Suomalainen raakuus

Sorsa soutaa vielä, ja Kyhmyjoutsen kihisee.
Kaislikon reunasta Hauki haukkaa Telkän.
Helteen humalluttama Paarma puraisee putkivaloa ja kutisevanahkainen Karhu
raatelee kuivaa Lehmänruhoa. Lammasta taas Susi. Kuiva Poronpää on liikaa Ahmallekin.
Idioottimummo on pessyt mattonsa Juhannuksen jälkeen, jolloin ne eivät enää kuiva, ja niin lipsahtaa Välilevy.
Reporankana makaa mummo. Ambulanssi on tulossa, 230 kilometrin päässä.
Mummo huutaa tuskasta vanhuksen raakkuvalla äänellä.
Helikoptereillakaan ei enää ole rahaa Bensaan.

Raaasti myös Suomipoika ja muut käsittelevät autojaan, pakottavat ne renkaita syöviin soramutkiin.
Uuden Mersun omistajakin katsoo touhua kyyneleet silmissä.
Vaan maahantuoja ei vastaa...ja Poliisikin vaan nauraa keskeytyspyynnöille... ei me niitä kiinni saada, Turbo puuttuu.
Gneissin raatelema Öljypohja valuttaa autosta liemet pihalle, moottori kuumenee...
Auton sydän pysähtyy.
HUNKSZ ja 350 000 muuta hurraavat soranpölyssä ja toivovat että Loeb nyt ainakin kolhaisisi kypäränsä ja kulkisi se kallellaan, jalkaisin.
Juhon, Mikon ja Jari-Matin mennessä ohi, verenhimo vain kasvaa!!! Oispa Ogierkin lyötävissä!
Voi kun Norjan Petter Solberg tulisi kolmanneksi.
Grillimakkarasta valuu rasvaa. Kalja lämpenee ja Saunan läskinläpäisevää ja siellä räjähtävää Koivukuumaa aletaan kaivata.
Tekstiviestit sinkoilevat läppäristä ja nokialaisesta toisille verenheimolaisille.
Poliisiauto kaasuttaa rajusti parkissa, siellä istuu naispari, miespari on hukassa, rallireitillä.
Poliisityttö on kaunis, tukkakin kauniisti, Poliisiauto on ilmastoitu.:):)
Suomessa kaikki hyvin.
H.

56

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jahas, se on taas se aika kesästä, kun rallihullut kokoontuvat luvunlaskua varten.
      Makkarat tirisee ja kaljatölkit suhisee, oi tätä riemun aikaa.

Idioottomummon, tosin vasta tulevan mummon, matot kuivuvat loistavasti, älä yhtään vähättele.
      Mikään ei ole napsahtanut, tai ei melkein mikään.
      Ambulanssia ei tarvita ja jos tarvitaan, se tulee 12 km matkan takaa, ellei ole kauempana ajossa. Jotain toista matonpesijämummoa hakemassa.

Turvallista reissua, mikäli jäät Juhon auton alle, muista, että viimeisiksi sanoiksesi huudahdat, "terkkuja sukulaistädiltä". :)

Yritetään pitää palstaa pystyssä ilman sinua.
      Muistan oikein hyvin viimekesäisen aloituksesi samasta aiheesta, sinä alat oppia poika. Tämä on paljon fiksumpi, ei ollenkaan mitään kerjäämistä tyyliin pliis, sekst... ei kun tekstailkaa mulle. :)

• K/K

Saattaa olla että palstan kukkahatut kouluttaa huksista salonkikelpoisen,alku on aika lupaavaa.
        Se on paljon kun saaraan toi mankuminen pois miehestä.
        Laittakaa sokeripala nenälle ja opettakaa istumaan hiljaa,kyllä sesiitä

• @Anceli

Veli Venäläinen ei hyväksy jos Ambulanssi on liian kaukana.
        Te olette syntyneet hyvien hallintotapojen alla.
        Myöskään Kymenlaaksolaista, mattoja kuivaavaa salamointia, ei ole joka puolella.
        Luuletko että meeriamandalle tulee ikävä?
        H.

• K/K kirjoitti:

Saattaa olla että palstan kukkahatut kouluttaa huksista salonkikelpoisen,alku on aika lupaavaa.

Töitä se teettää, hyvä kun menee vähäksi aikaa pois, saadaan vähän aikaa huilata.
        Ehkä on parempi laittaa rööki sen nenälle, ei hän saa syödä sokeria.... :)
        Seuraavaksi aattelin opettaa sille ripaskaa, katsotaan miten vikkelästi jalka nousee.

