Ajatuspoliisi, päivää!

"Suomen poliisi on Norjan terrori-iskujen vuoksi tehostanut verkkotiedusteluaan. Ylen aamu-tv:ssä vierailleen poliisiylijohtaja Robin Lardotin mukaan verkosta seurataan niin sanottuja heikkoja signaaleja, jotka voivat paljastaa terrori-iskua suunnittelevan henkilön.

Suomessa on aiempaa kokemusta tällaisista heikoista signaaleista jo koulusurmien ajalta. Lardotin mukaan Norjan kaltaisiin tapahtumiin, kuten myös Suomen kouluampumisiin liittyy se, että henkilöllä on tarve kertoa suunnitelmistaan etukäteen.

Suomessa on jo järjestelmä, johon kansalaiset voivat ilmoittaaa epäilyttävistä nettisivuista nimettömänä. Nyt myös eurooppalainen poliisijärjestö Europol aikoo auttaa Pohjoismaita terrorismin tutkinnassa perustamalla erikoisyksikön."

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Yle Suomen poliisi on tehostanut verkkotiedusteluaan/1135268039569



Mitä ne "heikot signaalit" ovat? Miten sellaiseen suhtaudutaan? Mitä tällaisen "heikon signaalin" havaitessaan Viranomaiset tekevät? Riittääkä pelkkä puhuttelu vai tarvitaanko järeämpiä keinoja käyttöön- sosiaaliviranomaisten kanssa asian läpi käyminen, psykiatristen palveluiden hyväksikäyttäminen vaikka pakon edessä, jos yleinen kansalaisten turvallisuus niin vaatii? Missä menee mielipiteen ilmaisun ja sanavapauden raja kansankiihotuksen välillä? Onko sanojalla tai sen asemalla merkitystä?




"Poliisiylijohtaja Mikko Paatero kannustaa suomalaisia ilmoittamaan aktiivisesti rikollisesta toiminnasta tai siihen viittaavista asioista. Poliisilla on rajalliset mahdollisuudet torjua rikollisuutta muun muassa puuttumalla nettikirjoitteluun."

http://ra.fi/gTQz



”Tehtaanpuiston homon kanssa mietin hetken, että jospa hakisin yläkerrasta pyssyn ja ampuisin päähän. Olisiko siitä seuraava hekuma niin suuri, että se ylittäisi vankilareissusta seuraavan harmituksen? Väkivalta on nykyään aliarvostettu ongelmanratkaisukeino.”

”Sanon aivan suoraan, että jos maahanmuuttajajengi raiskaa Rosa Meriläisen, minä olen tapauksesta yksinomaan iloinen."


Niin?


*orgasmini keskeytyy*

30

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tom Clancy kandee heti pidättää - siis sehän meinaa räjäyttää jenkkifudisloppuottelussa fuusiopommin.

      Musta on hienoa jos joku kehittää 600 kohtaisen kyssärin jolla voidaan nopiasti selvittää mahdolliset tulevaisuuden aikeet. Näin voimme jo teini-iässä seuloa väärä aineisto ja lääkitä rauhalliseksi.

      Ja supolle tiedoksi. Ajattelin iskeä Suomessa järjestettävien hevospoolon MM-kisoissa. Mä pelaan myös shakkia (söinpäs sen). Lisäksi mulla on koraani, taisteluni ja raamattu kirjahyllyssä.

      • Toi ei vielä riitä, mut jos sulla on `Sieppari ruispellossa` hyllyssä, niin homma on selvä. Mun mielestä on kuiteski heinoa ja fantsua ja mahtavaa, että suomalaiset partiolaiset lähtee leirille kaikesta huolimatta. Niin ihQua


      • PlatosMorbidDust kirjoitti:

        Toi ei vielä riitä, mut jos sulla on `Sieppari ruispellossa` hyllyssä, niin homma on selvä. Mun mielestä on kuiteski heinoa ja fantsua ja mahtavaa, että suomalaiset partiolaiset lähtee leirille kaikesta huolimatta. Niin ihQua

        En kyl antas oman lapseni lähteä - kotiin vaan turvallisen pleikan ääreen. Tosin ei tässä enää niin hätää ole kun poliisi on alkanu noit heikkoja signaaleja valvomaan.

