Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
MouSam
profiilit
MouSam
MouSam
Vapaa kuvaus
Nuori mies Vantaalta.
Aloituksia
1
Kommenttia
14
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
ja+tosissaan+pääkaupunkiseudulla.
11.04.2017 17:13
Noh+onnea+etsintöihin+:)
30.07.2016 01:08
Miltäs+seudulta+etsit+ja+onko+jotain+ikä+toiveita+tai+kokemusta?+:D+Täällä+olisi+suhteellisen+kokematon+pari+kymppinen+mies+pääkaupunki+seudulla.
30.07.2016 00:51
Ei+oikeastaan+tuntunut.+Olen+mielestäni+ollut+kovana+ja+ihan+normaali+paksunen+mitä+nyt+yleisiin+tietoihin+on+tietäminen.
24.07.2016 20:11
Joo+no+se+olikin+että+minä+itse+en+osannut+ja+noh+nainen+olikin+sen+verran+laiska+:D+Juu+esileikki+oli+mukavaa,+mutta+se+on+varmaan+vain+kokemattomuus+mikä+minussa+jyllää.
24.07.2016 20:10
Yhteyttä+saa+sähköpostilla.+;)
[email protected]
10.07.2016 00:05
Miehenä.+Ei+ole+vielä+sattunut+kohdalle+henkilöä+joka+tekisi+tätä.+Kurittavaa+rakkautta.+Toivottavasti+löydän+joskus+jonku+sellasen+joka+viitsisi+antaa+minulle+mitä+ansaitsen.
02.07.2016 10:39
Suurin+syy+varmaan+miksi+ei+pane+on+se+ku+ei+saa+:D+Tai+paremminkin+ei+osaa+ettiä+:P+Tiedän+että+menee+vähä+jutun+vierestä,+mut+omalla+kustannuksella+vähän+nauratan+teitä+:D
08.06.2016 11:33
Niin+mut+ihmisiä+kaikki+on+:D+Joo+kyl+ymmärrän+että+jännittää+(nyt+puhun+ku+jollekki+teinille+XD+)+Mut+pahinta+mitä+voi+tulla+on+ei+kiitos+^^+Tai+ei+varmaan+ihan+noin+kohteliaasti,+mutta+kuitenkin.+Mut+siis+eihän+mitään+tapahdu+jos+ei+ota+sitä+askelta+itse+eteenpäin.+
Nuoren+näkökulmasta+on+vaikeampaa+lähestyä+kaunista+vanhempaa+naista.+Tai+voi+se+olla+toisinkin+päin+vaikeaa,+mutta+ajattele+sillai+että+sinä+olet+teistä+jolla+on+kokemusta+silloin+voisit+opastaa+vaikka+nyt+olisikin+ihastusta.+Ei+siinä+mitään+väärää+ole,+se+ainaki+näyttää+ettet+ainakaan+eti+mitään+lelua+itelles+vaan+oikeesti+jonkun+kumppanin+siihen+hommaan.+
Ja+siis+eikö+vähä+kaikki+tällaseen+liittyvä+oo+välillä+hankala+toteuttaa+:D+Tärkein+asia+on+ettei+ajattele+liikaa+ja+menee+miltä+itestä+tuntuu.+Ja+siis+paras+ensivaikutelma+on+jos+saapi+vähän+naurua+aikaseksi.+Se+keventää+tunnelmaa.+:)+Mä+sanon+et+kyl+sun+kannattaa+kokeilla+mennä+ja+yrittää+sitä+kuka+sul+on+kiikaris+;)+Tuli+vaan+sellanen+tunne+että+jota+kuta+on+jo+kateltu+:D
08.06.2016 00:38
Toi+ilmaiseminen+on+mulle+vähä+tietämätöntä+:D+Olen+itsekkin+aika+kokematon+niinku+monella+puolella+niin+en+siitä+tiedä+ku+ei+ihmiset+tuppaa+lähestymään.+Kannattaa+jutella,+yrittää+niinku+lähentyä+mieluummin+ehkä+vähä+juttelemalla+ennen+ku+kertoo+suoraan+mitä+haluaa.+
Siis+monet+(tai+ainaki+joita+itse+tunnen+nuoria+oman+ikäisiäni)+menisivät+vaan+hämilleen+jos+kaunis+vanhempi+nainen+ehdottelisi+suoraan.+Mutta+jos+esimerkiksi+juttelee+vähä+ottaa+puhelinnumeroa+ja+juttelee+niinku+pari+päivää+niin+miehelle+tulee+turvallisempi+olo.+Tämähän+on+vain+perustettu+lyhyeen+psykologian+opiskeluun.+Mies+yleensä+ehdottaa+tapaamista+aika+lyhyen+ajan+jälkeen.+Jos+vaan+oot+kärsivällinen+ku+esim+eka+kerta+on+kuulemma+aika+paha+yleensä,+niin+kyl+se+siitä+pikku+hiljaa+jotain+muodostuu.+
Mä+vähä+pyörin+ympyrää+tossa+puheessa+:D+Johtuu+unen+puutteesta.
08.06.2016 00:20
Naisilla+pitäisi+olla+enemmän+suorasukkasia+niinku+kiinnostuksen+näkemisessä.+Monesti+pelkkä+kattelu+voi+jäähä+huomaamatta+varsinkin+meillä+nuoremmilla+miehillä.+
Iästä+en+tiedä.+Ehkä+mieluummin+just+noita+15++ei+ainakaan+sen+alle+kannataa,+koska+vanhemmat+eivät+saata+olla+asiallisia+asiasta+pahimmassa+tapauksessa.+
Moni+nuorihan+haluaa+vaan+kokeilla.+Niin+ei+se+minusta+väärin+ole+että+haluaa+opettaa.+Ja+jos+pyörii+samanlaisissa+ympäristöissä+ja+muutenkin+näkee+usein+nii+sillon+kyl+kannattaa+varsinkin+jos+itseäsi+kiinnostaa.
08.06.2016 00:07
Mikä+päivä+tahansa+ottaisin+27+vuotiaan.+Olen+20+itse+:)+Pääkaupunkiseudulta+lö
[email protected]
07.06.2016 14:03
Vantaalta+löytyy.+Nuori+mies+jolla+ei+ole+iso+eikä+kyl+yritä+muuta+väittääkkään.+:)
06.06.2016 17:54
Aika+reilua+>:D
06.06.2016 17:35
1 / 1