1. Koska viimeksi nauroit yhdessä jonkun kanssa? Jos, mitä?
2. Koska viimeksi päivittelit jollekin palstalaiselle palstan kirjoituksia privassa tai muualla?
3. Mitä on mielipiteesi palstasta tällä hetkellä?
4. Mitä teit viimeksi tietokoneella muuta kuin palstailit?
5.Koska luit viimeksi kirjaa? Mitä kirjaa?
6.Koska viimeksi harrastit liikuntaa? Mitä?
7. Koska viimeksi teit töitä? Mitä?
8. Mitä viikonloppusuunnitelmia?
9. Mitä erikoista ensi viikolla?
Loppuviikon utsinnat
40
93
Vastaukset
- kirp-su
1. Koska viimeksi nauroit yhdessä jonkun kanssa? Jos, mitä? Eilen,aikuisten juttuja.
2. Koska viimeksi päivittelit jollekin palstalaiselle palstan kirjoituksia privassa tai muualla? Eilen.
3. Mitä on mielipiteesi palstasta tällä hetkellä? Joopajoo.
4. Mitä teit viimeksi tietokoneella muuta kuin palstailit? Kirjoitin puhtaaksi tekstejä.
5.Koska luit viimeksi kirjaa? Mitä kirjaa? Illalla, Huhtinen,K. Edellä kävijät.
6.Koska viimeksi harrastit liikuntaa? Mitä? Kuntoutuksessa.
7. Koska viimeksi teit töitä? Mitä? Eilen, sitä puhtaaksikirjoitusta.
8. Mitä viikonloppusuunnitelmia? Ei.
9. Mitä erikoista ensi viikolla? Odottamani erikoislääkäriaika. - tikru..
1. Koska viimeksi nauroit yhdessä jonkun kanssa? Jos, mitä? - Eilen yhtä meidän omaa juttua
2. Koska viimeksi päivittelit jollekin palstalaiselle palstan kirjoituksia privassa tai muualla? - Palstalla joka päivä
3. Mitä on mielipiteesi palstasta tällä hetkellä? - Kakola kakkonen
4. Mitä teit viimeksi tietokoneella muuta kuin palstailit? - Kuuntelin musiikkia ja selailin yksiä sivuja
5.Koska luit viimeksi kirjaa? Mitä kirjaa? - Viikko sitten, ihmisen biologiaa
6.Koska viimeksi harrastit liikuntaa? Mitä? - Vuonna 1999, kävelin
7. Koska viimeksi teit töitä? Mitä? - 2011, lapioin paskaa ja kasvatin kukkasia
8. Mitä viikonloppusuunnitelmia? - Ei ole
9. Mitä erikoista ensi viikolla? - Poissa palstalta :-D kookooo viikon! - HAH,haa.
9. Mitä erikoista ensi viikolla? - Poissa palstalta :-D kookooo viikon!
EMÄVALE >> Et pysy sekunttiakaan poissa palstalta.- tikru..
Pysyn, koska olen pois koneen viereltä! :-) Ime peukkuus polly.
- ???
tikru.. kirjoitti:
polly=merimiehen papukaija?
- :)
tikru.. kirjoitti:
Peukkua! Toivottavasti tämä pitää!
- tikru..
:) kirjoitti:
Peukkua! Toivottavasti tämä pitää!
Tietysti pitää, oonko muka joskus valehdellut? :-)
- :(
tikru.. kirjoitti:
Tietysti pitää, oonko muka joskus valehdellut? :-)
Olisit jättänyt ton sanomatta :(
- tikru..
:( kirjoitti:
Olisit jättänyt ton sanomatta :(
Miksi? Rehellinen kysymys. Enhän mä valahtele, muut vaan olettaa niin. Mikä on sinällään jännää, koska olettamus ei koskaan ole tiedon vertainen. Silti monet jatkaa olettamista.
- tikru..
tikru.. kirjoitti:
Miksi? Rehellinen kysymys. Enhän mä valahtele, muut vaan olettaa niin. Mikä on sinällään jännää, koska olettamus ei koskaan ole tiedon vertainen. Silti monet jatkaa olettamista.
Hehhhee valahtele x-') Valehtele tarttin pistää.
- tikru..
tikru.. kirjoitti:
Hehhhee valahtele x-') Valehtele tarttin pistää.