        Ps. auttaako foliohattu estämään heikkojen signaalien valvonnan?


      • ttuplai kirjoitti:

        En kyl antas oman lapseni lähteä - kotiin vaan turvallisen pleikan ääreen. Tosin ei tässä enää niin hätää ole kun poliisi on alkanu noit heikkoja signaaleja valvomaan.

        Ps. auttaako foliohattu estämään heikkojen signaalien valvonnan?

        Itseäni hiukan huolestuttaa tuollaiset "heikon signaalin" kaltaiset luonnehdinnat- varsinkin kun on kyse mielipiteen- ja sanavapaudesta. Nykyinen laki antaa kyllä mahdollisuuden puuttua jo jos mihinkä "ei toivottuun" käyttäytymismalliin, mutta Orwellilaista yhteiskuntaako tässä nyt ollaan rakentamassa joidenkin oikeistolaisten hihhuleiden takia?


        Ps. Keisarilla ei ole vaatteita.


      • PlatosMorbidDust kirjoitti:

        Itseäni hiukan huolestuttaa tuollaiset "heikon signaalin" kaltaiset luonnehdinnat- varsinkin kun on kyse mielipiteen- ja sanavapaudesta. Nykyinen laki antaa kyllä mahdollisuuden puuttua jo jos mihinkä "ei toivottuun" käyttäytymismalliin, mutta Orwellilaista yhteiskuntaako tässä nyt ollaan rakentamassa joidenkin oikeistolaisten hihhuleiden takia?


        Ps. Keisarilla ei ole vaatteita.

        Turvallisuus on oiva asia - se mahdollistaa kaikenlaista kivaa - oli sitten kyse lapsista tai massasta. Lähimmän sadan vuoden historia on turvallisuuden osalta mielenkiintoinen, mut kukapa historiasta mitään piittaisi.

        Olen siis kanssasi hyvinkin samaa mieltä. Turvallisuus lähtee yhteiskunnasta, mut ei ylenmääräisestä valvonnasta. Jos ei yhteisöä ei koe omakseen niin sitä ei koe omakseen ja se on ongelman lähde, mut siihen puuttuminen vaatii liikaa ajattelua eikä palvele kaikkien etua (ainakaan taloudellista etua). Sinänsä mä ymmärrän hyvin äärioikeistolaisen liikehdinnän ja roturealismin -kun vituttaa niin johonkin se vaan on kohdistettava. Harvoin kohde on oikea, mut mitä välii - ainakin johonkin osui.


      • ttuplai kirjoitti:

        Turvallisuus on oiva asia - se mahdollistaa kaikenlaista kivaa - oli sitten kyse lapsista tai massasta. Lähimmän sadan vuoden historia on turvallisuuden osalta mielenkiintoinen, mut kukapa historiasta mitään piittaisi.

        Olen siis kanssasi hyvinkin samaa mieltä. Turvallisuus lähtee yhteiskunnasta, mut ei ylenmääräisestä valvonnasta. Jos ei yhteisöä ei koe omakseen niin sitä ei koe omakseen ja se on ongelman lähde, mut siihen puuttuminen vaatii liikaa ajattelua eikä palvele kaikkien etua (ainakaan taloudellista etua). Sinänsä mä ymmärrän hyvin äärioikeistolaisen liikehdinnän ja roturealismin -kun vituttaa niin johonkin se vaan on kohdistettava. Harvoin kohde on oikea, mut mitä välii - ainakin johonkin osui.

