm. sitä mieltä, että lasten saanti kurppaannuttaa naisen...näin siitä huolimatta, että hän on itse isä, tai ainakin elatusvelvollinen(en tiedä kuinka monelle lapselle, mutta enemmän niitä on kuin yksi).

Mielestäni olisitte huono pari. Eihän tuo BEM tunnu tajuavan laadusta mitään, kunhan tyhjentää pussinsa. BEM etsii ilmaista, omasta mielestään laadukasta reikää. Reiän tunteilla tai nautinnolla ei ole väliä (tai ainakaan BEM ei koskaan näistä asioista puhu toisen ihmisen näkökulmasta, ainoastaan omastaan, joka on minä-minä-minusta-minunpenis...)

Vai onko BEM traumatisoitunut erosta? "Kurppaantunut" lastensa äiti on vaatinut liikaa seksiltä?

• erkki-täti kirjoitti:

Hieman ihmettelin samaa... Tuo ukko, jota sinulle ehdotetaan, on mm. sitä mieltä, että lasten saanti kurppaannuttaa naisen...näin siitä huolimatta, että hän on itse isä, tai ainakin elatusvelvollinen(en tiedä kuinka monelle lapselle, mutta enemmän niitä on kuin yksi).

Mielestäni olisitte huono pari. Eihän tuo BEM tunnu tajuavan laadusta mitään, kunhan tyhjentää pussinsa. BEM etsii ilmaista, omasta mielestään laadukasta reikää. Reiän tunteilla tai nautinnolla ei ole väliä (tai ainakaan BEM ei koskaan näistä asioista puhu toisen ihmisen näkökulmasta, ainoastaan omastaan, joka on minä-minä-minusta-minunpenis...)

Vai onko BEM traumatisoitunut erosta? "Kurppaantunut" lastensa äiti on vaatinut liikaa seksiltä?

About mitään tyypistä tietämättä niin käsitys on juurikin se että maut ei kohtaa puolin eikä toisin xD

• ätmelssön
        erkki-täti kirjoitti:

"Jaa että eronneet ja vanhat yhteen."

Ei BEM ole vanha, jossain kirjoitti että hänen tyttärensä oli lukiossa (kun hän tanssitti vanhojen tansseissa tyttären hottisluokkakaveria joka piti häntä julkkiksen näköisenä). 40 tjsp.

• ätmelssön kirjoitti:

"Jaa että eronneet ja vanhat yhteen."

Ei BEM ole vanha, jossain kirjoitti että hänen tyttärensä oli lukiossa (kun hän tanssitti vanhojen tansseissa tyttären hottisluokkakaveria joka piti häntä julkkiksen näköisenä). 40 tjsp.

Liian vanha mulle ja toisinpäin ^^

Mä tykkään vähän nuoremmista miehistä...

• ätmelssön
        Nainen_28v kirjoitti:

Liian vanha mulle ja toisinpäin ^^

Mä tykkään vähän nuoremmista miehistä...

Eikös BEM jossain maininnut että hänen yläikärajansa naisille on siinä 30v? Sitä vanhemmat alkaa olemaan liian kurppaantuneita. Jos olet hyvin raskaudesta säilynyt, niin kävisit hyvin BEMille sellaiseen nykyaikaiseen kevyeen suhteeseen jossa ei asuta yhdessä.

• ätmelssön kirjoitti:

Eikös BEM jossain maininnut että hänen yläikärajansa naisille on siinä 30v? Sitä vanhemmat alkaa olemaan liian kurppaantuneita. Jos olet hyvin raskaudesta säilynyt, niin kävisit hyvin BEMille sellaiseen nykyaikaiseen kevyeen suhteeseen jossa ei asuta yhdessä.

Kysymys: minne panisin miehen jos kyse ois muusta kuin kevyestä suhteesta? Loppuu neliöt kesken. Sen pitäisi nukkuakin mun päällä.

Kuten eräs fiksu nainen totesi: tiikeriäidin raidoistaan tunnistaa. Tottakai kroppa näyttää erilaiselta kuin ennen raskautta, mutta ylpeänä sen kantaa.

