Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
https://www.youtube.com/watch?v=QMcB7-eIM-o
Pidän+pehmeä-äänisistä+laulajista.+Tämä+on+muutenkin+viihdyttävää+katsella.
28.09.2017 18:32
Katselin+potilastietojani+kantapalvelusta.+En+niitä+ala+tässä+kertoilemaan.+Yksi+sana+alkoi+mietityttämään,+lääkäri+oli+kirjoittanut+että+olen+orientoitunut.+
On+minulla+aina+ollut+aavistus+mitä+se+tarkoittaa,+googlasin+kaiken+varalta,+tuli+monenlaista+vastausta,+mikä+lienee+oikea.+
Mielestäni+tarkoittaa+että+on+perehtynyt+tai+päässyt+sisälle+johonkin+asian.+
Kai+minä+omat+vaivani+olen+sisäistänyt+ihan+hyvin.+
Aloitus+on+mauttomille+ja+tasottomille+joten+varmaan+tämäkin+tänne+mahtuu.
28.09.2017 13:10
Eikö+hullunlehmäntauti+tullut+juuri+kannibalismista,+lehmille+syötettiin+rehua+joissa+oli+lajitoverien+jäännöksiä.+
En+usko+että+normaali+ihminen+pystyisi+syömään+toista+ihmistä,+paitsi+jos+ei+tiedä+lihan+alkuperää.+Ei+kai+maku+mitään+paljasta.
28.09.2017 12:48
Olen+eri+mieltä+siitä+että+Laura+Huhtasaari+olisi+tyhmä,+kaikkea+muuta.+Sanavalmis,+ei+häkelly+vaikeissakaan+tilanteissa.+
On+hänellä+koulutustakin+tarpeeksi.
Ei+tämä+tosiasioiden+tunnustaminen+tarkoita+että+äänestäisin+häntä.+
Muutenkin+turhat+vaalit,+voittaja+on+tiedossa.
28.09.2017 09:43
Keskiverto+eläke+on,+se+riittää+hyvin,+joskus+jääkin.
Matkustelin+aikoinaan,+en+mitenkään+ylellisesti+ja+joskus+kävin+ravintoloissakin.
Nykyisin+tykkään+olla+kotonani,+olen+nähnyt+tarpeeksi+mualimmoo,+samalla+tavalla+arkeaan+ihmiset+elävät+joka+paikassa.+
Auto+on,+se+kulkee+ihan+hyvin,+sitä+varten+kai+auto+hankitaan?+
Kun+aloittajalla+on+rahaa,+aikaa+ja+halua+tehdä+kaikkea+mistä+kertoi+niin+oikein+hyvä.+
Minulle+on+ylellisyyttä+kun+saan+elää+rauhassa+ilman+velvoitteita,+nukkua+kun+nukuttaa.+Touhuta+kotona+sitä+mitä+itse+haluan,+syödä+kun+sattuu+olemaan+nälkä.+
Aletaan+vähitellen+siirtyä+kaupunkieläjiksi,+kissalla+on+totuttelemista+taas.
28.09.2017 09:24
Kastelen+ja+hoidan+kukkiani+kylillä+käydessäni.+Profiilissani+on+kuva+kerrostalon+parvekkeelta,+on+kaunis+pitkälle+syksyyn+kun+on+lasitus.+
Olen+melkein+koko+kesän+mökillä+joten+en+paljon+ehdi+nauttia+kukistani,+naapuritkin+on+tykänneet.
28.09.2017 09:06
Ei+naiset+ole+sen+luotettavampia+kun+miehetkään.+
Jos+parisuhde+on+hyvä+ja+tyydyttävä+ei+siitä+hevin+mennä+vieraisiin.++Kun+on+kunnioitusta+puolin+ja+toisin,+siinä+on+jo+paljon+eväitä+hyvälle+suhteelle.+
Reissuillani+olen+tehnyt+huomion+että+rouvat+saattavat+villiintyä+ja+humaltua+vapaudestaan,+sitten+jaksaa+taas+jatkaa+tylsää+avioliittoa??
27.09.2017 18:42
Kuuntelen+usein+tätä+Susanna+Haaviston+ja+Hectorin+laulamana.+
Pidän+sanoista+ja+laulajista.
27.09.2017 18:31
Kahden+veljeni+kohdalla+pitää+paikkansa.+Unohdin+sanoa+että+pohjalaisissa+on+erilaisia+kuten+kaikissa+muissakin.+
+Harvoin+tapaa+samanlaisia+kuin+veljeni,+en+itsekään+ole.
Ei+sanansa+pitäminen+aina+ole+hyvä+asia,+jos+menee+vaikka+läpi+harmaan+kiven+kun+yrittää+jotain+etukäteen+toivotonta+hommaa,+mikäli+on+sattunut+lupaamaan+jotain.++:)+
Pohjalaiset+kauppamiehet...+he+ovat+ihan+oma+lukunsa.
27.09.2017 11:36
Ainakin+veljeni+ovat+luotettavia,+he+ovat+pohjalaisia+miehiä+joiden+sana+pitää.+
Luotan+kumppaniini,+suhteemme+on+sellainen+että+ei+ole+tarvetta+salailla+mitään+puolin+ja+toisin.+
Elämäntilanteet+ja+asiat+muuttuvat,+joskus+voi+olla+vaikeaa+kertoa+perimmäisiä+ajatuksiaan.