        Miten se on "ongelman lähde", jos yksilö ei koe yhteisöä omakseen? Jos katsot nykyistä "yhteisöä" uusliberalistisine talousoppeineen ja jargonia suoltavine puhuvinepäineen, jotka puhuvat kaikesta muusta kuin Todellisuudesta, niin miten se _voi_ olla ongelma, jos yksilö ei samaistu siihen? Mielestäni se `samaistumattomuus` on päinvastoin Ratkaisu. Tosin nykyään yksilöiden geneettinen laatu ja älylliset resurssit on sitä luokkaa, että `ratkaisuksi` kelpaa niille äärioikeistolaisuus, raukkaparat kun eivät osaa ajatella omaa pahoinvointiaan pidemmälle.



        http://suomenkuvalehti.fi/jutut/ulkomaat/terrorismintutkija-breivik-selittaa-tekonsa-vasta-jihadilla-tasta-on-kyse


      • PlatosMorbidDust kirjoitti:

        Miten se on "ongelman lähde", jos yksilö ei koe yhteisöä omakseen? Jos katsot nykyistä "yhteisöä" uusliberalistisine talousoppeineen ja jargonia suoltavine puhuvinepäineen, jotka puhuvat kaikesta muusta kuin Todellisuudesta, niin miten se _voi_ olla ongelma, jos yksilö ei samaistu siihen? Mielestäni se `samaistumattomuus` on päinvastoin Ratkaisu. Tosin nykyään yksilöiden geneettinen laatu ja älylliset resurssit on sitä luokkaa, että `ratkaisuksi` kelpaa niille äärioikeistolaisuus, raukkaparat kun eivät osaa ajatella omaa pahoinvointiaan pidemmälle.



        http://suomenkuvalehti.fi/jutut/ulkomaat/terrorismintutkija-breivik-selittaa-tekonsa-vasta-jihadilla-tasta-on-kyse

        Samaa tarkoitin. Eli ongelma ei ole välttämättä yksilötasolla vaan yhteiskunta voi olla/on sellainen, että siihen sopeutuminen kertoo enempi sairaudesta kuin sitä vastaan kapinoiminen. Ääritoikeistolaisuus on vain yksi tapa kapinoida - ei ehkä kaikkein älyllisin vaikka toki senkin parista löytyy varsin teräviä hemmoja - vaikka omaavatkin muutamia mustia aukkoja. Toki kapinointi on ratkaisu, mutta ei välttämättä kovin mukava ratkaisu - tosin ihmisen tuntien asiat täytyy aina käydä pohjan kautta. Ehkä muutama attentaatti lisää on se mitä tarvitsemme (supolle taas terkkuja).


      • ttuplai kirjoitti:

        Samaa tarkoitin. Eli ongelma ei ole välttämättä yksilötasolla vaan yhteiskunta voi olla/on sellainen, että siihen sopeutuminen kertoo enempi sairaudesta kuin sitä vastaan kapinoiminen. Ääritoikeistolaisuus on vain yksi tapa kapinoida - ei ehkä kaikkein älyllisin vaikka toki senkin parista löytyy varsin teräviä hemmoja - vaikka omaavatkin muutamia mustia aukkoja. Toki kapinointi on ratkaisu, mutta ei välttämättä kovin mukava ratkaisu - tosin ihmisen tuntien asiat täytyy aina käydä pohjan kautta. Ehkä muutama attentaatti lisää on se mitä tarvitsemme (supolle taas terkkuja).

        Eli...NIIN?


        Loppujen lopuksihan tässä oli kyse vain yhden porvarin mielipiteenilmaisusta työväen edustajia kohtaan, eli ei mitään uutta auringon alla. Hän otti vain varaslähdön.

        Kysymys kuuluukin: pitääkö ihmiskunnan sietää moista saastaa keskuudessaan vai näkeekö massatkin vihdoinkin, mitä oikeistolainen politiikka saa aikaiseksi- ei pelkästään yksilöissä vaan yhteiskunnassa ylipäätään. Siinä se toimi hyvänä herätyskellona meille muille pohjoismaisillekin- joku voi kyseenalaistaa nykyisen politiikanteon noinkin rankasti, mutta pitääkö olla kuinka tyhmä tajutakseen, että ei itse Teko sinänsä, vaan se Ideologia teon takana on se, joka eniten uhkaa nykyistä hyvinvointivaltiota? Jotain voisi tehdä muutakin kuin lisätä poliisin valtuuksia?


