Hyvää iltaa!

zisel

Onko täällä taas yhtä hiljasta kun eilen illalla? Pitääkö alkaa taas mesoo? :D

52

216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zisel
      • toi biisi soitettiin bb talossa

• zisel
        monte24 kirjoitti:

toi biisi soitettiin bb talossa

Millon? Ei ainakaan tällä kaudella ole soitettu noissa pätkissä mitä tv:stä tulee. Tuli siitä bb:stä siks mieleen kun mähän sulle esittelin ton biisin sillon kun tutustuttiin ja höpistiin bb:stä :)

• zisel kirjoitti:

Millon? Ei ainakaan tällä kaudella ole soitettu noissa pätkissä mitä tv:stä tulee. Tuli siitä bb:stä siks mieleen kun mähän sulle esittelin ton biisin sillon kun tutustuttiin ja höpistiin bb:stä :)

pari päivää sitten soittivat

• zisel
        monte24 kirjoitti:

pari päivää sitten soittivat

Ei soittanut. Se oli Meredith Brooksin biisi jossa se laulaa että "I'm a bitch, I'm a lover...." jne.

• zisel kirjoitti:

Ei soittanut. Se oli Meredith Brooksin biisi jossa se laulaa että "I'm a bitch, I'm a lover...." jne.

niin muuten olikin, sorry olin viärässä juu sorry sorry :(

• Oli vähän tuoreempi, kun katselin engantilaista BB:tä pohjia vetäessäni Lontoossa kesällä 2000. Hyvä biisi tosin.

Noin muuten suosittelen aina rähjäämistä ja tulehtuneen ilmapiirin aiheuttamista palstalla. ;-)

• zisel
        Ratikkakuski kirjoitti:

Oli vähän tuoreempi, kun katselin engantilaista BB:tä pohjia vetäessäni Lontoossa kesällä 2000. Hyvä biisi tosin.

Noin muuten suosittelen aina rähjäämistä ja tulehtuneen ilmapiirin aiheuttamista palstalla. ;-)

"suosittelen aina rähjäämistä ja tulehtuneen ilmapiirin aiheuttamista palstalla"

• zisel kirjoitti:

"suosittelen aina rähjäämistä ja tulehtuneen ilmapiirin aiheuttamista palstalla"

Mutta jos jossain, niin sinussa olisi ainesta moiseen! ;-)

• zisel
        Ratikkakuski kirjoitti:

Mutta jos jossain, niin sinussa olisi ainesta moiseen! ;-)

Ainiin mutta enhän mä pysty muuten mesoo nyt niinkun normaalisti kun mulla on ne kuulat päässä :D Jotenkin ihmeen lobotominen ja seesteinen olo. Huomasin että olit vastannu sinne mun toiseen ketjuun jossa valittelin panetusta - joo kyllä vähän helpotti mutta se meni tänään kyllä dildoiluks. Touhusin uudestaan bb:n ekalla mainoskatkolla ja meni vähän pitkäks niin mulla meni pilalle koko ohjelma. Että tiedoksi :D

• zisel kirjoitti:

Ainiin mutta enhän mä pysty muuten mesoo nyt niinkun normaalisti kun mulla on ne kuulat päässä :D Jotenkin ihmeen lobotominen ja seesteinen olo. Huomasin että olit vastannu sinne mun toiseen ketjuun jossa valittelin panetusta - joo kyllä vähän helpotti mutta se meni tänään kyllä dildoiluks. Touhusin uudestaan bb:n ekalla mainoskatkolla ja meni vähän pitkäks niin mulla meni pilalle koko ohjelma. Että tiedoksi :D

Bueno!

• On...ihan yhtä hiljaista.