Jos ko. Herra on n.40v niin on mulle aivan liian vanha. Mä en halua enää mitään 10v ikäeroja. Kokeiltu on ja ei kiitos.

• just-for-fun-

Ei kai kukaan nyt kokemattomia miehiä ala parittaa kun muita tällä palstalla ei olekkaan.

• Onko kokemattomuudessa sinun mielestäsi jotain pahaa?

• Flkmeswlkmflkmd
        Marrrnie kirjoitti:

Onko kokemattomuudessa sinun mielestäsi jotain pahaa?

Kokemattomuuden ei tarvi olla pahaa; riittää että se on huonoutta.

• treffit.viikonlopuksi

nyt oli tosi hieno juttu että sinkut löysivät toisensa miten saadaan heidät tapaamaan toisensa toisilla on sininen nimimerkki ehkä jotenkin saavat yhteyden tai mistä kukin on ja tapaatte jossakin puolessa välissä yms autetaan heitä löytämään toisensa ja rakastumaan ja että seukkaaminen alkaa ja he löytää sen oikean

• Ikis__M

ExPua ja erkki-täti

- Vaikka tuntuvat olevan paljon eri mieltä ja kumpikaan ei äkkiseltään toistaan kelpuuttaisi ovat myös mm. maahanmuuttoasioissa aikalailla samoilla linjoilla. Lisäksi ovat kumpikin aika nokkelia niin ainakin keskustelut olisivat keskimääräistä paria mielenkiintoisempia jos ei muuta.

Nal ja Nnnainennnn

- Nal saisi itselleen rangaistavaksi lutkan joka ei edes yritä esittää mitään muuta, mitä enemmän venytyspenkki paukkuisi sitä enemmän myös luultavasti Nnnainennn nauttisi, tällä parilla seksi kaikkein pervoimpinekin kokeiluineen varmaan sujuisi.

• hah.hah.haa

Pullako nokkela? Aivonsa viinalla liuottanut asperger-jankkaaja? Kertoo sinusta aika paljon, jos pidät nokkeluutena samojen fraasien toistamista joka kommentissa vuodesta toiseen....

• huonopari

Erkki-täti ei saisi riittävän älyllistä haastetta.

• Ikis__M
        hah.hah.haa kirjoitti:

Pullako nokkela? Aivonsa viinalla liuottanut asperger-jankkaaja? Kertoo sinusta aika paljon, jos pidät nokkeluutena samojen fraasien toistamista joka kommentissa vuodesta toiseen....

Tekstit mitä ExPua parhaimmillaan kykenee laatimaan jäisivät aika monelta tekemättä, aika harva palstalainen kykenisi samanlaista tuottamaan ja se jankkaaminenhan on tarkoitettukin vain viihdykkeeksi ja/tai kurpparaivon kohottamiseksi.

• Ex----PUA

Minkä ikäinen erkki-täti olet ja kuinka moni mies on käyttänyt sinua? :D

• että.silleen
        hah.hah.haa kirjoitti:

Kirjoittaapa tuo muillakin nikkeillä... ja silloin sitä kehtaa jo lukeakin.
        Pua:na on rasittava... en jaksa! Voohottakoot mitä tahtoo, kun ei kehoita aivan järjettömyyksiin ketään.
        Aikuiset ihmiset ovat itse päättämässä omista asioistaa ja jos asianomaiset eivät tunne itse nyt vastuutaan... niin vastatkoot sitt joskus tulevaisuudessa teoistaan.
        Pua nyt ei pysty vastaamaan edes omista teoistaan... täysin edesvastuuttomalta hulttiolta on turha odottaa vastuuta.
        Juu juu, olen jo poistumassa pesulle.... ja 4 on yhä vastaus siihen toiseen kyssään!

• erkki-täti
        Ex----PUA kirjoitti:

Minkä ikäinen erkki-täti olet ja kuinka moni mies on käyttänyt sinua? :D

Montako kertaa olet saanut naiselta...turpaan?

Virtuaalisia mustelmia ei lasketa.

