Et nähdään.
Etkö muka halua
103
1333
Vastaukset
- Anonyymi
Haluan nähdä sut..
- Anonyymi
Miš
- Anonyymi
Eihän näkemisessä ole mitään pahaa minusta? Aistimuksia on itsellä jopa viiden naisen kanssa, mut yhden kanssa olen vain jutellut omista asioistani, joten hän on tällä hetkellä eniten ja päällimmäisenä mielessä? Asioita voi nähdä ja kokea monella tapaa.
En ole aloitteellinen, koska mennyt jättänyt jälkensä mielen syvyyksiin. Aistin asioita ja kaikkien kohtaamiset ovat aina mielessä hyvällä tavalla kohdatessa, ainakin toistaiseksi, kun ei ole mitään ikävää kokemaa heidän kanssa. -Sivusta vain ja hyvällä-
Ei huolta huomisesta, vaikka omat asiat eivät ole ihan mallillaan. Huolia on tulevasta ja ehkä sekin toimii jonkinlaisena jarruna itselle. Ole avoin ja läsnä oleva, sekin voi huokua myönteisesti hänelle, josta olet kiinnostunut? Kaikki positiivinen kokema on eduksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän näkemisessä ole mitään pahaa minusta? Aistimuksia on itsellä jopa viiden naisen kanssa, mut yhden kanssa olen vain jutellut omista asioistani, joten hän on tällä hetkellä eniten ja päällimmäisenä mielessä? Asioita voi nähdä ja kokea monella tapaa.
En ole aloitteellinen, koska mennyt jättänyt jälkensä mielen syvyyksiin. Aistin asioita ja kaikkien kohtaamiset ovat aina mielessä hyvällä tavalla kohdatessa, ainakin toistaiseksi, kun ei ole mitään ikävää kokemaa heidän kanssa. -Sivusta vain ja hyvällä-
Ei huolta huomisesta, vaikka omat asiat eivät ole ihan mallillaan. Huolia on tulevasta ja ehkä sekin toimii jonkinlaisena jarruna itselle. Ole avoin ja läsnä oleva, sekin voi huokua myönteisesti hänelle, josta olet kiinnostunut? Kaikki positiivinen kokema on eduksi.Kaipaatko tällä palstalla sitä, kenen kanssa olet keskustellut omista asioistasi IRL vai niitä kaikkia viittä, kenen kanssa on "aistimuksia"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipaatko tällä palstalla sitä, kenen kanssa olet keskustellut omista asioistasi IRL vai niitä kaikkia viittä, kenen kanssa on "aistimuksia"?
Voisitko vastata? Tämä alkoi tosiaan kiinnostaa minuakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko vastata? Tämä alkoi tosiaan kiinnostaa minuakin.
Sehän käy minusta ilmi jo siinä kommentissani. Alla kopioin tämän mainittu kohdannut.
mut yhden kanssa olen jutellut omista asioistani, joten hän on tällä hetkellä eniten ja päällimmäisenä mielessä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän käy minusta ilmi jo siinä kommentissani. Alla kopioin tämän mainittu kohdannut.
mut yhden kanssa olen jutellut omista asioistani, joten hän on tällä hetkellä eniten ja päällimmäisenä mielessä?Mainitun kohdan, oletus muutti sanoja 🫣
- Anonyymi
Niin mäkin haluun nähdä sut rakkaani💫🔥
- Anonyymi
Mä haluan tuntea hänet.
- Anonyymi
Mä tunnen sut.
- Anonyymi
Tuntea iholla. Kuunnella sydäntä. Oppia koskettamaan niin kuin hän haluaa tulla kosketetuksi. Puhua asioita, joita tiedän hänen haluavan kuulla. Nauttia läheisyydestä ja tulla niin lähelle kuin mahdollista. Niitä minä haluan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntea iholla. Kuunnella sydäntä. Oppia koskettamaan niin kuin hän haluaa tulla kosketetuksi. Puhua asioita, joita tiedän hänen haluavan kuulla. Nauttia läheisyydestä ja tulla niin lähelle kuin mahdollista. Niitä minä haluan.
Niin. Lähelle. Kuin olisi yksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tunnen sut.