Peukuttelija on ihmisenä aika tylsä. Sen sijaan, että kommunikoisi, näppäilee peukkuja ikään kuin se ratkaisis ongelmat, jotka vain puhumalla aukeaa.
tikru.. kirjoitti:
Peukuttelija on ihmisenä aika tylsä. Sen sijaan, että kommunikoisi, näppäilee peukkuja ikään kuin se ratkaisis ongelmat, jotka vain puhumalla aukeaa.
Ahaa. Jatkat täällä vielä. Laitoin peukun, kun arvostin päätöstäsi. Mitä muihin kommentteihisi voi sanoa mitään, muuta kuin huokaista syvään.
- tikru..
Ahaa. Jatkat täällä vielä. Laitoin peukun, kun arvostin päätöstäsi. Mitä muihin kommentteihisi voi sanoa mitään, muuta kuin huokaista syvään.
Miksi sä sitä arvostat? Eihän kyse ole mun päätöksestä vaan pakosta, koska konetta ei ole käytettävissä. :-) Miksi on niin kamalaa, että mä täällä kirjottelen? Miksi en saisi?
tikru.. kirjoitti:
Miksi sä sitä arvostat? Eihän kyse ole mun päätöksestä vaan pakosta, koska konetta ei ole käytettävissä. :-) Miksi on niin kamalaa, että mä täällä kirjottelen? Miksi en saisi?
Saat toki. Mutta joskus on ihan hyvä pysyä erossa palstalta viikon pari. Näkee niitä elämän oikeita, aitoja asioita. Ja palstakin virkistyy, kun kirjoittajat vaihtelevat ja tulee uusia näkökulmia.
- tikru..
Saat toki. Mutta joskus on ihan hyvä pysyä erossa palstalta viikon pari. Näkee niitä elämän oikeita, aitoja asioita. Ja palstakin virkistyy, kun kirjoittajat vaihtelevat ja tulee uusia näkökulmia.
Nojoo, nyt rupes olemaan jotain järkeä noissa jutuissa. Näänhän mä nyt muutenkin elämän aitoja asioita, vaikka koneella istun. voisinhan mä yhtä hyvin olla ammatissa, missä joutuu istumaan koneella koko työpäivän. Yhtä verrannollinen siihen tämä päivystys. tai että joku töljää telkkaria 8h vuorokaudessa, ei sen yhtään sen viisaampaa ole, kun istua palstalla samaa aikaa. Täällä nyt sentäs voi jutella mistä tykkää, telkkarille on tylsää jutella. :-)
Palsta virkistyy? No hiukan epäilen.. - tikru..
tikru.. kirjoitti:
Nojoo, nyt rupes olemaan jotain järkeä noissa jutuissa. Näänhän mä nyt muutenkin elämän aitoja asioita, vaikka koneella istun. voisinhan mä yhtä hyvin olla ammatissa, missä joutuu istumaan koneella koko työpäivän. Yhtä verrannollinen siihen tämä päivystys. tai että joku töljää telkkaria 8h vuorokaudessa, ei sen yhtään sen viisaampaa ole, kun istua palstalla samaa aikaa. Täällä nyt sentäs voi jutella mistä tykkää, telkkarille on tylsää jutella. :-)
Palsta virkistyy? No hiukan epäilen..Mitä mä olen joskus taustalla seuraillut ääneti palstan juttuja, niin ei ne virkistyneet ole. Hiljentyneet useimmiten. Tai samaa soopaa edelleen. Toi virkistyminen lähtee myös meistä itsestä. Ei vain uusista kirjoittajista. Jos täällä nöörää elämäänsä kyllästyneitä ja palstaan kyllästyneitä ihmisiä, niin tulos on sen näköinen.
Ja totuus on, ettei uudet kirjottajat tänne helposti pesiydy. Muistan kun itse ensikertoja palstaa luin, pidin tätä paikkaa ihan sekopäisenä ja juttuja umpihulluina. Sitten kuitenkin jäin seuraamaan pidemmäksi aikaa ja nyt olen itsekin yhtä tampio. :-) - :)
tikru.. kirjoitti:
Palsta virkistyy? No hiukan epäilen..Ei koneella istuminen sinänsä, mutta palsta on hyvin epätodellinen ympäristö, jossa suurin osa kirjoittaaa valetta ja paskaa omasta elämästään. Jos nämä ihmiset ovat ne, joiden kanssa vietät suurimman osan ajastasi, todellisuudentajusi saattaa hämärtyä.Irl-ihmisten kanssa keskustelu saattaa olla sinulle hyvin tervehdyttävä kokemus.