• zisel

Mitä tälle palstalle on tapahtunut?? Vai ainako täällä on näin hiljasta? :(

• zisel kirjoitti:

mie uskon et ufot kidnappaa ihmiset täältä.
        eilen kotikyläni baarit ol ihan tyhjiä, eli perkeleen ufot jätti vain tarjoilijat

• zisel
        monte24 kirjoitti:

mie uskon et ufot kidnappaa ihmiset täältä.
        eilen kotikyläni baarit ol ihan tyhjiä, eli perkeleen ufot jätti vain tarjoilijat

Sulle on käynyt niinkun sille miehelle siinä Vanilla Sky- leffassa. Olet oikeesti kuollut ja sun ruumis on syväjäädytettynä parhaillaan ja olet valinnut kooma-uneksesi sellasen elämän joka olis nautinnollinen sulle. Eikös toi sun elämä tunnukkin vähän turhan ihanalta? :D

• zisel kirjoitti:

Mitäkö palstalle on tapahtunut....noo.....jonkin sortin "vallanvaihto" tapahtunut ja jotkut ovat saaneet sitä mitä ovat tilanneet.

• zisel kirjoitti:

Sulle on käynyt niinkun sille miehelle siinä Vanilla Sky- leffassa. Olet oikeesti kuollut ja sun ruumis on syväjäädytettynä parhaillaan ja olet valinnut kooma-uneksesi sellasen elämän joka olis nautinnollinen sulle. Eikös toi sun elämä tunnukkin vähän turhan ihanalta? :D

erittäin ihanalle, ei ees tee mieli baariin lähteä, mut meen kiusallani.

• Richartti kirjoitti:

Mitäkö palstalle on tapahtunut....noo.....jonkin sortin "vallanvaihto" tapahtunut ja jotkut ovat saaneet sitä mitä ovat tilanneet.

mie tilaan karpalolonkeron jäillä, kiitos :)

• zisel
        Richartti kirjoitti:

Just just... No eipä sitten ole aika kullannut muistoja kun mietin onko tää oikeesti ollut aiemmin vilkkaampi ja ystävällisempi palsta vai tuntuuko musta vaan.

• zisel
        monte24 kirjoitti:

erittäin ihanalle, ei ees tee mieli baariin lähteä, mut meen kiusallani.

Älä mene! Kutsun sua muuten alkoholistiksi loppuikäs. Sillon jos mä en ota, kuten nyt, niin kukaan muukaan ei saa ottaa tai leimaan heidät auttamatta juopoiks :D

• zisel
        monte24 kirjoitti:

Hyi helvetti! Lonkeron pitää olla sitä originellia! Tai mä olen itseasiassa juonut sitä karpalolonkeroa jo niin paljon että jo pelkkä haju ällöttää :-/

• zisel kirjoitti:

Just just... No eipä sitten ole aika kullannut muistoja kun mietin onko tää oikeesti ollut aiemmin vilkkaampi ja ystävällisempi palsta vai tuntuuko musta vaan.

Pojat olivat tänään näköjään vaihtaneet karpalolonkerot piikkihuumeisiin naapuritalon rappusilla. Eikä siinä mitään, jokainen eläkööt tavallaan, mutta jättivät saatana soikoon ruiskut siihen penskojen leikkikaluiksi. Sieppasi jo vähän tällaisen suvaitsevammankin ihmisen sydänalasta. :-(

• zisel
        Ratikkakuski kirjoitti:

Pojat olivat tänään näköjään vaihtaneet karpalolonkerot piikkihuumeisiin naapuritalon rappusilla. Eikä siinä mitään, jokainen eläkööt tavallaan, mutta jättivät saatana soikoon ruiskut siihen penskojen leikkikaluiksi. Sieppasi jo vähän tällaisen suvaitsevammankin ihmisen sydänalasta. :-(

No siinä on niillä pojilla sitten edessä pitkä ja kivinen kyyti... Max. 1 siitä porukasta, jos niitä vaikka 10 siinä oli, tulee pysyy hengissä jos toi jatkuu. Voi voi...

• monte24 kirjoitti:

Jospa tuokin toive toteutuisi, kun sitä muutaman vuoden jaksaa täällä päivästä toiseen hokea.

