Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Trexnonar
profiilit
Trexnonar
Trexnonar
Vapaa kuvaus
Aloituksia
102
Kommenttia
2601
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tässä+on+todiste+siitä+että+jumala+on+olemassa:+
https://www.chabad.org/library/article_cdo/aid/433240/jewish/God.htm
VAROITUS!+Jos+luet+seuraavan+tekstin,+sinä+et+voi+enää+olla+ateisti,+koska+tulet+tietämään+että+jumala+on+olemassa:
Tiivistettynä+siis,+ateisteilla+on+väärä+käsitys+siitä+mikä+jumala+on,+ja+siksi+ne+luulee+että+ne+ei+usko+jumalaan.+Kuten+tuossa+artikkelissa+selitetään,+jumala+on+"olevaisuus",+jumala+on+kaikki+mitä+on,+ja+siksi+kaikki+oikeasti+tietää+että+jumala+on+olemassa,+ja+on+aina+tietänyt+sen.
22.02.2021 09:33
Väärin:
https://en.wikipedia.org/wiki/Macroevolution
21.02.2021 20:44
Makroevoluutiolla+tarkoitan+sitä+että+yksisoluiset+organismit+on+muuttunut+esimerkiksi+pingviineiksi+ja+papukaijoiksi+miljardien+vuosien+aikana.+Tuota+ei+voi+nähdä,+joten+se+on+näkymätöntä+ja+perustuu+mielikuvitukseen.
21.02.2021 20:14
Hyvä+klikbaitostikko.+Makroevoluutio+on+näkymätön,+kuten+jumala.
21.02.2021 18:59
Makroevoluutio+on+näkymätön+asia+kuten+Jeesus+ja+alkuräjähdys.+Henkilökohtaisesti+en+usko+näkymättömiin+asioihin,+mutta+ateistit+ja+uskovaiset+uskoo+niihin.
21.02.2021 18:57
Vastahan+ne+löysi+sen+uuden+hiukkasen+muutama+vuosi+sitten+LHC:n+avulla,+joten+kyllä+se+pikkuhiljaa+kehittyy.
21.02.2021 18:43
"Ehkä+näille+uusille+ihmisille+kasvaa+aivot+joissa+sitten+syntyy+tietoisuus?"
Aivan+oikein,+joten+tuo+"minä"+tunnelma+on+noiden+ihmisten+sisällä,+joten+olen+aina+olemassa,+kuten+sinäkin,+koska+me+olemme+kaikki+sama+minä.+Vain+kehot+erottaa+meidät,+mutta+meillä+on+se+sama+minä+tunnelma.
21.02.2021 18:39
Se+on+todistettu+fakta+että+tietoisuus+jatkuu+kuoleman+jälkeen,+koska+syntyy+koko+ajan+uusia+ihmisiä+joilla+on+tietoisuus.+Ei+sen+tietoisuuden+tarvi+minnekään+lentää+aivoista+vaikka+meidän+tietoisuus+on+ikuinen.
Jos+kärsimys+loppuu+ikuisesti,+se+on+sama+asia+kuin+paratiisi.
21.02.2021 13:08
En+voi+tuntea+mitään+kun+nipistät+itseäsi,+koska+olen+eri+keho+kuin+sinä.
Se+universumin+tietoisuus+on+vain+tämä+"minä"+jonka+me+kaikki+tunnemme+sisällämme.+Sama+"minä"+näkee+ja+tuntee+kaikkien+kehojen+läpi+yhtä+aikaan,+mutta+yhden+kehon+silmät+ja+aivot+voi+nähdä+vain+yhden+kehon+läpi,+koska+samat+silmät+ja+aivot+ei+voi+olla+kahdessa+kehossa.
20.02.2021 16:09
Jos+tietosuus+on+tietoa,+sanoisitko+siis+että+mikro-organismit+on+myös+jonkin+verran+tietoisia?+Koska+kyllähän+nekin+saavat+tietoa+ulkopuolisesta+maailmasta,+koska+ne+reagoi+ympäristöön.+Itsetietoisuutta+tai+ajatustietoisuutta+niillä+tuskin+on,+kuten+meillä+ihmisillä.+Onko+fotonitkin+jonkin+verran+tietoisia,+koska+ne+välittää+tietoa?
20.02.2021 13:27
Yksilön+tietoisuus+katoaa+hetkeksi+esimerkiksi+nukkuessa,+mutta+tietoisuus+on+aina+olemassa.+
Olen+latonut+faktat+pöytään+ikuisesta+tietoisuudesta+tarkemmin+tässä+ketjussa:+https://keskustelu.suomi24.fi/t/16806503/meilla-on-sama-ikuinen-universumin-tietoisuus
20.02.2021 13:09
Ateismi+tietysti+tarkoittaa+vain+jumalauskon+puutetta,+mutta+ateistit+yleensä+kuitenkin+Uskoo+että+tietoisuus+häviää+kuoleman+jälkeen.+Ei+se+tarkoita+että+yritän+muuttaa+sanan+merkitystä,+jos+sanon+mitä+ateistit+yleensä+Uskoo.
