yhtä optimistinen kuin minä siitä, että jonain päivänä olisimme vielä yhdessä? Vai uskoinkohan minä yksinäni siihen, jossain ihmeen alun ihastuspuuskassa? Silloin tuntui siltä, että mikään ei voisi meitä estää ja se varmuuden liekki paloi vitivalkoisena. Nyt hymyilyttäisi silloinen naiivius, jos ei olisi niin haikea olo. 😞
Olitkohan koskaan
93
1485
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi on haikea olo? Mitä tapahtui ja mitä hän sanoi sinulle?
- Anonyymi
Ei koskaan sanonut mitään. Siksi haikeus.
- Anonyymi
Halusin
- Anonyymi
Onko aloitus miehelle vai naiselle?
- Anonyymi
Kyllä mä siihen vielä uskoin keväällä.😔
- Anonyymi
Tai alkukeväästä tarkemmin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai alkukeväästä tarkemmin
Tauot näkemisissä erottaa meidät yhä kauemmas toisistaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teetkö jotain jotta näkisitte?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teetkö jotain jotta näkisitte?
Yritin pitkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi teillä on taukoja näkemisessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritin pitkään.
Miten yritit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi on hankalaa. Mekin nähdään liian harvoin, mutta on muuten asia on selvä eikä tarvitse jännittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten yritit?
Eri tavoin. Jopa vielä eilen yritin. Meni taas pieleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eri tavoin. Jopa vielä eilen yritin. Meni taas pieleen.
Millä tavalla pieleen? Miten yritit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla pieleen? Miten yritit?
Aivan sama. Väärinkäsityksiä, väärinkäsityksiä. Turha täällä niitä puida.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan sama. Väärinkäsityksiä, väärinkäsityksiä. Turha täällä niitä puida.
Näin varmaan. Olen pahoillani. Sinullakin ollut mahdollisuus kertoa.
- Anonyymi
Mitä sitten tapahtui? 🙄
- Anonyymi
Pari vuotta seurasin ja kokeilin itse. En tiedä mikä on tilanne nyt.
- Anonyymi
Mitä tarkoitat? Mitä kokeilit? Eikö kannattaisi sopia suoraan tapaamista kahden kesken ja katsoa miten menee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat? Mitä kokeilit? Eikö kannattaisi sopia suoraan tapaamista kahden kesken ja katsoa miten menee?
Me tarvittais aikaa kahden kesken. Paljon. Että uskallettais puhua kaikesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🪢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Se vaan vaatii sen, että uskaltaa sopia sen tapaamisen ylipäätään, jotta voi sitten viettää aikaa kahden kesken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä kuka olet, mutta vastailen väliin. Ainoastaan työn puolesta vois yrittää järjestää jonkun viikonlopun tms. hänen kanssaan. Muutenkin työ on ainoa tie lähentymiseen tällä hetkellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä kuka olet, mutta vastailen väliin. Ainoastaan työn puolesta vois yrittää järjestää jonkun viikonlopun tms. hänen kanssaan. Muutenkin työ on ainoa tie lähentymiseen tällä hetkellä.
Oletteko samassa paikassa töissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Se vaan vaatii sen, että uskaltaa sopia sen tapaamisen ylipäätään, jotta voi sitten viettää aikaa kahden kesken.
Sanopas muuta 🩷🩵👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanopas muuta 🩷🩵👍
Tai sitten sattuu tapaamaan ihan sopimatta niin kuin me.
- Anonyymi
Tottakai halusin uskoa, mutta samalla tiesin että mun rakkaus ei riitä, se vaatii myös toiselta tekoja 💔 Kaikista suorin tie ois päästää irti. Se ei todellakaan oo helppoa.
- Anonyymi
Molemmilla tunteita eikä kumpikaan pysty niitä näyttämään. Ei kuitenkaan pysty unohtamaankaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molemmilla tunteita eikä kumpikaan pysty niitä näyttämään. Ei kuitenkaan pysty unohtamaankaan.
Miksi ei pysty?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei pysty?
Ehkä varattuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä varattuja.
Voihan varattunakin näyttää tunteita mitä erilaisimmin tavoin.
Itse olin teininä (sala)suhteessa useamman vuoden naimisissa olevan kanssa (alaikäisenä), kyllä meillä näytettiin tunteita. Juttu vaan kuivui kasaan kun toinen osapuoli (se naimisissa oleva) ei halunnut tavata minua kuin työpaikalla tai korkeintaan matkalla työpaikalta kotiin. Hän ei suostunut lähtemään vapaa-ajalla töiden jälkeen esim. kahville eikä mitään. Koska en voinut loputtomiin käydä hänen työpaikallaan tapaamassa häntä niin suhde vähitellen loppui.