      • ttuplai kirjoitti:

        Samaa tarkoitin. Eli ongelma ei ole välttämättä yksilötasolla vaan yhteiskunta voi olla/on sellainen, että siihen sopeutuminen kertoo enempi sairaudesta kuin sitä vastaan kapinoiminen. Ääritoikeistolaisuus on vain yksi tapa kapinoida - ei ehkä kaikkein älyllisin vaikka toki senkin parista löytyy varsin teräviä hemmoja - vaikka omaavatkin muutamia mustia aukkoja. Toki kapinointi on ratkaisu, mutta ei välttämättä kovin mukava ratkaisu - tosin ihmisen tuntien asiat täytyy aina käydä pohjan kautta. Ehkä muutama attentaatti lisää on se mitä tarvitsemme (supolle taas terkkuja).

        " Ääritoikeistolaisuus on vain yksi tapa kapinoida - ei ehkä kaikkein älyllisin vaikka toki senkin parista löytyy varsin teräviä hemmoja - vaikka omaavatkin muutamia mustia aukkoja. Toki kapinointi on ratkaisu, mutta ei välttämättä kovin mukava ratkaisu - tosin ihmisen tuntien asiat täytyy aina käydä pohjan kautta."


        Saaksä asiaa yhtään laimeemmin sanottua?


      • PlatosMorbidDust kirjoitti:

        Eli...NIIN?


        Loppujen lopuksihan tässä oli kyse vain yhden porvarin mielipiteenilmaisusta työväen edustajia kohtaan, eli ei mitään uutta auringon alla. Hän otti vain varaslähdön.

        Kysymys kuuluukin: pitääkö ihmiskunnan sietää moista saastaa keskuudessaan vai näkeekö massatkin vihdoinkin, mitä oikeistolainen politiikka saa aikaiseksi- ei pelkästään yksilöissä vaan yhteiskunnassa ylipäätään. Siinä se toimi hyvänä herätyskellona meille muille pohjoismaisillekin- joku voi kyseenalaistaa nykyisen politiikanteon noinkin rankasti, mutta pitääkö olla kuinka tyhmä tajutakseen, että ei itse Teko sinänsä, vaan se Ideologia teon takana on se, joka eniten uhkaa nykyistä hyvinvointivaltiota? Jotain voisi tehdä muutakin kuin lisätä poliisin valtuuksia?

        Mä epäilen et se mitä pitäs tehdä vaatii liian suuria muutoksia, joten helpompi on tehdä jotakin pientä ja NOPEASTI. Nyt on siis oiva hetki kaventaa sananvapautta ja/tai lisätä valvontaa. Valvonta sitä paitsi tuottaa paremmat voitot - on tuottanut jo jonkin tovin. Myös rangaistuksia kandee koventaa, koska sehän tunnetusti vähentää rikollisuutta.

        Ei - mä en usko herätyksiin. Mä uskon äärettömään tyhmyyteen.


      • PlatosMorbidDust kirjoitti:

        " Ääritoikeistolaisuus on vain yksi tapa kapinoida - ei ehkä kaikkein älyllisin vaikka toki senkin parista löytyy varsin teräviä hemmoja - vaikka omaavatkin muutamia mustia aukkoja. Toki kapinointi on ratkaisu, mutta ei välttämättä kovin mukava ratkaisu - tosin ihmisen tuntien asiat täytyy aina käydä pohjan kautta."


        Saaksä asiaa yhtään laimeemmin sanottua?

        Ehkä jos oikeen yritän. Mä yritän psyykata itseni näkemään myös persut ajattelevina ihmisinä, vaikka se välillä onkin vaikeaa - ai niin - ne olikin roturealisteja - eiku - no mikä se termi olikaan? Sit mä vielä yritän erottaa ne äärioikeistosta.


      • ttuplai kirjoitti:

        Mä epäilen et se mitä pitäs tehdä vaatii liian suuria muutoksia, joten helpompi on tehdä jotakin pientä ja NOPEASTI. Nyt on siis oiva hetki kaventaa sananvapautta ja/tai lisätä valvontaa. Valvonta sitä paitsi tuottaa paremmat voitot - on tuottanut jo jonkin tovin. Myös rangaistuksia kandee koventaa, koska sehän tunnetusti vähentää rikollisuutta.