Sinä valitettavasti ruokit palstan huonoa ilmapiiriä, koska tartut jokaiseen provoon. Rakastat keskustella itsestäsi ja trollit innostuvat ja kohta etusivu on täynnä tinka-aloituksia. Kaikki eivät näin tee, ja häiriköinti ja trollaus tyrehtyvät.
Sitä tarkoitan virkistymisellä. - tikru..
Ei koneella istuminen sinänsä, mutta palsta on hyvin epätodellinen ympäristö, jossa suurin osa kirjoittaaa valetta ja paskaa omasta elämästään. Jos nämä ihmiset ovat ne, joiden kanssa vietät suurimman osan ajastasi, todellisuudentajusi saattaa hämärtyä.Irl-ihmisten kanssa keskustelu saattaa olla sinulle hyvin tervehdyttävä kokemus.
Sinä valitettavasti ruokit palstan huonoa ilmapiiriä, koska tartut jokaiseen provoon. Rakastat keskustella itsestäsi ja trollit innostuvat ja kohta etusivu on täynnä tinka-aloituksia. Kaikki eivät näin tee, ja häiriköinti ja trollaus tyrehtyvät.
Sitä tarkoitan virkistymisellä.Aaaa. No tossa olet kyllä oikeassa. toisaalta palsta on todellinen ympäristö, sillä moni oikeasti on juuri niin kaheli miltä täällä näyttää. Sitä kaheliuttaan, kun ei voi tai rohkene irl tuoda julki. Minkä täällä kehtaa.
En mä usko, että mä olen sen sorttinen ihminen, että mun todellisuudentajuun pystyy netin välityksellä vaikuttamaan. Tai palstan kautta. Koska mä olen hyvin perillä omasta maailmankuvastani ja todellisuudentajuinen, vaikka sitä hetkittäin saattaa epäillä. Mä en kuitenkaan ole ns. herkkä ulkoisille vaikuttimille. Toki joskus kokeilunhaluinen ja riehakas. :-)
Joo, varmaan trollien kanssa juttelu omalta osaltaan ruokkii paskan määrää. Toisaalta monet trollaamattakin kippaavat paskansa palstalle. Siinä mielessä kaikki lätinä voi ruokkia trolleja. Trolli näkee tilaisuutensa trollata ja mä näen tilaisuuteni pitää trollia pilkkana. aika sekava suhde, ei ehkä kannata selostaa. :-)
Voitashan me tietysti sopia, että mä yritän olla pelehtimättä trollien kanssa. vaikka mä niin tykkäänkin vetää turpaan niitä ja ne mua. :-) Oisko hyvä diili? - uppopumppu
tikru.. kirjoitti:
Aaaa. No tossa olet kyllä oikeassa. toisaalta palsta on todellinen ympäristö, sillä moni oikeasti on juuri niin kaheli miltä täällä näyttää. Sitä kaheliuttaan, kun ei voi tai rohkene irl tuoda julki. Minkä täällä kehtaa.
En mä usko, että mä olen sen sorttinen ihminen, että mun todellisuudentajuun pystyy netin välityksellä vaikuttamaan. Tai palstan kautta. Koska mä olen hyvin perillä omasta maailmankuvastani ja todellisuudentajuinen, vaikka sitä hetkittäin saattaa epäillä. Mä en kuitenkaan ole ns. herkkä ulkoisille vaikuttimille. Toki joskus kokeilunhaluinen ja riehakas. :-)
Joo, varmaan trollien kanssa juttelu omalta osaltaan ruokkii paskan määrää. Toisaalta monet trollaamattakin kippaavat paskansa palstalle. Siinä mielessä kaikki lätinä voi ruokkia trolleja. Trolli näkee tilaisuutensa trollata ja mä näen tilaisuuteni pitää trollia pilkkana. aika sekava suhde, ei ehkä kannata selostaa. :-)
Voitashan me tietysti sopia, että mä yritän olla pelehtimättä trollien kanssa. vaikka mä niin tykkäänkin vetää turpaan niitä ja ne mua. :-) Oisko hyvä diili?Tertsi!
Mä oon Tikku siitä hyvä tyyppi että tylsyyttäni en jaksa trolli enkä mollia. Mulla olis siinä kyllä kehittämisen varaa. - tikru..
tikru.. kirjoitti:
Aaaa. No tossa olet kyllä oikeassa. toisaalta palsta on todellinen ympäristö, sillä moni oikeasti on juuri niin kaheli miltä täällä näyttää. Sitä kaheliuttaan, kun ei voi tai rohkene irl tuoda julki. Minkä täällä kehtaa.
