Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin,+sitten+terkkarille+kun+kotiin+pääsee,+ainakin+apteekkiin+"täystuhoa"+ostamaan.
30.09.2016 09:27
70-luvulla+oli+hyvin+tavallista+että+miespuolinen+esimies+kopeloi.+
Ei+siitä+ymmärtänyt+edes+suuttua,+yritti+vain+väistellä.+Ei+kaikki+naiset+edes+panneet+pahakseen,+riippui+tietysti+siitä+oliko+kopeloija+mieleinen.
30.09.2016 09:25
kesi.vä,+juuri+noin+minäkin+ajattelen.
29.09.2016 18:15
Yhteisöllisyys,+jos+sillä+tarkoitetaan+erilaisiin+yhdistyksiin+ja+kerhoihin+kuulumista+ei+ole+minun+juttuni,+Pitkästyn+vain+niissä.+En+ole+kiinnostunut+ihmisten+asioista,+on+siinä+hyväkin+puoli,+juoruilu+ei+kiinnosta.Taloyhtiön+kokouksissakin+on+tarpeeksi+kestämistä.+
Suvun+kesken+on+yhteisöllisyyttä+kohtuullisesti,+eniten+jäkikasvun+kanssa.+
Yhteiskunnalliset+asiat+ja+uutiset+kiinnostavat+ainan+vain+enemmän.+Nuorempana+en+seurannut+lainkaan+uutisia+jos+ei+jotain+sellaista+sattunut+joka+todella+poikkesi+tavallisesta.
29.09.2016 11:09
En+usko+että+äidin+ja+lapsen+välinen+rakkaus+ja+huolenpito+perustuu+itsekkyytteen.+Joidenkin+mielestä+lasten+hankkiminenkin+on+itsekästä+joten....
Mutta+kuten+Anceli+sanoi+jos+itsellekin+tulee+hyvä+mieli+aina+vain+parempi.+Mitä+pahaa+siinä+on,+kaikki+hyötyvät?
29.09.2016 10:52
Olin+myös+ainoa+luokallani+joka+kouluun+mennessä+osasi+lukea.+
Opettajien+mukaan+minulla+oli+harvinaisen+tarkka+muisti,+se+ei+enää+pidä+paikkaansa,+joku+on+sanonut+että+muistan+vain+ne+asiat+jotka+haluan.+
Olen+ostanut+ja+myynyt+asuntoja+ihan+omin+päin,+olen+aika+hyvä+siinä,+voittoakin+on+tullut+ihan+mukavasti.+Sekin+on+jäänyt,+nykyisin+ei+asunnot+mene+kaupaksi+ainakaan+meillä+päin.
29.09.2016 07:13
Aina+joku+keksii+"ensimmäisen+kerran"+mielestään+jotain+uutta+ja+mullistavaa.+
Puhun+vain+omasta+puolestani,+en+ole+sosiaalinen+enkä+ulospäinsuuntautuva,+vaikka+pärjäänkin+hyvin+ihmisten+kanssa.
Huolehtimisvietti+on+itselläni+ollut+tavallista+voimakkaampi.+Meillä+oli+ovet+auki+lapsille+joita+kohdeltiin+välinpitämättömästi+tai+huonosti,+yksi+tule+asumaankin+omien+lasten+lisäksi.+
En+ajatellut+olevani+mitenkään+empaattinen+enkä+hyvä+ihminen,+tein+ja+elin+niinkuin+elin+ihan+luonnostaan.+
Nyt+vanhemmiten+nautin+paljon+yksinolosta+ja+rauhasta.+
Olen+oppinut+säästämään+itseäni,+empaattisuus+on+vähentynyt+mutta+ei+ole+loppunut.+Jos+joku+tarvitsee+oikeasti+apua+sitä+myös+saa,+pidän+sanani+enkä+jätä+pulaan+jos+jotain+lupaan.+En+kovin+hanakasti+lupaile+mitään,+olen+oppinut+ajattelemaan+mihin+joudun+lunastaessani+lupauksiani.+
Kaikesta+huolimatta+olen+aina+ollut+sivustaseuraaja,+en+ole+tuntenut+yhteenkuuluvuutta+mihinkään+ryhmiin,+yksittäisten+ihmisten+kanssa+vain.
29.09.2016 06:38
Ei+FB.ssä+viitsi+puuttua+politiikkaan.+Minunkin+kavereissani+on+varmaan+vaikka+mitä+mieltä+olevia,+liian+vaikea+asia+puitavaksi+siellä.+
Olen+kulkenut+mökin+ja+keskustan+väliä,+kun+on+huonot+kelit+ei+oikein+missään+tahdo+viihtyä.+Ajelin+pyörällä+pikän+matkan+tänään+vaikka+sataa+tihuutti,+ei+silti+ollut+kovin+kylmä.+
Olen+tuonut+kukkia+lasitetulle+parvekkeelle+mökiltä,+ne+ovat+piristyneet,+on+iloa+vielä+pitkäksi+aikaa+jos+ei+tule+kovia+pakkasia.+
Minulla+on+paljon+serkkuja+ruotsissa,+en+edes+tiedä+mitä+mieltä+ovat+maahanmuutosta+vaikka+paljon+ollaan+tekemisissä+FB.n+kautta.
28.09.2016 18:34
Käsittääkseni+tuhopolttoihin+syyllisiä+ovat+olleet+nämä+punavihreät+anarkistit.+
En+ole+kansallisosialistien+kannalla,+mutta+hysteria+on+saanut+mittasuhteet+jotka+eivät+ole+missään+suhteessa+joukkoon+joka+on+todella+pieni,+tietääkseni+suomessa+alle+sata+henkeä.+
Ei+sellainen+ääriliike+tule+menestymään+täällä,+jokin+muu+motiivi+tällaisella+ylireagoinnilla+saattaa+olla.