• K/K kirjoitti:

@K/K
        Se on, K/K eri asia rattorilla ja ralliautolla,
        ralliauto raastaa tykimmin! :)
        Muistahan kuunnella ralliradiota netistä: Radio Keski-Suomi.
        H.

• Anceli kirjoitti:

Töitä se teettää, hyvä kun menee vähäksi aikaa pois, saadaan vähän aikaa huilata.
        Ehkä on parempi laittaa rööki sen nenälle, ei hän saa syödä sokeria.... :)
        Seuraavaksi aattelin opettaa sille ripaskaa, katsotaan miten vikkelästi jalka nousee.

@Anceli

Tuota...rööki on hyvä ajatus ja musiikissakin hallitsen hepinheiton, en tosin ihan konserttitasolla. Ja jalaksi en kyllä sitä sanoisi, eikä sasuskaan, asiantuntija kun alkaa olemaan.
        H

• hunksz kirjoitti:

@Anceli

Myöskään Kymenlaaksolaista, mattoja kuivaavaa salamointia, ei ole joka puolella.
        H.

Täällä ei ole satanut viikkoihin, kaikki synkät ukkospilvet kiertävät minut kaukaa, olen mie sellainen hirmu.

En mielelläni anna meeriamandan puolesta lausuntoa, mutta tuleehan hänelle ikävä, kenelle ei tulisi, yhyyy....kuinka me kestetään.... :(
        Minullakin on vanhoja lakanoita varattu itkuliinoiksi melkoinen nivaska.

• k/k
        hunksz kirjoitti:

@K/K
        Se on, K/K eri asia rattorilla ja ralliautolla,
        ralliauto raastaa tykimmin! :)
        Muistahan kuunnella ralliradiota netistä: Radio Keski-Suomi.
        H.

Kun koko nuoruutensa seisoskeli eri diselien sylintereissä ja ristipäissä ei oikein jaksa innostua noista papumyllyistä.
        Kokeilehan ajella henkilöpiilillä ja sit traktorilla niin näet kumpi kääntää nuorison päät.
        En mä oikein uskonutkaan et naiset sais opetettua ihmistavoille tollasen palkintooriin.

• hunksz kirjoitti:

@Anceli

Tuota...rööki on hyvä ajatus ja musiikissakin hallitsen hepinheiton, en tosin ihan konserttitasolla. Ja jalaksi en kyllä sitä sanoisi, eikä sasuskaan, asiantuntija kun alkaa olemaan.
        H

Ripaskassa käytetään ihan muita jalkoja, tästä opettelet omin päin ja mie sitten pidän kunnon kurssin kunhan tai jos palaat rallireissultasi.
        Pitäisikö sun ottaa yhteyttä sasukseen, kun hän tuntuu kovin mielessä pyörivän. :)

http://www.youtube.com/watch?v=SDQBhUX5BBs

• k/k
        Anceli kirjoitti:

Täällä ei ole satanut viikkoihin, kaikki synkät ukkospilvet kiertävät minut kaukaa, olen mie sellainen hirmu.

En mielelläni anna meeriamandan puolesta lausuntoa, mutta tuleehan hänelle ikävä, kenelle ei tulisi, yhyyy....kuinka me kestetään.... :(

Noita lausunnoista tuli mieleen et josko joku maitolaituri löytys teiltäpäin.
        Sais poika parkkeeraatua moponsa ja siit laiturilta näkis hyvin ja vois samalla valistaa ohikulkijoita.
        Siin on kyl vaarana et kun menee monta autoa ohi niin alkaa sanomaan et tää on jo aikasemmin nähty.

• Anceli kirjoitti:

@Anceli

Miuta nyt kuiteskin vähän harmittaa.
        Minä tein tämän aloituksen ihan vaan niille jotka ovat suruissaan Norjan tapahtumista.
        Tarkoitukseni oli laatia kevyt tarina joka saa kyynelten keskellä hymyn huulille.
        Kaikille jotka kieltämme ymmärtää, asukoon sitten missä vaan.
        Eihän tämä lintukotomme ole maailmalla tiedetty, ihan vielä.
        Mutta aloitetaan vaikka Kansanedustajistamme, eiköhän SUPO heille vie viestiä täältäkin.
        H.

• k/k kirjoitti:

Sais poika parkkeeraatua moponsa ja siit laiturilta näkis hyvin ja vois samalla valistaa ohikulkijoita.
        Siin on kyl vaarana et kun menee monta autoa ohi niin alkaa sanomaan et tää on jo aikasemmin nähty.