😁
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Lähelle. Kuin olisi yksi.
Niin, rakastella silleen, etten enää tietäisi, mistä ma alan ja mihin mä lopun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😁
Sivusta☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sielujen, mielen ja ruumiin yhteenkietoutuminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli miehinen aina valmiina -asenne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuolla lainilla en lähtis jäbä ehlä markkinoimaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuolla lainilla en lähtis jäbä ehlä markkinoimaan
Sitten kun puhuu oikeasti näistä asioista se vasta hätkähdyttääkin, mahdollisesti
- Anonyymi
Voidaan me nähdäkin..
- Anonyymi
Ois kiva nähdä.
- Anonyymi
Mistä näin päättelit?
- Anonyymi
Otti se aikansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otti se aikansa.
Mikä otti aikansa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä otti aikansa?
Rakkaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus.
Ja nyt on loppu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus.
🥰🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nyt on loppu?
Laita käsi rinnallesi. Tunnetko sen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita käsi rinnallesi. Tunnetko sen?
Olen tuntenut koko ajan 🥰
- Anonyymi
En. Olisi jännää r*kastella silmät sidottuina.
- Anonyymi
Edestä ja.. takaa.
- Anonyymi
Mä voisin sitoa kaivatun silmät ja ottaa hänet varovasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liian nopeasti. Lopeta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritä uudestaan. Miten sä haluaisit ottaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi. Ei ikinä silmien sitomista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silmät sidottuna, korvat peitettynä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä toivon, et meillä ois sen verran luottamusta, että hänestä se ei tuntuis vastenmieliselle vaan sellaselle, jota ois joskus kiva kokeilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edestä ja.. takaa.
Tuomo tunge mulkkus kaverin perzeezeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No anna mennä nyt Tuomo. Nyt kun ollaan tässä.. tunnetko mut..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No persepano ei ollut päällimmäisenä mielessä mulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No anna mennä nyt Tuomo. Nyt kun ollaan tässä.. tunnetko mut..
Mä haluaisin olla lusikassa. Maata vaan lähekkäin ilman vaatteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan olla pikkulusikassa ja hieroa varovasti pyllyä sua vasten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me voidaan aloittaa jutustelulla. Tutustutaan toisiimme. Me ollaan nuoria, meillä on aikaa.
Opetellaan tuntemaan toisiamme. Nautitaan hetkestä. Hiljaa lähennytään. Ensin psyykkisesti, sitten..
Ollaan vaan hivuttauduttu. Nauretaan kahdestaan. Varovaiset kosketukset. Pienet hymyt.
Pian huomaamme haluavamme toisiamme. Haluamme kuin aikuistumista lapsuuden kynnykseltä. Karistamme pelkomme pois.
Kosketan hiuksiasi. Haluan suudella mutta epäröimme.
Vain yksi katse ja epäröinnille ei ole sijaa.
Sinä olet se liekki joka leimahtaa. Minä olen raapaisu.
Otan hiuksistasi kiinni. Minä haluan sinua. Se on kipua, mutta se on hyvää kipua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kaverilta suostumus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan olla pikkulusikassa ja hieroa varovasti pyllyä sua vasten.
Kuule jäbä ns kuivanylkytys ei oo se ehkä millä haluat startata kuten kurssilla sanottais
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No persepano ei ollut päällimmäisenä mielessä mulla.
Pimppi-Timolla on!!
- Anonyymi
Sano yksikin hyvä syy miksi haluaisin.
- Anonyymi
Oot halunnut jo. Tiedän sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot halunnut jo. Tiedän sen.
Se oli ennen kun tiesin että pilailet kustannuksellani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pilaile kustannuksellasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi luulet niin?
Oletko päätellyt asiat palstan perusteella vai keskustellut? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi luulet niin?
Oletko päätellyt asiat palstan perusteella vai keskustellut?Keskustelut palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskustelut palstalla.
Sekoitat toiseen, tai olen kuvitellut että sinä pilailet minun kanssani.
Luovuta jo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekoitat toiseen, tai olen kuvitellut että sinä pilailet minun kanssani.
Luovuta jo.Miksi vastaat puolestani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi luulet niin?