Joku+voi+miettiä+kauan+vaikkapa+avioeron+ottamista+puhumatta+mitään+puolisolle,+ero+voi+tulla+yllätyksenä+ja+silloin+helposti+voidaan+eroa+haluavaa+syyttää+luottamuksen+pettämisestä.+
Remonttimiehistä+on+hyviä+ja+huonoja+kokemuksia,+samoin+automyyjistä,+onneksi+en+ole+ollut+auton+ostossa+yksin,+lopulliseen+päätökseen+olen+ottanut+asioista+ymmärtävän+mukaan.+
Olisi+sanottavaa+paljonkin+eräästä+ketkusta+mutta+jätän+väliin,+hän+oli+mikä+oli.
27.09.2017 10:48
Onko+ihmettely+miksi+kirjoittelet+noin+ilkeästi...+Ym+samanlainen+kiusaamista?+
Olen+vastannut+ärhäkästi+jos+joku+kirjoittelee+mielestäni+sopimattomasti,+en+aloita+koskaan+itse.+
Jos+oikein+risoo+menen+puskaan,+ainakin+pari+kertaa+olen+senkin+tehnyt.
26.09.2017 19:11
Niin...+Ei+kehtaa+kaikkea+sanoa.....
26.09.2017 19:07
Minua+kiusattiin+koulussa+joten+tiedän+jotain+asiasta.
Kiusaaminen+johtui+uskovaisesta+kodistani,+en+saanut+pukeutua+enkä+ollut+kuten+muut+ikäiseni,+herätin+huomiota+ja+jouduin+kestämään+ilkkumista.+Se+sattui+silloin+kovasti,+siksi+puolustan+kiusattuja.+
Olin+lisäksi+hiljainen+ja+arka,+sekin+oli+uskonnon+syytä,+minut+oli+peloteltu+helvetillä+niin+että+ihme+kun+kestin.+
Minua+on+nykyisin+lähes+mahdotonta+kiusata,+ainakaan+kasvokkain,+täällä+voi+tietysti+yrittää.+
Ehkä+nykyinen+vahvuus+johtuu+siitä++että+jouduin+kestämään+tuollaista+ja+selvisin+kaikesta,+en+epäröi+mennä+kiusatun+puolelle+enemmistöä+vastaan.+
Ei+minun+tarvitse+korottaa+ääntäni+riittää+kun+kerron+mitä+mieltä+olen.+
Joskus+myös+kiusatusta+tulee+kiusaaja,+olen+nähnyt+esimerkin,+onneksi+ei+minusta+tullut+vaikka+kaikki+on+aina+mahdollista.
26.09.2017 12:01
Pitää+olla+varma+itsestään+ja+terve+mieleltään+niin+ei+piittaa+moisesta.+
Valitettavasti+on+ihmisiä+jotka+vaikuttavat+syntyneen+uhriksi,+kiusaajilla+on+tarkka+vainu+löytää+oikea+uhri.
26.09.2017 11:51
Tellukka<
Mielestäni+täällä+ei+edes+pysty+kiusaamaan,+syystä+että+kenenkään+ei+ole+pakko+olla+kiusattuna.+
Kirjoitin+yleisesti,+kiusaaminen+koulussa+tai+työpaikalla+on+halpamaista+ja+tuomittavaa,+uhrin+on+melkein+pakko+kestää,+paitsi+koulua+tai+työpaikkaa+vaihtamalla.+
Nimimerkit+jotka+luettelit+sinä+mukaan+lukien,+eivät+ole+kiusaajia,+paitsi+eräs+on+kehunut+olleensa+koulu-ja+työpaikkakiusaaja.+
Tiedä+hänestäkään,+on+häntäkin+haukuttu+täällä,+joten+kestää+myös+itse+samaa+mitä+odottaa+toisilta.+
Nämä+nimimerkit+saavat+lokaa+niskaansa,+mutta+se+vierii+pois+kuin+vesi+hanhen+selästä.
26.09.2017 11:22
Tämä+pitää+paikkansa+muutenkin+hyvässä+artikkelissa+:
"Siinä+onkin+kiusaajan+heikko+kohta:+hän+on+huono+eläytymään+toisen+osaan.+Hän+on+heikko,+sillä+vahvan+ihmisen+ei+tarvitse+nostaa+itsetuntoaan+toisten+kustannuksella."
25.09.2017 21:44
Luulisin+että+on+hilsettä+jos+pesee+tervashampoolla+hiukset.
25.09.2017 21:42
Näyttää+siltä+todellakin,+afrikkalaisilla+on+paksummat+huulet+ja+ovat+tummempia,+muutenkin+vartalon+muotoa+yritetään+matkia.+Olen+monesti+miettinyt+että+sieltä+varmaan+mallia+otetaan.
25.09.2017 21:34
Ei+kai+latistaisi+tunnelmaa++:)+
https://www.youtube.com/watch?v=x7q45Ym_sQ8
24.09.2017 20:24
Eipä+käy+kateeksi.+Sinulla+on+ollut+traumaattisia+kokemuksia+!
24.09.2017 20:22
93 / 165