Voitashan me tietysti sopia, että mä yritän olla pelehtimättä trollien kanssa. vaikka mä niin tykkäänkin vetää turpaan niitä ja ne mua. :-) Oisko hyvä diili?Mut sit yks juttu. Jos joku kirjottelee Tikru nicciä käyttäen, ei heti lähdetä toopena olettamaan et sä olen aina MÄ. Ja sit sekin vielä, että vastedes kaikille muillekin trollin ruokkijoille sama saarna, mikä mulle. Muuten mä otan tämän henkilökohtaisena vittuiluna. Ja mä kostan sen. :-)
Ja sit mä en enää helly tekemään diilejä, vaikka koko saitti menis nurin. - :)
tikru.. kirjoitti:
Voitashan me tietysti sopia, että mä yritän olla pelehtimättä trollien kanssa. vaikka mä niin tykkäänkin vetää turpaan niitä ja ne mua. :-) Oisko hyvä diili?Sovitaan vaikka näin. Nyt menen tästä trollaamasta sua ja pilaamasta ketjua, heipä hei.
- tikru..
uppopumppu kirjoitti:
Tertsi!
Mä oon Tikku siitä hyvä tyyppi että tylsyyttäni en jaksa trolli enkä mollia. Mulla olis siinä kyllä kehittämisen varaa.Okka. Mitä Taku teki Tikulla?
- tikru..
Sovitaan vaikka näin. Nyt menen tästä trollaamasta sua ja pilaamasta ketjua, heipä hei.
Noniin, arvasin. Mutta todistin olevani inhimillinen. :-) Ja kykeneväni tulemaan vastaan. Hehhheee. ;-)
- uppopumppu
tikru.. kirjoitti:
Mut sit yks juttu. Jos joku kirjottelee Tikru nicciä käyttäen, ei heti lähdetä toopena olettamaan et sä olen aina MÄ. Ja sit sekin vielä, että vastedes kaikille muillekin trollin ruokkijoille sama saarna, mikä mulle. Muuten mä otan tämän henkilökohtaisena vittuiluna. Ja mä kostan sen. :-)
Ja sit mä en enää helly tekemään diilejä, vaikka koko saitti menis nurin.No problemos. Mä olen ottanut tuon mahdollisuuden huomioon. Katsos kun jotkut ihmiset janoavat sanallista kosketusta niin kovin, ettei aina omat pölinät riitä.
Eix se jotenkin näin mene? - tämä vielä
tikru.. kirjoitti:
Mut sit yks juttu. Jos joku kirjottelee Tikru nicciä käyttäen, ei heti lähdetä toopena olettamaan et sä olen aina MÄ. Ja sit sekin vielä, että vastedes kaikille muillekin trollin ruokkijoille sama saarna, mikä mulle. Muuten mä otan tämän henkilökohtaisena vittuiluna. Ja mä kostan sen. :-)
Ja sit mä en enää helly tekemään diilejä, vaikka koko saitti menis nurin.Ei täällä kukaan samalla lailla ruoki trolleja kuin sinä. Mutta tässähän se tuli sama sanoma kaikille.
tikru.. kirjoitti:
Noniin, arvasin. Mutta todistin olevani inhimillinen. :-) Ja kykeneväni tulemaan vastaan. Hehhheee. ;-)
Mitä arvasit? Puhutaanko me nyt samasta asiasta. pidän trollaamisena sitä, että lähdetään jauhamaan ketjuun jostakin asiaaan kuulumattomasta, vaikka otsikko on ihan eri. Huomasin tässä, että itsekin syllistyn samaan, eli trollaukseen.
- tikru..
Mitä arvasit? Puhutaanko me nyt samasta asiasta. pidän trollaamisena sitä, että lähdetään jauhamaan ketjuun jostakin asiaaan kuulumattomasta, vaikka otsikko on ihan eri. Huomasin tässä, että itsekin syllistyn samaan, eli trollaukseen.
Siinä se nyt nähdään, aina muita neuvomassa ja itte ei edes kykene olemaan esimerkkinä. :-P Arvaa oletko uskottava tämän jälkeen? NO ET.
- tikru..
uppopumppu kirjoitti:
No problemos. Mä olen ottanut tuon mahdollisuuden huomioon. Katsos kun jotkut ihmiset janoavat sanallista kosketusta niin kovin, ettei aina omat pölinät riitä.
Eix se jotenkin näin mene?Niin kai se mennee. Mä tykkään höpistä, mutten niinkään ittekseni.