• että.silleen kirjoitti:

Kirjoittaapa tuo muillakin nikkeillä... ja silloin sitä kehtaa jo lukeakin.
        Pua:na on rasittava... en jaksa! Voohottakoot mitä tahtoo, kun ei kehoita aivan järjettömyyksiin ketään.
        Aikuiset ihmiset ovat itse päättämässä omista asioistaa ja jos asianomaiset eivät tunne itse nyt vastuutaan... niin vastatkoot sitt joskus tulevaisuudessa teoistaan.
        Pua nyt ei pysty vastaamaan edes omista teoistaan... täysin edesvastuuttomalta hulttiolta on turha odottaa vastuuta.
        Juu juu, olen jo poistumassa pesulle.... ja 4 on yhä vastaus siihen toiseen kyssään!

että.silleen on ylivoimaisesti palstan 50-lukulaisin nainen. Onko sellaista kaivattu?

• Ex----PUA
        erkki-täti kirjoitti:

Liian monesti. :/ :D

• Ex------------PUA
        Ikis__M kirjoitti:

Tekstit mitä ExPua parhaimmillaan kykenee laatimaan jäisivät aika monelta tekemättä, aika harva palstalainen kykenisi samanlaista tuottamaan ja se jankkaaminenhan on tarkoitettukin vain viihdykkeeksi ja/tai kurpparaivon kohottamiseksi.

Kiitoksia! :)

• Ex------------PUA
        erkki-täti kirjoitti:

Menit nimimerkkivarastrolliin niin että heilahti. :D

Mutta mistä ihmeestä tuollainen kysymys, oletko väkivaltainen?

Onko sinulla vaikeuksia hillitä kurpparaivoasi?

• erkki-täti
        Ex------------PUA kirjoitti:

Menit nimimerkkivarastrolliin niin että heilahti. :D

Mutta mistä ihmeestä tuollainen kysymys, oletko väkivaltainen?

Onko sinulla vaikeuksia hillitä kurpparaivoasi?

Sinulle kun syöttää täkyn, nielet sen koukkuineen ja siimoineen :D

Kysyminen väkivallasta ei tee kenestäkään väkivaltaista. Vähän sama juttu kuin "monenko miehen käyttämä olet?"-kysymys ei tee kenestäkään panomiestä.

Olet ennalta-arvattava, aivan ihastuttava daiju. Suuri itsevarmuus yhdistettynä tyhmyyteen iskee huumorihermooni joka kerta :D

• vseluy
        erkki-täti kirjoitti:

Sinulle kun syöttää täkyn, nielet sen koukkuineen ja siimoineen :D

Kysyminen väkivallasta ei tee kenestäkään väkivaltaista. Vähän sama juttu kuin "monenko miehen käyttämä olet?"-kysymys ei tee kenestäkään panomiestä.

Olet ennalta-arvattava, aivan ihastuttava daiju. Suuri itsevarmuus yhdistettynä tyhmyyteen iskee huumorihermooni joka kerta :D

Odotappa kun pääset suuren meren kaloja kyttäämään :D

• helmiä.sioille

Mua ei ole paritettu kenellekään... :(

• Ex----PUA

Kuka edes olet? :D

• helmiä.sioille
        Ex----PUA kirjoitti:

Kuka edes olet? :D

Vitun paljoin kovempi ja parempi ku sinä! :D

*passiivis-aggresiivis hymiö*

:D

• Ex----PUA
        helmiä.sioille kirjoitti:

Vitun paljoin kovempi ja parempi ku sinä! :D

*passiivis-aggresiivis hymiö*

:D

Eli siis mitä? :( :D

• helmiä.sioille
        Ex----PUA kirjoitti:

Eli siis mitä? :( :D

En minä tiedä, mutta Osui ja Uppos! :D

• Ex----PUA

En minä tiedä, mutta Osui ja Uppos! :D

Et ole kukaan. Miksei sinua paritettu kenellekään, tyhjäntoimittaja? :D

• helmiä.sioille
        Ex----PUA kirjoitti:

Et ole kukaan. Miksei sinua paritettu kenellekään, tyhjäntoimittaja? :D

Okei! Kukaan ei halua minua... :(

Alphaksi ei ihan noin vaan pääsekään.. :(

• Ex----PUA

Okei! Kukaan ei halua minua... :(

Alphaksi ei ihan noin vaan pääsekään.. :(

Nuole saappaitani tai kiveksiäni, beta. :D

• helmiä.sioille
        Ex----PUA kirjoitti:

Nuole saappaitani tai kiveksiäni, beta. :D

Sori, mut mä en kelpuuta sua edes mun bootsien nuolijaksi. Bootsini ovat aivan liian hienot sinun katsottavaksikin, fyysisestä kontaktista puhumattakaan.

Mutta onneksi sinulla on tämä palsta, missä voit kuvitella olevasi enemmän kuin olet. Parempi niin kuin että sekoilisit oikeassa elämässä... :D

Ps. Mä tsiigailen noita kirjaimia(aakkosia) yläpuolelta... :D

• onnea.teille

siinäkö he nyt on tappelevat sanasotaa mutta kummiskin oiva pari niin kumpikin tietää nyt tapellaan sen oikean kanssa ei muuta kuin treffeille taas löytyi yksi pari

• Ex---PUA

Sori, mut mä en kelpuuta sua edes mun bootsien nuolijaksi. Bootsini ovat aivan liian hienot sinun katsottavaksikin, fyysisestä kontaktista puhumattakaan.

Mutta onneksi sinulla on tämä palsta, missä voit kuvitella olevasi enemmän kuin olet. Parempi niin kuin että sekoilisit oikeassa elämässä... :D

Ps. Mä tsiigailen noita kirjaimia(aakkosia) yläpuolelta... :D

Olet palstan beta ja mitättömyys. :D

• tiedotetta_sinulle
        Ex---PUA kirjoitti:

Olet palstan beta ja mitättömyys. :D

Helmiä.sioille oli Miehen Logiikan Genio.mente-nikki, joka siellä vehtaili virtuaalisesti monen naisen kanssa. Yhden tai kahden kanssa (ainakin timanttia) tapailikin. Täällä se ei ole saanut vastaavaa suosiota. Liekö ylimielisessä nikissä vika. Kuvansakin julkaisi yhteen ketjuun. Aika vanha äijä kyllä jo.

• Ex------------PUA

:D Pitää sanoa, että tässä kohtaa kyllä olen otettu matkimisesta joka on suurinta ihailua, samoin pitää sanoa että aika hauskan tuurauksen nimimerkkivaras veti tällä kertaa. :D

Tuo en tosiaan ollut minä.

• Ex------------PUA
        tiedotetta_sinulle kirjoitti:

Helmiä.sioille oli Miehen Logiikan Genio.mente-nikki, joka siellä vehtaili virtuaalisesti monen naisen kanssa. Yhden tai kahden kanssa (ainakin timanttia) tapailikin. Täällä se ei ole saanut vastaavaa suosiota. Liekö ylimielisessä nikissä vika. Kuvansakin julkaisi yhteen ketjuun. Aika vanha äijä kyllä jo.

Ilmankos tuo vetelee kierroksia tuosta palstan alfa-jutusta, ja tuosta betajutusta mitä sai nyt osakseen. :D

• Ex------------PUA kirjoitti:

Ilmankos tuo vetelee kierroksia tuosta palstan alfa-jutusta, ja tuosta betajutusta mitä sai nyt osakseen. :D

Tuo kolmen viivan expua voisi olla kolmen iin Ratiikkakuski. Jotain samaa tuossa tyylissä. Mutta eihän tuo helmiä.sioillekaan ole pakosti aito.

• Ex----PUA
        Ex------------PUA kirjoitti:

Katsos, noin helppoa on esittää alfaa netissä. ;)

• asiantuntija1_
        tiedotetta_sinulle kirjoitti:

Onhan genio.mente-nikki tälläkin palstalla ollut, mutta ei saanut vastakaikua keltään.

