Mieletön himo tosi nuoriin miehiin

Welnesor

Olen 35v nainen ja mulle on viime vuosina herännyt ihan järjetön himo n. 17-21-vuotiaisiin kokemattomiin miehiin. En siis haluaisi mitään satunnaista irtoseksiä nuoren kanssa, vaan friends with benefits -suhteen. Haluaisin nuoren miehen mukaan reissuille, festareille ja retkille, siinä samassa sitten paljon muuta kivaa. En kuitenkaan pystyisi olemaan vain söpön pojan kanssa, olisi hienoa valmentaa lahjakasta seksiystävää korkeakouluopintoihin ja kokea opettajan rooli muissakin asioissa. Kyse ei kuitenkaan ole mistään alistavasta halusta, vaan tiedon ja taidon jakamisen ilosanomasta :)
Lisäksi, nuorilla on paljon intoa ja energiaat ehdä kaikkea pedissä ja pedin ulkopuolella. Oravanpyörään jumittunut insinöörimies ei enää vain kiinnosta.

Onko muilla tällaista?

15

1143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jake094

Täälä ois kokematon 20v kundi oottamassa opettajaa ;)

• Pistäppä viestiä tulemaa nii jutellaa lisää @ s postii t. 20 nuori kundi ei nii kokematonkaan ;)

• Sacharias

Olisinpa silloin joskus nuorena poikana saanut tällaisen viestin , todella hieno tarina sulla. Olisi ollut aivan uskomattoman upeaa olla vähän vanhemman Leidin seurassa ja opetuksessa. Hienoa olisi ollut tosiaan käydä esim retkillä - olin silloin tosi innokas retkeilijä ja myös festareilla kävijä.
      Nyt nuorukaiset, sanon teille - jos tosi hyvää haluatte niin tämä nainen on juuri hän,
      ketä tarvitsette.

• Ei. En hae seuraa täältä, joten turha on laittaa yhteystietoja.. (varsinkin kun jo nimimerkistä voi päätellä että toinen on 37v.) Sori. Haluaisin vain keskustella asiasta asiallisesti. Itseasiassa mielenkiintoni lopahtaa heti jos poika yrittää aktiivisesti ehdotella heti ensi metreillä. Se on täys turn-off. Ongelma onkin just se, että minkä ikäistä on moraalisesti oikein lähestyä ja että miten ujoa yksilöä edes lähestytään? Pelkkä seksi ei nappaa.

On ollut usein sellainen tilanne, että tapaan harrastuksessa tai vastaavassa säännöllisesti saman pojan joka vaikuttaa vilkuilevan ja punastelevan. Miten lähestyä, ettei pelästy?
      Ei tämän kynnyksen ylittämiseen auta se, että olen nätti ja hyväkroppainen. Sekin vielä, etten missään nimessä en halua antaa pojan ymmärtävän, että haluan vain paneskella ja poikanen varmasti on tosi hämillään, miksi itseään n. 15v vanhempi haluaisi saada hänestä kaverin.

En innostu pojasta, joka ei näytä mitään selkeitä kiinnostuksen merkkejä koska en halua olla se likainen täti joka ehdottelee tuosta noin vain törkeyksiä. Voihan poika olla varattu tai ei vain kiinnostu vanhemmista.

Onpa vaikeaa :)

• Naisilla pitäisi olla enemmän suorasukkasia niinku kiinnostuksen näkemisessä. Monesti pelkkä kattelu voi jäähä huomaamatta varsinkin meillä nuoremmilla miehillä.

Iästä en tiedä. Ehkä mieluummin just noita 15 ei ainakaan sen alle kannataa, koska vanhemmat eivät saata olla asiallisia asiasta pahimmassa tapauksessa.

Moni nuorihan haluaa vaan kokeilla. Niin ei se minusta väärin ole että haluaa opettaa. Ja jos pyörii samanlaisissa ympäristöissä ja muutenkin näkee usein nii sillon kyl kannattaa varsinkin jos itseäsi kiinnostaa.

• MouSam kirjoitti:

Naisilla pitäisi olla enemmän suorasukkasia niinku kiinnostuksen näkemisessä. Monesti pelkkä kattelu voi jäähä huomaamatta varsinkin meillä nuoremmilla miehillä.

