Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kristitty.net
profiilit
Kristitty.net
Kristitty.net
Vapaa kuvaus
http://kristitty.net
Aloituksia
129
Kommenttia
16899
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Viritit+mulle+ansan.+Joko+olet+lakannut+hakkaamasta+vaimoasi?
Jos+vastaan,+että+ihminen+Jeesus+on+pelastaja,+silloin+Jeesukselle+annetaan+ominaisuus,+joka+kuuluu+yksin+Jumalalle.
Jos+sanon,+että+Jumala+pelastaa,+silloin+mikä+merkitys+oli+Jeesuksen+uhrilla?
Oikea+vastaus+on,+että+Jumala+pelastaa+meidät+suuressa+armossaan,+lähettämällä+Poikansa+kuolemaan+meidän+syntiemme+edestä+ristillä.+Tähän+armoon+voimme+aina+luottaa.
On+hieman+ihmeellistä,+että+jos+täällä+on+ihmisiä,+jotka+on+armosta+pelastettu,+miksi+heidän+kirjoituksistaan+täällä+ei+tule+esiin,+että+heillä+olisi+suuri+rauha+Kristuksessa?+Sen+sijaan+panetellaan+toisia,+uhkaillaan+ja+pelotellaan.+Sellainen+käytös+ei+sovi+kristityille.
Myönnän,+että+myös+minulla+on+tässä+asiassa+opittavaa.
19.03.2021 14:48
Paavali+ei+sano,+että+jos+sinä+suullasi+tunnustat,+että+Jeesus+on+Jehova,+niin+sinä+pelastut,+vaan+että+jos+sinä+suullasi+tunnustat,+että+Jeesus+on+Herra,+sinä+pelastut.+Jos+meidän+pelastus+riippuu+siitä,+että+uskoo+Jeesuksen+olevan+itse+Jehova,+miksi+Raamatussa+Jumala+ei+tee+asiaa+täysin+selväksi?
Toisessa+kohdassa+Paavali+siteeraa+Joelia,+missä+kohtaa+sanotaan,+että+tämä+Joelin+Jehova+on+itse+Jeesus+Kristus?
19.03.2021 14:33
Olen+seitsemännen+päivän+todistaja.
19.03.2021 14:30
Tästäkin+näemme,+kuinka+mieletöntä+kolminaisuusoppi+on.+Siitä+hetkestä+ei+tiedä+Poika,+vaan+yksin+Isä.+Jumala+määritelmän+mukaan+on+kaikkitietävä.+Jos+Jeesus+on+itse+Jumala,+hänen+pitäisi+olla+kaikkitietävä.+Miten+on+mahdollista,+että+Jeesus+ei+tiedä+siitä+hetkestä?
19.03.2021 12:02
Kuten+olen+sanonut+jo+monta+kertaa,+tässä+ei+sanota,+että+lapsi+on+itse+Jumala,+vaan+että+hänen+nimensä+on.+En+aio+jankuttaa+tästä+tämän+enempää.
19.03.2021 11:01
Jos+meidän+pelastuksemme+riippuu+siitä,+että+meidän+tulee+uskoa+Jeesuksen+olevan+itse+kaikkivaltias+Jumala+Jehova,+miksi+Jumala+ei+ole+tätä+asiaa+tehnyt+täysin+selväksi+sanassaan?+Mulla+on+elävä+ja+toimiva+seurakuntayhteys,+joten+en+aio+laiminlyödä+kokouksia+ja+aion+pysyä+ihmisten+ilmoilla+jatkossakin+ja+julistaa+tätä+ilosanomaa+Jeesuksesta,+joka+ei+ole+Jumala.
19.03.2021 10:59
Haluaisitko+kertoa,+mikä+muu+messiaaninen+seurakunta+ei+hyväksy+seitsemännen+päivän+todistajia?
19.03.2021 09:42
Tässä+on+kyse+samasta+kuin+Jesaja+9:5,+tässä+sanotaan,+että+hänen+nimensä+on+oleva,+ei+että+hän+on+itse+"Jehova+meidän+vanhurskautemme".
19.03.2021 09:40
Onko+kymmenen+käskyä+vain+Israelille?