        Ei - mä en usko herätyksiin. Mä uskon äärettömään tyhmyyteen.

        No, Poliisin Ylin johtohan on jo sanonut, että Tarkkailu lisääntyy. Ne työkalut vaan puuttuu, vaikkakin 1.6 voimaan astunut laki antaa aika mehevät iskumahdollisuudet niiltäkin osin. Mutta lähinnä se, mikä tässä suomalaisessa retoriikassa kautta linjan on ollut niin helvetin naiivia ja hellyttävää (tavallaan) on näiden hölmöjen usko siihen, että kaikki rajoittuisi vain internetiin. Mitä vittua? Vittuako sellaista tarkkailemaan, millä ei ole mitään merkitystä? Darknet...?


        Äärettömään tyhmyyteen minäkin uskon, mutta silti pyrin olemaan positiivinen. Ehkä jonain päivänä ihmiset tajuavat...


      • ttuplai kirjoitti:

        Ehkä jos oikeen yritän. Mä yritän psyykata itseni näkemään myös persut ajattelevina ihmisinä, vaikka se välillä onkin vaikeaa - ai niin - ne olikin roturealisteja - eiku - no mikä se termi olikaan? Sit mä vielä yritän erottaa ne äärioikeistosta.

        Mulle se on yks paskan hailee- mä en noteeraa niitä natsipellejä muuta ku koiran ruokana.


      • PlatosMorbidDust kirjoitti:

        No, Poliisin Ylin johtohan on jo sanonut, että Tarkkailu lisääntyy. Ne työkalut vaan puuttuu, vaikkakin 1.6 voimaan astunut laki antaa aika mehevät iskumahdollisuudet niiltäkin osin. Mutta lähinnä se, mikä tässä suomalaisessa retoriikassa kautta linjan on ollut niin helvetin naiivia ja hellyttävää (tavallaan) on näiden hölmöjen usko siihen, että kaikki rajoittuisi vain internetiin. Mitä vittua? Vittuako sellaista tarkkailemaan, millä ei ole mitään merkitystä? Darknet...?


        Äärettömään tyhmyyteen minäkin uskon, mutta silti pyrin olemaan positiivinen. Ehkä jonain päivänä ihmiset tajuavat...

        Mihin sä perustat tuon optimismin - antaako jokin historian tapahtuma jotenkin tukea ajatukselle?

        Mä kirjoitan tätä tällä hetkellä maasta, jossa selkeästi uskotaan valvonnan voimaan. Se on jotenkin universaalia. On jotenkin ihmeellistä havaita miten vaikeaa on tehdä jotakin muuta.

        Mikä susta se muu voisi olla?


      • ttuplai kirjoitti:

        Mihin sä perustat tuon optimismin - antaako jokin historian tapahtuma jotenkin tukea ajatukselle?

        Mä kirjoitan tätä tällä hetkellä maasta, jossa selkeästi uskotaan valvonnan voimaan. Se on jotenkin universaalia. On jotenkin ihmeellistä havaita miten vaikeaa on tehdä jotakin muuta.

        Mikä susta se muu voisi olla?

        Historian tapahtumia on aikakirjat täynnänsä- osan listasin tohon Kukkiksen aloitukseen. Seuraavaa vastaava on taas sitten mullistavampi.



        " On jotenkin ihmeellistä havaita miten vaikeaa on tehdä jotakin muuta
        .Mikä susta se muu voisi olla?"


        Saada Kansa ymmärtämään tilanteensa. Ei se sen monimutkaisempaa ole.


      • PlatosMorbidDust kirjoitti:

        Historian tapahtumia on aikakirjat täynnänsä- osan listasin tohon Kukkiksen aloitukseen. Seuraavaa vastaava on taas sitten mullistavampi.



        " On jotenkin ihmeellistä havaita miten vaikeaa on tehdä jotakin muuta
        .Mikä susta se muu voisi olla?"