Maitolaiturit on kuule vähissä, mutta eiköhän me jonkunlainen rötiskö sille löydetä, rakennetaan vaikka joku koppi.
        Kaikki maailmassa alkaa olla nähty tuossa hänen korkeassa iässään, mutta meneehän siinä aika mukavasti, kun ohikulkjoita opastaa.
        Saattaa poliisiautokin pysähtyä miehen kuulumisia kyselemään, jos hyvin käy, autossa istuu kaksi naispoliisia.
        Pitkä tukka molemmilla, siitä hän nauttii.

• ma.ejk...
        hunksz kirjoitti:

@Anceli

H.

Senkin...pösilö, saisit tulla siivoon mun koneen :/ Luen kaikessa rauhassani sivua ja ihailin Ancelin napsakkaa vastausta hymyssäsuin, K/K oli toivorikas, kunnes sun vastauksesi Ancelille ja mainintani lennätti kahvit näytölle ---mokomaki :D

Hän on sitten ´hieman´ varustautunut ostoksissaan...kun lueskelin toisenlaisestakin tarjonnasta rallikansalle...kuin vauhdihurmasta ;) *ulvoo naurusta*

Tämä mummo käyttää keveitä mattoja ja kone pesee tarvittaessa, ötököitä on nimeksi, lasareetti on 3 kilsan päässä...kai mä menisin fillarilla ..;p

Ja tuuhan palstalle....terveenä !

• hunksz kirjoitti:

@Anceli

Minä tein tämän aloituksen ihan vaan niille jotka ovat suruissaan Norjan tapahtumista.
        Tarkoitukseni oli laatia kevyt tarina joka saa kyynelten keskellä hymyn huulille.
        Mutta aloitetaan vaikka Kansanedustajistamme, eiköhän SUPO heille vie viestiä täältäkin.
        H.

Maailmassa riittää surtavaa, jatkuvasti tapahtuu onnettomuuksia, laivoja uppoaa, junat törmäävät toisiinsa, se on loputon surun suo tämä elämä.
        Sorry etten jaksa kaiken aikaa ruikuttaa miten on vaikeaa.
        Tiedän kyllä mitä on tapahtunut, mutta en voi surra jatkuvasti.

Harmi kun sinua harmittaa, kyllä sä piristyt, kunhan pääset matkaan.

• k/k
        hunksz kirjoitti:

@Anceli

H.

Tämähän sattui just ku nakutettu minulle joka suruissani kevennystä kaipasin.
        sinuun voi aina luottaa.

• ma.ejk...
        k/k kirjoitti:

Voi kiesus teitin kaa...tää ei hyvin pääty, silmät on `märät kuin ruokkolehmällä´ ;))

Näköjään on tosi et murheenkin keskellä voi nauraa ja sitähän ihminen tarttee, pysyäkseen järissän.

• k/k kirjoitti:

Kun koko nuoruutensa seisoskeli eri diselien sylintereissä ja ristipäissä ei oikein jaksa innostua noista papumyllyistä.
        Kokeilehan ajella henkilöpiilillä ja sit traktorilla niin näet kumpi kääntää nuorison päät.
        En mä oikein uskonutkaan et naiset sais opetettua ihmistavoille tollasen palkintooriin.

@K/K

M/T Enskerin sylinterissä tuli joskus ahtailtua.
        Tosin vain uteliaisuuttani, minulla oli silloin ja on vieläkin laivanselvittäjän paperit.
        Tuskin kuitenkaan ovat enää voimassa.
        Ja totta on, autoja tulee ja menee, mopoautojakin.
        Mutta kateellisuuttani en traktorille tunnusta..en..en..en

• ma.ejk... kirjoitti:

Voi kiesus teitin kaa...tää ei hyvin pääty, silmät on `märät kuin ruokkolehmällä´ ;))

Näköjään on tosi et murheenkin keskellä voi nauraa ja sitähän ihminen tarttee, pysyäkseen järissän.

@ma.ejk...

Kymmeenluakso on semmottii huumorpitäjä.
        Kipakoita Karjalaisii...siellä.
        H.

• k/k kirjoitti:

Tämähän sattui just ku nakutettu minulle joka suruissani kevennystä kaipasin.
        sinuun voi aina luottaa.

@K/K, Anceli

Antakaa palaa vaan, en tarkoittanut etteikö outoakin huumoria saisi esittää :)
        Toivon kyllä että muutkin ihmiset ottaisivat osaa ja keventäisivät mieltään.
        Tyttöpoliiseillekin saa antaa vinkkejä palstasta.
        H.

• hunksz kirjoitti:

@ma.ejk...

Kymmeenluakso on semmottii huumorpitäjä.
        Kipakoita Karjalaisii...siellä.
        H.

