Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
On+pienet+näppäimet,+kun+laittaa+vaakasuoraan+niin+on+helpompi+kirjoittaa.+Alkuun+ei+meinannut+tulla+mitään,+olen+tottunut,+silti+tulee+virheitä,+ennakoiva+syöttökin+tekee+tepposia,+saahan+sen+poiskin+mutta+on+siitä+joskus+apua.
24.11.2017 10:10
Ihan+hyvin+ymmärsin.+Jos+kirjoitan+puhelimella+niin+virheitä+on+joka+sanassa.
23.11.2017 18:29
35-vuotias+on+vielä+nuori.
Olikohan+ollut+kassalta+tahallista+piikittelyä.+
Onhan+nuoriakin+eläkeläisiä,+eräs+läheiseni+on+sairaseläkkeellä+vaikka+on+nuori+eikä+ulos+päin+voi+edes+aavistaa+että+häntä+vaivaisi+mikään.+Silti+voi+vamma+tehdä+työkyvyttömäksi.
Katsoin+juuri+ohjelman+neurologisista+sairauksista,+niitä+on+yhtä+monenlaisia+kuin+on+tapauksia.
23.11.2017 18:26
Monesti+ihan+havahdun+kun+tajuan+ikäni.+Kuvittelin+nuorena+että+nämä+kymmenet+eivät+kosketa+minua,+aikaa+tuntui+olevan+loputtomiin.+
En+myöskään+silloin+ymmärtänyt+että+elämä+on+ihan+yhtä+täyttä+ja+kiinnostavaa+vielä+nytkin.+
Minulla+on+vain+pöytäkone,+kolme+läppäriä+ja+älykännykkä,+käytän+enimmäkseen+läppäriä+tai+kännykkää.+Läppäreitä+on+siksi+niin+monta+toimivaa+kun+ostin+uuden+jos+entiseen+tuli+häikkää,+myöhemmin+saatiin+ne+entisetkin+kuntoon.
Tietokone+on+auki+noin+4+tuntia+vrk,+usein+vähemmän.
Ei+ole+pitkä+aika+kun+aloin+uudelleen+arvostamaan+valurautaista+paistinpannua,+niitä+löytyi+turhaan+unohdettuina+komerosta+kolme+kpl.+Nehän+ovat+parhaita,+lämpiävät+nopeasti+ja+pihvi+paistuu+paremmin+kuin+teflonisella.
Sähköpyörän+vein+varastoon,+vein+jo+kerran+aikaisemminkin+mutta+hain+pois+kun+lumet+sulivat.+
Ei+minua+ole+kukaan+sanonut+tympeän+iäkkääksi.+
Eikä+minulla++ole+mitään+valittamistakaan.
23.11.2017 14:22
Minullakin+on+monipuolinen+lajitelma+baarikaapissa+konjakkia+ja+wiskiä,+en+tykkää+niistä+eikä+kaverikaan+välitä.+Joillekin+vieraille+tarjoan+mikäli+tiedän+heidän+tykkäävän+näistä.
+Ovat+tulleet+aikoinaan+ulkomaanreissuilta.+Myös+liköörejä++ym...+on+joita+ei+ole+aikomuskaan+maistella,+olkoot+siellä.++
Piti+ihan+katsoa+mitä+siellä+on.+Brasialiasta+Pitua+ja+Cachacata,+Kreikasta+Ouzoa,+Turkista+Rakia,+Italiasta+Grappaa,+Benedikteä+ostin+jostain+lentoasemalta+en+muista+mistä.+On+myös+Valamon+luostarin+likööriä+ja+Bollsin+liköörejä.+
Nämä+ovat+tosi+vanhoja+vanhimmat+olleet+pitkälti+yli+kaksikymmentä+vuotta.+
Viimeisimmiltä+reissuilta+en+enää+tuonut+yhtään+pulloa.+
Tyttö+sanoo+että+olen+keräilijä,+nähtävästi+olen.+Olenkin+nauranut+että+baarikaappini+olisi+jonkun+juopon+taivas.