Iästä en tiedä. Ehkä mieluummin just noita 15 ei ainakaan sen alle kannataa, koska vanhemmat eivät saata olla asiallisia asiasta pahimmassa tapauksessa.

Moni nuorihan haluaa vaan kokeilla. Niin ei se minusta väärin ole että haluaa opettaa. Ja jos pyörii samanlaisissa ympäristöissä ja muutenkin näkee usein nii sillon kyl kannattaa varsinkin jos itseäsi kiinnostaa.

Joo. keskimäärin en varmaan edes kiinnostuisi alle 18-vuotiaasta mutta 17-vuotias fyysisesti ja älyllisesti kehittynyt menisi ihan hyvin. Nimenomaan tuon henkisen kehityksen pitäisi olla sen verran pitkällä, että voisi puhua nuoresta aikuisesta jolta puuttuu lähinnä elämänkokemusta. Henkisesti kehittymättömän hässiminen olisi jo lähempänä hyväksikäyttöä (iästä riippumatta :D).

Miten ilmaisen kiinnostuksen tarpeeksi selkeästi, mutta niin, ettei se kuulosta liian innokkaalta tai härskiltä? En ole mikään karski möläyttelijä.

• Toi ilmaiseminen on mulle vähä tietämätöntä :D Olen itsekkin aika kokematon niinku monella puolella niin en siitä tiedä ku ei ihmiset tuppaa lähestymään. Kannattaa jutella, yrittää niinku lähentyä mieluummin ehkä vähä juttelemalla ennen ku kertoo suoraan mitä haluaa.

Siis monet (tai ainaki joita itse tunnen nuoria oman ikäisiäni) menisivät vaan hämilleen jos kaunis vanhempi nainen ehdottelisi suoraan. Mutta jos esimerkiksi juttelee vähä ottaa puhelinnumeroa ja juttelee niinku pari päivää niin miehelle tulee turvallisempi olo. Tämähän on vain perustettu lyhyeen psykologian opiskeluun. Mies yleensä ehdottaa tapaamista aika lyhyen ajan jälkeen. Jos vaan oot kärsivällinen ku esim eka kerta on kuulemma aika paha yleensä, niin kyl se siitä pikku hiljaa jotain muodostuu.

Mä vähä pyörin ympyrää tossa puheessa :D Johtuu unen puutteesta.

• Itseasiassa tämä on aika obvious juttu, miten kannattaisi toimia, mutta en ymmärrä miksi se on niin hankala toteuttaa käytännössä? Oonko minä se joka on vahvemmin ihastunut peräti? :D Pelkäänkö ehkä sitä, että alan takellella ja sitten poika huomaa heti että minä olen se pihkssa oleva ja naurahtaa että onpas siinä uskottava 35-vuotias! Ehkä ei kuitenkaan mitenkään vahvasti, mutta jokseenkin.

• Niin mut ihmisiä kaikki on :D Joo kyl ymmärrän että jännittää (nyt puhun ku jollekki teinille XD ) Mut pahinta mitä voi tulla on ei kiitos ^^ Tai ei varmaan ihan noin kohteliaasti, mutta kuitenkin. Mut siis eihän mitään tapahdu jos ei ota sitä askelta itse eteenpäin.

Nuoren näkökulmasta on vaikeampaa lähestyä kaunista vanhempaa naista. Tai voi se olla toisinkin päin vaikeaa, mutta ajattele sillai että sinä olet teistä jolla on kokemusta silloin voisit opastaa vaikka nyt olisikin ihastusta. Ei siinä mitään väärää ole, se ainaki näyttää ettet ainakaan eti mitään lelua itelles vaan oikeesti jonkun kumppanin siihen hommaan.