• zisel kirjoitti:

No siinä on niillä pojilla sitten edessä pitkä ja kivinen kyyti... Max. 1 siitä porukasta, jos niitä vaikka 10 siinä oli, tulee pysyy hengissä jos toi jatkuu. Voi voi...

Olen tosin nähnyt moisen aika monta kertaa ennemminkin. Ihmettelin, kun toinen kaveri piikitti peukalon ja etusormen väliin. Mahtaakohan olla tavallinenkin paikka?

Olen jostain lukenut, että nistienkin keski-ikä on noussut huimasti. Nuokin kaverit näyttivät ihan siisteiltä kolmikymppisiltä. Tosin sillä toisella kaverilla oli aika julman näköiset suonet kädessä. Mutta suihkussa olivat pojat selvästkin muistaneet käydä.

• zisel
        Ratikkakuski kirjoitti:

Olen tosin nähnyt moisen aika monta kertaa ennemminkin. Ihmettelin, kun toinen kaveri piikitti peukalon ja etusormen väliin. Mahtaakohan olla tavallinenkin paikka?

Olen jostain lukenut, että nistienkin keski-ikä on noussut huimasti. Nuokin kaverit näyttivät ihan siisteiltä kolmikymppisiltä. Tosin sillä toisella kaverilla oli aika julman näköiset suonet kädessä. Mutta suihkussa olivat pojat selvästkin muistaneet käydä.

Mitä helvettiä ne pihalle oli piikkeineen tullut jos kerran siistin näkösiä ja suihkussa käyneitä ihmisiä oli, eli jollain niistä ilmeisesti oli asunto? Tollaset pitäis tappaa välittömästi jotka jättää niitä neulojaan lasten ja elukoitten tallottavaks.

• zisel kirjoitti:

Mitä helvettiä ne pihalle oli piikkeineen tullut jos kerran siistin näkösiä ja suihkussa käyneitä ihmisiä oli, eli jollain niistä ilmeisesti oli asunto? Tollaset pitäis tappaa välittömästi jotka jättää niitä neulojaan lasten ja elukoitten tallottavaks.

Säänjumalan syytä. Minäkin lähdin happihyppelylle ja käännyin parinsadan metrin päästä takaisin kun vettä tuli kuin esterin perseestä konsanaan. Pojat vissiin tulivat sateensuojaan, mikä heille suotakoon. Mutta ne vitun ruiskut. Toinen oli sentään pistänyt neulasuojan takaisin paikalleen, mutta paskatkos se lapsia estää leikkimästä.

• Ratikkakuski kirjoitti:

Säänjumalan syytä. Minäkin lähdin happihyppelylle ja käännyin parinsadan metrin päästä takaisin kun vettä tuli kuin esterin perseestä konsanaan. Pojat vissiin tulivat sateensuojaan, mikä heille suotakoon. Mutta ne vitun ruiskut. Toinen oli sentään pistänyt neulasuojan takaisin paikalleen, mutta paskatkos se lapsia estää leikkimästä.

By the way: Ne veti sitä kamaa samanlaisesta ampullista, mistä keskiverto kansalaisia rokotetaan. Mitähän moinen mahtaa olla? Ennen kun olen tykitystä nähnyt, niin lämmittivät lusikassa old-school-tyyliin.

• zisel
        Ratikkakuski kirjoitti:

By the way: Ne veti sitä kamaa samanlaisesta ampullista, mistä keskiverto kansalaisia rokotetaan. Mitähän moinen mahtaa olla? Ennen kun olen tykitystä nähnyt, niin lämmittivät lusikassa old-school-tyyliin.

"Mitähän moinen mahtaa olla?"

• zisel
        zisel kirjoitti:

"Mitähän moinen mahtaa olla?"