22.11.2017 09:51
"on+parempi+olla+nuoren+miehen+kuningatar+kuin+vanhan+miehen+omaishoitaja"+
Tämä+on+hyvin+oivallettu.
Jos+mies+on+paljon+vanhempi+niin+omaishoitajaksi+joutuu+jos+ei+tuoni+korjaa.
Terveyttään+ei+voi+ennakoida+oli+minkä+ikäinen+hyvänsä.+
Mutta+todennäköisyys+omaishoitoon+tai+leskeksi+jäämiseen+on+suuri,+mikäli+mies+on+vanhempi.+
Nykyisin+on+aika+yleistä+että+mies+on+jopa+vuosikymmeniä+nuorempi+kuin+nainen,+hoitajaksi+voi+silloin+mieskin+joutua.+
Jos+kemiat+toimii+ei+ikä+ole+este,+minäkin+tykkäisin+että+mies+olisi+suurin+piirtein+samaa+ikäluokkaa,+mutta+näin+vain+kävi+että+nuorempi+mies+tuli+elämääni.
20.11.2017 21:16
Aloittaja+on+väärässä.+Tuntemistani+nisista,+itseni+mukaanlukien+suurin+osa+kritisoi+haitallista+maahanmuuttoa.
20.11.2017 19:59
Kyllä+viiksiin+tottuu,+alussa+tuntuvat+oudoilta+jos+ei+ole+ennen+ollut.
20.11.2017 12:27
Jos+väsyttää+ja+haluaa+nopeaa+piristystä+energiajuoma+on+ihan+hyvä.+Siinä+on+aika+paljon+kaloreita+joten+en+enää+ostele.+
Kysyit+viekö+kofeiini+yöunesi,+vastasin+siihen,+että+joskus+vie,+joskus+ei.
Mitä+vikaa+vastauksessani+oli+kun+aloit+tenttimään.
19.11.2017 19:38
Sami+Hedberg+,+Janne+Kataja,+ahdistun+jos+näen+heidät.+
Miksi+Vappu+Pimiän+piti+tunkea+myös+maajussilla+morsian+ohjelmaan,+tuntuu+että+hän+on+joka+paikassa,+Miia+Nuutila+oli+parempi.+
Roope+Salmisen+kasvot+myös+kuluvat+kun+sählää+joka+paikassa.+
+Maria+Veitola+menettelee,+vaikka+teki+ikävän+tempun+Metsäkedolle.
Tykkään+Jan+Andesonista,+nättejä+säätyttöjä+katselee+mielellään.+
Uutistenlukijat+ovat+ihan+ok.+Paitsi+Matti+Rönkää+jotenkin+vieroksun.
19.11.2017 15:36
Rakkautta+on+kun+viihtyy+yhdessä+arkena+ja+juhlassa.+Meidät+pitää+keverin+kanssa+yhdessä+huumorintajau,+nauramme+paljon.+Huolehdimme+molemmmat+toisistamme,+nyt+hän+korjaa+vesipumppua,+sitten+alan+tehdä+ruokaa.+Ei+tule+kiistaa+työnjaosta,+kumpikin+tekee+mitä+paremmin+osaa.+
Olemme+yhdessä+viikonloput+ja+silloin+kun+hänellä+on+lomaa.+
Jää+aikaa+olla+myös+itsekseen,+se+on+minulle+tärkeää.+
Onhan+niitä+ihastuksia+ollut+ja+mennyt,+sen+kumemmin+jälkiä+jättämättä.+
Pitkä+avioliitto+oli+kivikkoinen,+monestakin+syystä,+en+kaipaa+niitä+aikoja.
19.11.2017 12:15
Etkö+itse+halua+edes+kerran++kokeilla+jotain+uutta?+
En+juo+niitä+enää+lainkaan,+vesi+on+ok.
18.11.2017 20:24
Välillä+haittaa,+kuitenkaan++ei+aina.