        Saada Kansa ymmärtämään tilanteensa. Ei se sen monimutkaisempaa ole.

        Siinä se vaikeus onkin. Milloin ihminen ymmärtää? Vajaa 100 kuollutta on kuitenkin aikas vähän - se riittää just ymmärtämään et tarvitaan lisää valvontaa ja kovemmat tuomiot. Ja tekijähän oli mielisairas ja kaikkee.


      • ttuplai kirjoitti:

        Siinä se vaikeus onkin. Milloin ihminen ymmärtää? Vajaa 100 kuollutta on kuitenkin aikas vähän - se riittää just ymmärtämään et tarvitaan lisää valvontaa ja kovemmat tuomiot. Ja tekijähän oli mielisairas ja kaikkee.

        Aika hyvinhän näyttää menevän (median avustuksella, tietty) perille millainen ajatusmaailma siellä tekojen takana lymyilee. Ja kuten luonnollista, ajatusmallin uudet "Jeesukset" pesevät kätensä koko touhusta- yht`äkkiä he eivätkään kannata samoja arvoja, joiden puolesta ovat `taistelleet`.


        "Väkivalta on nykyään aliarvostettu ongelmanratkaisukeino.”


        Niin?


        Eli: niin.


      • PlatosMorbidDust kirjoitti:

        Aika hyvinhän näyttää menevän (median avustuksella, tietty) perille millainen ajatusmaailma siellä tekojen takana lymyilee. Ja kuten luonnollista, ajatusmallin uudet "Jeesukset" pesevät kätensä koko touhusta- yht`äkkiä he eivätkään kannata samoja arvoja, joiden puolesta ovat `taistelleet`.


        "Väkivalta on nykyään aliarvostettu ongelmanratkaisukeino.”


        Niin?


        Eli: niin.

        Helpottaa jotenkin:

        http://www.ts.fi/online/kotimaa/242501.html

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011072614114154_uu.shtml

        x)



      • PlatosMorbidDust kirjoitti:

        "Hetkinen

        Palvelu on noin tunnin poissa käytöstä.

        Pahoittelemme katkoksesta aiheutuvaa haittaa.

        Ystävällisin terveisin
        Suomi24 ylläpito"


        Kiva. Miks ne tänne kuitenkin päästää ihmiset heilumaan?

        Vitut siitä. Jos unta palloon vaihteeks.


      • Anonyymi
        PlatosMorbidDust kirjoitti:

        Toi ei vielä riitä, mut jos sulla on `Sieppari ruispellossa` hyllyssä, niin homma on selvä. Mun mielestä on kuiteski heinoa ja fantsua ja mahtavaa, että suomalaiset partiolaiset lähtee leirille kaikesta huolimatta. Niin ihQua

        hyvä kun mainitsit sieppari ruispellossa-

        kirja joka oli mm lennonin murhaajalla (jopa luki kirjaa ampumapaikalla) ja reagania ampuneella- ja jota pidetään merkkinä mielenkontrolli-aivopesusta.

        alotus saattaakin liittyä kuuri tuohon-

        signaalit paljastaa mielenkontrolloidun- jotka CIA kyllä tietävät-

        ja tarkoitus on vaan ajaa ne toimimaan- eikä estää toimintaa.

        mm Breivik oli vapaamuurari- ja satanismi on osa mielenkontrollia - koska sitä tekee valtaapitävä satanistinen -illuminaatti eliittikultti
        ps.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17738932/keskusrikospoliisin-vuoteen-2020-asti-harjoittama-noituudella-murhaaminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hyvä kun mainitsit sieppari ruispellossa-

        kirja joka oli mm lennonin murhaajalla (jopa luki kirjaa ampumapaikalla) ja reagania ampuneella- ja jota pidetään merkkinä mielenkontrolli-aivopesusta.

        alotus saattaakin liittyä kuuri tuohon-

        signaalit paljastaa mielenkontrolloidun- jotka CIA kyllä tietävät-

        ja tarkoitus on vaan ajaa ne toimimaan- eikä estää toimintaa.

        mm Breivik oli vapaamuurari- ja satanismi on osa mielenkontrollia - koska sitä tekee valtaapitävä satanistinen -illuminaatti eliittikultti
        ps.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17738932/keskusrikospoliisin-vuoteen-2020-asti-harjoittama-noituudella-murhaaminen

        signaali voi siis myös olla mielenhallinnan laukaisin-trigger tai merkki, jonka CIA tunnistaa?