19.02.2021 22:03
99%+ateisteista+uskoo+että+heidän+tietoisuus+häviää+kuoleman+jälkeen,+siksi+voi+ihan+hyvin+sanoa+että+ateistit+uskoo+näin.+Kristityilläkin+on+usein+enemmän+erimielisyyksiä+heidän+omista+uskomuksista.
Jumalauskon+puutteesta+seuraa+luonnollisesti+monia+muitakin+uskomuksia,+siksi+ateisteilla+usein+on+hyvin+samanlaisia+uskomuksia,+kuten+uskomus+big+banggiin,+uskomus+makroevoluutioon,+usko+abortteihin+jne.
Paratiisiuskomuksia+on+paljon+erilaisilla.+Ateistien+versiossa+ihmiset+on+tiedostomattomia.
Pointti+on+että+yksilölle+kärsimys+häviää+ikuisesti.+Näinhän+se+on+myös+kristinuskossa,+paitsi+että+kristinuskossa+on+myös+mahdollisuus+joutua+ikuiseen+kärsimykseen,+joten+ateistien+uskomus+on+vielä+enemmän+toiveajattelua.+Kaikkihan+kuolee+joskus,+joten+kärsimys+häviää+lopulta,+ateistien+mukaan.+
Toki+ihmisiä+syntyy+koko+ajan+lisää,+joten+ateisteilla+on+vähä+sama+ongelma+kuin+kristityillä,+että+lastenteossa+ei+ole+mitään+järkeä,+koska+se+vain+lisää+kärsimystä.+Kumpikin,+ateismi+ja+krsitinusko,+johtaa+antinatalismiin,+jos+ajattelee+loogisesti.
19.02.2021 19:49
Sanoisin+että+mulla+on+vapaa+tahto,+koska+se+tuntuu+siltä+että+mulla+on.+En+ole+nähnyt+todisteita+että+kaikki+tapahtuisi+jotenkin+automaattisesti.+Se+että+me+ollaan+universumi,+tai+osa+universumia,+ei+mielestäni+estä+meitä+olemasta+vapaita.
Meidän++tietoisuus+jatkaa+olemassaoloaan+kun+meidän+keho+kuolee,+koska+on+muita+kehoja+joilla+on+tietoisuus.+Tietoisuudella+tarkoitan+esimerkiksi+sitä+että+silmät+ja+aivot+on+tietoisia+valosta,+tai+sitä+että+aivot+on+tietoisia+ajatuksista.+
Tuskin+se+välttämättä+tarkoittaa+että+yksilön+tietoisuus+on+illuusio.+Meillä+on+kaikilla+uniikki+keho+joka+antaa+meille+yksilöllisen+näkökulman+maailmaan.
17.02.2021 17:45
Minä+olen+eri+keho+kuin+sinä,+joten+tietenkään+en+voi+tietää+mitä+ajattelet.+Sillä+ei+ole+mitään+sen+kanssa+tekemistä+että+meillä+olisi+eri+tietoisuus.+Tietoisuus+on+vain+tämä+tunnelma+että+"minä+olen",+ja+meillä+kummallakin+on+tuo+sama+tunnelma.+Meillä+on+eri+keho,+ei+eri+tietoisuus.
17.02.2021 11:43
Olen+kuullut+että+ne+kraatterit+tuli+kuuhun+silloin+kun+kuu+kuoli+ja+synnytti+maapallon.+Energiaa+säteili+kuun+sisältäpäin.+Aikoinaan+kuu+oli+maapallon+kaltainen+planeetta+jossa+oli+elämää,+mutta+kun+se+kuoli,+se+antoi+oman+elämän+tälle+uudelle+maapallolle.
15.02.2021 21:04
Kaikki+liikkeet+pysähtyy,+koska+aika+on+liikettä.
15.02.2021 20:38
Muista+kiittää+vastaajia+sitten+kun+olet+saanut+apua+koulutehtävääsi.
15.02.2021 20:33
No+millä+tavalla+minun+ja+sinun+tietoisuus+eroaa+toisista?+Ne+eroaa+vain+sillä+tavalla+että+ne+on+eri+kehoissa,+joten+se+ero+ei+ole+eri+tietoisuus,+vaan+eri+keho.
Tietoisuus+on+jotain+sähköä+aivoissa,+ja+sähkömagnetismia+on+vain+yksi.+
Sinä+vaikutat+väittävän+että+on+enemmän+kuin+yksi+sähkömagnetismi,+joten+todisteet+pöytään.+Väitätkö+muuten+myös+että+on+kaksi+painovoimaa?
Terveisin,
Absoluuttinen+Totuus
15.02.2021 20:22
Ihmiset+on+osa+universumia,+joten+universumilla+on+siksi+pakko+olla+tietoisuus.+Voitko+kiistää+tuota+faktaa?+Sinulla+vaikuttaa+olevan+sellainen+Kristitty+tapa+nähdä+maailmaa,+että+ihmiset+on+jotenkin+erillisiä+universumista+ja+luonnosta,+ja+siksi+uskot+että+universumilla+ei+ole+tietoisuutta?
15.02.2021 19:50
40 / 131