Työni päättyy ensi viikolla. Näetkö minun saavan uutta työtä. Kysyisin sitäkin, että minkälaisena työntekijänä ja ihmisenä minut nähdään nyt päättyvässä työssäni.
Kiitos jos ehdit katsastaa!
Hei Keskiyö!
5
90
Vastaukset
Hei
näen sinut uudessa työssä, tai paremminkin sanottuna näen sinut aamulla lähtemässä talosta työtä kohti.
sinut nähdään tunnollisena, mutta he eivät tiedä yksityiselämästäsi juuri mitään. eikä se haittaa ollenkaan. hyvä, ettei sinusta voi keksiä juoruja.
minusta sinuun luotetaan, on vain joka paikassa myös sellaisia ihmisiä, jotka haluaisivat ottaa sinulta jotakin pois.
t: Keskiyö- Työ loppuu..
Hei! Kiitos katsomisesta!
Kiva juttu jos työtä (uutta) tosiaan on tulossa!
Uskon kyllä itsekin, että minua pidetään luotettavana,
muuten vain joskus ja jotkut suhtautuivat oudosti ja
noinkin olen uumoillut mitä tuosta negatiivisesta puolesta
kerroit. Kiitos paljon! Mukavaa viikonloppua!- Työ loppui..
Hei Keskiyö!
Aloittaja palaisi vielä kysymykseensä. Nyt se määräaikainen työ sitten loppui.
Jotenkin lyötynä sieltä lähdin, ei ollenkaan hyvissä merkeissä. Kelpaan heille sijaiseksi, mutta en vakinaiseksi. Minua pyydetään tarvittaessa, ei muuten.
Kysyisin sinulta tuskastuneena: onko minun pakko nöyrtyä huonoon kohteluun rahan vuoksi ollen heittopussina. Vai onko tosiaan mahdollista saada muualta työtä, ettei tarvitsisi nykyiseen "väliaikaisuuspaikkaan" jalallaan astua.
Palaako ilo vielä minulle, nyt paha mieli ja tippa silmässä. Kiitos jos ehdit vielä katsoa miltä näyttää!
Hei
nyt ovat hyvät neuvot tarpeen. koska kaikki hauska ja turvallisuus ovat aina rahasta kiinni, ehdottaisin että pitäisit jalkasi tuon nyt entisen työpaikan oven välissä. et sinä mikään heittopussi ole, firmoilla vain menee itselläänkin huonommin tätä nykyä.
sieltä saat edes jotakin tuloa ja hieman kontaktejakin.
mutta samalla sinun kannattaa ehdottomasti hakea uutta paikkaa, koita ottaa yhteyttä jonnekin joka viikko.
näytä kuinka sisukas olet ja lupaa itsellesi kunnon palkinto sitten, kun nappaa.
ihan totta, en minä sinua työttömänä näe. usko vain itseesi!
t: Keskiyö- Työtä..
Kiitos paljon Keskiyö! Ihanaa kun näet minut työssä, toivottavasti se olisi uusi paikka. Yritän uskoa itseeni, kunhan olo tästä tasaantuu ja normalisoituu.
Kiitos : )!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271326
- 1001023
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25937Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat300823- 98780
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55633Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603