"Joka+kuukausi+uudenkuun+päivänä+ja+joka+viikko+sapattina+tulee+kaikki+liha+kumartaen+rukoilemaan+minua,+sanoo+Herra."+(Jes.+66:23)
19.03.2021 08:11
Ihmisoppia,+kun+se+on+Raamatun+käsky?+Miten+selität+sen+asian,+että+kymmenessä+käskyssä+meidän+käsketään+pyhittää+sapatinpäivä?
19.03.2021 08:03
Kuten+sanoin,+tässä+sanotaan,+että+hänen+nimensä+on+oleva,+ei+sanota,+että+hän+on.
19.03.2021 07:58
Miksi+Raamatussa+pitäisi+olla+erikseen+kielto+pyhittää+sunnuntai?+Jo+luomisviikolla+Jumala+siunasi+ja+pyhitti+sapatinpäivän,+siksi+sapatti+on+pyhä+ikuisesti.+Kymmenessä+käskyssä+meidän+käsketään+pyhittää+sapatinpäivä,+eikä+mitään+toista+päivää.+Joten+jos+pyhität+sapatin+sijaan+sunnuntain,+rikot+kymmentä+käskyä+ja+teet+syntiä.+Se+on+niin+yksinkertaista.
19.03.2021 04:05
Puhut+ehtoollisyhteydestä,+onko+luterilaisilla+ja+helluntailaisilla+ehtoollisyhteys+keskenään?+Edes+luterilaisten+lahkon+sisällä+ei+ole+ehtoollisyhteyttä+kaikkien+eri+lahkojen+välillä,+Ruotsin+luterilaisen+kirkon+ja+Etiopian+Mekane+Jeesus+kirkon+välillä+ei+ole+ehtoollisyhteyttä.+Joten+paraskin+puhumaan,+kristillinen+kirkko+on+jakaantunut+tuhansiin+eri+lahkoihin,+joiden+välillä+ei+ole+seurakunta+ja+ehtoollisyhteyttä.
19.03.2021 03:57
Paavali+kirjoittaa,+että+jos+sinä+tunnustat+suullasi,+että+Jeesus+on+Herra,+niin+sinä+pelastut.+Kreikan+Kyrios+ei+tarkoita+Uudessa+testamentissa+Jehovaa+paitsi+Vanhan+testamentin+siteerauksissa,+joten+Kyrios,+Herra,+tässä+kohdassa+ei+tarkoita+Jehovaa.
19.03.2021 03:55
"VT+ilmoittaa,+että+Jumalan+Poika+on+ihmiseksi+syntynyt+Isä+Jumala.
VT+myös+profetoi,+että+Jehova+ristiinnaulitaan."
Kerrotko+missä+kohtaa+VT+ilmoittaa,+että+Jumala+itse+syntyy+ihmiseksi?+Missä+kohtaa+kerrotaan,+että+Jehova+itse+ristiinnaulitaan?+Luku+ja+jae+kiitos.
19.03.2021 03:49
Tässä+ei+sanota,+että+hän+on+Isä+Jumala,+vaan+että+hänen+nimensä+on+oleva.+Tässä+on+suuri+ero.
19.03.2021 03:45
Sanotaanko+tässä,+että+hän+on+itse+kaikkivaltias+Jumala+Jehova?
18.03.2021 16:53
Huonompaan+suuntaan+on+tämä+foorumi+mennyt,+kun+anonyymejä+nikkejä+ei+enää+erota+toisistaan.+Vähän+nyt+kokeilen+mitä+täällä+tapahtuu,+voi+olla+että+olen+jälleen+vuoden+pari+poissa+täältä.
18.03.2021 16:27
Alkukielessä+sanotaan+Ko.+1:15+että+hän+on+nökymättömän+Jumalan+kuva,+koko+luomakunnan+esikoinen.+Jos+hän+on+näkymättömän+Jumalan+kuva,+hän+ei+voi+olla+itse+Jumala,+jos+hän+on+koko+luomakunnan+esikoinen,+hän+ei+voi+olla+itse+Luoja.
18.03.2021 16:25
Koko+lain+voit+lukea+viidestä+ensimmäisestä+Mooseksen+kirjasta.
18.03.2021 16:22
26 / 845