- Anonyymi
Vieläkin mietin ja uskon että me ollaan yhdessä tulevaisuudessa.
- Anonyymi
Mä toivon, et kaikki menis näin. Et oikeesti saisin sinut.
- Anonyymi
Kyllä, tavalla tai toisella me ollaan yhdessä tulevaisuudessa. Näin toivon minäkin.
- Anonyymi
❤️❤️
E
- Anonyymi
😭😭😭
- Anonyymi
Meistä tulee varmasti pari. Tsemppiä muillekin, olkaa rohkeita!
- Anonyymi
Hienoa. Toivottavasti pääset pian pois palstalta kaivattusi vierelle, täyden sydämen kanssa.
- Anonyymi
Ois ihana kohdata edes kerran elämässä ❤️ Me niin oltais ansaittu se.
- Anonyymi
Tää on kerran elämässä rakkaus, ainakin minulle.
- Anonyymi
Voisitteko sopia tapaamisen ja katsoa miltä tilanne tuntuu.🙄
- Anonyymi
Jos tuo olisi mahdollista, se olisi jo tehty.
- Anonyymi
Ollaan kuljettu jo aika pitkä tie. Tässä kohtaa ei luovuteta. Oon tuntenut niin suuria tunteita, etten ehkä ikinä.
- Anonyymi
Ehkä?
- Anonyymi
En minäkään tällaisia aikaisemmin ole tuntenut. Jos sinä et luovuta, en minäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään tällaisia aikaisemmin ole tuntenut. Jos sinä et luovuta, en minäkään.
Mä en oikeesti usko mihinkään tällasiin hömpötyksiin, mut välillä mä mietin, et onkohan hänet tehty tänne mua varten. Tuntuu niin siltä.
- Anonyymi
Miten aijot edistää tilannetta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en voi luovuttaa. Mun on katsottava tää kortti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en voi luovuttaa. Mun on katsottava tää kortti.
Kannattais edes yrittää. Koskaan ei tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en oikeesti usko mihinkään tällasiin hömpötyksiin, mut välillä mä mietin, et onkohan hänet tehty tänne mua varten. Tuntuu niin siltä.
Samaa pohdin minäkin, vaikken moiseen oikein koskaan ole uskonut. En ymmärrä, miten joku voi tuntua niin oikealta.
- Anonyymi
Sellaista elämä on. Ei voi tietää. Olen oikeastaan miettinyt viime aikoina, kun on läheisiä mennyt pois ja sitten on läheisiä, joista on "peikko" taka-alalla, että milloin viikatemies heiluu. Nuoruuden rakkaus on ihanaa, mutta vasta tässä iässä ymmärtää, että elämä on aika ohuista säikeistä kiinni.
- Anonyymi
Liittyykö nuoruuden rakkaus tähän tapaukseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alle kolmekymppisenä "nuorena aikuisena". Nuoruusjutut ovat taasen teinijuttuja.
- Anonyymi
Luulin oikeasti, että hän olisi ollut se, jota koko elämäni olen ollut vailla.
Sellaista se elämä tosiaan on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaista se elämä tosiaan on.Olen käynyt aika pitkän prosessin ikävöinnissä ja varsinkin kun tuli läheisten poismenoja, niin kipu eskaloitui. Nyt olen ymmärtänyt, että kaipasin ja edelleenkin kaipaan sitä tunnetta ja toivoa, mitä hän toi. Eikä siinä ole mitään pahaa. Ihmisen psyyke ja mieli on vain sellainen. Idealisoin hänet. Ymmärsin, että minulla on omat kipupisteeni ja hän ei voi auttaa minua niissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen käynyt aika pitkän prosessin ikävöinnissä ja varsinkin kun tuli läheisten poismenoja, niin kipu eskaloitui. Nyt olen ymmärtänyt, että kaipasin ja edelleenkin kaipaan sitä tunnetta ja toivoa, mitä hän toi. Eikä siinä ole mitään pahaa. Ihmisen psyyke ja mieli on vain sellainen. Idealisoin hänet. Ymmärsin, että minulla on omat kipupisteeni ja hän ei voi auttaa minua niissä.
Oletko nainen joka kirjoittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jep.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaista se elämä tosiaan on.Kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä luule keneksikään, jonka tunnet.
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jep.
Voi mikä ihana helpotus, että olet nainen! Ehdin jo yökötellä mielessäni, että muinainen ihailijavainoojamies täällä yhä meikäläistä muistelee.