- tikru..
tämä vielä kirjoitti:
Ei täällä kukaan samalla lailla ruoki trolleja kuin sinä. Mutta tässähän se tuli sama sanoma kaikille.
Ei vai? Trollit ruokkii itse itseään. Ja ne muka vakavat aloitukset yhtä paljon. Trollin luonne on vähän monimutkaisempi, kun annat ymmärtää. :-)
1. Eilen, en muista mille, tulee naurettua sen verran usein
2. Olisiko nelisen vuotta sitten
3. Liikaa spämmiä
4. Koodasin
5. Viime viikolla? Hal Duncanin Muste on ollut jonkin aikaa yöpöydällä
6. Eilen, kävin hölkkäämässä
7. Viime viikolla, palkkatöissä
8. Täällä ois avoimia ovia pitkin kaupunkia, saatan käydä kulttuureilemassa
9. En oo suunnitellut noin pitkälle- uppopumppu
En muista. Olen hyvin vakava ihminen enkä turhia virnuile.
2. Koska viimeksi päivittelit jollekin palstalaiselle palstan kirjoituksia privassa tai muualla?
Just äsken.
Priimaa tavaraa.
Soittelin Neroa
Lääkärikirjaa. Etsin omaa napaani.
Itämaista konttaamista.
Ai maksullista duunia?
Vedän perseet.
Pitää palata töihin.- uppopumppu
Oikeastaan musta on mukava palata töihin, sillä tässä jotenkin eksyy todellisuudesta jonnekin virtuaalipusikkoon.
1. Koska viimeksi nauroit yhdessä jonkun kanssa? Jos, mitä? eilen, en muista
2. Koska viimeksi päivittelit jollekin palstalaiselle palstan kirjoituksia privassa tai muualla? äsken
3. Mitä on mielipiteesi palstasta tällä hetkellä?ihan kiva
4. Mitä teit viimeksi tietokoneella muuta kuin palstailit?tilasin jutun
5.Koska luit viimeksi kirjaa? Mitä kirjaa? en muista
6.Koska viimeksi harrastit liikuntaa? Mitä?ei pitkä aika ku yhdenkäden treenausta harrastin
7. Koska viimeksi teit töitä? Mitä? heh en mä mitään töitä ole ikinä tehny
8. Mitä viikonloppusuunnitelmia?bilettäminen pissiksenä
9. Mitä erikoista ensi viikolla?porkkanat on kypsiä pomittavaksi :)1. Koska viimeksi nauroit yhdessä jonkun kanssa? Jos, mitä?
Tänään nauroin, tilannekomiikalle.
No comment.
Mitä sä sillä teet.
Työntapaisia.
Yhtä pokkaria vaan, sunnuntaina, kypsymässä.
Eilen, lepoa harjoittelun lomassa.
Tänään, puuhastelua.
Ulkoilua, jos leffassa pyörähtäisi kanssa.
Ei välttämättä mitään, eihän sitäkään vielä tiedä.1. Koska viimeksi nauroit yhdessä jonkun kanssa? Jos, mitä? En ole varma, oliko viimeks, mutta eilen illalla tv-uutisten yhtä kökköä haastattelijaa, joka ta-va-si kaikki kysymyksensä ryppyiseltä ruutupaperilta. Tais olla huono päivä ja aihepiiri kohtuullisen vieras :P
2. Koska viimeksi päivittelit jollekin palstalaiselle palstan kirjoituksia privassa tai muualla? Päivittelin, ääh, no jotain tais olla eilen tai edellispäivänä, mut ei se ollut päivittelyä.
3. Mitä on mielipiteesi palstasta tällä hetkellä? Ihan semmoinen kuin aina ennenkin, ihan pimee :P
4. Mitä teit viimeksi tietokoneella muuta kuin palstailit? Maksoin laskuja
5.Koska luit viimeksi kirjaa? Mitä kirjaa? Eilen illalla. Katto-Kassisesta yhden luvun ja Kauko Röyhkän Kreikkalaista salaattia pari sivua.
6.Koska viimeksi harrastit liikuntaa? Mitä? Eilen. Kävelyä.
7. Koska viimeksi teit töitä? Mitä? Alkuviikosta. Vähän keskelläkin viikkoa.
8. Mitä viikonloppusuunnitelmia? Jos mökille ja sit sunnuntaina miniretki lähiympäristöön?
9. Mitä erikoista ensi viikolla? Ei ole tiedossa vielä. Pitäis olla tavisviikko.- **************>>>>
* Eilen. Mukavia asioita. ;-)
* En ole päivitellyt kenellekään
*Alaspäin mennyt ja menee näköjänsä edelleenkin.