28.09.2016 15:49
Näin+on,+muistan+minäkin+ajan+kun+Yle+oli+hyvin+vasemmistolainen.+Kaisa+Korhonen+Kaj+Cydenius+sekä+kumppanit+lauloivat+protestilauluja,+NL+oli+ihannevaltio.+Vääränlaiset+mielipiteet+nujerrettiin+kuten+nytkin.
28.09.2016 15:40
Tällä+hetkellä+keskityn+elämään+itselleni+niin+mukavaa+ja+helppoa+elämää+kuin+mahdollista.
Joka+aamu+ihmettelen,+saanko+tosiaan+nukkua+niin+kauan+kuin+nukutaa,+eikö+kukaan+huuda+antamaan+pilleriä+tai+kääntämään+kylkeä.+
Eikö+tarvitse+olla+tekemisissä+ihmisten+kanssa+joista+ei+pidä,+työelämässä+oli+välillä+pakko.+
Eläkkeellä+olo+on+yhtä+juhlaa+kun+sen+ensin+oppii+sisäistämään.
28.09.2016 10:48
Osaan+olla+ihan+tarpeeksi+totuudenmukainen,+en+vain+aina+kerro+mitä+ajattelen+;)
Tunnen+erään+inhorehellisn+tyypin,+hänellä+ei+ole+minkäänlaista+suodatinta+mitä+suustaan+päästelee,+kehuskelee+vielä+rehellisyydellään.+
En+tarkoittnut+tärkeistä+asioista+puhumista,+niissä+kuuluu+olla+rehellinen.+
Tarkoitin+jonniijoutavuuksia+kuten+sopiiko+jokin+vaate+tai+tykkäänkö+kampauksesta...+En+kovin+kehukaan+jos+olen+eri+mieltä,+voin+sanoa+vaikka+ihan+hyvä,+mikäli+henkilö+on+itse+tyytyväinen+valintoihinsa.
Sekään+ei+ole+rehellistä+jos+väittää+että+ei+ole+ikinä+valehdellut.
27.09.2016 21:21
Me+vain+ollaan+täällä,+ei+olla+itse+pyydetty+päästä.+
Ihmettlin+kun+leijonatkin+vaihtavat+sukupuolta,+ovatko+transuja+vai+metroseksuaaleja,+en+oikein+pysy+kärryillä+sateenkaaren+väreistä.
http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/leijonilla-outoa-kaytosta-viisi-naarasta-on-kasvattanut-harjan-ja-alkanut-karjua-kuin-urokset/6091632
27.09.2016 18:03
Sananvapaus+tarkoittanee+sitä+että+on+vapaus+esittää+mielipiteensä+mikäli+se+on+oikea?+
Varmaankin+on+harmillista+että+ajatuksia+lukevaa+vempelettä+ei+vielä+ole+keksitty.
27.09.2016 17:35
Hyvä+vain+että+ei+kaikkea+muista.++En+tykkää+liian+rehellisistä+ihmisistä,+ovat+yleensä+hyvin+epähienotunteisia.+
Minä+muistan+kun+äitini+lähti+synnyttämään+vajaat+neljä+vuotta+nuorempaa+veljeäni.+Muistan+paljon+muitakin+välähdyksiä+joa+varhaisesta+lapsuudesta.+
Ei+ne+meitä+kuuntele+vaikka+joskus+olisi+hyäksikin.
27.09.2016 14:32
En+ole+ajatellut+vetäväni+mitään+roolia.+Olen+vain+elänyt+kulloisenkin+tilanteen+vaatimalla+tavalla.+Pakkohan+se+on+ollut,+vaikka+ei+aina+olisi+halunnutkaan.
Nyt+elän+sellaista+"roolia"+jota+olen+aina+halunnut+elää.+
Ei+ole+ihan+turhaa+sanonta+että+kun+olisi+nuorempi+ja+tämä+järki,+älkää+naurako.
27.09.2016 14:27
Aloittaja+on+hienovarainen+ihminen+:)+
Ulkomuodolla+ei+väliä,,+panee+miettimään+???
27.09.2016 11:17
Minulla+elämä+on+oikein+hyvällä+mallilla.
Ei+voi+kuin+toivoa+että+näin+jatkuisi+pitkään.
Maailmalla+sattuu+ja+tapahtuu,+yleensä+jotain+kamalaa.+Parasta+olisi+pitää+taukoa+uutisista+ja+päivänpolttavista+asioista+ja+olla+täällä+suloisessa+lintukodossani+kuin+haaleassa+vedessä.+En+pysty+vaikuttamaan+asioihin,+joskus+olen+jopa+hyvilläni+kun+on+ikää+eikä+tarvitse+miettiä+kaikkia+tulevaisuuden+uhkakuvia+omalta+kohdaltaan.+Jälkikasvun+ja+kaikkin+nuorten+tulevaisuus+huolestuttaa+eniten.
27.09.2016 11:14
Niin+sopiin+hyvin+keittiössä+pöydänlaatikkoon++:)
27.09.2016 10:56
Nuolija+on+hyvä+keittiöhommissa.+Ei+jää+kakkutaikinaa+vatkauskulhoon.+En+luopuisi+nuolistani+se+kaapii+kattilatkin+puhtaiksi.
25.09.2016 19:20
154 / 165