Niin en mä siks kysynyt ootko juonut että vaikuttaisit olevan kännissä vaan ihan siks kun on lauantai :D

• zisel kirjoitti:

Niin en mä siks kysynyt ootko juonut että vaikuttaisit olevan kännissä vaan ihan siks kun on lauantai :D

No minähän olen kännissä kuin käki konsanaan. Viikot skarpataan ja viikonloput rentoudutaan. Jutun juonihan on aina kohtuudessa pysyminen. ;-)

Joo, pienen googlaamisen jälkeen tulin johtopäätökseen, että buprea ne veti. Kummallista, että joskus oppii uutta, vaikkei kaikea kokeilekaan itse. Olisin varmaan hungingolla ilman neula-fobiaani. Kaikkea kun elämässä pitää muuten kokeilla. Rouva Ratikka aina soimaa, että olen sairaalloisen utelias ihminen. (Hah, itse on!)

• zisel
        Ratikkakuski kirjoitti:

No minähän olen kännissä kuin käki konsanaan. Viikot skarpataan ja viikonloput rentoudutaan. Jutun juonihan on aina kohtuudessa pysyminen. ;-)

Joo, pienen googlaamisen jälkeen tulin johtopäätökseen, että buprea ne veti. Kummallista, että joskus oppii uutta, vaikkei kaikea kokeilekaan itse. Olisin varmaan hungingolla ilman neula-fobiaani. Kaikkea kun elämässä pitää muuten kokeilla. Rouva Ratikka aina soimaa, että olen sairaalloisen utelias ihminen. (Hah, itse on!)

"Rouva Ratikka aina soimaa, että olen sairaalloisen utelias ihminen."

• kirp-su
        monte24 kirjoitti:

*purskahtaa nauruun*

ja saman tein *petti sanansa*

• zisel
    • Ennen vanhaan täältä jostakin löytyi se statistiikka, josta näki paljonko palstalle on missäkin kuussa viestejä lähetetty. Ei taida ei enää tuota tilastoa löytyä....

• zisel

Anteeks uteluni mutta oletko sä Riku jotenkin masentunut tai muuten vaan läpees kyllästynyt? Tulee vaan sellasia viboja sieltä suunnalta että olet jotenkin fyysisesti tai henkisesti väsynyt... :-/

• zisel kirjoitti:

Anteeks uteluni mutta oletko sä Riku jotenkin masentunut tai muuten vaan läpees kyllästynyt? Tulee vaan sellasia viboja sieltä suunnalta että olet jotenkin fyysisesti tai henkisesti väsynyt... :-/

Se on näitä keikkahommien huonoja puolia...tahtoo vituttaa tää tavallinen arki aina jonkin aikaa sen jälkeen, kun on ollut muutaman viikon reissuhommissa akkalauman kanssa.

• zisel
        Richartti kirjoitti:

Se on näitä keikkahommien huonoja puolia...tahtoo vituttaa tää tavallinen arki aina jonkin aikaa sen jälkeen, kun on ollut muutaman viikon reissuhommissa akkalauman kanssa.

"muutaman viikon reissuhommissa akkalauman kanssa."

• zisel kirjoitti:

"muutaman viikon reissuhommissa akkalauman kanssa."

Ymmärsitköhän sä jotenkin väärin....

Siis mä oon nyt ollu viikon kotona työreissun jälkeen ja alkaa tuntua pahasti siltä, että äkkiä takas reissun päälle. Ei niiltä reissulta tunnu kenelläkään olevan kiire kotiin, ei sinne yhden tai kahden reissun jälkeen lähde muuta kuin ne jotka haluavat pois kotoa ja mahdollisimman kauas.

• zisel
        Richartti kirjoitti:

Ymmärsitköhän sä jotenkin väärin....

Siis mä oon nyt ollu viikon kotona työreissun jälkeen ja alkaa tuntua pahasti siltä, että äkkiä takas reissun päälle. Ei niiltä reissulta tunnu kenelläkään olevan kiire kotiin, ei sinne yhden tai kahden reissun jälkeen lähde muuta kuin ne jotka haluavat pois kotoa ja mahdollisimman kauas.

No niin näköjään tajusin väärin...