Ja siis eikö vähä kaikki tällaseen liittyvä oo välillä hankala toteuttaa :D Tärkein asia on ettei ajattele liikaa ja menee miltä itestä tuntuu. Ja siis paras ensivaikutelma on jos saapi vähän naurua aikaseksi. Se keventää tunnelmaa. :) Mä sanon et kyl sun kannattaa kokeilla mennä ja yrittää sitä kuka sul on kiikaris ;) Tuli vaan sellanen tunne että jota kuta on jo kateltu :D

• Urospuuma

Muistan kun itse olin 18v ja käytiin naistentansseissa hakemassa seuraa. Nuorena hormonitasot on niin kovat, että varmasti löytyy halukkaita. Silloinkin (70-luvun lopulla) oli puumia. En kyllä osannut tanssia, mutta siitä nopeasti ymmärsivät mistä on kyse. Yleensä seuraa lopulta löytyi. Ei kuitenkaan mitään suhdejuttuja, vaan yhden illan hommia. Kivaa oli, molemmilla. Jo silloin tajusin, että sellainen 50v nainen on kaikkein paras. Ei pelkoa lapsista, ei mitään estoja ja osaa homman todella hyvin. Lisäksi ne saa kovia orgasmeja josta tykkään erityisesti.

• xD tuskin tuo outoa nyt on... joskus sitä haluaa nuorempaa kuin itse on esim netissä treffi palstoilta löydät hyviä ehdokkaita :P ... itse olen halukas vanhempaa naista kokeilemaan xD mutta huono ehdottelemaan...

• Janne-Yterissä

Sain ensimmäisen kerran kokea seksiä kuudennen luokan päätyttyä kesälomalla yli 40v naiselta.
      Pulloja olin keräilemäsä rannalla. Kuljin se ohi monta kertaa ja sit pyysi juttelemaan ja sanoi että oli kerännyt mua varten jemmaan.
      Istuin sen kans ja alkasi kyselemään mua uimaan mukaan. Olin ujo ja hiljainen nuori ja suostuin.
      Sanoin ettei mulla oo uikkaireita mukana ja rupesin nolostumaan. Katseltiin ympärille eikä muita uimareita näkynyt. Näköeste kaislikkoa ja isoja kiviä. Uitiin siis ja jäätiin istumaan matalaan rantaan. Se sano että haittaako jos ottaa bikinit pois ettei jää rusketusraitoja. Nyökkäsin vaan hiljaa että ei haittaa. Ehdotti että ottaisin pikkuhousut itekin pois ja alkoi riisuman niitä.
      Olin jo sanaton ja hävetti mut se sanoi ettei tarvi hävetä, ja tykkää olla alasti usein. Tää nainen oli jo gänässä ja pusuja halus mulle.
      Mul rupes seisomaan Aina kun se pussas ja koski mua jaloista ja niskasta.
      Sit kysyi että saako laittaa pyyhkeen mun munan päälle ja varovasti koskea kun sanoi että sul on ihmeen iso muna ja jota haluais koittaa. Samalla ohjasi mun käten sen tissille. "Tuntuuko kivalta?" oltiin haarat levällään ja se alkoi hiljaa voigkimaan "tosi ihanaa", eikö ookki? Siitä vähän aikaa niin sain orkut. Oon ikuisesti kiitollinen tälle naiselle. Kiihottava kokemus <3

• Lisäys vielä edelliseen, että ihan tavalliselta naiselta vaikutat. Olen itsekin pohtinut asiaa, että onko jokin tabu olemassa Suomessa, vanhemman naisen ja nuoremman miehen kanssa :P. Aika naurettavaa jos toisinpäin olevat tilanteet ovat ihan ok. Kuulostaa aika propagandalta, mutta miehenä voin sanoa että tilanteesi on ihan fine mulle. :D Ei ihan joka päivä vastaan satu tällaisia, mutta joo.

• jeajeatuntuisilloin

Onneks on halunneet aikuiset (30-50v) naiset opettaa, ja antaa " pimppanellaa" kautta aikojen, myös nuorille ja kokemattomille pojille. Itse sain ensimmäisen siemensyöksyn, naisen kanssa, tälläisessä tilanteessa. Sen muistan aina.

• äijä50vaan

Joo, tuollaselle tais just häkki heilahtaa jenkkimaassa, kun opetti teinejä turhan innokkaasti opettajan virassa. Pääs pääs kuntoon leidi..

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      89
      8266
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      92
      6405
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6263
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4861
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      45
      3311
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3265
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      3052
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2839
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2806
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      49
      2770
    Aihe