Kuules pösilö, jos minua tarkoitat, niin minä en ole Kymenlaaksolainen vaan Etelä-Karjalainen, ymmärrä jo.....!!!
        Kymenlaakso ei ole pitäjä vaan maakunta, sinullahan on vielä runsaasti opittavaa.

• hunksz kirjoitti:

@K/K, Anceli

Antakaa palaa vaan, en tarkoittanut etteikö outoakin huumoria saisi esittää :)
        Toivon kyllä että muutkin ihmiset ottaisivat osaa ja keventäisivät mieltään.
        Tyttöpoliiseillekin saa antaa vinkkejä palstasta.
        H.

Kaikki eivät tällaista hyväksy eivätkä ymmärrä, onhan se tullut monesti esiin.
        Meillä kookoon kanssa on aina ollut hyvä yhteishenki, mistähän johtunee tai tiedänhän mie sen.
        Viime aikoina vaan jäänyt vähemmäksi, mutta kun yhteen satutaan, niin kyllä irtoaa.
        :)

• Anceli kirjoitti:

Kuules pösilö, jos minua tarkoitat, niin minä en ole Kymenlaaksolainen vaan Etelä-Karjalainen, ymmärrä jo.....!!!
        Kymenlaakso ei ole pitäjä vaan maakunta, sinullahan on vielä runsaasti opittavaa.

@Anceli
        sasus ainaski on!
        Hän ei hyppäisi miehen silmille ikinä! Luvallakaan, vaikka miehelle virhe sattuisikin.
        Hellästi vain ohjaisi oikeaan suuntaan.
        H.

• hunksz kirjoitti:

@Anceli
        sasus ainaski on!
        Hän ei hyppäisi miehen silmille ikinä! Luvallakaan, vaikka miehelle virhe sattuisikin.
        Hellästi vain ohjaisi oikeaan suuntaan.
        H.

Eikä ole!!!
        Hän on yhtä Etelä-Karjalainen kuin minäkin, mutta huomattavasti rauhallisempi.
        Joko sä soitit hänelle, menes nyt rimpauttamaan, niin pääset tuskistas.

• Anceli kirjoitti:

Eikä ole!!!
        Hän on yhtä Etelä-Karjalainen kuin minäkin, mutta huomattavasti rauhallisempi.
        Joko sä soitit hänelle, menes nyt rimpauttamaan, niin pääset tuskistas.

@Anceli

"Jos et sä soita", ei ole meidän laulumme sasuksen kanssa, vaan laulu joka alkaisi jotenkin: "Soita sit, shit"
        Minä olen sasuksen Nokian N8, kaipuunsa aallot saavuttavat antennini, mutta aina ei valo syty.
        Useimmiten tulee mieleeni että: Olenkohan unohtanut jotain?
        Mitä sit sasus sanoo, olkoon salaisuutemme.
        Muuten "mie sit kaipasin" on minusta kyllä Karjalalainen sananparsi, ko siin on mie?
        H.

• hunksz kirjoitti:

@Anceli

"Jos et sä soita", ei ole meidän laulumme sasuksen kanssa, vaan laulu joka alkaisi jotenkin: "Soita sit, shit"
        Minä olen sasuksen Nokian N8, kaipuunsa aallot saavuttavat antennini, mutta aina ei valo syty.
        Useimmiten tulee mieleeni että: Olenkohan unohtanut jotain?
        Mitä sit sasus sanoo, olkoon salaisuutemme.
        Muuten "mie sit kaipasin" on minusta kyllä Karjalalainen sananparsi, ko siin on mie?
        H.

Voi hyvä ystävä, eihän sun minulle tarvitse selittää.
        Pitäkää vaan salaisuutenne.
        Kyllä kaikki järjestyy, usko pois.
        On se varmaan Karjalainen sananparsi, taitaa vaan olla siun oma tekele. :)

• Anceli kirjoitti:

Voi hyvä ystävä, eihän sun minulle tarvitse selittää.
        Pitäkää vaan salaisuutenne.
        Kyllä kaikki järjestyy, usko pois.
        On se varmaan Karjalainen sananparsi, taitaa vaan olla siun oma tekele. :)

Tasavallas kun on kaikenlaist sovittelijaa niin annetaan hunksin olla valtakunnanselittäjä.
        Pikkasen kyllä epäilen et on sellast epävarmaa toi selitys kun sasus ei oo antanu omaa kantaansa asiaan.

