Silikonit?

Rinnaton

Hei,
Olen ihan tavallinen perheenäiti. Minulla on ollut aina pienet rinnat, mutta rinnat kuitenkin. Toisen lapsen imetyksen jälkeen jäljellä on vaan roikkuvat nahkapussit. Olen ihan tosissaan alkanut harkitsemaan silikoneja, miten minun kannattaisi toimia? Ja minkälaisesta hintahaarukasta n. suunnilleen puhutaan?

15

1084

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mustelmeisson

      Nyt on menossa kova hintakilpailu suomalaisillakin klinikoilla. Katso keskustelupalstoilta mitä kirurgeista sanotaan. Viroonkin voi mennä jos on saattaja mukana..yksin en lähtisi, senverran sekaisin on monta päivää leikkauksen jälkeen. Minun leikkauksestani on nyt viikko aikaa...olin KL sairaalassa hyvässä hoidossa. Todella ihana ilmapiiri, hyvä hoito ja maineikas kirurgi. Viihdyin ja kun voin hieman huonosti lääkkeistä jossain vaiheessa.Minua pidettiin kädestä ja juteltiin ja hoidettiin lääkitys kuntoon. Hinta erittäin kilpailukykyinen laatuun verrattuna. Takuu ja jälkihoito sisältyvät hintaan! Lähtökohta lapas-B ja nyt ihana täyteläinen povi kokoa dd.Ei satu mihinkään enää ja olen jo ihan työkunnossa. Pidän silti kaksi viikkoa lomaa, koska työni on hyvin fyysistä! Mene ihmeessä jos kukkaro kestää. Leikkaukseni maksoi 5500 kaikkine kuluineen!

    • Hei,
      Kiitos kysymyksestäsi. Aivan aluksi voisit tulla plastiikkakirurgisen sairaanhoitajan ilmaiselle konsultaatiokäynnille,missä voimme kartoittaa tilannettasi. Kustannusarvio on alkaen 4450 e implantit, alkaen 750 e/pari.
      Ajan voit varata numerosta 043-8202275.

      Ystävällisin terveisin
      Plastiikkakirurgiset sairaanhoitajat

    • Rinnaton

      Mä olen oikeasti kuvitellut, että Suomessa leikkaukset maksaa ihan sikana, mutta eihän toi ole pahakaan. Tiedän mitä saan tänä vuonna joululahjaksi :)

      • Hekohekoh

        Tuo on kyllä hyvin monelle puolen vuoden palkka ja lisäksi on vähän muitakin menoja.
        Taidat olla itse silikonikauppias.


    • joululahja 2010

      Mulla makso Terveystalolla silikonit yht.n.6500e(sis.leikkaus, implantit ja urheiluliivit).
      Ja tosiaan kannattaa kirurgin mukaan sitten katsoa :) Itse valitsin ihan sen mukaan, että kuullut olevan todella hyvä työssään. Kauan ollut alalla joten kokemusta!!!
      Paikallakin väliä. Pääkaupunkiseudulla on aina kalliimpaa..siellä n.8500€ sama minkä sain keski-suomessa yllämainitulla hinnalla. Eli 2000e halvemmalla.
      Tietty muutama satanen lisätään JOS jää yöksi sairaalaan..mutta halvemmaksihan se tulee jos ottaa hotellin ja on saattaja :)

    • Järrrrrrrkyttävä

      Hinta aineesta jonka todellinen arvo on muutama kymmenen euroa,joku vetää välistä infernaaliset katteet.

    • Mikä sairaala tämä

      Tässä ketjussa eräs kirjoitti: "Olin KL-sairaalassa..."

      Kysyisinkin mikä on KL-sairaala??

      • tissut

    • Meillä Terveystalossa rintaimplanttien laitto maksaa 4400 e implantit 750 e /pari tukiliivit 86 e ( jollei halua itse niitä hankkia edeltävästi) mahdollinen yöpyminen 315 e.

      Ystävällisin terveisin
      plastiikkakirurgiset hoitajat

    • tissti
    • leikkaukseen menossa

      the lookin kautta on moni tuttu käynyt ottamasss ja todella tyytyväisiä ollut hinta.3390€kaikkineen. itse menossa tulevalla viikolla sinne ja jännitys kova. =)

      • Mammaahhh

        Moikka! Itse ajatellut kanssa The Lookiin mennnä imetyksen jälkeen.
        Voisitkohan kertoa miten siellä meni ja olitkos tyytyväinen tulokseen:)


    • leikkaukseen menossa

      moi,MAMMAAHHH!
      olin viime perjantaina tallinassa the lookin kautta leikkauksessa.
      minua ei ole ikinä nukutettu niin sitä pelkäsin eniten.
      henkiilökunta ihan ok.mukavia mutta huomaa että ne vain tekee työtään siä eikä paljoa välitä että miltä susta tuntuu. minulla oli mies mukana joka yöpyi samassa huoneessa niin en oisi kyllä ilman häntä pärjännyt kun ei kunnolla pysytynyt liikkua vuorokauteen.
      olen TOSI tyytyväinen leikkaukseen ja sen tulokseen.
      minulla oli vain tosi huono olo koko ajan leikkauksen jälkeen kun sieltä lähdin niin menin heti suomessa lääkärille jolta sain kunnon kipulääkkeet ja pahoinvointi lääkkeet.
      suomen lääkärikin sanoi että todella siistiä jälkeä kyllä tehnyt. =)
      suosittelen kyllä tosi paljon koska hinta on vain 3390€ kun suomessa PALJON enemmän.
      ja monet puhuu että virossa on parhaat kirurgit leikkaan rintoja kun siellä niitä leikataan joka monetkin rinnat päivässä.

    • oopsMyBoobs

      Täällä kans yksi Virossa käynyt.
      Rintoja suurennettiin ensin 3,3dl ja puolenvuoden päästä kontrollissa varasin uuden ajan koska koko tuntui liian pieneltä. Molemmilla kerroilla leikkausaika oli alle viikon päässä. Toisella kerralla implanttien kooksi valittiin 5,5dl ja itselläni se on koko DD. Ole mielettömän tyytyväinen!

      Virossa oli ainakin omalla kohdallani hyvä palvelu, kirurgi puhui suomea ja sai olon rennoksi ja pelottomaksi kun käytiin leikkausta läpi. Nukutuksesta herättyäni olo oli aika hutera ja hoitaja kävi useamman kerran kyselemässä vointia ja tuomassa juotavaa yms. Hyvä kokemus kaikkinensa.

      Koko setti, leikkaus implantteineen päivineen, matkat, yöpyminen ja liivit 3200e(toka kerta 3000e). Eikä mitkään pilipali implantit vaan tunnetusti laadukkaat Mentorit.

      En ikinä maksaisi näitä Suomen hintoja vaikka se ei rahasta olekkaan kiinni, todella kovaa rahastusta sanon mä. Eikö edes tukiliivit kuulu hintaan?

      • Double-Ö

        Vertaat siis Suomen hintoja Viron hintoihin ja pidät sitä rahastuksena? Oletko huomannut minkään muun palvelun olevan halvempi Virossa?! Mistähän se voisi johtua?

        Hyvä että sait tekokuulat. Nyt kun jostain saisi vielä geeliaivot.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      88
      1662
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      118
      1300
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1297
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1196
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1084
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      883
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      389
      813
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      802
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      795
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      133
      766
    Aihe