Ikäerot seksikumppanin kanssa

nuortalikkaa

Mikä on suurin ikäero joka teillä on ollut seksikumppanin välillä? Netistä löytyisi aika nuoria 19-22 vuotiaita neitoja mutta kun itse on 27v niin tuntuisiko se hieman pervolta omasta puolesta ei siis sen nuoren naisen puolesta?

34

1287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zinzy

Mä olin 22 v ja kaveri 41 v

• lovemature

Mä olin 19v. Ja tää kävi laivalla (finnjet). Nainen oli varmaan päälle 50 ja niin kivaa oli että sen muistan vieläkin. (vuonna-89)

• nuortakivanussia

Ei se pervoa ole jos se vain tuntuu hyvältä. Miten itse siihen suhtaudut.
      Itse olin 42 ja nainen oli 18 kun olimme sängyssä. Mukavaa se on vanhemmiten päästä nuorempaa lykkimään :)

• Kaeppa10

Minulla on nyt kylässä nainen joka on 36 ja itse olen 66.Kyllä se vaan hyvältä tuntui kun on nuori nainen.Yöllä hän ratsasti ja sitten minä päällä sekä lopuksi kortsu pois ja laukeaminen suuhun.Taivaallista

• asdfghjqwe

Taidat olla jo lerppakulli

• 1016

Suurimmat ikäerot ovat olleet kokoluokassa 19-22v.

• dfdsr4535

Olin 18v ja pidin hauskaa kahden naisen kanssa. Naiset oli varmaan noin 55 vuotiaita. Sellaista menoa sen jälkeen ei ole ollutkaan ja ikää minulla on nyt 41v.

• Kaeppa10

Mulle sattui eilen ihana tapaus.Kävelin lahdessa sataman rannassa kun vastaan tuli kaunis tumma ihoinen nuori nainen.Katsoin häntä pitkään ja hän huomasi sen.Hän pysähtyi ja sanoi että Sulla on varmaan rahaa paljon.Vastasin että ei nyt niin kauheasti mutta omiksi tarpeiksi.
      Hän sanoi että tarvii vuokraan 500 e ja saako minulta.Vastasin että kyllä se on mahdollista mutta milloin maksaisit sen takaisin.Hän vastasi että viikon aikana.Mietin että mitä tuo tarkoitti hän selvensi että asuu mun kanssa viikon.Mietin asiaa ja sanoin että sopii kun ehdoista sovitaan
      Hän sanoi että on nälkä.Vastasin että mennään syömään vaikka tohon lokkiin ja me mentiin.Syötiin ja juteltiin kaikenlaista.Syötyämme tyttö nimeltä Rosa kysyi että omistanko saunan.Vastasin että kaksikin toinen talossa sisällä ja toinen ihana pihasauna.Hän sanoi että haluaa heti pihasaunaan.Vastasin ok
      Ja siitä alkoi elämäni ihanin viikko
      Kyselin että paljonko neidillä on ikää hän sanoi että kuukausi sitten tuli 18 vuotta täyteen.En uskonut kun näytti hieman vanhemmalta hän otti laukusta ajokortin ja todellakin hän on 18v ja minä 66 v siis ikä-eroa 48 vuotta
      Siit se alko päästiin meille lämmittämään pihasaunaa ja tyttö kysyi seisooko mulla hyvin? Vastasin kyllä joskus niin sanoi katotaan ja työnsi kätensä mun shortseihin ja heti alkoi kovenemaan kun ihanan pehmeät kädet koskettivat kovenevaa kalua.Hän sanoi että ota mukava istuma asento tuolissa.Hän pudotti shortsit alas ja otti kovan kaluni suuhunsa.Hetken päästä lasti oli nieltävänä.Hän nieli kaiken ja sanoi ihanaa ja Sulla ihana iso ja kova kalu
      Sitten hän sanoi että haluaa että mä nuolen hänelle muutaman orgun.Sanoin onnistuu ja samassa häneltä lähti kaikki vaatteet pois ja selälleen saunan lauteille.Voitte vain kuvitella miten kaunis vartalo tytöllä on.
      Levitin jalat ja aloin tehdä kielellä hyvää.Hän oli aivan liti märkä ja hetken päästä tyli ensimmäinen jatkoin vain nuolemista,pyörittelin kieltäni hänen pimpsassa ja imin välillä klitorista,kohta tuli toinen.Sama jatkui kunnes kolmannen jälkeen sanoi että nyt riittää
      Olimme molemmat tyytyväisiä.Saunoimme ja joimme vähän olutta ja viiniä
      Sitten saunan jälkeen mentiin sisälle mun kotiin ja vaihdoimme lakanat mun sänkyyn ja tyytö sanoi hetken päästä että nyt alkaa väsyttä.Sanoin mennään nukkumaan .Sänkyyn päästyämme hän kysyi jaksanko vielä naida kunnolla.Vastasin että tottakiai olin ottanut puolituntia aikaisemmin kokonaisen sildenafilin joten pienen hyväilyn jälkeen alkoi kalu kovettumaan oikein kunnolla ja hän tuli päälleni ratsastamaan.Siinä hän sai ekan ja sanoin että vaihdetaan minut päälle.Hän kääntyi ja mieleeni tuli että nyt saa vaarikin oikein ihanaa,märkää,nuorta niin paljon kun haluaa.Meni n.10 min kun minä laukesin ja olipa aivan ihana tyttö
      Hän kävi viikon ajan töissä päivisin ja illalla sama tahti jatkui koko viikon
      Hän kysyi että lainaanko ensi kuussa 500 e.Teimme kaupat