• Anceli kirjoitti:

Kaikki eivät tällaista hyväksy eivätkä ymmärrä, onhan se tullut monesti esiin.
        Meillä kookoon kanssa on aina ollut hyvä yhteishenki, mistähän johtunee tai tiedänhän mie sen.
        Viime aikoina vaan jäänyt vähemmäksi, mutta kun yhteen satutaan, niin kyllä irtoaa.

Sielun veljet ja selittelyn suurlähettiläät tulee ain toimeen ,eihän meist kumpikaan tajuu toisen höpinöitä mut naurattaa kumminkin.
        On friskaantumaan päin nää selittelyt.

• villi ja vapaa
        ma.ejk... kirjoitti:

Senkin...pösilö, saisit tulla siivoon mun koneen :/ Luen kaikessa rauhassani sivua ja ihailin Ancelin napsakkaa vastausta hymyssäsuin, K/K oli toivorikas, kunnes sun vastauksesi Ancelille ja mainintani lennätti kahvit näytölle ---mokomaki :D

Hän on sitten ´hieman´ varustautunut ostoksissaan...kun lueskelin toisenlaisestakin tarjonnasta rallikansalle...kuin vauhdihurmasta ;) *ulvoo naurusta*

Tämä mummo käyttää keveitä mattoja ja kone pesee tarvittaessa, ötököitä on nimeksi, lasareetti on 3 kilsan päässä...kai mä menisin fillarilla ..;p

Ja tuuhan palstalle....terveenä !

Vaari ei varoituksista välitä. Ehkäpä ei ymmärtänyt ma.ejk. tekstiä?

• koti-kiusattu kirjoitti:

Tasavallas kun on kaikenlaist sovittelijaa niin annetaan hunksin olla valtakunnanselittäjä.
        Pikkasen kyllä epäilen et on sellast epävarmaa toi selitys kun sasus ei oo antanu omaa kantaansa asiaan.

Minä tiedän kyllä toisen osapuolen kannan tähän asiaan, eiköhän nämä hunksin höpötykset ole mappi ööhön laitettavia.
        Kunhan kuvittelee, samaa se on kaikkien kanssa, äijää ei usko enää kukaan.
        En vaan viitsinyt olla ilkeä, herran jestas, minullahan taitaa olla empaattinen luonne. :))

Sielun veljet ja selittelyn suurlähettiläät tulee ain toimeen ,eihän meist kumpikaan tajuu toisen höpinöitä mut naurattaa kumminkin.
        On friskaantumaan päin nää selittelyt.

Mitä, etkö sinä muka tajua minun höpinöitä ja nyt vasta sen sanot.
        Joudun ankarasti miettimään onko kutsu lammelle vielä voimassa. No on se, me ymmärretään toisiamme puolesta sanasta.
        Selittely on ankaraa, kun vaan tajuais mistä on kyse.

• Anceli kirjoitti:

Minä tiedän kyllä toisen osapuolen kannan tähän asiaan, eiköhän nämä hunksin höpötykset ole mappi ööhön laitettavia.
        Kunhan kuvittelee, samaa se on kaikkien kanssa, äijää ei usko enää kukaan.
        En vaan viitsinyt olla ilkeä, herran jestas, minullahan taitaa olla empaattinen luonne. :))

Sääli ei ole koskaan sairautta ,vaikeeta muutenkin miehellä.
        Se kun on hukannu autonsa vetoavaimen ei saa vieteriä tiukkaan ,on jumissa Tokoin rannassa.

• Anceli kirjoitti:

Mitä, etkö sinä muka tajua minun höpinöitä ja nyt vasta sen sanot.
        Joudun ankarasti miettimään onko kutsu lammelle vielä voimassa. No on se, me ymmärretään toisiamme puolesta sanasta.
        Selittely on ankaraa, kun vaan tajuais mistä on kyse.

Mun ymmärrys perustuu enempi kuuloon ,pitkä avioliitto on opettanu kuuntelemaan askeleita ja astioita ,kolinat kertoo onko ilma terveellistä.
        Lammella me ollaan siel raparperitaivaas ,jumalten korkees keinus.

Mun ymmärrys perustuu enempi kuuloon ,pitkä avioliitto on opettanu kuuntelemaan askeleita ja astioita ,kolinat kertoo onko ilma terveellistä.
        Lammella me ollaan siel raparperitaivaas ,jumalten korkees keinus.

Hyvä kun olet oppinut varovaiseksi, mutta minuu sun ei tarvitse pelätä. Huudan kyllä kovaa ja korkealta, mutta kiinni en käy koskaan.
        Enkä heittele edes raparperinlehdillä.

On mulla sentään jotain odottamista, josko joskus........