Mikset sä kotona tykkää olla? Onko sulla joku avioero siellä vireilla vai...?

• zisel kirjoitti:

No niin näköjään tajusin väärin...

Mikset sä kotona tykkää olla? Onko sulla joku avioero siellä vireilla vai...?

Kotiin on moni kuollut :)

Kotona iskee sellanen fiilis, että tulee ajateltua niitä ruusunpunaisia ajatuksia siitä mitä sen kotielämän pitäisi ehkä olla....tai mistä minä tiedän mitä sen pitäisi olla tai mitä se muilla on. Ei mulla mitään oo vireillä...samaa paskaa vuodesta toiseen tyytyväisenä nieleskelen niinku monet muutkin ja yritän keksiä seuraavaa keinoa millä tästä vois nousta.

Joskus mietin että auttaisko kihlat mutta tulin siihen tulokseen, että ei tää homma nyt sormuksista oo kiinni, kun ei lapset ja asuntovelkakaan auttanut. =D

• zisel
        Richartti kirjoitti:

Kotiin on moni kuollut :)

Kotona iskee sellanen fiilis, että tulee ajateltua niitä ruusunpunaisia ajatuksia siitä mitä sen kotielämän pitäisi ehkä olla....tai mistä minä tiedän mitä sen pitäisi olla tai mitä se muilla on. Ei mulla mitään oo vireillä...samaa paskaa vuodesta toiseen tyytyväisenä nieleskelen niinku monet muutkin ja yritän keksiä seuraavaa keinoa millä tästä vois nousta.

Joskus mietin että auttaisko kihlat mutta tulin siihen tulokseen, että ei tää homma nyt sormuksista oo kiinni, kun ei lapset ja asuntovelkakaan auttanut. =D

Lähe menee sieltä ja ota uus muija (tai parempi vissiin olla sinkkuna ensin). Sä tulet olee muuten maailman katkerin vanhainkodin asukki vielä joku päivä!

Hyvää yötä!

• zisel kirjoitti:

Lähe menee sieltä ja ota uus muija (tai parempi vissiin olla sinkkuna ensin). Sä tulet olee muuten maailman katkerin vanhainkodin asukki vielä joku päivä!

Hyvää yötä!

"Sä tulet olee muuten maailman katkerin vanhainkodin asukki vielä joku päivä!"

- Aika hyvin lohkastu. Ehkä mä oon se vaari joka yrittää vielä tuossa tilanteessa pelastaa sen mitä mitä pelastettavaissa on....käpälöimällä hoitsuja.

• zisel kirjoitti:

Hyvää yötä!

Onneksi tuli "elettyä" kuitenkin yhdessä vaiheessa sen verran, että monella tekee tiukkaa "elää" saman verran ennen hautaa.

• Näkyy olevan 365 viestiä.. aikamoinen pudotus kultaisista ajoista. Mesoaminen taitaa se yksi syy olla miksi on hiljentynyt :)

• zisel

En tiedä tarkotitko ton "Mesoaminen taitaa se yksi syy olla miksi on hiljentynyt" henkilökohtasesti mulle, mutta tuskin koska mun mesomiset ei sitä pudotusta taatusti ole aiheuttanut kun olen pitänyt todella pitkiä taukojakin täältä niin etten ole avannut koko palstaa... Mutta mitä mesomiseen ylipäätään tulee niin musta tuntuu että siitä lähtien kun nämä "zisel = dazu"- tyypit alotti jankkaamisensa täällä niin tää palsta todellakin meni pilalle. Ja uskon nää "zisel = dazu"- tyypit on näitä samoja MMies ja vili- tyyppejä jotka yhtälailla jankuttaa muitakin asioita täällä aamusta iltaan.