Profiilikuva oli paskaisesta yksiöstä.

• Alfaparimme

Ex-PUA ja Neitsytmaria

• Kari.R.Runk

Minä ja oikea käteni. RU-RU-RU-RUNNNK!

• Dr.Gaylove

DarkFear ja Nalle.

• 244544Lolololololol

Wahlroos?!

• Litinää_kuullut_naapuri
        244544Lolololololol kirjoitti:

Wahlroos?!

Naisasialuuseri tietysti. Palstan Homo-Nalle, joka on itse tunnustanut imeneensä homokaverinsa munaa, eikä todellakaan tehnyt sitä läpällä ja miesten keskinäisen toveruuden ja aseveljeyden hengessä, kuten sotiemme veteraanit tekivät, vaan lutkutti Nalle homon mulkkua aidon ja kiihkeän irstaan-riettaan homohimon vallassa, niin että litinä kuului naapuriin asti.

• Palstan rumimpana atmina minua ei ole paritettu mikä ei yllätä. Kuka nyt haluais alle 170 cm ruman kokemattoman miehen.

• Mielummin paska ulkonäkö, kuin paska luonne.

• singeri82

Just nyt tekis mieleni sellaista alle 170 cm heittopussia, jota voisi komentaa iltapalaa laittamaan. Parasta olisi, kun tyypillä ei olisi aiempia kokemuksia naisista. Olen 165 cm.

Menetkö puihin?

• ätmelssön
        Nainen_28v kirjoitti:

Mielummin paska ulkonäkö, kuin paska luonne.

Toisin päin, paskalla luonteella varustettu komea mies saa sentään naisia.

• Tuomari_
        singeri82 kirjoitti:

Just nyt tekis mieleni sellaista alle 170 cm heittopussia, jota voisi komentaa iltapalaa laittamaan. Parasta olisi, kun tyypillä ei olisi aiempia kokemuksia naisista. Olen 165 cm.

Menetkö puihin?

Nyt me kaikki sitten odotamme, et atm32 vastaa huutoonsa, taikka sitten häivyt täältä iäks päivää! Pillua on tarjottu, joten se on menoa nyt. Yhteystietoja kehiin!

• 12121212
        Tuomari_ kirjoitti:

Nyt me kaikki sitten odotamme, et atm32 vastaa huutoonsa, taikka sitten häivyt täältä iäks päivää! Pillua on tarjottu, joten se on menoa nyt. Yhteystietoja kehiin!

Eihän tuossa p-llua tarjottu, vaan pääsyä singerikasikakkosen keittiöön tekemään voileipiä.

Vähän sama kuin kolmekymppisille miehille tarjotaan naista...eli oikeasti työtä, remppaamista, kuskaamista, ym kunnes on aika erota kun lapset on kasvatettu ja nainen pääsee takaiisn työelämään.

• 12121212 kirjoitti:

Eihän tuossa p-llua tarjottu, vaan pääsyä singerikasikakkosen keittiöön tekemään voileipiä.

Vähän sama kuin kolmekymppisille miehille tarjotaan naista...eli oikeasti työtä, remppaamista, kuskaamista, ym kunnes on aika erota kun lapset on kasvatettu ja nainen pääsee takaiisn työelämään.

=DDD....reps.....Olipas HeittojenHeitto.....Ei kai kukaan nyt tuollaista usko naisista.....naisethan on kaikki, niiiiiiiiiin Enkeleitä........Vai Onko Heitä? ;P

• Totuudenkertojatar

Mä voin panna.

• Totuudenkertojatar kirjoitti:

Mä voin panna.

atm32 meni puihin...Samoin ovat menneet ikis-m..mgtow ja ketä näitä muita vielä on. Huudellaan ja huudellaan, mutta kun kellot ja puhelin soi, niin ketään ei oo paikalla. Tyypillistä.

• CamelBoots kirjoitti:

atm32 meni puihin...Samoin ovat menneet ikis-m..mgtow ja ketä näitä muita vielä on. Huudellaan ja huudellaan, mutta kun kellot ja puhelin soi, niin ketään ei oo paikalla. Tyypillistä.