Oletko päätellyt asiat palstan perusteella vai keskustellut?Mulla vaan nyt noin kurja olo. Ehkä olen käsittänyt väärin tai sitten en. En tiedä enää. Tarviin varmaan vähän nyt taukoa kaikesta.
- Anonyymi
Mä laihdutin kuten sä halusit, en oo enää se siiderivalas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä laihdutin kuten sä halusit, en oo enää se siiderivalas.
Kuules Pertti Perär*ikä tai mikä lienetkään. Sait hupisi. Oon upea kaunis nainen jollaisesta sinä voit vaan unelmoida.
- Anonyymi
En jos se ei johda mihinkään
- Anonyymi
Se johti meidät tähän. Sinä olet minun. Minä olen sinun.
- Anonyymi
No niin, eli näihin tunnelmiin... 😄 eiku oikeesti. Lopeta 😐 Noh, ekkö usko 🤨 Senkin 😏... 😘 olet ihana 🤗🤭
- Anonyymi
🫠 Sulan susta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🫠 Sulan susta.
Mä oon ihan heikkona kaivattuuni. Niin, ettei tässä mun touhussa ole mitään järkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon ihan heikkona kaivattuuni. Niin, ettei tässä mun touhussa ole mitään järkeä.
Järkeä? Kun miettii vuosia taaksepäin niin niissä ei ole ollut järkeä 🤦🏼♀️ Toisinaan on ollut ja ei oo ollut. Joten tuskin ihan järjetöntä tuo mitä teet 🤷🏼♀️ Tai, enhän voi tietää kun en tunne sinua, sanoinpa vaan, bensavalo palaa englantilaisissa kaaroissakin. kun menovesi loppuu tjsp
- Anonyymi
nyt lapsukaiset nukkumaan, että saatte tarpeeksi unta jo tänään alkavaan koulu/opiskelupäivään💪👍😴💤
- Anonyymi
Älä mene Tuomo tämä on hekummme huippu..
- Anonyymi
Haluan tietysti höpö ❤️
- Anonyymi
Haluun nähdä sut mun kainalossa nyt viikonloppuna. Ei tarvii muuta kun ehdottaa sitä niin riisutaan toistemme vaatteet ja suudellaan kiihkeästi.
- Anonyymi
Samaa toivon mä❤️😘😝🫢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa toivon mä❤️😘😝🫢
Ketä kiinnostaa nää teidän tarinat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä kiinnostaa nää teidän tarinat?
Ai tän palstasedän yhden miehen sydäntenpiirustelushow? Sua näköjään ainakin ku et vaan voi let go🥱
- Anonyymi
Ei tarvitse, olen kuin Aniston elokuvassa Bruce taivaanlahja 🤣 Ja jos vahingossa häntä mietin Motonetin tarvikeosa hyllyllä...
- Anonyymi
Hehku oli lämpökameran takii nimitys.
- Anonyymi
Olet hyvissä ajoin jotain kelaillut taas.
- Anonyymi
Ehkä huomenna, jossakin, jos sallit? Kerrothan monelta ja missä, ei palstalla. Toivon, että hylkäät muut virittelyt, jos haluat mua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä huomenna, jossakin, jos sallit? Kerrothan monelta ja missä, ei palstalla. Toivon, että hylkäät muut virittelyt, jos haluat mua.
Tottakai. Lupaan jättää kaiken menneisyyteen. Uskallanko laittaa sinulle irl viestiä? Et liiku juuri päivisin joten haluatko nähdä illalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet hän, tiedät, ettei ole muita.
- Anonyymi
En voi tavata ketään
Syy on terveyden raju heikentyminen .- Anonyymi
Vuodepotilaana? Pääsetsä liikkumaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuodepotilaana? Pääsetsä liikkumaan?
Pystytkö kävelemään?
- Anonyymi
Hei Tuntematon!
Tervehtymistä ja voimia sinulle toivon! Muistan sinua rukouksissani tänään.
- eräs sivusta
- Anonyymi
Anna sinävaan niin vaimon ei tarvii.
