Hei,
Olen ihan tavallinen perheenäiti. Minulla on ollut aina pienet rinnat, mutta rinnat kuitenkin. Toisen lapsen imetyksen jälkeen jäljellä on vaan roikkuvat nahkapussit. Olen ihan tosissaan alkanut harkitsemaan silikoneja, miten minun kannattaisi toimia? Ja minkälaisesta hintahaarukasta n. suunnilleen puhutaan?
Silikonit?
15
1103
Vastaukset
- mustelmeisson
Nyt on menossa kova hintakilpailu suomalaisillakin klinikoilla. Katso keskustelupalstoilta mitä kirurgeista sanotaan. Viroonkin voi mennä jos on saattaja mukana..yksin en lähtisi, senverran sekaisin on monta päivää leikkauksen jälkeen. Minun leikkauksestani on nyt viikko aikaa...olin KL sairaalassa hyvässä hoidossa. Todella ihana ilmapiiri, hyvä hoito ja maineikas kirurgi. Viihdyin ja kun voin hieman huonosti lääkkeistä jossain vaiheessa.Minua pidettiin kädestä ja juteltiin ja hoidettiin lääkitys kuntoon. Hinta erittäin kilpailukykyinen laatuun verrattuna. Takuu ja jälkihoito sisältyvät hintaan! Lähtökohta lapas-B ja nyt ihana täyteläinen povi kokoa dd.Ei satu mihinkään enää ja olen jo ihan työkunnossa. Pidän silti kaksi viikkoa lomaa, koska työni on hyvin fyysistä! Mene ihmeessä jos kukkaro kestää. Leikkaukseni maksoi 5500 kaikkine kuluineen!
Hei,
Kiitos kysymyksestäsi. Aivan aluksi voisit tulla plastiikkakirurgisen sairaanhoitajan ilmaiselle konsultaatiokäynnille,missä voimme kartoittaa tilannettasi. Kustannusarvio on alkaen 4450 e implantit, alkaen 750 e/pari.
Ajan voit varata numerosta 043-8202275.
Ystävällisin terveisin
Plastiikkakirurgiset sairaanhoitajat- Rinnaton
Mä olen oikeasti kuvitellut, että Suomessa leikkaukset maksaa ihan sikana, mutta eihän toi ole pahakaan. Tiedän mitä saan tänä vuonna joululahjaksi :)
- Hekohekoh
Tuo on kyllä hyvin monelle puolen vuoden palkka ja lisäksi on vähän muitakin menoja.
Taidat olla itse silikonikauppias.
- joululahja 2010
Mulla makso Terveystalolla silikonit yht.n.6500e(sis.leikkaus, implantit ja urheiluliivit).
Ja tosiaan kannattaa kirurgin mukaan sitten katsoa :) Itse valitsin ihan sen mukaan, että kuullut olevan todella hyvä työssään. Kauan ollut alalla joten kokemusta!!!
Paikallakin väliä. Pääkaupunkiseudulla on aina kalliimpaa..siellä n.8500€ sama minkä sain keski-suomessa yllämainitulla hinnalla. Eli 2000e halvemmalla.
Tietty muutama satanen lisätään JOS jää yöksi sairaalaan..mutta halvemmaksihan se tulee jos ottaa hotellin ja on saattaja :) - Järrrrrrrkyttävä
Hinta aineesta jonka todellinen arvo on muutama kymmenen euroa,joku vetää välistä infernaaliset katteet.
- Mikä sairaala tämä
Tässä ketjussa eräs kirjoitti: "Olin KL-sairaalassa..."
Kysyisinkin mikä on KL-sairaala?? Meillä Terveystalossa rintaimplanttien laitto maksaa 4400 e implantit 750 e /pari tukiliivit 86 e ( jollei halua itse niitä hankkia edeltävästi) mahdollinen yöpyminen 315 e.
Ystävällisin terveisin
plastiikkakirurgiset hoitajat- tissti
Täällä maksaa n. 2000€
Onko kokemusta?
http://www.plastic-surgery-estonia.com/plastiikkakirurgia/plastiikkakirurgia-hinnasto.html - leikkaukseen menossa
the lookin kautta on moni tuttu käynyt ottamasss ja todella tyytyväisiä ollut hinta.3390€kaikkineen. itse menossa tulevalla viikolla sinne ja jännitys kova. =)
- Mammaahhh
Moikka! Itse ajatellut kanssa The Lookiin mennnä imetyksen jälkeen.
Voisitkohan kertoa miten siellä meni ja olitkos tyytyväinen tulokseen:)
- leikkaukseen menossa
moi,MAMMAAHHH!
olin viime perjantaina tallinassa the lookin kautta leikkauksessa.
minua ei ole ikinä nukutettu niin sitä pelkäsin eniten.
henkiilökunta ihan ok.mukavia mutta huomaa että ne vain tekee työtään siä eikä paljoa välitä että miltä susta tuntuu. minulla oli mies mukana joka yöpyi samassa huoneessa niin en oisi kyllä ilman häntä pärjännyt kun ei kunnolla pysytynyt liikkua vuorokauteen.
olen TOSI tyytyväinen leikkaukseen ja sen tulokseen.
minulla oli vain tosi huono olo koko ajan leikkauksen jälkeen kun sieltä lähdin niin menin heti suomessa lääkärille jolta sain kunnon kipulääkkeet ja pahoinvointi lääkkeet.
suomen lääkärikin sanoi että todella siistiä jälkeä kyllä tehnyt. =)
suosittelen kyllä tosi paljon koska hinta on vain 3390€ kun suomessa PALJON enemmän.
ja monet puhuu että virossa on parhaat kirurgit leikkaan rintoja kun siellä niitä leikataan joka monetkin rinnat päivässä. - oopsMyBoobs
Täällä kans yksi Virossa käynyt.
Rintoja suurennettiin ensin 3,3dl ja puolenvuoden päästä kontrollissa varasin uuden ajan koska koko tuntui liian pieneltä. Molemmilla kerroilla leikkausaika oli alle viikon päässä. Toisella kerralla implanttien kooksi valittiin 5,5dl ja itselläni se on koko DD. Ole mielettömän tyytyväinen!
Virossa oli ainakin omalla kohdallani hyvä palvelu, kirurgi puhui suomea ja sai olon rennoksi ja pelottomaksi kun käytiin leikkausta läpi. Nukutuksesta herättyäni olo oli aika hutera ja hoitaja kävi useamman kerran kyselemässä vointia ja tuomassa juotavaa yms. Hyvä kokemus kaikkinensa.
Koko setti, leikkaus implantteineen päivineen, matkat, yöpyminen ja liivit 3200e(toka kerta 3000e). Eikä mitkään pilipali implantit vaan tunnetusti laadukkaat Mentorit.
En ikinä maksaisi näitä Suomen hintoja vaikka se ei rahasta olekkaan kiinni, todella kovaa rahastusta sanon mä. Eikö edes tukiliivit kuulu hintaan?- Double-Ö
Vertaat siis Suomen hintoja Viron hintoihin ja pidät sitä rahastuksena? Oletko huomannut minkään muun palvelun olevan halvempi Virossa?! Mistähän se voisi johtua?
Hyvä että sait tekokuulat. Nyt kun jostain saisi vielä geeliaivot.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187464Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662156- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691220RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551151Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019