Taas se Spede lässyttäää... ...tuliko puudelilla taas ikävä???

Pane sää poju vaa kaikkee mikä liikkuu ja vaik ei liikkuiskaa......oksan koloi myöre...

Missä vaiheessa minä olen täällä kerjännyt yhtään mitään pelle....toisin kuin sä...

• kukahanonpelle

huomioo kerjäät kokoajan.heilutat häntää ja nuolet joka paikassa eikä sulla oo mitään omaa sanottavaa vaan yleistä.sulle sospis trimmattu puudeli kuvaksi eikä mikään susi.

• defg

MGTOW mieskin löi kaviot syvälle santaan heti kättelyssä naisen ilmaistessa kiinnostusta. Olisi nyt tutustunut tähän naiseen ja antanut homman mennä omalla painollaan.

• kukahanonpelle kirjoitti:

huomioo kerjäät kokoajan.heilutat häntää ja nuolet joka paikassa eikä sulla oo mitään omaa sanottavaa vaan yleistä.sulle sospis trimmattu puudeli kuvaksi eikä mikään susi.

Puskassa piilossa CamelBoobs vai joku pikkuinen hännystelijä......ja tiedoksi sulle vässykkä kuvassa ei ole susi.........ja hauskinta vielä siinä on se, että sen sukupuoli on "narttu".....SPede.... ;D

• defg kirjoitti:

MGTOW mieskin löi kaviot syvälle santaan heti kättelyssä naisen ilmaistessa kiinnostusta. Olisi nyt tutustunut tähän naiseen ja antanut homman mennä omalla painollaan.

Ilmaisin kyllä kantani ja epäilykseni nettiä kohtaan, sekä muutkin syyt........missä vaiheessa olen täällä kerjännyt naista yhtään mihinkään......toisin kuin eräät.... ;P

Olen myös ilmaissut mihin tarkoitukseen itse palstaa pääsääntöisesti käytän......

• defg
        MGTOW kirjoitti:

Ilmaisin kyllä kantani ja epäilykseni nettiä kohtaan, sekä muutkin syyt........missä vaiheessa olen täällä kerjännyt naista yhtään mihinkään......toisin kuin eräät.... ;P

Olen myös ilmaissut mihin tarkoitukseen itse palstaa pääsääntöisesti käytän......

En ole syyttänyt sinua kerjäämisestä. Toki häneen tutustumisessa olisi ollut se vaara että rakastut vaikka et sellaista halua :) Hän kenties olisi ollut parasta mitä sinulle on koskaan tapahtunut...tai sitten ei. Et voi tietää :)

• oletkokuullut

camel boots miehille jotka oksentavat omille kengilleen

• defg kirjoitti:

En ole syyttänyt sinua kerjäämisestä. Toki häneen tutustumisessa olisi ollut se vaara että rakastut vaikka et sellaista halua :) Hän kenties olisi ollut parasta mitä sinulle on koskaan tapahtunut...tai sitten ei. Et voi tietää :)

En ole sanonut, etten "halua" rakastua.... ;P

Jotenkin epäilyttää, että näin kenestäkään tietämättä kauheasti....löytyisi "se oikea" netin kautta, varsinkin kun "vakka" tai "kansi" on itse ollut enemmän tai vähemmän "puskassa" piilossa....., mutta joo, niin kuin sanoit....en voi tietää... ;)

• Näyttää sille, että tällä palstalla on alkanut kevät ja soidinmenot. :)

Toivottavasti joku nyt sitten ottaa ja etenee eikä vaan tuumaile.

• Mikäs sinkkuudessa on vikana??? ;P.......et kai ole suvaitsematon sinkuja kohtaan? ... ;D....noh, et oo.....

• MGTOW kirjoitti:

Mikäs sinkkuudessa on vikana??? ;P.......et kai ole suvaitsematon sinkuja kohtaan? ... ;D....noh, et oo.....