* Sanoin äsken erään kestotilaiksen irti.
* Aamupäivällä.Puutarhani kukkii.
* Tänään. Kävin lenkillä.
*Tänään. Kotitöitä.
* Tapaamisia, kilpailuja, ym
* Ainakin perennapenkin uusinta. Sittenpähän näkee mitä muuta. - E.Tollo
1. Nunna Kristodulin ja muiden sisarten seurassa tänään Lintulassa yhteisessä kahvipöydässä.
4. Kävin juuri fasebookissani
5. Tänään. Eckhart Tollen "Tyyneys puhuu"
6. 10 minuuttia sitten. Astelin Valamon kirkosta hotellihuoneeseeni.
7. Eilen. Keräsin herkkutatteja Lintulaan vietäväksi.
8. Olen Valamossa kurssilla koko viikonlopun.
9. Muistelen mielihyvällä mennyttä viikonloppua. 1. Koska viimeksi nauroit yhdessä jonkun kanssa? Jos, mitä?
-tänään. kissalle naurettiin,
-en koskaan,
-jee jee, rai rai ja kainalopierua
-luin uutisia
-toissailtana, Liian paksu perhoseksi, en enää muista kenen kirjoittama
-kröhöm, mitkäs kaikki nyt taas luettiinkaan liikunnaksi..
sauvakävelyllä kyl kävin tuoss viime viikolla,
-tiskasin, tänään
-ei juuri mitään,
-ei sitä vielä tiiä..
mur,1. Koska viimeksi nauroit yhdessä jonkun kanssa? Jos, mitä?
- Viime viikon keskiviikkona. En muista, sen verran oli alkoholilla osuutta asiaan.
- En koskaan.
- Booooring.
- Kuvankäsittelyä.
- Eilen luin sosiologiaa käsittelevää kirjaa.
- Huhtikuussa laskettelin.
- Noin 9 tuntia sitten. Päivän viimeisin homma oli sellasta teknisen tuen antamista.
- Ei mitään.
- Ei mitään.- zisel
- Tänään nauroin mutta se on pitkä juttu enkä rupee kirjottaa sitä tähän.
- En muista.
- Ihmeen hiljasta, tosi vähän tulee avauksia. Tää paikka alkaa vissiin vetelee viimesiään?
- Pelasin.
- Tais olla "Kabulin kauneuskoulu" jota viimeks luin.
- Tänään, oon kävellyt varmaan 1000 km ympäriinsä.
- Tänään, sitä mitä pitikin.
- Ravintolaan SYÖMÄÄN joko huomenna tai sunnuntaina :O
- Kaikennäköstä mutten rupee kaivaa kalenteria esille eikä ne tänne kuuluiskaan :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 272571
Arki on paljon tylsempää
kun en voi enää ihaillen seurata työntekoasi. Hyvä puoli on se että saan nukuttua ja syötyä, ei ollut kivaa olla jatkuva302155En halua miestä joka
Havisee kuin haavan lehti kakat housussa eikä uskalla ottaa ohjia ja lähestyä naista. Niin kuin miehen kuuluu tehdä, oll2802054Keskisarja todettiin rasistiksi
Yhdenvertaisuusvaltuutetun mukaan Keskisarjan lausunnot Ylen A-Studiossa viime viikolla täyttävät rasismin määritelmän4811834- 1681740
Mikä tarve Kontulalla on paljastaa seksityötaustansa
Anna Kontula on koettu totiseksi kansanedustajaksi. Joka tosin on puolustanut aina seksityöläisiä. Mutta nyt Kontula ava3831372Sen pienen ohimenevän hetken tänään sain ihailla sua
ehkä taas joskus. Taitaa aina vuosi mennä, kun eteen ilmaannut. Mieheltä naiselle.91222Olitkohan koskaan
yhtä optimistinen kuin minä siitä, että jonain päivänä olisimme vielä yhdessä? Vai uskoinkohan minä yksinäni siihen, jos861149Ensitreffit alttarilla: Heti outo ratkaisu uusilta asiantuntijoilta: "On tehty reippaitakin..."
Ensitreffit alttarilla uudistui ja mukana on kaksi uutta asiantuntijaa: Joonas Pesonen ja Iida Mäkikallio. Kari Kanala j151084- 931049