• zisel kirjoitti:

En tiedä tarkotitko ton "Mesoaminen taitaa se yksi syy olla miksi on hiljentynyt" henkilökohtasesti mulle, mutta tuskin koska mun mesomiset ei sitä pudotusta taatusti ole aiheuttanut kun olen pitänyt todella pitkiä taukojakin täältä niin etten ole avannut koko palstaa... Mutta mitä mesomiseen ylipäätään tulee niin musta tuntuu että siitä lähtien kun nämä "zisel = dazu"- tyypit alotti jankkaamisensa täällä niin tää palsta todellakin meni pilalle. Ja uskon nää "zisel = dazu"- tyypit on näitä samoja MMies ja vili- tyyppejä jotka yhtälailla jankuttaa muitakin asioita täällä aamusta iltaan.

En tarkoittanut sua :)

"nämä "zisel = dazu"- tyypit alotti jankkaamisensa täällä niin tää palsta todellakin meni pilalle. Ja uskon nää "zisel = dazu"- tyypit on näitä samoja MMies ja vili- tyyppejä jotka yhtälailla jankuttaa muitakin asioita täällä aamusta iltaan. "
        -Juu, näähän suurimpia syypäitä on. Taitaa sama sakki olla vastuussa nikkivarkauksista jne. jotka on omiaan viemään innon satunnaisilta kirjoittajilta jne.

Eli keskustelu tapette turhanpäiväisellä provoamisella/trollaiksella ja ihmisten kiusaamisella.

• Papu.Sparrow kirjoitti:

En tarkoittanut sua :)

"nämä "zisel = dazu"- tyypit alotti jankkaamisensa täällä niin tää palsta todellakin meni pilalle. Ja uskon nää "zisel = dazu"- tyypit on näitä samoja MMies ja vili- tyyppejä jotka yhtälailla jankuttaa muitakin asioita täällä aamusta iltaan. "
        -Juu, näähän suurimpia syypäitä on. Taitaa sama sakki olla vastuussa nikkivarkauksista jne. jotka on omiaan viemään innon satunnaisilta kirjoittajilta jne.

Eli keskustelu tapette turhanpäiväisellä provoamisella/trollaiksella ja ihmisten kiusaamisella.

Mun mielestä ehkä se suurin syy palstan hiljentymiselle on se, että luulette täällä olevan jonkun sakin.
        Jos ajatellaan, että täällä on joku yksi henkilö, joka koittaa kiusata vaikka mua ja ziseliä noilla zisel=dazu-jutuilla, niin jossain vaiheessa tänne iskee joku buumi ensin, että porukka luulee, että se on totta ja häirikkö alkaa esittämään asiaa siihen malliin, kuin se olisi kaikkien mielipide... sitten, kun porukka havahtuu jutun typeryyteen ja siihen, ettei sillä ole todellisuuspohjaa, niin jää kuitenkin kuvitelma jostain sakista, vaikka juttu olis yhden henkilön aikaansaannos.

Pointtini on se, että asiakeskustelulla yksinäinen palstansotkija voidaan helposti peitota ja jättää varjoon. Kirjoittajat antavat liikaa huomiota häiriköinnille ja tavallaan ruokkivat sitä sen sijaan, että keskittyisivät keskusteluun. Palstasta on tullut häirikön egon pönkitysväline, eikä asiaa varmaan helpota sekään, että puolet palstan naiskeskustelijoista on antanut häirikölle pillua ja pyrkivät myös edesauttamaan häiriköintiä tukemalla sitä munan toivossa(joskin tämä tilanne on hieman jo rauhoittunut).

• monte24

haaa siinä sie oot, ihmettelinkin jo mis sie oot

• Mihkä mun viesti hukkui :O

• Njaa.. tuohonhan se nyt sitten ilmeistyi. Tää toimii näköjään yhtä hienosti kuin ennenkin :D

• kai sitä on pikkuhumalassaan :D nyt tosin pitää tarkasti varoa mitä sanoo.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      85
      2409
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      472
      2367
    3. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1492
    4. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1461
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1440
    6. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1333
    7. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      21
      1133
    8. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      270
      1119
    9. Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.

Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve
      NATO
      109
      1112
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      87
      1103
    Aihe