Join+pari+viikkoa+sitten+noin+neljältä+iltapäivällä+energiajuomapullollisen,+ihmettelin+kun+ei+nukuttanut+vielä+puolen+yön+aikaan,+valvoin+ainakin+kahteen.+
Tein+sen+saman+myöhemmin,+nukuin+normaalisti.+
Sama+on+kahvin+kanssa,+joskus+vaikuttaa+enemmän,+sitten+taas+vähemmän.
18.11.2017 17:50
Ihan+unohdin,+Bostonissa+asuvalla+veljentyttären+perheellä+on+kalliimmanpuoleinen+Chrysler,+en+ole+oikeasti+ihan+varma+kuinka+hieno+se+on,+en+edes+siitä+kirjoitinko+nimen+oikein++:)+tuovat+sitten++suomeen+kunhan+työkomennus+joskus+loppuu.
18.11.2017 16:07
Sitä+toivon,+edes+jotain+kehumista+mullekin++:)+Kyllä+vähän+arvelutti+ilmoittaa+nuo+pösöt+ja+kiat,+mutta+olkoon...
18.11.2017 15:57
Meidän+suku+on+köyhää,+minulla+Pösö,+veljillä+Kia,+Wolski+ja+Toyota.+
Isällä+ei+ollut+edes+autoa.+
Eikä+olla+edes+penaalin+terävämpiä+kyniäkään.+
Mutta+äskettäin+sain+tietoa+uudesta+amerikanserkusta,+aioitaan+pitää+yhteyttä.+En+vielä+tedä+mimmoonen+auto+sillä+on.
18.11.2017 15:49
Urheilijoilla+on+aika+usein+alko-ongelmia,+samoin+oli+meillä,+mies+urheili+kilpaa,+iän+myötä+juominen+vain+lisääntyi,+kunnes+terveys+meni.+Mika+Myllylä+on+myös+hyvä+esimerkki.
Ei+ne+lopeta+juomista,+sitten+kun+henki+tai+teveys+menee+että+ei+enää+pysty.+
Raittiita+aikoja+saattaa+olla+mutta+ne+ovat+lyhyitä.
Minua+ei+vanheneminen+masenna,+toivon+vain+että+pääsen+täältä+maailmasta+saappaat+jalassa.
Ne+ihmiset+jotka+olivat+silloin+ikäisiämme+kun+olin+lapsi+ovat+kaikki+kuolleet.+Se+saa+asiat+oikeisiin+mittasuhteisiin,+kuinka+lyhyt+on+aikamme+täällä.+
En+pystyisi+pudottamaan+painoani+hernekeitolla+ja+raejuustolla,+en+tykkää+kummastakaan,+varmaan+laihtuisin+kun+nuo+sapuskat+eivät+maistu.
Minulle+sopii+kalorilaskuri+netistä+jos+paino+alkaa+nousta+otan+parin+viikon+kuurin+1200+kcal+dieetillä.
18.11.2017 15:42
Veljet+ovat+rakkaita,+varsinkin+nuorin+veli.+Olen+vanhin+ja+tyttö,+se+oli+pohjanmaalla+paha+juttu+kun+vanhimman+täytyisi+olla+poika.+Sitten+saivat+poikia+kolme+kappaletta.+
Muut+sukulaiset+ovat+pohjanmaalla,+isä+kuoli+jo+70-luvulla,+äiti+vasta+viime+joulukuussa.
Miehen+suku+jäi+etäiseksi,+emme+olleet+samalla+aaltopituudella.
18.11.2017 09:39
Niinpä...
Ennen+joulua+saattaa+rentouttava+valkkarikin+maistua,+ei+sentään+tänä+viikonloppuna.+
Kuten+kirjoitin,+ei+jouluna+alkoholia+vaikka+hän+kuinka+inttäisi.
17.11.2017 21:43
Tiukan+alkoholivapaa+joulu+juontaa+perheessämme+jo+vuosikymmenten+takaa,+perheessä+oli+henkilö+joka+ei+hallinnut+alkoholinkäyttöään.++Se+en+ollut+minä.+
Ei+ollenkaan+huono+asia,+vaikka+ei+viinilasillinen+tai+pari+ketään+vahingoittaisikaan.
17.11.2017 20:53
81 / 165