Sääli ei ole koskaan sairautta ,vaikeeta muutenkin miehellä.
        Se kun on hukannu autonsa vetoavaimen ei saa vieteriä tiukkaan ,on jumissa Tokoin rannassa.

Me voidaan sun kanssa edes yrittää helpottaa hänen maallista vaellustaan, ollaan sillon tällöin oikein kilttejä ja ystävällisiä, jos vaan naurultamme pystytään.
        Sääli jos vetoavain on hukassa, mites nyt Jyväkylään ajelee.
        Etkö sä vois ottaa polkupyöräs tarakalle ja antaa kyydin. :)

• Anceli kirjoitti:

Hyvä kun olet oppinut varovaiseksi, mutta minuu sun ei tarvitse pelätä. Huudan kyllä kovaa ja korkealta, mutta kiinni en käy koskaan.
        Enkä heittele edes raparperinlehdillä.

On mulla sentään jotain odottamista, josko joskus........

MItähän enkeli tuumais kun retkue pöllähtäis pihalle ja ei olis keksilajitelmaa käressä.
        meilhän oli niin vakavamieliset siipat et ei niit saa järkyttää tierä vaik alkais toisiaaan fanittamaan.

• Anceli kirjoitti:

Me voidaan sun kanssa edes yrittää helpottaa hänen maallista vaellustaan, ollaan sillon tällöin oikein kilttejä ja ystävällisiä, jos vaan naurultamme pystytään.
        Sääli jos vetoavain on hukassa, mites nyt Jyväkylään ajelee.
        Etkö sä vois ottaa polkupyöräs tarakalle ja antaa kyydin. :)

Ei hätää se pääs jo matkaan ,nopeuskamera kuvas sitä lusin suoralla.
        http://www.youtube.com/watch?v=ffVSc6yIVRE&feature=related

MItähän enkeli tuumais kun retkue pöllähtäis pihalle ja ei olis keksilajitelmaa käressä.
        meilhän oli niin vakavamieliset siipat et ei niit saa järkyttää tierä vaik alkais toisiaaan fanittamaan.

Niin muuten vois käydäkin, että nää kaksi muuta löytäis toisistaan kohtalotoverin.
        Miten ne yleensä meitä kestää, ihme juttu.
        Kyllä me vielä joskus niiden kestokyky testataan.
        Odottelen milloin pöllähdätte pihaan, aina meiltä korppuja kaapista löytyy.

Ei hätää se pääs jo matkaan ,nopeuskamera kuvas sitä lusin suoralla.
        http://www.youtube.com/watch?v=ffVSc6yIVRE&feature=related

Tosi hienoo, nyt ei tarvitse enää jännittää hänen puolestaan.
        Aika haipakkaa näytti painelevan, varmaan saunaan kiire.

• Lähe jo sinne ralliin pölvästi!!
      Uutisissa käskettiin, ei joudu ruuhkaan.

Kelpaat varmaan kartturiks siinä missä Hyypiäkin :D

• k/k

Vanhat silmät temppuilee kun luin ensin et hyypiökin,anteeks kamalast.

• k/k kirjoitti:

Vanhat silmät temppuilee kun luin ensin et hyypiökin,anteeks kamalast.

@K/K

HI)moni ilkeilyyn kasvaa toiseen potenssiin... :)
        H.

• @minttupuu

Kulta pieni?
        Muistathan että olen Keski-Suomalainen syntyjään, joten ei niitä polkuja joilla en polkenut ole.
        Ennen mopoa.

Jos poluillani ruuhkaa syntyy, niin vilkkuvat siellä Rollaattorin taskulamput, eivät sytkärit enää.
        H.

• henrjii

Lppuisiko väkivalta, jos kaikki pyssyt, valettaisiin äkeiksi.
      Tulisiko hirvistä maanvaiva, jos niitä ei ammuskeltaisi, entä metso, tai pyy.
      Viikonloppuna käännän äänimerkin keskisuomea päin, viherlanriassa en aijo käydä.
      Onkohan siinä ennen Keijonkagasta vielä se lähde, jos sattuu janottamaan.

• Ei lopu viha ja vaino,ei murhat ei sorto.
        Ei tuu sellasta aikaa et kaikki olis käsikaulaa yhtäköyttä vetämässä.
        Suurekseni surukseni olen tullut tähän loppupäätelmään.

• jakolasku
        koti-kiusattu kirjoitti:

Ei lopu viha ja vaino,ei murhat ei sorto.
        Ei tuu sellasta aikaa et kaikki olis käsikaulaa yhtäköyttä vetämässä.
        Suurekseni surukseni olen tullut tähän loppupäätelmään.