Ainakin se, että jos kaipaa paria itselleen eikä löydy, niin on yksinäistä. Muuten ei varmaan mikään, jos sellaista parin löytymisen tarvetta ei ole. :)

Joitakin yksilöitä kohtaan saatan joskus olla suvaitsematon olipa pariton tai parillinen.

• sönkkö kirjoitti:

Ainakin se, että jos kaipaa paria itselleen eikä löydy, niin on yksinäistä. Muuten ei varmaan mikään, jos sellaista parin löytymisen tarvetta ei ole. :)

Joitakin yksilöitä kohtaan saatan joskus olla suvaitsematon olipa pariton tai parillinen.

Juuh, se siinä onkin, kun se prkl, "toive"....ei tottele toiveita, olla toivomasta sellaisia toivomuksia..... ;P

Ja joo, mulla on sama vika tuon suvaitsemattomuus asian kanssa.... ;D

• MGTOW kirjoitti:

Juuh, se siinä onkin, kun se prkl, "toive"....ei tottele toiveita, olla toivomasta sellaisia toivomuksia..... ;P

Ja joo, mulla on sama vika tuon suvaitsemattomuus asian kanssa.... ;D

Mitäs jos se nainen siellä puskassa onkin se pullonhenki? :)

Jolle saat esittää toiveen ja se toteutuu. Kovasti tässä toivon, että kohta taas söpöt parit tulee kevät maisemaan. Joku niissä ihastumisesta höppänöissä ihmisissä aina jaksaa kiehtoa. Voi olla vähän friikkiä, mutta semmoinen onnellisuus katukuvassa tarttuu ja tulee myötäonnellinen olo. :)

• sönkkö kirjoitti:

Mitäs jos se nainen siellä puskassa onkin se pullonhenki? :)

Jolle saat esittää toiveen ja se toteutuu. Kovasti tässä toivon, että kohta taas söpöt parit tulee kevät maisemaan. Joku niissä ihastumisesta höppänöissä ihmisissä aina jaksaa kiehtoa. Voi olla vähän friikkiä, mutta semmoinen onnellisuus katukuvassa tarttuu ja tulee myötäonnellinen olo. :)

No sitten sen pullonhengen pitäisi ensin valuttaa aikamoinen lasti tajunnanvirtaa, joka virtaa sydämmen kautta, ennen kuin tämä hauveliini uskaltaa antaa avaimen edes soviteltavaksi tämän hauveliinin sydämmeen... ;).........linnakkeen vallihaudan, muurien ja lukuisten puolustus kyhäkkeiden läpi ehkä pääsee helpommalla, mutta sen avaimen antaminen onkin sitten asia ihan erikseen.... ;P

Lisäksi puskassa piileksijät ovat jo saaneet minulta vastaavaa tajunnanvirtaa yllin kyllin, joten sellaisia tilanteita en haluaisi tapahtuvan, että minun tajunnanvirtani on antanut heille suunnan......heillä pitäisi olla oma suunta jo valmiina ennen tätä.....

Siksipä itselläkin on ollut hieman sellainen tapa IRL, että pyrin välttelemään tuomasta liikaa itsestäni esille, koska minulle on tärkeää havannoida ja saada tietää yksilön omasta polusta ja haaveista mahdollisimman paljon, pyrkien olemaan vaikuttamatta siihen itse tai ainakin mahdollisimman vähän, jolloinka voin miettiä olenko minä oikeasti toiselle sopiva tai jopa "se oikea".....Ymmärrätkö yhtään mitä tarkoitan?

Tuo loppu oli sitten ihan kuin omasta suusta.......ja sama toisinpäin, eli paha olo, kun näkee sitä toisenlaista.....

• MGTOW kirjoitti:

No sitten sen pullonhengen pitäisi ensin valuttaa aikamoinen lasti tajunnanvirtaa, joka virtaa sydämmen kautta, ennen kuin tämä hauveliini uskaltaa antaa avaimen edes soviteltavaksi tämän hauveliinin sydämmeen... ;).........linnakkeen vallihaudan, muurien ja lukuisten puolustus kyhäkkeiden läpi ehkä pääsee helpommalla, mutta sen avaimen antaminen onkin sitten asia ihan erikseen.... ;P

Lisäksi puskassa piileksijät ovat jo saaneet minulta vastaavaa tajunnanvirtaa yllin kyllin, joten sellaisia tilanteita en haluaisi tapahtuvan, että minun tajunnanvirtani on antanut heille suunnan......heillä pitäisi olla oma suunta jo valmiina ennen tätä.....