- Anonyymi
voisitko jättää minut rauhaan. minua ei kiinnosta sinun ja, äitisi ja naistesi jutut, ehkä vanhemmilla sukulaisilla on yhteyksiä teidän vanhempiin ja osalla 60 vuotiaista epäoikeudenmukaisia työjuttuja. Äitini kyllä syö ja tykkää siitä rauhasta ja välttää huonoa, mutta on sillekin tehty ja muille sukulaisilleni. joku siili minkä tekivät vuosia sitten paransi joidenkin elämää, ja siinä yrittävät roikkua, tulos on ainakin itsellä täysi kidutus vuoden rahan katkaisu joka suunnasta. ja kun kuulutaan kspitalisyeihin mihin elämä on perustunut ja ilman rahan estoa tai ajoissa, maksua niille tai jopa ilman työhakkauksia, kaikki olisi ok. meille ei Kelasta tule kuten joillekin. eikä riitä edullisia juttuja koska meillä toimii toisin. sanotaan vaan ootko parempi ja, toiset hyödyntää ja vie koska luulee että saa ottaa jos kerta kuuluu mutta vievät väärin.
- Anonyymi
se on jopa 5 prosenttia se kuoleman osuus, eli vaikuttaa kaikkeen nyt. ruokaan, asumiseen, töihin, joka asiaan, helpottaa kun on läpi kulkenut. vie mukanaan paljon ja samaan aikaan tietyt saa myös rahaa. suurin osa rahaa käyttäviä kapitalisteja joten suurta helpotusta tulos8a.
- Anonyymi
100 kohden se on 5 ihmistä. aika paljon.
- Anonyymi
Niin, mukava ois kyl nähdä, sais pyytää anteeksi puolin ja toisin.. Halata ja.. En tiijä voiko muuta enää
- Anonyymi
Jatkan tähän vielä... En oikein nää sitä tapaamista omaltakohdalta kovinkaan mahdollisena nykyään,,, syyn näkee halutessaan facesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan tähän vielä... En oikein nää sitä tapaamista omaltakohdalta kovinkaan mahdollisena nykyään,,, syyn näkee halutessaan facesta
Niin, sen perusteella asut kyllä aika kaukana :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, huomasin. 💔
- Anonyymi
Täytyy tunnustaa nainen, että ajattelin sinua myös seksi mielessä. Olen ollut puutteessa sinun takia, koska rakastuin sinuun enkä huoli toisia naisia vieläkään. m>n
- Anonyymi
Hyvä, kuka lienetkään. Noinhan se pitää mennäkin ja toki se seksin ajattelu kuuluu asiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, kuka lienetkään. Noinhan se pitää mennäkin ja toki se seksin ajattelu kuuluu asiaan.
Mun kaivattu puhuu tunteista ja mä en pysty muuta miettimään kuin seksiä. Onko se ihan normaalia ollenkaan. Huoh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun kaivattu puhuu tunteista ja mä en pysty muuta miettimään kuin seksiä. Onko se ihan normaalia ollenkaan. Huoh.
Rakastamuarakastamuarakastamuarakastamuarakastamua...
- Anonyymi
On on se himoa rakkauden värähtelyy tunteita luonnollista kiimaa
- Anonyymi
Oikeastaan en.
Olen todennut ettei juttu etene joten annetaan olla ihan suosiolla voidaan päästä kummatkin helpommalla loppujen lopuksi ja toinen meistähän ei alunperinkään ollut kiinnostunut joten it was nice to meet you at least once. - Anonyymi
Jaa ja kellehän mahdoit kysymyksesi tarkoittaa
https://youtube.com/shorts/02MWBf9UYV8?si=bVlgV5FwJfSp0k7B
Mistä sitä koskaan voi tietää mitä elämä eteen heittää - Anonyymi
Nähdäänhä me, jos ei sokeiksi tulla .
- Anonyymi
Toki, mutta tiedän jo millainen todella olet.
- Anonyymi
Eli minkälainen?
- Anonyymi
Vai luulet tietäväsi?
- Anonyymi
Ole vain sen kurpan T n kanssa.
- Anonyymi
Toki haluan!
- Anonyymi
Purra lääkkeet
- Anonyymi
Kuvitellusti nielin ne
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....438626Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3006500- 596412
Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995877Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k465543Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️524894Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem2284234Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan
Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe44001- 1513736
Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!393282