- Anonyymi
Mää harrastan mielummin pessimismiä pessimisti kun ei pety kuulemma optimistisena toki löydän positiivisen asian negatiivisestakin asiasta
- Anonyymi
Höpsis.
- Anonyymi
Joskus aikoinaan olin yhtä naivi kuin aloittajakin.
Uskoin illuusioon ja vähäiseen toisen tuntemiseen.
Etsin aitoutta mutta petyin valheellisuuteen.
Elämän hauraat ja ohuet säikeet, läheisten menettämiset ovat opettaneet, että elämä on realisointikeskus. Totta on vain se oikea yhteys ja toisen tunteminen ajan kanssa. Ei mikään muu.
Siihen ei kukaan pääse tämän kanavan kautta.
🌾 - Anonyymi
Todellakin olin!
- Anonyymi
Hohoijaa 🥱OHI kaikki
- Anonyymi
Kukapa tuollaista täällä edes kaipaisi.
- Anonyymi
Ennen sitä tietysti kun sain tietää ettei hänellä ole kiinnostusta ja hänellä on tyttöystävä ja sen jälkeen en ole luonnollisesti ollut enää koskaan häneen liittyen optimistinen, ja aloitus ei varmasti ole minulle, kunhan vielä vastasin/ kommentoin.
- Anonyymi
Ei minulla ainakaan ole tyttöystävää. Ihan sinkkuna olen ollut vuosikaudet. Ja mitä sitten vaikka olisi. Ei ne tunteet sitå tyttöystävää kohtaan välttämättä ole yhtään läheskään syvät kuin erääseen jos ylipäätänsä mitään tunteita edes on. Ehkä kyseessä jokin yhden illan juttu tms.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulla ainakaan ole tyttöystävää. Ihan sinkkuna olen ollut vuosikaudet. Ja mitä sitten vaikka olisi. Ei ne tunteet sitå tyttöystävää kohtaan välttämättä ole yhtään läheskään syvät kuin erääseen jos ylipäätänsä mitään tunteita edes on. Ehkä kyseessä jokin yhden illan juttu tms.
Et ole hän koska hän on ollut varattu aina. Kuka sitä paitsi olisi ihmisen kanssa johon ei ole minkäänlaisia tunteita, se on itselle ja kumppanille valehtelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole hän koska hän on ollut varattu aina. Kuka sitä paitsi olisi ihmisen kanssa johon ei ole minkäänlaisia tunteita, se on itselle ja kumppanille valehtelua.
No, jos on vaikka tavannut juuri sinä päivänä niin ei voi olla vielä minkäänlaisia tunteita esim. käy deiteillä niin ei niitä tunteita pahemmin ole jos on vaikka vasta muutaman tunnin tuntenut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, jos on vaikka tavannut juuri sinä päivänä niin ei voi olla vielä minkäänlaisia tunteita esim. käy deiteillä niin ei niitä tunteita pahemmin ole jos on vaikka vasta muutaman tunnin tuntenut.
Tuollaisessa tilanteessa nainen ei ole mikään ”tyttöystävä”.
- Anonyymi
Mä olin silloin alussa täysin varma siitä. Aina kun menin jonnekin, olin varma että sä olisit siellä ja nyt kaikki vihdoin alkaisi. Monta kertaa jännitin jonnekin menoa kun olin niin varma että tämä on se päivä. Valitsin aina vaatteet sua varten ja odotin sitä tilaisuutta monta viikkoa. Nyt kesällä menin viimeistä kertaa juhliin joista ajattelin että siellä näen sut varmasti. Ja kun et sitten ollutkaan siellä, se oli tavallaan viimeinen naula tähän arkkuun. Tajusin ettei me luultavasti nähdä enää ikinä.
- Anonyymi
Olit niin paljon haaveissani, siitä jäi kumma maku, ja se nielussa kuljin tuolla ympäriinsä kunnes uuvuin.
- Anonyymi
Olin. Joka päivä ja vieläkin elättelen toiveita.
- Anonyymi
Risteilyt ja hotelliyöt. Ne on meidän tämmösten mahdollisuudet ymmärtääkseni.
- Anonyymi
Toinen haluaa seurustella toinen nussia.
- Anonyymi
Joku kaipaa risteilyjä ja hotelliöitä.
En osaa ajatella keitä ovat tämmöiset...
Itse kaipaan rauhallista kotoilua, mökkeilyä ja olemista yhdessä. Enimmäkseen nykyään yksin oloa.
Käytännön töihin tarvitsisin apua.
