Työni päättyy ensi viikolla. Näetkö minun saavan uutta työtä. Kysyisin sitäkin, että minkälaisena työntekijänä ja ihmisenä minut nähdään nyt päättyvässä työssäni.
Kiitos jos ehdit katsastaa!
Hei Keskiyö!
5
<50
Vastaukset
Hei
näen sinut uudessa työssä, tai paremminkin sanottuna näen sinut aamulla lähtemässä talosta työtä kohti.
sinut nähdään tunnollisena, mutta he eivät tiedä yksityiselämästäsi juuri mitään. eikä se haittaa ollenkaan. hyvä, ettei sinusta voi keksiä juoruja.
minusta sinuun luotetaan, on vain joka paikassa myös sellaisia ihmisiä, jotka haluaisivat ottaa sinulta jotakin pois.
t: Keskiyö- Työ loppuu..
Hei! Kiitos katsomisesta!
Kiva juttu jos työtä (uutta) tosiaan on tulossa!
Uskon kyllä itsekin, että minua pidetään luotettavana,
muuten vain joskus ja jotkut suhtautuivat oudosti ja
noinkin olen uumoillut mitä tuosta negatiivisesta puolesta
kerroit. Kiitos paljon! Mukavaa viikonloppua!- Työ loppui..
Hei Keskiyö!
Aloittaja palaisi vielä kysymykseensä. Nyt se määräaikainen työ sitten loppui.
Jotenkin lyötynä sieltä lähdin, ei ollenkaan hyvissä merkeissä. Kelpaan heille sijaiseksi, mutta en vakinaiseksi. Minua pyydetään tarvittaessa, ei muuten.
Kysyisin sinulta tuskastuneena: onko minun pakko nöyrtyä huonoon kohteluun rahan vuoksi ollen heittopussina. Vai onko tosiaan mahdollista saada muualta työtä, ettei tarvitsisi nykyiseen "väliaikaisuuspaikkaan" jalallaan astua.
Palaako ilo vielä minulle, nyt paha mieli ja tippa silmässä. Kiitos jos ehdit vielä katsoa miltä näyttää!
Hei
nyt ovat hyvät neuvot tarpeen. koska kaikki hauska ja turvallisuus ovat aina rahasta kiinni, ehdottaisin että pitäisit jalkasi tuon nyt entisen työpaikan oven välissä. et sinä mikään heittopussi ole, firmoilla vain menee itselläänkin huonommin tätä nykyä.
sieltä saat edes jotakin tuloa ja hieman kontaktejakin.
mutta samalla sinun kannattaa ehdottomasti hakea uutta paikkaa, koita ottaa yhteyttä jonnekin joka viikko.
näytä kuinka sisukas olet ja lupaa itsellesi kunnon palkinto sitten, kun nappaa.
ihan totta, en minä sinua työttömänä näe. usko vain itseesi!
t: Keskiyö- Työtä..
Kiitos paljon Keskiyö! Ihanaa kun näet minut työssä, toivottavasti se olisi uusi paikka. Yritän uskoa itseeni, kunhan olo tästä tasaantuu ja normalisoituu.
Kiitos : )!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .944666Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403153Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032212Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351368Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691122
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1141002