Se oli elämäni ihanin viikko ja koskaan 500 e euroa ei ole niin hyvään tarkoitukseen.En olisi ikinä osannut kuvitellakkaan että 66 vuotiaalle sattuu vielä noin ihania asioita.Se ikä-erosta jos jotakin kiinnostaa

• Uhkea

Sattui siis eilen ja nyt viikko takana?

• Kaeppa10
        Uhkea kirjoitti:

Sattui siis eilen ja nyt viikko takana?

Kirjoitus virhe piti laittaa n. Viikko sitten.Kiitos kun olit tarkkana

• Laajaskaala

Ikäero puolison kanssa 14 vuotta, hän siis nuorempi.
      Fwb-kaveri puolestaan 13 vuotta vanhempi.
      Muut kaverit, joiden kanssa seksiä, pääsääntöisesti nuorempia, 6-14 vuotta.
      Nyt olisi kiintoisaa saada reilusti vanhemmalta mieheltä munaa, yläikärajaa ei ole. Tykkäisi varmasti kosteasta ja tiukasta pillustani ja pyöreistä rinnoistani ja pepustani!

• Karppa101

Minä ainakin tykkäisin
        Vastaa jos haluat vanhemman miehen olen 66 v terve ja isokaluinen
        Nyt olisi ihana oihasaunan terassilla
        [email protected]

• Laajaskaala
        Karppa101 kirjoitti:

Minä ainakin tykkäisin
        [email protected]

Uuh... Kiinnostaa kyllä!!
        Missä päin asut Karppa101?
        Itse Jyväskylässä.

• Laajaskaala
        Karppa101 kirjoitti:

Minä ainakin tykkäisin
        [email protected]

Laitoin postia. Tuliko perille?

• ttl
        Laajaskaala kirjoitti:

Laitoin postia. Tuliko perille?

Laajaskaala kiinnostaako 60-v mies,työkalu ihan hyvän kokoinen ja kuoppaan on kuosissaan. Vaikutan lähellä jyväskylää.

• Laajaskaala
        ttl kirjoitti:

Laajaskaala kiinnostaako 60-v mies,työkalu ihan hyvän kokoinen ja kuoppaan on kuosissaan. Vaikutan lähellä jyväskylää.

Kiinnostaa todellakin!!
        Sulla paikka tutkia kiinnostusta?