Hyviin uniin 🌈 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku kaipaa risteilyjä ja hotelliöitä.
En osaa ajatella keitä ovat tämmöiset...
Itse kaipaan rauhallista kotoilua, mökkeilyä ja olemista yhdessä. Enimmäkseen nykyään yksin oloa.
Käytännön töihin tarvitsisin apua.
Hyviin uniin 🌈Mä tykkään mökkeilystä, kunhan siellä on kaikki mukavuudet. Ja no, oon niin käsi, etten saa takkaan tulta syttymään, niin naisen tarvis sit osata se homma, jos mökkeilyä kylmemmällä säällä pitäis miettiä. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tykkään mökkeilystä, kunhan siellä on kaikki mukavuudet. Ja no, oon niin käsi, etten saa takkaan tulta syttymään, niin naisen tarvis sit osata se homma, jos mökkeilyä kylmemmällä säällä pitäis miettiä. :)
Eiköhän meistä jokainen osaa sytyttää tulen takkaan koivuhaloilla vaikka kuinka käsi olisi.
Tosin ilmalämpöpumpun kaukosäädin voisi sopia sinun kätösiin.
Itse voin nukkua vaikka kuistilla makuupussissa.
Enkä silti ole mikään eräjorma.
Ehkä ne risteilyt ja hotellit on sinun omintasi :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän meistä jokainen osaa sytyttää tulen takkaan koivuhaloilla vaikka kuinka käsi olisi.
Ehkä ne risteilyt ja hotellit on sinun omintasi :)Taidat olla tottunut luxus juttuihin 🙂 tai oot muuten vaativa olosuhteisiin nähden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä ne risteilyt ja hotellit on sinun omintasi :)En kauheasti matkustele, mutta tykkään myös hotelleista ja risteilyistä. Luksukseen tottumisesta en nyt sit oikein tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kauheasti matkustele, mutta tykkään myös hotelleista ja risteilyistä. Luksukseen tottumisesta en nyt sit oikein tiedä.
Risteilyt ja hotellit on ok. Ei ne silti mitään ihmeellisyyksiä ole. Mukavia tietty valmiit aamiaiset ym. Toista kuin peruspuuro ja jugurtti kotona 🙂
- Anonyymi
Olen menettänyt kaiken toivon. Ei me tulla koskaan olemaan yhdessä. Kauan jaksoin elää haavemaassa. Aluksihan se oli vain ihanaa, mutta nykyään nämä yksipuoliset suuret tunteet meinaavat musertaa minut. Ei auta järkipuhe, ei aika, ei välimatka. Ei edes se tosiasia, että olet parisuhteessa.
Muutama vuosi ollaan vielä tekemisissä työn puolesta, mutta sitten sinä lähdet. En usko, että näemme enää ikinä. Minä tulen muistamaan sinut aina, ja ikävöin sinua päivieni päähän. Ei tämä minun rakkaus kuole. Siitä voit olla varma, ettäs tiedät.
Kuin hänelle miehelle naiselta - Anonyymi
Olen huomannut, että ajattelet kuin minä. Kaikki on niin luonnollista ja vaivatonta. Kuin meidät olisi luotu yhteen, ehkä onkin. Tuntuu selvältä, että tämä etenee kuin juna päämääräänsä. En voi nähdä muuta todellisuutta, tuskin sinäkään. Viimeksi katsoit kuin olisin jo sinun, sekin tuntui luonnolliselta. Sinun kanssasi ei tarvitse yrittää, kaikki vain tapahtuu.
Kuin hänelle- Anonyymi
Noille vaivattomille iloisille jutuille varmaan voi tehdä oman aloituksensa. Ei liity nyt tähän ketjuun tuollaiset mitenkään.
- Anonyymi
Hän varmaan piti minua outona kun välillä kattelen taivaalle ja välillä naureskelen ja hymyilen itsekseni 🤦♀️ myös puhun 😄 Ehkä hänkin tekee niin joskus, ollaan aika samanlaiset 🙂
- Anonyymi
Olisitte vain puhuneet. Oli varmaan vain rohkaisua siihen suuntaan. Intuitiota kannattaa kuulla, jos molemmat vpaita, normaaleja ihmisiä ja tunteita on. Ne ovat kuin signaali, että kannattaa ainakin yrittää. Voimia!
- Anonyymi
No en mä nyt tommosta muista.
Mutta olkoon mennyt mitä on. - Anonyymi
Yhä täällä olen ❤️.
- Anonyymi
Purra lääkkeet
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1104316
- 793513
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?833359Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223301Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?263258- 732935
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim642807"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452790Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852579- 92492