    • neo.

      http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201107250182749_ul.shtml

      Ei ne tuollaiset vahvemmatkaan signaalit oikein toimi...

      • Mikä signaali tossa nyt muka oli? Ammatinharjoittaja hankki ammatinharjoittamiseen vaadittavia tuotteita laillisesti?


      • PlatosMorbidDust kirjoitti:

        Mikä signaali tossa nyt muka oli? Ammatinharjoittaja hankki ammatinharjoittamiseen vaadittavia tuotteita laillisesti?

        Kysymys kuuluu - kuinka moni muu on myös tarkastettu. On helppo kuvitella et moinen on rutiinia.


      • ttuplai kirjoitti:

        Kysymys kuuluu - kuinka moni muu on myös tarkastettu. On helppo kuvitella et moinen on rutiinia.

        Kaipa se on rutiinia Schengenin ulkopuolisista maista tilattaessa. Täällä EU:ssahan me saadaan riehua mielinmäärin ilman ulkopuolista valvontaa.


    • Sehän on hyvä se.

      • Jeba. Ensiksi kohtaana oli lapsiporno (millä koko sensuuri- ja valvontakoneisto perusteltiin) ja pedofiilit, sitten piraatit ja warettajat ja nyt äärioikeistolaiset. Mitä sä seuraavaksi toivoisit?


    • cs

      Paateron puheet ja käytäntö on kaksi eri asiaa.
      Ei poliiseilla ole tarpeeksi älyä edes kännykän käyttöön.
      Kun islamofoobinen pakkakäännyttäjä soitteli ja lähetteli murhauhkauksiaan
      viimeksi 31 viestiä 12tunnin aikana ja yritti sitten määräaikana tulla oven läpi
      suorittamaan murhaansa, soitin poliisin hakemaan hullujenhuoneelle äijän, joka asuukin islamilaisille tarkoitetussa talossa, jossa tehdää Suomen ennätys, 3-4 murhaa vuodessa----niin Matti ja Teppo tulivatkin sinisellä autollaan sireenit ulvoen niin, ettäli hihhuli kuuli ja juoksi karkuun ja poliisi tuli thmän ihmettelmään, ettei täällä mitään murhaajia olekaan, että olet unta vaan nähnyt.

      En kai minä nukkumaan menekään, siloin, kun murhaajaa odottelenPRKL
      Menin aamulla näyttämään poliisille uhkaustekstareita
      konsta katsoi yhden vistin , vaaleanpunainen MMs-viesti ja totesi, että tuihan on jonkun naise tekstari#¤%&/ ja pinoi villaisella koko murhan.

      Lähetin kerrämäni tiedot islamin vastaiset kolumnin Uudessa Suomessa
      ja äijän nettiblogit ja selvitin äijän uuden, salaisene ositteenkin ja lähetin s-postina nettipoliisille-------sellainen kahlihan oikei imuroi terroristeja
      Suomeen......................

      Siihen poliisi regoi vasta 2kk päästä soittamalla ja kyselemällä muita tietoja
      ja lupasi lähettää kirjeen, jossa poliisi lupasi ottaa tutkintaan ja koppavasti sanoi tarkkailevansa, eikä minun pidä tutkia äijän asioita, kun ei lueteletujen pyklien mukaan ollut syyllinen edes uhkailuun ja kotirauhan häritsemiseen.

      Nyt äijä jatkaa S24 uskontpalstoilla ja ML palsta Vähäisenä Palvelijana
      sielun veljensä vkivalaisen , Kuhmolaisen papin kanssa "herätysstyötä"

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9084
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2668
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      134
      2433
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      6
      1285
    Aihe