• wwqqqwwww

60 tyttö 22 sponssia

• Vanhaalihaa

Ite oli 26v kun panin 62v vuotiasta anoppia nykyään entinen anoppi mutta silloin tällöin käyn vielä "kahvilla" hänen luona

• Pe69

13 vuotta ylöspäin. Nainen oli 59 ja 15 vuotta alaspäin. Nainen oli 29. Molemmat hienoja kokemuksia.
      Sinulla ei ole mitään ongelmaa. Viisi vuotta tuntuu iässäsi isolta, muttei enää nelikymppisenä. Kiinni vaan, jos tytöt tykkää.
      Naisen iällä ei ole niin merkitystä, kunhan molemmat pitävät seksistä. Toki olisi se ehkä mukava kokea alle 30, noin niinkuin muistoja verestäen.

• Kokoero

Nykyinen naisystävä 30v ja 47kg. Itse olen 57v ja 100kg. On meissä eroa ja siksi viivdymmekin hyvin sängyssä.

• ttl

Laajaskaala paikka kyllä järjestyy mutta pääsetkö päiväaikaan tutkimaan.

• Laajaskaala

Loma alkaa. Minne tulen?

• pennonen

Tilapäinen, satunnainen suhde m72v / n23v.

• Laajaskaala

pennonen,
        missä sua voi satunnaisesti tavata?
        Olen erittäin kiinnostunut.

• viiiimeinkinnam

Minulla todellinen seksikaveri.Hän 34 ja minä 64.Hän sanoo ettei ole ikinä saanut näin ihanaa pimpsaa ja minä sanon etten ole ikinä saanut noin ihanaa lempivehjettä,pitkä,paksu ja kestävä.Vapaapäivinä hän piipahtaa kolmekin kertaa.Enpä tarvitse toistaiseksi kuntosalia,

• Kaeppa10

Laajaskaala?
      Vastaa minulle ja tule muutamaksi päiväksi mun kotiin.Tarvisin pihan laitossa naisnäkökulmaa ja kivaa seuraa
      [email protected]

• Laajaskaala

Kiitos kutsusta, mutta taitaisi puoliso ihmetellä, jos viipyisin luonasi pari päivää.
        Mielelläni pyllistelisin puutarhassasi...
        Ja sinäkin voisit tutustua minun puutarhaani...vaikka se onkin valmiiksi jo hyvin huoliteltu... Mutta ksivuuhommia siellä voisit tehdä... Upottaa työkaluksi syvälle ja tunnustella pohjia myöten.

• Mikä päivä tahansa ottaisin 27 vuotiaan. Olen 20 itse :) Pääkaupunkiseudulta löydyn jos kiinnostaa [email protected]

• vanhat-osaa-ja-vaatii

Totta! Mieleen jäi, olin silloin 23v. Ja nainen 67v Vantaalla. Normaali vartaloinen pienehköt rinnat, todella ihana pimpsa kuljin 3kk satunnaisesti molemmat pidimme. Nyt on kulunut 18v. Ja haaveilen aina vaan kun näen vanhemman naisen. Voi kun vielä löytyisi vastaava vaikka ikäero ei enää niin suuri olisikaan. Oli mukava toteutella fantasioita mitä ikinä keksikään

• N-014

Minulla mies noin 50 v, itse reilu 30. Elämäni parasta seksiä, hieman vanhemmat on aina kiinnostaneet. Varattu olen, kokemus kiinnostaa, taudit ei.

• kuutamokiskis

14 vuotta. Olin itse naisena 21 ja mies oli 35. Muutaman vuoden sitä ihanuutta kesti. :)

• Anonyymi

Börje ja Björn on BB.

• Anonyymi

Itse olin 30v kun oli 16v ja 48v samassa kuussa seurana

• Anonyymi

n23/m67, kaupallinen sopimussuhde.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      89
      8256
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      92
      6395
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6253
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4861
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      45
      3311
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3265
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      3032
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2839
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2796
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      49
      2770
    Aihe