Vapaa kuvaus

Profiilikuva viittaa tänne: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14754705/nakotesti-rotille

Aloituksia

79

Kommenttia

4196

1. Kuten+juuri+ylempänä+kerroin,+tuossa+kerrotaan+ihan+suoraan+miten+tuon+tavanomaisia+hallintorakenteita+ja+kuolemaa+sisällään+pitävän+kaupunkipahasen+piti+olla+temppeleineen+pysyvä+tila:"Ääni+sanoi+minulle:+"Ihminen,+tämä+on+minun+valtaistuimeni+sija+ja+koroke+minun+jalkojeni+alla.+Täällä+minä+olen+asuva+Israelin+kansan+keskellä+ikuisesti."+(Hes.+43)"Nyt+he+vievät+minun+luotani+pois+kaikki+iljetyksensä+ja+kuninkaidensa+ruumiit,+ja+minä+olen+iäti+asuva+heidän+keskellään."+(Hes.+43)Yrität+jälleen+vääristellä+sitä+mitä+teksti+kertoo.+Lisäksi+et+näytä+tajuavan+sitä+mitä+nimenomaan+kerroin,+eli+että+Raamatussa+on+todisteet+siitä+miten+tuota+samaista+tarinaa+on+muokattu+ja+uudelleenlämmitetty+myöhemmissä+teksteissä.+Ilmestyskirja+on+vastaavine+yksityiskohtineen+tuon+tarinan+selvää+kopiointia+ja+sen+sepittelyä+uuteen+aikaan,+jolloin+edellisen+paikkaansapitämättömyys+oli+jo+paljastunut,+koska+ikuiseksi+kuviteltu+temppeli+oli+laitettu+roomalaisten+toimesta+palasiksi.