Sorto ei koskaan lopu! Maailman kansat on kahtia jakautuneet, on hyväosaiset ja huono-osaiset. Uskonnon nimissä käydään sotia ja politikoidaan.
        Kun päättäjät vähentää huono-osaisten "etuisuuksia" niin mitä siitä seuraa, ovatkohan hyväosaiset jo huomanneet? Pinnan alla kiehuu.

• siitäkö johtuu

Karsea vääntö
      kuuluu
      suomalaisuudessa asiaan

olipa asia mikä tahansa.

Toi politiikka vai mikä on syynä
      Ylhäältä annettu sanelukäskytys/hiljainen alistuminen pakkotoimintoihin vai omasta luovuudesta ja innovaatioista lähtevä tekemisen riemu

onko oikeastaan vapaita valintoja missään eikä aina tartteis vääntää.
      80-luvulla laulettiin ett niin kauheesti sairas vääns...

• demeter

Olipa nätisti ajateltu hunksilta, että meitä on syytä piristää. Ja kun se sai parhaat voimat liikkelle niin onnistuhan se siinä. Ainakin mun kohdalla.

Ennen uimareissua luin tekstin läpi ja kun siitä uidessa muistelin, olin vetää vettä kiduksiin kun oli pakko nauraa, hyypiö kartanlukijana, vieläkin naurattaa
      ,
      Mutta nyt kun hunksi on poissa, voin kertoo teille, mistä minä mieleni pahotin.
      Toissa iltana - ja mulla on todistajia - hunksi rupes puhutteleen mua entisen "arvoisan" sijaan "kulta pieni". Mua kyllä varotettiin, mutta kun mä otan aina ihmiset vakavasti niin mä heti uskoin, että nyt rupes tapahtuun. Nyt mä sitten huomaan, ettei sen mielessä liiku kun sasus ja muutenkin se kullittelee jokaista. On se niin petollinen luonne...Jos Anceli, kaunismieli, olis ollu paikalla tätä ei olis päässy tapahtuun. Tässä joutuu nyt sitten meikä nuoleen haavojaan ties miten pitkään. Vartiointia se tarttee, hunksi.Jaetaanko vuorot ?

• leikkiä kaikki

Hunksz on vain palstanikki joka pelaa ja leikkii ihmisillä ja heidän tunteillaan. Älkää ottako tosissanne hänen kullittelujaan, ne eivät tarkoita yhtään mitään. Se on hänen tapansa kirjoittaa naisille. Joku joskus erehtyy kuvittelemaan liikoja, mutta hunksz kirjoittaa täällä vain nimimerkeille, ei oikeille ihmisille. Tämän hän on itse kertonut. Me olemme nappuloita hänen pelissään.

• demeter
        leikkiä kaikki kirjoitti:

Hunksz on vain palstanikki joka pelaa ja leikkii ihmisillä ja heidän tunteillaan. Älkää ottako tosissanne hänen kullittelujaan, ne eivät tarkoita yhtään mitään. Se on hänen tapansa kirjoittaa naisille. Joku joskus erehtyy kuvittelemaan liikoja, mutta hunksz kirjoittaa täällä vain nimimerkeille, ei oikeille ihmisille. Tämän hän on itse kertonut. Me olemme nappuloita hänen pelissään.

Kiitos "leikkiä kaikki". Leikkiä minäkin laskin. Onhan hunksin teksti yliampuvaa, mutta kun ketjuissa on mukavan letkeä meininki niin se tempaa joskus mukaansa hulluttelemaan...

• demeter

Kiitos huolenpidosta, "leikkiä kaikki". Leikkiä minäkin laskin. Onhan hunksin teksti yliampuvaa, mutta kun ketjuissa on mukavan letkeä meininki tulee joskus lähdettyä mukaan hulluttelemaan...

• demeter
        demeter kirjoitti:

Kiitos huolenpidosta, "leikkiä kaikki". Leikkiä minäkin laskin. Onhan hunksin teksti yliampuvaa, mutta kun ketjuissa on mukavan letkeä meininki tulee joskus lähdettyä mukaan hulluttelemaan...

Heh, heh. Mun vakuuttelu tuli nyt kahteen kertaan, mutta sittenpähän tulee asia selväksi...Kone nikotteli tuon ensimmäisen viestin kohdalla ja pistin varmuuden vuoksi toisen. Vähän kuin ulkomuistista...))
        Ja hunksihan on mielissään, kun ketju kasvaa...