Siksipä itselläkin on ollut hieman sellainen tapa IRL, että pyrin välttelemään tuomasta liikaa itsestäni esille, koska minulle on tärkeää havannoida ja saada tietää yksilön omasta polusta ja haaveista mahdollisimman paljon, pyrkien olemaan vaikuttamatta siihen itse tai ainakin mahdollisimman vähän, jolloinka voin miettiä olenko minä oikeasti toiselle sopiva tai jopa "se oikea".....Ymmärrätkö yhtään mitä tarkoitan?

Tuo loppu oli sitten ihan kuin omasta suusta.......ja sama toisinpäin, eli paha olo, kun näkee sitä toisenlaista.....

Uskon ymmärtäväni oikein hyvinkin mitä tarkoitat. Jospa se suunta tuntuu samanlaiselta ja onkin jo entuudestaan samanlainen ja sinun bongaaminen on vaan se oivallus, että tuossa se on? :)

Toki puskan varmaan kannattaisi koittaa vaihtaa sun kanssa ajatuksia aktiivisesti, niin näkisitte löytyykö sitä yhteisymmärrystä. :)

• sönkkö kirjoitti:

Uskon ymmärtäväni oikein hyvinkin mitä tarkoitat. Jospa se suunta tuntuu samanlaiselta ja onkin jo entuudestaan samanlainen ja sinun bongaaminen on vaan se oivallus, että tuossa se on? :)

Toki puskan varmaan kannattaisi koittaa vaihtaa sun kanssa ajatuksia aktiivisesti, niin näkisitte löytyykö sitä yhteisymmärrystä. :)

Jeps, mutta kuten tiedämme.....tietoa voi käyttää joko hyvään tai pahaan... :(....ja tämän tason tiedolla voi jopa murskata toisen TuusanNuuskaksi.....

Ja sitten tietenkin se kemia tulee IRL luonnostaan selväksi ihan luonnostaan, eli siinä tutustuttaessa rauhassa tai vaikka nopeasti.......ilman pettymyksiä suuntaan jos toiseen....ja sitten tietenkin nuo statukselliset yms. sellaiset asiat......eli jos joku noista asioista tuntuu jommasta kummasta hakkaavan liikaa vastaan, niin vältytään tuolta "turhalta" sydämmen tiedon yms. vaihtamiselta.......se kun on se kaikkein tärkein "aarre", jota ei ehdoin tahdoin haluaisi vääriin käsiin luovuttaa.....mutta joo uskoisin, että ymmärrät, kun olemme tainneet suunnilleen samat kipot ja kupit käydä läpi, sekä saatu ehkä jopa suunnilleen samat annokset niistä.......syntymälahjaksi/kiroukseksi..... ;D

Ja voisin vaikka veikata, että jos itse olisit samassa tilanteessa, Niin Mitäpä Luulet?.....NiiMpä... ;P

• Kyllä nuo naisten tarjoomiset tiedetään. Tarjoovat vain jännämiehille ja kiusaavat meitä kokemattomia feikki tarjouksilla.

• heittopussia.etsien

Siis kieltäydytkö nyt taas?

Jos ihan vain tarjoan treffejä, kun satun tietämään että olet verrattain pieni mies? Olisin oikein innokas istumaan naamallesi, mtta tietysti edettäisiin sinun ehdoillasi.

Poikuutta ja kunniaa en keneltäkään ilman molemminpuolista suostumusta vie.

• Pakko tulla tähänkin ketjuun vaan moikatakseni...

"Sup, motherf*ckers!"

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      116
      2018
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      158
      1494
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1357
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1138
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      160
      1110
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      966
    7. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      867
    8. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      864
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      852
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      811
    Aihe