• leikkiä kaikki
        demeter kirjoitti:

Heh, heh. Mun vakuuttelu tuli nyt kahteen kertaan, mutta sittenpähän tulee asia selväksi...Kone nikotteli tuon ensimmäisen viestin kohdalla ja pistin varmuuden vuoksi toisen. Vähän kuin ulkomuistista...))
        Ja hunksihan on mielissään, kun ketju kasvaa...

Tiedän että sinä ymmärrät leikkiä ja kirjoitit sillä mielellä, mutta täällä on myös sellaisia jotka ottavat kaiken tosissaan.
        Kun huomio kiinnittyy yhteen nimimerkkiin hänen itsensä sitä tietämättä ja siitä pitämättä, oikaisin näitä käsityksiä, joita hunksin viesteistä voi syntyä.
        Parempi kun ei nimimerkkejä mainittaisi kirjoituksissa ollenkaan, ainakaan "niissä merkeissä".

• demeter

Tiedän että sinä ymmärrät leikkiä ja kirjoitit sillä mielellä, mutta täällä on myös sellaisia jotka ottavat kaiken tosissaan.
        Kun huomio kiinnittyy yhteen nimimerkkiin hänen itsensä sitä tietämättä ja siitä pitämättä, oikaisin näitä käsityksiä, joita hunksin viesteistä voi syntyä.
        Parempi kun ei nimimerkkejä mainittaisi kirjoituksissa ollenkaan, ainakaan "niissä merkeissä".

Olet oikeassa, "leikkiä vain". Me ollaan erilaisia ja kun ei tunneta toisiamme väärinkäistyksiä syntyy helposti.,, Mutta kuten sanoin, ketju oli niin hauska,
        että se käänsi mullakin hassuttelvaihteen päälle...

• leikkiä kaikki
        demeter kirjoitti:

Olet oikeassa, "leikkiä vain". Me ollaan erilaisia ja kun ei tunneta toisiamme väärinkäistyksiä syntyy helposti.,, Mutta kuten sanoin, ketju oli niin hauska,
        että se käänsi mullakin hassuttelvaihteen päälle...

Ketju on hauska ja iloisin ilmein on kirjoitettu, jääköön hassutteluksi ns. romantiikka.

• ma....

Voi taivahan takojat sun kanssasi! Sinä otit liian tosissasi hatsa/hunksauttimen lepertelyt....ei uskoisi ettet irti pääse millään, myrkytät sapellasi vähänväliä kirjoituksia.

Yritä nyt hyvä ihminen vihdoinkin tajuta ettei me palstalaiset oli hunksista yhtään sen kiinnostuneempia kuin hän meistä. Virkistävä mies hän on joukossamme, niin naurussa kuin raivossa, ainakin joskus.

Nimimerkkejä me olemme kaikki, helpompi kirjoitella vastauksia jos pitää nicin samana
        mutta jokaisen nicin takana on ihminen, se on hyvä muistaa jokaisen.

Demeteri heitti herjaa, jatkoi tuota hassutusta jota tällä sivulla on runsainmitoin, jos luet ketjun. Ihan aikuisten oikeesti, lopeta tuollainen seläntakana jurnutus, huolehdi itsestäsi, pleace!

• leikkiä kaikki
        ma.... kirjoitti:

Voi taivahan takojat sun kanssasi! Sinä otit liian tosissasi hatsa/hunksauttimen lepertelyt....ei uskoisi ettet irti pääse millään, myrkytät sapellasi vähänväliä kirjoituksia.

Yritä nyt hyvä ihminen vihdoinkin tajuta ettei me palstalaiset oli hunksista yhtään sen kiinnostuneempia kuin hän meistä. Virkistävä mies hän on joukossamme, niin naurussa kuin raivossa, ainakin joskus.

Nimimerkkejä me olemme kaikki, helpompi kirjoitella vastauksia jos pitää nicin samana
        mutta jokaisen nicin takana on ihminen, se on hyvä muistaa jokaisen.

Demeteri heitti herjaa, jatkoi tuota hassutusta jota tällä sivulla on runsainmitoin, jos luet ketjun. Ihan aikuisten oikeesti, lopeta tuollainen seläntakana jurnutus, huolehdi itsestäsi, pleace!

En ottanut liian tosissani, mutta jospa muistelet niin täällä on käyty melkoisia taisteluita juuri näistä lemmenasioista.
        Säälin heitä jotka tahtomattaan joutuvat kiistakapuloiksi.
        Ymmärsin hyvin demeterin hassutukset, mutta joku toinen ei ehkä kaikkea ymmärrä. Nimimerkkien mainitseminen ei ole sopivaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      25
      2406
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      113
      2021
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      113
      1657
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      42
      1513
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1447
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1055
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      120
      986
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      945
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      937
    10. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      929
    Aihe